Kulisa radenia s hriadelou 250/353
Kategória:
Veterány
Dobry deň, predám kulisa riadenie a hriadeľom a kolikmi viď foto. Zachovalý stav. Zhodne s Jawa 250/353 kyvacka.
Kliknutim na meno Jawa pozrite aj moje ostatné inzeráty.
tags: motor, hlava, valec, zapalovanie, klukovka, karburator, kryt, dekel, plechy, piest, spojka, poloautomat, prevodovka
Kliknutim na meno Jawa pozrite aj moje ostatné inzeráty.
tags: motor, hlava, valec, zapalovanie, klukovka, karburator, kryt, dekel, plechy, piest, spojka, poloautomat, prevodovka
Podobné inzeráty
Predám náhradné diely do motora na Jawa, CZ 250, 350, 175, 125, 50.
OBRÁZOK 2,3:
1.Bloky motora na CZ 175/477-predané
2.Bloky motora na CZ 175/450-predané
3.Kryt motora spojky na Jawa 350/634-predaný
4.Kryt motora spojky na CZ 175/477-predaný
5.Kryt motora zapaľovania na CZ 175/477-predaný
6.Hlava valca na Jawa 175/356-predaná
7.Hlava valca na Jawa 175/356-predaná
8.Hlava valca na CZ 175/477, rebrá OK, závit bol vyvložkovaný, je OK-predaná
9.Kryt karburátora 250/559-predané
10.Kryt karburátora 175/356-predaný
11.Kryt karburátora 175/356-predaný
OBRÁZOK 4,5:
12.Valec s piestom CZ 175/477-predaný
13.Valec Jawa 175/356, rebrá OK,0.výbrus-58mm,treba výbrus-predaný
14.Valec Jawa 175/356, rebrá OK,2.výbrus-58,5mm,treba výbrus-predaný
15.Kľukový hriadeľ na CZ 175/477 prípadne jawa 175, je po dávnejšom komplet repase nemá žiadnu vôľu ale bol trochu zle skladovaný-predaný
16.Valec a piest CZ 175/450-predaný
17.Valec Jawa 175/356-predaný
OBRÁZOK 6,7:
18.Poloautomat Jawa 250/353-predaný
19.Poloautomat Jawa 250/353-predaný
20.Poloautomat mal by byť Jawa 250 perak-predaný
21.Poloautomat Jawa,CZ 175-predaný
22.Poloautomat Jawa,CZ 175-predaný
23.Viečko kľuky Jawa,CZ 175-predané
24.Spojka komplet Jawa,CZ 175-predaná
25.Spojkový kôš+3 lamely Jawa,CZ 175-cena 12€
26.Kulisa radenia Jawa,CZ, chýba jedna pružinka-predaná
27.Kulisa radenia Jawa,CZ-predaná
28.Reťazové kolečko kľuky Jawa,CZ 175, 21 zubov-predané
29.Reťazové kolečko Jawa,CZ 175, 13 zubov-cena 2€
OBRÁZOK 8,9:
30.Radiaci automat-predaný
31.Radiaci automat-predaný
32.Radiaci automat 12,5cm Jawa,CZ ,pružinky aj kolíčky sú obidva-cena 5€
33.Náhon tachometra Jawa,CZ, 18cm,11 zubov,má známku používania-predaný
34.Náhon tachometra Jawa,CZ, 18cm,11 zubov-predaný
35.Oska štartovania Jawa,CZ, 14cm-predaná
36.Oska štartovania Jawa,CZ, 13,5cm-cena 5€
37.Oska štartovania Jawa,CZ, 13,5cm-predaná
38.Náhon tachometra Jawa 350/634- predaná
OBRÁZOK 10:
39.Stator zapaľovania Jawa,CZ, 6V,45w-predaný
40.Stator zapaľovania Jawa 20,21,23,pionier-predaný
41.Stator zapaľovania CZ 150c,150 polbubon--predaný
42.Rotor Jawa 20,21,23,pionier--predaný
43.Rotor Jawa 20,21,23,pionier--predaný
44.Štartovací segment Jawa,CZ zachovalý-predaný
45.Štartovací segment CZ 175/477 zachovalý-predaný
46.Prevodovka komplet Jawa,CZ 175-predaná
47.Radiaca páka Jawa 20,21,23,pionier-predaná
48.Mix dielov do motora Jawa,CZ, je tam aj jeden kontakt neutrálu-cena spolu 7€
Srdečne pozdravujem všetkých simsoňákov.
