Knihy o vesmíre a kozmonautike

Kategória: Hobby, odborné knihy

Predám knihy o vesmíre a kozmonautike. 2€/ks.

Společný let
Kozmické návraty
Pod námi planeta Země
Ve stavu beztíže
Naše Slunce - PREDANÉ

Pozrite si aj moje ďalšie inzeráty. Pri odpovedi si skontrolujte aj spamový priečinok.
Knihy o vesmíre a kozmonautike
Všetko o vesmíre - Timothy Ferris
Predám knihu Všetko o vesmíre-Timothy Ferris, vyd. Remedium 2005, 416 strán, v úvode knihy je vpísané venovanie. Obsah: Čo vieme o vesmíre na začiatku XXI. storočia? Je toho iste viac, než sa dá vmestiť do jednej knihy. Profesor Timothy Ferris sa jednako pokúsil zostaviť akýsi prehľad, sumu najdôležitejších vedomostí. Jeho kniha sa napriek obsiahlosti témy a vysoko špecializovanej problematike súčasných kozmologických a astrofyzických teórií usadila na vrchných priečkach rebríčkov knižných bestsellerov a svojmu autorovi zabezpečila svetoznámosť. Kapitoly: Brehy poznania, Rozpínanie vesmíru, Tvar priestoru, Dych minulosti, Čierny Tádž, Štruktúra vesmíru vo veľkej mierke, Kozmická evolúcia, Súmernosť a nedokonalosť, Rýchlosť priestoru, Pôvod vesmíru/vesmírov, Kvantová zvláštnosť, Miesto pre nás. Kontakt e-mailom.
ZDRAVIE , ZDRAVÝ ŽIVOTNÝ ŠTÝL
KNIHY O ZDRAVÍ A ZDRAVOM ŹIVOTNOM ŠTÝLE FOTO č. 1 Dieťa Bežná cena 29,90€ = Moja cena 15,-€ Dětsky lékař 44,14 = 20,- Lidské tělo 31,81 = 15,- Rodinný lekár - Praktický poradca 26,55 = 13,- Rodinný lekár – Rodinný poradca 29,97 = 13,- Tehotenstvo: Otázky Odpovede 16,95 = 8,- KNIHA ZA 2,-€ Narodilo se s problémy a co bude dál KNIHA ZA 3,-€ Jak přirozenou cestou vyrovnat hladinu hormonu + Zdravé prsia KNIHY ZA 5,-€ Prvá pomoc + (Ne)schopná matka + Spolu proti rakovine + Telo ako zrkadlo duše KNIHA ZA 6,-€ Tehotenský kalendár FOTO č. 2 Pruvodce rodinným zdravím Bežná cena 33,19€ - Moja cena 16,-€ Najúčinnejšie liečivá z prírodnej lekárne 23,40 = 12,- Domáci detský lekár 17,95 = 9,- Co by děti měly znát 12,59 = 5,- Otázky rodičiek 19,90 = 10,- Tehotenstvom od počatia k pôrodu 29,84 = 15,- Liečime sa s prírodou 32,76 = 18,- Veľká kniha o menopauze 29,86 = 12,- KNIHY ZA 3,-€ Materstvo – druhé najstaršie remeslo + Zdravé a nemocné dítě + Receptář zdravé výživy KNIHY ZA 4,-€ Hovory s nenarozeným dítětem + 17–dňová diéta FOTO č. 3 KNIHY ZA 2,-€ Ako užívať lieky + Za lepší kvalitu života – artritida a reumetismus + Prírodné domáce liečivá v kocke KNIHY ZA 3,-€ Rakovina prsníka? + Trápi vás nadváha? + Dužinaté plody bylinky + Oddelená strava KNIHY ZA 4,-€ Liečenie šťavami + Ďalších 90 dní + Rovnica dlhovekosti KNIHY ZA 5,-€ Chudnut. v spánku + Bylinkové čaje KNIHA ZA 6,-€ Příroda léčitelka KNIHY ZA 7,-€ Pôst podľa kláštornej medicíny + Liečivá sila vitamínov a minerálnych látok + Symptómy chorôb- Rychloindikátor FOTO č. 4 KNIHY ZA 1,-€ Štíhla a krásna + Dokonalá postava KNIHY ZA 2,-€ Leháro + Péče o vlasy + 55 rád... keď sa dieťa bojí + 55 rád... keď dieťa nemôže spať + 55 rád... ako upokojiť dieťa KNIHY ZA 3,-€ 7 dní k štíhlej línii Diéta food doctor + Migréna a bolesti hlavy + Meditace + Liečivo ginko + Prírodne liečiť a ošetrovať s Aloe vera KNIHY ZA 4,-€ Ľudské telo + Štíhla bez hladovania + Laboratórne hodnoty + Cholesterol + Príznaky chorôb a ich rozpoznávanie + Diagnóza Obezita + Opět ve formě + Partnerské masáže FOTO č. 5 KNIHA ZA 2,-€ Cvičení ve dvou KNIHY ZA 3,-€ Varíme diabetikom + Dejte šanci pohybu + Stávka, ktorá mi zmenila telo KNIHY ZA 4,-€ Buď mladá + Make-up Léčení a péče o pleť + Krása a zdraví KNIHY ZA 6,-€ Krása nemá vek + Puvab, krása
Mars, Ako žiť vo vesmíre + časopisy
Ponúkam na predaj balíček - Mars + Ako žiť vo vesmíre - spolu za 8 € plus poštovné (časopisy na druhej foto grátis)
