inzercia, predaj, predám, bazár

Kupim kabelaz zo civic 4g vti

Kategória: Honda

Kupim motorovu kabelaz a interierovu zo civic 4g vti ee9 ef9

A ostatne diely zo civic 4g...motor prevodovka
Ponuky mail dik
Kupim kabelaz zo civic 4g vti
Podobné inzeráty
Honda Civic 1.8 VTI
Predám Hondu Civic 1.8 VTI, r.v.2000, 124kw 170k, 165 000km. Originalny VTI-S packet, predne hmlovky z verzie vti-s, interiér modrá alkantara z verzie vti-s, krídlo z accorda typer, číre bočné smerovky Precalunena stropníca, Precaluneny volant Zrepasovana zadná naprava Zrepasovane a opieskovane strmene Nanovo nastiekany predný, zadny nárazník, predné blatníky,podbehy, zadné blatníky, C stĺpik, spodky dverí, vyvarena a ošetrená podlaha, auto je zbavené všetkej hrdze Vymenene rozvody Nová baterka Nový olej Nové centrálne zamykanie Nové ťažné zariadenie zapísané v TP Nová STK a EK Auto sa predáva na originálnych kolesách R15 s letnými gumamy + zimné gumy na plechových diskoch, plechove disky boli opieskovane a nanovo nastriekane Sú zapísané aj r16 za príplatok predám k autu Advan Racing RG2 R16 195/45 gumy uniroyal rainsport3, 400eur Mam k autu aj znížené pružiny Eibach Pro kit 100eur Cena spolu 5000eur
Honda Civic 1.8 VTI
Predám Hondu Civic 1.8 VTI, r.v.2000, 124kw 170k, 165 000km. Originalny VTI-S packet, predne hmlovky z verzie vti-s, interiér modrá alkantara z verzie vti-s, krídlo z accorda typer, číre bočné smerovky Precalunena stropníca, Precaluneny volant Zrepasovana zadná naprava Zrepasovane a opieskovane strmene Nanovo nastiekany predný, zadny nárazník, predné blatníky,podbehy, zadné blatníky, C stĺpik, spodky dverí, vyvarena a ošetrená podlaha, auto je zbavené všetkej hrdze Vymenene rozvody Nová baterka Nový olej Nové centrálne zamykanie Nové ťažné zariadenie zapísané v TP Nová STK a EK Auto sa predáva na originálnych kolesách R15 s letnými gumamy + zimné gumy na plechových diskoch, plechove disky boli opieskovane a nanovo nastriekane Sú zapísané aj r16 za príplatok predám k autu Advan Racing RG2 R16 195/45 gumy uniroyal rainsport3, 400eur Mam k autu aj znížené pružiny Eibach Pro kit 100eur Cena spolu 5000eur
Honda Civic 6G 1.6
Predám tuto Hondu Civic 6g s motorom 1.6 85kw bol tam pred tym 77kw ale robil sa swap Úpravy-Volant z Vti Prelude, Americke svietenie,Podvozok maxspeedingrods vyškovo a tuhostne nastavitelne,sedačky z honda crx delsol,predne brzdy 262mm z civic vti, sviečkove kable ngk športove,predna športova rozpera,zadne spodne hlinikove ramena,horne nastavitelne ramena,uprava vyfuku zvody su upravene na mieru aby malo bublavy zvuk ako subaru STI vyfuk komplet 63mm oproti serii 45mm s turboworks koncovym tlmičom, budiky zo civic Vti, robil sa cely predok na facelift maska naraznik lip kapota blatniky, vyvaral sa ľavy zadny lem,čerstvo menena spojka cca 2 tyždne do zadu,Auto je teraz na 15kach letnych a dam k tomu aj zimne 14ky Na cene sa da dohodnuť pri serioznom zaujme
Honda civic vti
Civic 6g vti Auto vlastním asi 7rokov 1rok jazdilo veľmi málo, len sa všetko dolaďovalo/zlepšovalo.. rok potom zoznamovanie sa s autom nasledne asi za 4roky som s autom povyhraval veľmi vela pohárov, auto jednoducho vie jazdiť veľmi dobre. V dvoch rôznych šampionátoch mam vyše 50poharov, nie tých za účasť ale veľká väčšina vybojovaných, snáď každý kto pozná to auto a mňa vie že je to tak. Chcem tým len povedať že to nieje žiadna rozostavaná stavba alebo niečo, v poslednych asi 3rokoch aktívneho pretekania som už menil len pneu, čapy, olej.. úplne vklude po kúpe stačí sadnúť a pretekať. Kasňa bola za hubičku, tu som neriešil, rám robil Ivo Bartoš (bez papierov), nádrž 10l s čerpadlom a filtrom vo vnútri vzadu, elektrika ostala len potrebná a vnutrom tahana k malej baterke vzadu, okrem čelného makrolony na celom aute, laminátový kufor, čelné okno ma prasklinu s ktorou jazdím celý