Kúpim ochrany krit na závody v dobrom stave
Kategória:
Honda
Kupim ochrany krit na zvody v dobrom stave na Honda accord 5g a snímač teploty
Podobné inzeráty
Civic 6g vti
Auto vlastním asi 7rokov
1rok jazdilo veľmi málo, len sa všetko dolaďovalo/zlepšovalo.. rok potom zoznamovanie sa s autom nasledne asi za 4roky som s autom povyhraval veľmi vela pohárov, auto jednoducho vie jazdiť veľmi dobre. V dvoch rôznych šampionátoch mam vyše 50poharov, nie tých za účasť ale veľká väčšina vybojovaných, snáď každý kto pozná to auto a mňa vie že je to tak. Chcem tým len povedať že to nieje žiadna rozostavaná stavba alebo niečo, v poslednych asi 3rokoch aktívneho pretekania som už menil len pneu, čapy, olej.. úplne vklude po kúpe stačí sadnúť a pretekať.
Kasňa bola za hubičku, tu som neriešil, rám robil Ivo Bartoš (bez papierov), nádrž 10l s čerpadlom a filtrom vo vnútri vzadu, elektrika ostala len potrebná a vnutrom tahana k malej baterke vzadu, okrem čelného makrolony na celom aute, laminátový kufor, čelné okno ma prasklinu s ktorou jazdím celý čas čo vlastním auto ???? sedacka Sparco s prepadnutou homo, pási obyčajne race 4bodove, tyčky odklon zbiehavost v predu vzadu Hardrace, stabilizátor vti vpredu vzadu, tlmiče Tein (výška, tuhosť) kupované nové pri stavbe, vyfuk polsko celonerez (trochu upravený aby nerezonoval), homemade upravené tehlice aby riadenie nebolo z plného volantu do plného 3,5otačky ale niečo máličko cez 2otáčky volantom, na aute je kompletne Silponix polyuretán (ani jeden silentblok nieje guma, nápravy, motor, radenie..), kapota je stará karbonova z ktorej som spravil 2kilovú kapotu. Brzdy kotúče zimmerman platničky DS2500.
Motor b16a2 bez nejakých úprav, kw vložka vo filtri mam ešte aj vyše polky v spreji na čistenie aj na impregnaciu vložky, na riadiacej jednotke p28 s trochu upravenou mapou, vo vani prepažka proti prelievaniu oleja v zákrutách, remenice taktiež ľahké zo Silponixu ako aj zotrvačník, prevodovka acura integra, svor itr, M Factory stály prevod 5.1, carbon synchrony okrem 2ky tam je mosadz, itr 5kove koliesko kvôli maximálke (Opluštil). Chladič vti s vodou od Silponixu s vyšším bodom varu (mam ešte aj v bandaske nejakych 7l). Momentalne dokonca odjazdené 2preteky na novom oleji v motory aj prevodovke. Takže ako hovorim sadnúť a pretekať. Odohrával sa veľký boj vo mne o predaji, keďže od holej kasne postavané velmi funkčné auto na preteky či slalom alebo kopec. Rozpredávať určite nebudem, jedine celok a jazdiť jazdiť jazdiť.
Civic 6g vti
Auto vlastním asi 7rokov
1rok jazdilo veľmi málo, len sa všetko dolaďovalo/zlepšovalo.. rok potom zoznamovanie sa s autom nasledne asi za 4roky som s autom povyhraval veľmi vela pohárov, auto jednoducho vie jazdiť veľmi dobre. V dvoch rôznych šampionátoch mam vyše 50poharov, nie tých za účasť ale veľká väčšina vybojovaných, snáď každý kto pozná to auto a mňa vie že je to tak. Chcem tým len povedať že to nieje žiadna rozostavaná stavba alebo niečo, v poslednych asi 3rokoch aktívneho pretekania som už menil len pneu, čapy, olej.. úplne vklude po kúpe stačí sadnúť a pretekať.
Kasňa bola za hubičku, tu som neriešil, rám robil Ivo Bartoš (bez papierov), nádrž 10l s čerpadlom a filtrom vo vnútri vzadu, elektrika ostala len potrebná a vnutrom tahana k malej baterke vzadu, okrem čelného makrolony na celom aute, laminátový kufor, čelné okno ma prasklinu s ktorou jazdím celý čas čo vlastním auto. Sedacka Sparco s prepadnutou homo, pási race 4bodove, tyčky odklon zbiehavost v predu vzadu Hardrace, stabilizátor vti vpredu vzadu, tlmiče Tein (výška, tuhosť) kupované nové pri stavbe, vyfuk polsko celonerez (trochu upravený aby nerezonoval), homemade upravené tehlice aby riadenie nebolo z plného volantu do plného 3,5otačky ale niečo máličko cez 2otáčky volantom, na aute je kompletne Silponix polyuretán (ani jeden silentblok nieje guma, nápravy, motor, radenie..), kapota je stará karbonova z ktorej som spravil 2kilovú kapotu. Brzdy kotúče zimmerman platničky DS2500.
