inzercia, predaj, predám, bazár

Kompletné externé spracovanie účtovníctva, účtovníctvo

Kategória: Financie a ekonomika

Prijmeme nových klientov pre našu rozrastajúcu sa ekonomickú firmu.

Ponúkame komplexné vedenie účtovníctva (jednoduché, podvojné). Naše služby zahŕňajú :
- Komunikácia s úradmi (zdravotná a sociálna poisťovňa, daňový úrad)
- Spracovanie miezd a personálnej agendy
- Prihlasovanie a odhlasovanie zamestnancov, pracovné zmluvy
- Spracovanie DPH
- Spracovanie súhrnných výkazov
- Všetky druhy daňových prznení
- Poradenstvo
- Poradenstvo v prácnej oblasti sektoru podnikania

A veľa iných veci spojených s vašim podnikaním
Účtovníctvo spracovávame elektronicky, doklady je možne vyzdvihnúť (týždenne/mesačne) podľa potreby na miestach: PP, KK, SL, LM, RK, BB (na trase PP – BB)

V prípade otázok nás kontaktujte telefonicky.
V prípade vypracovania cenovej ponuky nám napíšte SMS správu.
Kompletné externé spracovanie účtovníctva, účtovníctvo
Podobné inzeráty
účtovníčka a mzdárka
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Zodpovednosť za: - komplexné vedenie podvojného účtovníctva - zabezpečenie správnosti a úplnosti účtovnej a daňovej evidencie, zodpovednosť za mesačné, štvrťročné a ročné uzávierkové práce, - posudzovanie správnosti uzatvorených zmlúv, faktúr z daňového a účtovného hľadiska, - kontrola a podanie daňových priznaní, - komunikácia s daňovým úradom, spracovanie dane z pridanej hodnoty (DPH), - komunikácia so štatistickým úradom, - vypracovanie štatistík a analýz, - sledovanie pohľadávok a záväzkov spoločnosti, - komunikácia s audítorom a príslušnými orgánmi štátnej správy, - archivácia a registratúra, - inventarizácia. Mzdová agenda zahŕňa zodpovednosť za: - komplexné spracovanie mzdovej agendy zamestnancov, - posudzovanie nároku na uplatnenie nezdaniteľnej časti základu dane, daňový bonus, nemocenské a úrazové dávky, - ročné zúčtovanie dane a zdravotného poistenia, - komunikácia s daňovým úradom, sociálnou poisťovňou a zdravotnými poisťovňami, - prihlasovanie a odhlasovanie zamestnancov do poisťovní (sociálnej a zdravotných), - spracovanie agendy pri evidencii PN, - mesačné výkazy – sociálna poisťovňa, zdravotné poisťovne, mesačný daňový prehľad, DDS výkazy, - spracovanie dochádzky zamestnancov, - vypracovanie a vyplácanie miezd. Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa Vzdelanie v odbore ekonomika, účtovníctvo, personalistika Jazykové znalosti Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1) Ostatné znalosti Fakturácia - pokročilý Podvojné účtovníctvo - pokročilý Mzdové účtovníctvo - pokročilý Hospodárska korešpondencia - pokročilý Microsoft Word - pokročilý Microsoft Excel - pokročilý Microsoft Windows - pokročilý Počet rokov praxe 3 Osobnostné predpoklady a zručnosti - skúsenosť s vedením komplexného účtovníctva firmy, - orientácia v príslušnej legislatíve, znalosť právnych predpisov, - znalosť Zákonníka práce a mzdovej agendy, - skúsenosti v oblasti spracovania miezd, - spoľahlivosť a zodpovednosť, - precíznosť, presnosť, zodpovedný prístup k práci, - administratívne zručnosti, - odbornosť, - samostatnosť, - príjemné vystupovanie, komunikatívnosť, - vzdelanie v príslušnom odbore, -znalosť práce s PC, Mzda: 8,50€/hod
Hľadám prácu/spoluprácu v oblasti účtovníctva a daní
Som mladá, spoľahlivá a cieľavedomá osoba ktorá si hľadá prácu popri zamestnaní. Hľadám si prácu ideálne part-time nakoľko pracujem full-time v podobnom odbore. Čo ponúkam: - 3 ročnú prax v oblasti podvojného účtovníctva (účtovný softvér MRP) - mzdové účtovníctvo, účtovanie a vystavovanie faktúr, účtovanie bankových výpisov, spracovanie a účtovanie DPH (tuzemské a intrakomunitárne), účtovanie pokladničných a interných dokladov - vedenie jednoduchého účtovníctva (účtovný softvér Alfa-KROS) - mzdové účtovníctvo, účtovanie a vystavovanie faktúr, účtovanie bankových výpisov, spracovanie a účtovanie DPH, účtovanie pokladničných