Mám dlhodobý problém s mojím strojom, konkrétne s radením. Keď počas jazdy prehodím prevod, prevodová páka sa vráti do stredovej polohy, avšak nie je možné preraďovať rovnakým smerom, pretože vnútorná páka nechytí novú polohu na kilise radenia. Preradiť je možné až vtedy, keď páku jemným ťuknutím vrátime do opačnej strany, kedy si vnútorná radiaca páka uchytí novú polohu na kulise radenia. Jednoducho povedané, prevody neprehadzujú tak, ako by mali.
Konkrétny príklad na predstavu: Mám zaradený druhý prevod. Nadradím (páku potlačím smerom zo stredu nahor), cvakne trojka. Už je zaradený tretí prevod, avšak vnútorná prevodová páka nechytí novú polohu na kulise radenia, aj keď je späť v stredovej polohe. Štvrtý prevodový stupeň v tomto momente nie je možné zaradiť aj keď sa snažíme páku dávať dohora. Treba nohou jemne potlačiť prevodovú páku, zo strednej polohy smerom nadol, aby vnútorná radiaca páčka zachytila nasledujúcu pozíciu na kulise radenia, až následne je možné zaradiť štvorku. Pri tomto úkone sa neraz stane, že človek úplne podradí.
Hľadám šikovného garážového majstra, ktorý má skúsenosti konkrétne s mojím problémom a naozaj vie, kde môže byť problém. Sám viem ako sa točí vnútornou maticou na nastavovanie prevodov (smerom ku valcu radí viac do jednotky, smerom od valca radí viac do štvorky) a hodiny som skúšal prevodovku ladiť, no v tomto problém nie je. Hľadám znalosť a skúsenosť, experimentovať viem aj sám.
Motor je zhodený zo simsona, rozobratý do stavu, kedy stačí iba poskladať radenie, vyčistený (žiadná podradná robota), pripravený pre skúseného servisáka. Dielov mám kopec, aj originálne aj nejakú druhovýrobu. Pri rôznych konfiguráciach dielov sa radenie správa rôzne, podozrievam, že tam bude nejaká neplecha. Našiel som dokonca aj takú kombináciu dielov radenia, kedy nie je možné zaradiť jednotku, aj napriek tomu, že je matica nastavovania radenia zatiahnutá najviac ako sa dá smerom ku valcu (aby motor radil viac do jednotky).
Ak vieš, kde by mohol byť problém, kľudne volaj alebo mi napíš. Ak budeš mať myšlienku, ktorá mi pomôže opraviť Simsona, patrične sa odmením. Ak máš zlaté ruky a motor potrebuješ mať pri sebe, nerobí mi problém motor naložiť do auta a doviesť ti ho (Žilina a okolie alebo podľa dohody).