Predam casaky a knihu o vesmire
Predam casaky 3kusy a knihu o vesmire za 5 eur.Sered
Dve Tretiny Dejiny našej Galaxie, úplne nová knoha
Meyers & Percy; Kniha „Dve Tretiny“ ponúka svojrázny pohľad na dejiny našej galaxie a spôsob jej osídlenia. Je to dômyselne prepracovaný text, v ktorom pomocou mýtov a alegórie autori odkrývajú prostredníctvom rozprávania príbehov hrdinov dejiny, ktoré sa odohrali v minulosti nielen na Planéte Zem a Planéte Mars, ale aj na iných planétach nielen našej Slnečnej sústavy, ale aj v iných kútoch našej a ďalších galaxií. Kde sa nachádzala planéta Altea? Kto boli Alteánska civilizácia? Základy vesmírnej filozofie, matematiky, fyziky, nukleárnej fyziky, geometrie, vznik antigravitačného pohonu v pradávnej histórii, hyperdimenzionalita, nekonečno.Počiatky osídlenia a civilizácie na Plejádach. Rôzne odnože Plejádskej civilizácie a Plejádske impérium, vojenské konflikty Plejáďanov s Alteánčanmi. Význam zlata, výroba rádioaktívneho zlata, jeho využitie a zneužitie v histórii ako zdroj konfliktov vo vesmíre. Osídlenie planéty Mars a budovanie života na Marse. Invazívne zásahy Plejádskych imperiálnych mocností do vývoja na Marse, na Zemi genetickým krížením DNA v dávnej minulosti. Ponúka odpoveď na otázku, kto boli ESÉNI a kto boli KABAL? ZEM ako mimoriadna planéta našej Slnečnej sústavy a Stredu Galaxie a mnoho ďalších cenných informácií. Má rýchlosť svetla konštantnú rýchlosť? Akou rýchlosťou plynie čas? Poučenie pre ľudstvo, že história sa neustále opakuje…. V KNIHE NÁJDETE, ako sa vyvíja pohonný systém bez použitia pohonných látok akéhokoľvek druhu Navrhuje radikálne odlišné technológie výroby energie Obsahuje úplne nové informácie o povahe svetla a gravitácie Ukazuje, prečo rýchlosť svetla v celom vesmíre nie je konštantná Skúma základné požiadavky na vývoj sebavedomého života Prináša nové poznatky o skutočných schopnostiach ľudského mozgu Diskutuje o dôležitosti prakticky okamžitého (kvantového) výpočtu- Vysvetľuje, ako sú všetky národy na Zemi súčasťou tejto histórie začlenené do svojich kultúr ako alegória Analyzuje množstvo ortograficky upravených fotografií NASA na povrchu Marsu, ktoré v kombinácii s mapami britských prieskumov v častiach južného Anglicka vykazujú pozoruhodné korešpondencie až afinitu Toto zistenie naznačuje preukázateľné, účelné spojenie medzi Marsom a Zemou na základe rôznych stavieb. Miestami je text značne ťažký, čo má navodiť čitateľovi pocity, ktoré prežívali jej hrdinovia. Preklad z anglického originálu : Myers & Percy: Two Thirds – History of our Galaxy
Stephen Hawking a Leonard Mlodinow - Veľký plán
Dobrý deň, predám nečítanú knižku od autorov Stephen Hawking a Leonard Mlodinow - Veľký plán. Obal má pokryvené rohy, inak vnútro knihy je nedotknuté. Pôvodná cena: 14,95€ Na E-Mail/SMS reagujem ihneď. Ak nezdvihnem, zavolám naspäť. Preferujem osobný odber. Poštou posielam iba pri platbe vopred. Popis knihy: Autori sú svetovo uznávaní teoretickí fyzici a ich knihy sú aj u nás prekladané a populárne. Táto osvedčená dvojica špičkových svetových popularizátorov pútavým spôsobom nastoľuje najpodstatnejšie otázky našej existencie a miesta človeka vo vesmíre. Zaoberajú sa úvahami o úlohe a podstate zákonov v prírode, o ich objavovaní a overovaní. Sú tu brilantne zhrnuté otázky, nad ktorými určite rozmýšľa každý inteligentný tvor (existuje Boh; prečo je tu niečo a nie nič; aký má zmysel život a naša existencia; platí Darwinova evolúcia; existuje umelá inteligencia; a pod.).Kniha je nesmierne pútavá a zrozumiteľne tlmočí fundamentálne otázky nášho bytia a vesmíru.