Motor b16a2 bez nejakých úprav, kw vložka vo filtri mam ešte aj vyše polky v spreji na čistenie aj na impregnaciu vložky, na riadiacej jednotke p28 s trochu upravenou mapou, vo vani prepažka proti prelievaniu oleja v zákrutách, remenice taktiež ľahké zo Silponixu ako aj zotrvačník, prevodovka acura integra, svor itr, M Factory stály prevod 5.1, carbon synchrony okrem 2ky tam je mosadz, itr 5kove koliesko kvôli maximálke (Opluštil). Chladič vti s vodou od Silponixu s vyšším bodom varu (mam ešte aj v bandaske nejakych 7l). Momentalne dokonca odjazdené 2preteky na novom oleji v motory aj prevodovke. Takže ako hovorim sadnúť a pretekať. Odohrával sa veľký boj vo mne o predaji, keďže od holej kasne postavané velmi funkčné auto na preteky či slalom alebo kopec. Rozpredávať určite nebudem, jedine celok a jazdiť jazdiť jazdiť.
Prodám nové zadní destičky hawk hp+ HB350N.496
pro Honda:
Civic VTi EG (91-95)
Civic VTi EK (95-01)
Rozměr: 89x37 / 89x35 mm
Směs HP Plus:
- trackdays, závody do vrchu
- použitelné v běžném provozu
- funguje od 37°C
- optimální prac. teplota 150-315°C
- max. teplota 425°C
Cena 140 euro včetně poštovného
Možná výměna za jiné díly b16a2 b18c6
Zdravím
Predám moju Hondu Civic 6g hatchback
Kasňa je ej9, preskladané do ek3
Motor B18C4 anglan (MB6) swap ,prevodovka s9b.
Auto má novú STK aj emisnú
Motor je po kompletnej G.O.
A je čerstvo zabehnutý.
Nežerie žiaden olej, olej som lial 5w30 ale odporúčam presť na 10w60.
Pre bližšie informácie ohľadom G.O. kľudne píšte, volajte
Motor mal najazdených 220tisic keď sa rozobral, aktuálne má 3500.
Na aute je úplne nový výfuk
Zvody závodné Tegiwa z Integri pomer 4-2-1, decat tiež Tegiwa, stred holá rúra, koncák JDM polish
Výfuk zapísaný
Fólie mám certifikát
Taktiež pri vážnom záujme viem predať aj výfuk z Katom
Ďalej sú tu úplne nové chladičové hadice Exoracing - dovoz z UK
Nové olejové čerpadlo - dovoz z JP
Nové iridiove sviečky
Nanovo natiahnutá elektrika
Je tam laditelná jednotka, teraz tam je naladených 190koní.
Spojka je tam organická ale funguje super.
Nový závodný chladič Mishimoto
Komplet nové zadné brzdy od Textaru (doštičky, strmene, kotúče, hadičky, lanovody)
Na aute je taktiež nový podvozok
Ta-technic + vzadu dolná rozpera Asr, v predu Dolná rozpera Asr
Kolesá Jpn r15, rozteč 4/100
Pridám aj zimné na diskoch taktiež r15
Nová baterka
Nové semeginky na úchytoch motora aj prevodovky
Nové poloosy
Zo spodu je auto nalakované nehrdzavejúcim sprejom "bodyčkom"
Nové H4 žiarovky
Pridám aj nové H7 žiarovky
K autu máte krídlo TypeR - to čo je na fotke
Interiér:
Sedačky do 7g TypeR
Nášivky na pásoch Mugen Power
Volant Origo z Vti-čka
Budíky aj koberce taktiež origo z Vti-čka, prídavné budíky: tlak oleja, teplota oleja a teplota vody
Ďalej sa mi podarilo zohnať všetky plasty aj v kufri dokonca som zohnal aj plato.
Auto má elektrické strešné okno
Všetky okná v elektrike, ABS system, lonch control a Vtec kick in naladený od 5.5 rpm obmedz je na 9000 rpm
Na aute je len pár potrebných opráv: výmena servo riadenia, u spolujazdca odišiel motorček sťahovania okna, pri vodičovi je urvaná kľučka
Ale dá sa otvoriť a dám druhú
A ak chcete stým chodiť na závody osobne by som riešil repas prevodovky a ešte to že by som si dal robiť hlavu a dal si to naladiť a odbrzdit pretože teraz tie kone to len tak odhadujem
Ten motor by mal v pohode zvládnuť 220hp
Je to fantastické auto a verte že by som ho nikdy nepredal ale chcem sa posunúť ďalej a prejsť na B18C4 turbo ???? a nato aby som to zvládol finančne musím toto predať. Bol by som rád keby auto odovzdám človeku ktorý má zmysel Honda Civic. Volajte kedykoľvek
kupim Hondu civic 2.2
Vaše ponuky písať na email
fotky auta a informacie o vozidle
Ľudia čo nevedia čítať (kupim Hondu Civic 2.2)