Lucid -registrácia obalov pre podnikateľov predávajúci do DE
Kategória:
Účtovníctvo, poradenstvo
ponúkam službu registrácie obalov pre podnikateľov predávajúci do Nemecka a zároveň pomôžem s vyplnením výkazu.
Od 1.7.2022 je povinnosťou každého e-shopu predávajúci do Nemecka registrovať sa do ústredného registra obalov.
Dolná hranica neexistuje, takže už aj po prvom predanom produkte treba sa zaregistrovať.
Platí to hlavne pre e-shopy, ktoré majú/mali klientov aj v Nemecku.
obaly, Nemecko, Verpackungsregister, Lucid, waste
Od 1.7.2022 je povinnosťou každého e-shopu predávajúci do Nemecka registrovať sa do ústredného registra obalov.
Dolná hranica neexistuje, takže už aj po prvom predanom produkte treba sa zaregistrovať.
Platí to hlavne pre e-shopy, ktoré majú/mali klientov aj v Nemecku.
obaly, Nemecko, Verpackungsregister, Lucid, waste
Podobné inzeráty
Podvojné účtovníctvo podnikateľov na profesionálnej úrovni.
Ponúkam precízne, zodpovedné a kvalitné vedenie podvojného účtovníctva a spracovanie miezd, vrátane ekonomického poradenstva, zastupovania pred finančnou správou a poisťovňami. Mám viac ako 10-ročnú prax s podvojným účtovníctvom podnikateľov a neziskových organizácií (SVB, občianske združenia) a vysokoškolské vzdelanie v odbore.
Zabezpečím:
A) komplexné vedenie podvojného účtovníctva (od 0,80€/položku, príp. fixná mesačná platba)
B) vypracovanie rôznych daňových priznaní (od 15,-€/daňové priznanie)
C) vyhotovenie interných smerníc (od 30,-€/smernica)
D) ekonomicko-právne poradenstvo (založenie podnikateľského subjektu, zmeny v obchodnom registri)
E) vypracovanie transférových dokumentácií (od 150,-€/skrátená dokumentácia)
F) vyhotovenie projektu vlastnej činnosti povinných osôb/AML projekt (od 50,-€/projekt)
G) a iné pro vzájomnej dohode
Pre bližšie informácie ma neváhajte kontaktovať.
Plánujete poskytovať Vaše služby v Nemecku a v Rakúsku, ako prácnická či fyzická osova a nie je Vám jasné čo všetko musíte vybaviť a zariadiť?
Veľmi radi Vám pomôžeme vyriešiť nasledovné.
Naše služby pre Vás:
Nemecko:
Fyzické a právnické osoby (SZČO - S.R.O.)
Oslobodenie od zrážkovej dane v stavebníctve ( Freistellung )
Prihlásenie zamestnancov na colný úrad - Zollamt
Ohlásenie činnosti na remeselnej komore
Registrácia a hlásenia na SOKA BAU
Vyžiadanie dovolenkového fondu
Rakúsko:
HLÁSENIA vyslania zamestnancov
OHLÁSENIE ČINNOSTI na spolkovom ministerstve
Vrátenie zrážkovej dane - S.R.O. - SZČO (dožiadanie zadržaných €)
Spracovanie žiadosti o registráciu firmy na dovolenkovom fonde BUAK
Spracovanie žiadosti o prihlásenie zamestnanca na dovolenkovom fonde BUAK – za zamestnanca
VRÁTENIE PRÍSPEVKOV, OSLOBODENIE OD PRÍSPEVKOV od Gebietkrankenkasse
A ďalšie povolenia, ktoré sú potrebne aby ste mohli vykonávať činnosť v zahraničí
Tel :
+49 1759120985
+42
Plánujete poskytovať Vaše služby v Nemecku a v Rakúsku, ako prácnická či fyzická osoba a nie je Vám jasné čo všetko musíte vybaviť a zariadiť?
Veľmi radi Vám pomôžeme vyriešiť nasledovné.