a interných dokladov, vystavovanie cestovných príkazov - skúsenosti v oblasti účtovania Eurowagov - evidencia pracovníkov, výpočet miezd, tlač mzdových dokladov, elektronické posielanie výkazov prostredníctvom programu TP SOFT. - účtovala som v menšej účtovnej spoločnosti neskôr špedícii. Moje vzdelanie: - vysokoškolské 2. stupeň (ekonomická oblasť) Čo hľadám: - hľadám osobu, ktorá by mi pomohla dotiahnuť moje znalosti na úroveň komplexného spracovania účtovníctva - flexibilnú pracovnú dobu - samozrejme za podmienok vyhovujúcich obom stranám - preferujem spoluprácu na diaľku prípadne v Košiciach. V prípade akýchkoľvek otázok ma prosím kontaktujte na e-mailovú adresu sisaa2413@ (telefónne číslo je vymyslené). Táto e-mailová adresa slúži len pre tieto účely nakoľko sa chcem vyvarovať neserióznym respektíve podvodným ponukám. Po prvom kontakte veľmi rada zodpoviem na všetky otázky prípadne zašlem životopis alebo sa dohodnem na telefonickom rozhovore.
Účtovnícke a ekonomické služby
Ponúkame Vám komplexné služby v oblasti účtovníctva, daňového poradenstva a ekonomiky. Naši skúsení účtovníci sú pripravení poskytnúť Vám kvalitné a spoľahlivé služby, ktoré pomôžu zlepšiť finančnú situáciu Vašej spoločnosti. Naše služby zahŕňajú: Spracovanie jednoduchého účtovníctva podľa platnej legislatívy Spracovanie podvojného účtovníctva Spracovanie miezd Spracovanie daňových priznaní pre fyzické a právnické osoby Spracovanie DPH Poradenstvo v oblasti ekonomiky a riadenia podniku Pomoc pri zostavovaní ročných závierok a účtovných závierok Sme si vedomí, že každá spoločnosť má odlišné potreby a požiadavky, preto stanovujeme ceny individuálne podľa rozsahu práce a potrieb zákazníka. Kontaktujte nás a urobte si život jednoduchším. Zabezpečíme Vám všetky náležitosti ohľadom účtovníctva a poradenstva v oblasti ekonomiky, takže sa môžete plne venovať svojmu podnikaniu Cena sa stanovuje individuálne podľa rozsahu práce a potrieb zákazníka.
Ponúkam externé spracovanie účtovnictva
Ponúkam externé spracovanie účtovníctva -jednoduché účtovníctvo -podvojné účtovníctvo -mzdy a personalistika -komunikácia cez financnú správu -cena dohodou
Účtovník/čka so znalosťou podvojného účtovníctva
Mzda: 1 300 - 1 500 EUR/mesiac brutto Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - vedenie podvojného účtovníctva pre externých klientov - samostatné účtovanie dokladov - spracovanie a zasielanie výkazu k DPH - spracovanie ročnej účtovnej závierky a dane z príjmu právnických osôb - spracovanie dane z motorových vozidiel - práca v SW Kros OMEGA - práca v účtovnej kancelárii s pestrou a zaujímavou prácou - príjemná šéfka vždy k dispozícii (rada poradí a pomôže pri zložitejších prípadoch) - práca v centre mesta v atraktívnom prostredí - na kávičku iba na skok - v prípade šikovnosti možné zvýšenie platu podľa výkonu V prípade záujmu o danú pracovnú pozíciu nám prosím pošlite svoj životopis, alebo nás kontaktujte na t. č. . Ostatné znalosti: Podvojné účtovníctvo - Pokročilý Jednoduché účtovníctvo - Mierne pokročilý OmegaT - Mierne pokročilý Osobnostné predpoklady a zručnosti: - prax vo vedení podvojného účtovníctva na Slovensku nutná - spoľahlivosť a ochota pracovať z kancelárie v centre Bratislavy - dôslednosť pri účtovaní a spracovaní dokladov a výkazov - vzdelanie v odbore, alebo primeraná prax na pozícii samostatnej účtovníčky
Účtovníctvo, daňové priznanie, mzdy
Ponúkame externé spracovanie účtovníctva a miezd: - jednoduché účtovníctvo - podvojne účtovníctvo - spracovanie DPH, kontrolného a súhrnného vykazu - spracovanie daňového priznania právnických a fyzických osôb, dane z motorových vozidiel - daňové priznanie typ A - daňové priznanie typ B (paušálne výdavky, kombinácia príjmov) - mzdy a personalistika Môžete si vydýchnuť od všetkých "papierovačiek" spojených s účtovnou agendou. Doklady si vyzdvihneme a spracujeme usilovne, spoľahlivo a diskrétne. Cenník na vyžiadanie.