Koncipient finančného plánovania
Kategória:
Administratíva
Dobrý deň
Pre našu budúcu bankovú pobočku hľadáme šikovných ľudí zo skúsenosťami z finančného trhu.
Ak sa rád učíš nové veci, nemáš problém s akvizíciou klientov, máš min. maturitné vysvedčenie, si komunikatívny a myslíš hlavne na klienta možno hľadáme práve teba.
Našou hlavnou víziou je ľudí finančne vzdelávať a naučiť žiť finančne zdravo.
Čo za to ?
flexibilná pracovná doba
kariérny rast
neustále zvyšovanie mzdy
plat pozostávajúci z fixnej časti a osobného ohodnotenia
Produkt ktorý skutočne pomáha ľuďom
v prípade ak ťa to zaujalo prosím zašli nám životopis na sb-vlm@
Pre našu budúcu bankovú pobočku hľadáme šikovných ľudí zo skúsenosťami z finančného trhu.
Ak sa rád učíš nové veci, nemáš problém s akvizíciou klientov, máš min. maturitné vysvedčenie, si komunikatívny a myslíš hlavne na klienta možno hľadáme práve teba.
Našou hlavnou víziou je ľudí finančne vzdelávať a naučiť žiť finančne zdravo.
Čo za to ?
flexibilná pracovná doba
kariérny rast
neustále zvyšovanie mzdy
plat pozostávajúci z fixnej časti a osobného ohodnotenia
Produkt ktorý skutočne pomáha ľuďom
v prípade ak ťa to zaujalo prosím zašli nám životopis na sb-vlm@
Podobné inzeráty
miesto práce: Zvolen, Banská Bystrica (možnosť čiastočnej práce z domu)
druh pracovného pomeru: skúšobná doba na dohodu, potom dohoda, TPP alebo živnosť skrátený úväzok 20 hodín týždenne
mzdové podmienky / netto: 5€ hodina plus podiel na obrate firmy
termín nástupu: ASAP
INFORMÁCIE O PRACOVNEJ POZÍCIÍ
Hľadáte príjemné pracovné prostredie a možnosť osobnej realizácie, kvalitný a dlhodobý pracovný vzťah v stabilnej a úspešnej spoločnosti? Staňte sa asistentom a pravou rukou riaditeľa.
Náplň prace, právomoci a zodpovednosti
správa pracovného kalendára riaditeľa
príprava, organizácia a spracovanie podkladov obchodných stretnutí a porád riaditeľa
zápisy z obchodných stretnutí a porád riaditeľa
komunikácia s klientami v rámci finalizácie obchodneho procesu
praca s databázou a vyhodnocovanie možností nových obchodov, vypracovávanie ponúk
vytipovanie nových klientov a obchodných partnerov
kontaktovanie potenciálnych obchodných príležitosti
príprava podkladov na hypotéky, poistenia a iné finančné produkty
prieskum trhu
Ponúkané benefity
služobný telefón
služobný počítač
multisport karta
príplatok 5-10% z obratu firmy – možnosť aktívne ovplyvniť výšku svojho príjmu
flexibilná pracovná doba
POŽIADAVKY NA ZAMESTNANCA
Pozícií vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Power Point - pokročilý
práca s MacOS výhodou nie podmienkou
vodičský preukaz B
znalosť cudzieho jazyka výhodou
Osobnostné predpoklady a zručnosti
základné znalosti a orientácia v oblasti financií
prax v administratíve výhodou
analytické myslenie, práca z údajmi a schopnosť ich vyhodnocovania
kreativita a schopnosť implementovať vlastne nápady
obchodný duch a organizačne schopnosti
dynamickosť a orientácia na detail
dôslednosť, komunikatívnosť, dochvíľnosť, samostatnosť, zodpovednosť, reprezentatívne vystupovanie a chuť učiť sa nove veci
Vaše otázky a životopis pošlite na rudo.gallas@
Ponúkame zodpovedným ľuďom prácu na recepcii hotela v Nitre za 40€ v čistom za smenu + ev. odmena 10€ podla príslužby a tržieb. Možnost flexibilného plánovania smen. Súčasťou je aj krátká príslužba s ubytovaním priamo na hoteli.
Výhoda znalosť cudzieho jazyka a práca na PC. Možnosť formou brigády aj na trvalý úväzok. Vhodné aj pre študentov. V prípade zaujmu zaslite Váš životopis e-mailom.
Potrebuješ vedľajší príjem
hľadáme ambicióznych ľudí do Administratívnej práce.
Náplň:
Komunikácia s klientom a obchodnými partnermi,
Audit,
Plánovanie,
Benefity,
Flex. čas,
Možnosť kariérneho rastu už po 1. mesiaci,
Dovolenky,
Telefóny,
Hľadáme ľudí, ktorí sú otvorení dynamickému mladému kolektívu.