čas čo vlastním auto ???? sedacka Sparco s prepadnutou homo, pási obyčajne race 4bodove, tyčky odklon zbiehavost v predu vzadu Hardrace, stabilizátor vti vpredu vzadu, tlmiče Tein (výška, tuhosť) kupované nové pri stavbe, vyfuk polsko celonerez (trochu upravený aby nerezonoval), homemade upravené tehlice aby riadenie nebolo z plného volantu do plného 3,5otačky ale niečo máličko cez 2otáčky volantom, na aute je kompletne Silponix polyuretán (ani jeden silentblok nieje guma, nápravy, motor, radenie..), kapota je stará karbonova z ktorej som spravil 2kilovú kapotu. Brzdy kotúče zimmerman platničky DS2500. Motor b16a2 bez nejakých úprav, kw vložka vo filtri mam ešte aj vyše polky v spreji na čistenie aj na impregnaciu vložky, na riadiacej jednotke p28 s trochu upravenou mapou, vo vani prepažka proti prelievaniu oleja v zákrutách, remenice taktiež ľahké zo Silponixu ako aj zotrvačník, prevodovka acura integra, svor itr, M Factory stály prevod 5.1, carbon synchrony okrem 2ky tam je mosadz, itr 5kove koliesko kvôli maximálke (Opluštil). Chladič vti s vodou od Silponixu s vyšším bodom varu (mam ešte aj v bandaske nejakych 7l). Momentalne dokonca odjazdené 2preteky na novom oleji v motory aj prevodovke. Takže ako hovorim sadnúť a pretekať. Odohrával sa veľký boj vo mne o predaji, keďže od holej kasne postavané velmi funkčné auto na preteky či slalom alebo kopec. Rozpredávať určite nebudem, jedine celok a jazdiť jazdiť jazdiť.
Civic 6g vti (slalom, závody do vrchu)
Civic 6g vti Auto vlastním asi 7rokov 1rok jazdilo veľmi málo, len sa všetko dolaďovalo/zlepšovalo.. rok potom zoznamovanie sa s autom nasledne asi za 4roky som s autom povyhraval veľmi vela pohárov, auto jednoducho vie jazdiť veľmi dobre. V dvoch rôznych šampionátoch mam vyše 50poharov, nie tých za účasť ale veľká väčšina vybojovaných, snáď každý kto pozná to auto a mňa vie že je to tak. Chcem tým len povedať že to nieje žiadna rozostavaná stavba alebo niečo, v poslednych asi 3rokoch aktívneho pretekania som už menil len pneu, čapy, olej.. úplne vklude po kúpe stačí sadnúť a pretekať. Kasňa bola za hubičku, tu som neriešil, rám robil Ivo Bartoš (bez papierov), nádrž 10l s čerpadlom a filtrom vo vnútri vzadu, elektrika ostala len potrebná a vnutrom tahana k malej baterke vzadu, okrem čelného makrolony na celom aute, laminátový kufor, čelné okno ma prasklinu s ktorou jazdím celý čas čo vlastním auto ???? sedacka Sparco s prepadnutou homo, pási obyčajne race 4bodove, tyčky odklon zbiehavost v predu vzadu Hardrace, stabilizátor vti vpredu vzadu, tlmiče Tein (výška, tuhosť) kupované nové pri stavbe, vyfuk polsko celonerez (trochu upravený aby nerezonoval), homemade upravené tehlice aby riadenie nebolo z plného volantu do plného 3,5otačky ale niečo máličko cez 2otáčky volantom, na aute je kompletne Silponix polyuretán (ani jeden silentblok nieje guma, nápravy, motor, radenie..), kapota je stará karbonova z ktorej som spravil 2kilovú kapotu. Brzdy kotúče zimmerman platničky DS2500. Motor b16a2 bez nejakých úprav, kw vložka vo filtri mam ešte aj vyše polky v spreji na čistenie aj na impregnaciu vložky, na riadiacej jednotke p28 s trochu upravenou mapou, vo vani prepažka proti prelievaniu oleja v zákrutách, remenice taktiež ľahké zo Silponixu ako aj zotrvačník, prevodovka acura integra, svor itr, M Factory stály prevod 5.1, carbon synchrony okrem 2ky tam je mosadz, itr 5kove koliesko kvôli maximálke (Opluštil). Chladič vti s vodou od Silponixu s vyšším bodom varu (mam ešte aj v bandaske nejakych 7l). Momentalne dokonca odjazdené 2preteky na novom oleji v motory aj prevodovke. Takže ako hovorim sadnúť a pretekať. Odohrával sa veľký boj vo mne o predaji, keďže od holej kasne postavané velmi funkčné auto na preteky či slalom alebo kopec. Rozpredávať určite nebudem, jedine celok a jazdiť jazdiť jazdiť.
