Kniha Svet Chemie Fyziky Astronomie

Kategória: Encyklopédie

Pouzita kniha, velka,tazka, miestami opotrebovana, necistoty a mierne zazltnute strany. Tvrda vazba bez prebalu.
Kniha Svet Chemie Fyziky Astronomie
Encyklopédie
Predám encyklopédie, nové, nečítané po 6 eur/ks: Školská encyklopédia biológie, chémie a fyziky Encyklopédia vesmíru – základy astronómie pre mladých bádateľov REZERVOVANÁ po 3 eurá/ks: Objavujeme svet – Veľké výzvy zajtrajška Ako ľudia vynašli takmer všetko Učíme sa správať bezpečne
Encyklopédie
Predám encyklopédie, nové, nečítané po 6 eur/ks: Školská encyklopédia biológie, chémie a fyziky Encyklopédia vesmíru – základy astronómie pre mladých bádateľov PREDANÁ po 3 eurá/ks: Objavujeme svet – Veľké výzvy zajtrajška Ako ľudia vynašli takmer všetko Učíme sa správať bezpečne 2 eurá PREDANÁ
Encyklopédia Astronómie
Ponúkam na predaj knihu Encyklopédia Astronómie. Kniha je v dobrom stave s prebalom, bez vpisov a pečiatok. Cena je 10 euro + poštovné
Encyklopédia Astronómie
Ponúkam na predaj knihu Encyklopédia Astronómie. Kniha je v dobrom stave s prebalom, bez vpisov a pečiatok. Cena je 8 euro + poštovné.