Príjem je individuálny, nakoľko práca na rôznych pozíciách je ohodnotená primerane kariérnemu stupňu.
Priemerný príjem 700€-1200€ netto a viac.
Sme ekonomicko - obchodná firma, ktorá sídli v Nových Zámkoch, spolupracujeme s viacerými obchodnými partermi.
(Nehľadáme ľudí do priameho predaja produktov a poskytovania finančného poradenstva prosím v tomto prípade nám životopis neposielajte)
V prípade záujmu Vás prosíme posielať životopisy na e-mailovú adresu tomilet76@ následne Vás budeme kontaktovať, kde sa dohodneme na termín osobného pohovoru a radi Vám zodpovieme na otázky...
Náplň práce:
- nábor nových pracovníkov na požadované projekty
- telefonická komunikácia a pohovory s uchádzačmi
- komunikácia s uchádzačmi v nemeckom jazyku
- tvorba databázy,
- starostlivosť už o existujúce projekty
- aktívne oslovovanie obchodných kontaktov
- hľadanie ubytovania pre zamestnancov
a iné administratívne práce.
Pracovný čas: PO-PIA od 7.30 -16.00
Zamestnanecké výhody, benefity
Dlhodobá stabilná práca v mladom kolektíve
Firemný telefón
Notebook
Možnosť kariérneho a finančného rastu
Plat od 1 200€ do 1 500€
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu nám pošlite svoj životopis prostredníctvom profesie s možnosťou absolvovať pracovný pohovor v kancelárii v Žiline.
Pozíciu obsadzujeme do nášho interného teamu pracovníkov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
nerozhoduje
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- komunikatívnosť
- nemecký jazyk na komunikatívnej úrovni
- samostatnosť
- spoľahlivosť
- odolnosť voči stresu
Hľadám do svojho tímu šikovného, komunikatívneho človeka. Ak sa rád učíš nové veci a pracuješ s ľuďmi tak ťa veľmi radi privítame v našom kolektíve v kancelárií.
Náplň práce:
-Poskytovanie poradenstva klientovi
-administratíva
-podpisovanie zmlúv s klientmi
-komunikácia s klientom
-starostlivosť o existujúcich klientov, servis klientom
- bežné administratívne práce
- hlásenie poistných udalostí
Ponúkame:
-výborné pracovné ohodnotenie, bez finančného stropu
-bezplatný systém vzdelávania a odborných školení
-flexibilný pracovný čas
-možnosť kariérneho rastu
- možnosť flexibilného pracovného času podľa vzájomnej dohody
- práca na agentúrnej kancelárii na adrese OC Šípok, Malinovského 1706
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vodičský preukaz
B výhodou
Pozícia je vhodná pre absolventa
Mamičku na materskej dovolenke
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- komunikatívnosť
- príjemné vystupovanie
- pozitívny prístup k práci
- ochota učiť sa nové veci
Ak Vás moja pracovná ponuka zaujala, ochotne sa s Vami stretnem na pracovnom pohovore a poskytnem Vám všetky informácie týkajúce sa pracovnej ponuky .Životopis zasielať na
Hľadáme novú kolegyňu do kancelárie v Košiciach – telefonistka, oddlžovacia špecialistka – práca na živnosť, s. r. o.
Máte skúsenosti v oblasti predaja služieb (úvery, poistenie) a hľadáte zmenu?
Pridajte sa k nám.
Vraciame ľuďom úsmev na tvár a dávame im šancu začať žiť odznova bez opakovania starých chýb.
Náplň práce:
– práca s klientmi, ktorí prejavili záujem o pomoc s oddlžením – Osobný bankrot
– telefonovanie, osobné stretnutia- poradenstvo
– práca v kancelárií s firemným systémom
Pracuje sa s databázou klientov, každý deň sú prideľované nové kontakty klientov.
Vzdelanie:
– stredoškolské s maturitou
– nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
– vysokoškolské I. stupňa
– vysokoškolské II. stupňa
Požiadavky:
– prax v oblasti sprostredkovania finančného poradenstva – úvery, poistenie
– skúsenosti s prácou s klientmi
– Microsoft Word, Microsoft Excel
– komunikatívnosť, flexibilita, zodpovedný prístup
– ochota napredovať a vzdelávať sa
Jazykové znalosti:
– slovenský jazyk – úroveň C2
– maďarský jazyk – vítaný
Miesto výkonu práce: Office Košice
Ponúkame:
– motivačné odmeňovanie formou provízneho systému, výšku príjmu závisí od vašej šikovnosti bez horného stropu, v priemere cca 1000 €
– priateľská tímová spolupráca
– pravidelné a bezplatné školenia
Životopis môžete poslať na e-mailovú adresu: info@
Vybraných uchádzačov budeme kontaktovať.