Predám pekné bubny s novými ložiskami á 35.-EUR + štíty á 20.-,spodné okuliare na panelku 25.- na kyvačku lepšie 15.-,horšie 10.-,klzáky krásny chróm 40.- horší chrom 20.-,Válec na 250 priemer 65,5 za 35.- , hlavu 559 30.-,Hlavu na 360,361 -treba prepuzdrovať ,lebo je tam väčšia sviečka ,alebo to nechať 35.-,čelo kľuk. hr.15.-,NOVÝ PIEST na Jawu 350 priemer 58mm označ.L A ešte z ČSSR čap pr. 16 za 20.-,bateriová skrinka 35.-,náraďová skrinka 20.-,prevodník tachometra 250 za 12.-,malý kryt reťaze 250 za 12.-,kulisa radenia 10.-,hriadeľ rad. 10.-,štart segment 15.-, Veká 250-559 spojkové 25.-, na dynamo 15.-/zoxidované/,koleno 559 prevé 12.-,štart.a rýchl. páka 12.-,staré návleky á 2.-,rozeta 353 20.-,brzdové čeluste 353 8.-,smerové svetlo krásne 15.-,rotor dynama pionier označený 056170 za20.-, Kontakt mailom . Ďakujem
Predám 250/559 alebo 353 je bez tp na fotkach je s motorom 559 ten som predal,alebo predám samostatnu komplet kostru bez morora za 1000/eur.Motorka ma krásne kastlíky ako nové ,baterkový bez najmenšej korozie a všetky ostatné plechy bez preliačin,stačí nastriekať. Motor je 353 bez najmenšieho poškodenia,absolutne nič ulomené najazdené min.Km. Motorka je skoro kompletná chýba len kryt reťaze a karburátoru a tachometer k 353-ke,masku mám origo na kývačku k panelke tachometer je. Kolesá sú originál majú pekné chromi,zadná pneu skoro nová,cca 200 km.Výfuky a kolená na 353-ku bez preliačin stačí nachromovať na 559-nu ľavé koleno je nové pravé je na výmenu cena 1480/eur. Motor má najazdene minimum kilometrov cca 2000 km.Motorku mám rozobranu,nemám miesto na uskladnenie v celku. V prípade len vážneho záujmu iba volať som z Val.Belej
Predám 250/559 alebo 353 je bez tp na fotkach je s motorom 559 ten som predal,alebo predám samostatnu komplet kostru bez motora za 990/eur. Motorka ma krásne kastlíky ako nové ,baterkový aj náraďový bez najmenšej korozie a všetky ostatné plechy bez preliačin,stačí nastriekať.Mám k nej originál korman s rychlopalom. Motor je 353 bez najmenšieho poškodenia,absolutne nič ulomené najazdené min.Km. Motorka je skoro kompletná chýba len kryt reťaze a karburátoru a tachometer k 353-ke,masku mám origo na kývačku k panelke tachometer mám. Kolesá sú originá, majú pekné chromi,zadná pneu skoro nová,cca 200 km.Výfuky a kolená na 353-ku bez preliačin stačí nachromovať na 559-nu ľavé koleno je nové pravé je na výmenu cena 1480/eur. Motor má najazdene minimum kilometrov cca 2000 km.Motorku mám rozobranu,nemám miesto na uskladnenie v celku. V prípade len vážneho záujmu iba volať,po dohode vám ju možem zložiť do pojazdného stavu,som z Val.Belej
Predám 250/559 alebo 353 je bez tp na fotkach je s motorom 559 ten som predal,alebo predám samostatnu komplet kostru bez motora za 990/eur. Motorka ma krásne kastlíky ako nové ,baterkový aj náraďový bez najmenšej korozie a všetky ostatné plechy bez preliačin,stačí nastriekať.Mám k nej originál korman s rychlopalom. Motor je 353 bez najmenšieho poškodenia,absolutne nič ulomené najazdené min.Km. Motorka je skoro kompletná chýba len kryt reťaze a karburátoru a tachometer k 353-ke,masku mám origo na kývačku k panelke tachometer mám. Kolesá sú originál čssr, majú pekné chromi,zadná pneu skoro nová,cca 200 km.Výfuky a kolená na 353-ku bez preliačin stačí nachromovať na 559-nu ľavé koleno je nové pravé je na výmenu cena 1480/eur. Motor má najazdene minimum kilometrov cca 2000 km.Motorku mám rozobranu,nemám miesto na uskladnenie v celku. V prípade len vážneho záujmu iba volať,po dohode vám ju možem zložiť do pojazdného stavu,som z Val.Belej