Civic 6g vti (slalom, závody do vrchu)
Civic 6g vti Auto vlastním asi 7rokov 1rok jazdilo veľmi málo, len sa všetko dolaďovalo/zlepšovalo.. rok potom zoznamovanie sa s autom nasledne asi za 4roky som s autom povyhraval veľmi vela pohárov, auto jednoducho vie jazdiť veľmi dobre. V dvoch rôznych šampionátoch mam vyše 50poharov, nie tých za účasť ale veľká väčšina vybojovaných, snáď každý kto pozná to auto a mňa vie že je to tak. Chcem tým len povedať že to nieje žiadna rozostavaná stavba alebo niečo, v poslednych asi 3rokoch aktívneho pretekania som už menil len pneu, čapy, olej.. úplne vklude po kúpe stačí sadnúť a pretekať. Kasňa bola za hubičku, tu som neriešil, rám robil Ivo Bartoš (bez papierov), nádrž 10l s čerpadlom a filtrom vo vnútri vzadu, elektrika ostala len potrebná a vnutrom tahana k malej baterke vzadu, okrem čelného makrolony na celom aute, laminátový kufor, čelné okno ma prasklinu s ktorou jazdím celý čas čo vlastním auto. Sedacka Sparco s prepadnutou homo, pási race 4bodove, tyčky odklon zbiehavost v predu vzadu Hardrace, stabilizátor vti vpredu vzadu, tlmiče Tein (výška, tuhosť) kupované nové pri stavbe, vyfuk polsko celonerez (trochu upravený aby nerezonoval), homemade upravené tehlice aby riadenie nebolo z plného volantu do plného 3,5otačky ale niečo máličko cez 2otáčky volantom, na aute je kompletne Silponix polyuretán (ani jeden silentblok nieje guma, nápravy, motor, radenie..), kapota je stará karbonova z ktorej som spravil 2kilovú kapotu. Brzdy kotúče zimmerman platničky DS2500. Motor b16a2 bez nejakých úprav, kw vložka vo filtri mam ešte aj vyše polky v spreji na čistenie aj na impregnaciu vložky, na riadiacej jednotke p28 s trochu upravenou mapou, vo vani prepažka proti prelievaniu oleja v zákrutách, remenice taktiež ľahké zo Silponixu ako aj zotrvačník, prevodovka acura integra, svor itr, M Factory stály prevod 5.1, carbon synchrony okrem 2ky tam je mosadz, itr 5kove koliesko kvôli maximálke (Opluštil). Chladič vti s vodou od Silponixu s vyšším bodom varu (mam ešte aj v bandaske nejakych 7l). Momentalne dokonca odjazdené 2preteky na novom oleji v motory aj prevodovke. Takže ako hovorim sadnúť a pretekať. Odohrával sa veľký boj vo mne o predaji, keďže od holej kasne postavané velmi funkčné auto na preteky či slalom alebo kopec. Rozpredávať určite nebudem, jedine celok a jazdiť jazdiť jazdiť.