Naše služby pre Vás:
Nemecko:
Fyzické a právnické osoby
Oslobodenie od zrážkovej dane v stavebníctve ( Freistellung )
Prihlásenie zamestnancov na colný úrad - Zollamt
Ohlásenie činnosti na remeselnej komore
Registrácia a hlásenia na SOKA BAU
Vyžiadanie dovolenkového fondu
Rakúsko:
HLÁSENIA vyslania zamestnancov
OHLÁSENIE ČINNOSTI na spolkovom ministerstve
Vrátenie zrážkovej dane - S.R.O. - SZČO (dožiadanie zadržaných €)
Spracovanie žiadosti o registráciu firmy na dovolenkovom fonde BUAK
Spracovanie žiadosti o prihlásenie zamestnanca na dovolenkovom fonde BUAK – za zamestnanca
VRÁTENIE PRÍSPEVKOV, OSLOBODENIE OD PRÍSPEVKOV od Gebietkrankenkasse
A ďalšie povolenia, ktoré sú potrebne aby ste mohli vykonávať činnosť v zahraničí
Tel :
+49 1759120985
awite s.r.o.
Plánujete poskytovať Vaše služby v Nemecku a v Rakúsku, ako právnická či fyzická osova a nie je Vám jasné čo všetko musíte vybaviť a zariadiť?
Veľmi radi Vám pomôžeme vyriešiť nasledovné.
Naše služby pre Vás:
Nemecko:
Fyzické a právnické osoby (SZČO - S.R.O.)
Oslobodenie od zrážkovej dane v stavebníctve ( Freistellung )
Prihlásenie zamestnancov na colný úrad - Zollamt
Ohlásenie činnosti na remeselnej komore
Registrácia a hlásenia na SOKA BAU
Vyžiadanie dovolenkového fondu
Rakúsko:
HLÁSENIA vyslania zamestnancov
OHLÁSENIE ČINNOSTI na spolkovom ministerstve
Vrátenie zrážkovej dane - S.R.O. - SZČO (dožiadanie zadržaných €)
Spracovanie žiadosti o registráciu firmy na dovolenkovom fonde BUAK
Spracovanie žiadosti o prihlásenie zamestnanca na dovolenkovom fonde BUAK – za zamestnanca
VRÁTENIE PRÍSPEVKOV, OSLOBODENIE OD PRÍSPEVKOV od Gebietkrankenkasse
A ďalšie povolenia, ktoré sú potrebne aby ste mohli vykonávať činnosť v zahraničí
Tel :
+49 1759120985
Ponúkam svoje služby v oblasti spracovania jednoduchého účtovníctva, spracovanie miezd, vystavovanie faktúr, daňové priznania pre fyzické osoby. Mam vlastný účtovný softvér od spoločnosti Kros, dlhoročné skúsenosti, VŠ ekonomické vzdelanie. Ochota a zodpovednosť patrí medzi moje prioritné vlastnosti.
=prioritne sa venujem elektronickemu spracovaniu faktúr pre menších podnikateľov
=spracovanie podkladov k DPH
=prihlasovanie /odhlasovanie zamestnancov (komunikácia s poisťovňami, s úradmi) nie je potrebné nikam chodiť, na základe vášho splnomocnenia vybavím za vas
=odvádzanie odvodov do sociálnej a zdravotnej poisťovne (mesačne, elektronicky)
=vypracovanie daňového priznania pre fyzické osoby
=vedenie skladového hospodárstva.
V prípade záujmu ma kontaktujte na uvedené tel číslo alebo mailom. Na cene sa dohodneme. (externe pre celú SR)
V mojej účtovnej kancelárii vám ponúkam externé vedenie účtovníctva, ktorému sa venujem 11 rokov. Som členom ZÚSK – Združenia účtovníkov Slovenska a mám uzavreté poistenie zodpovednosti pri výkone profesie účtovníka.
- Od 15 € mesačne: Paušálne spracovanie účtovníctva pre podnikateľov aj pre občianske združenia, platcov a neplatcov DPH pre celú SR, pri osobnom stretnutí len Prešov + Košice.
- jednoduché účtovníctvo od 1 €/položka, vypracovanie daňového priznania pri paušálnych výdavkoch (100 €), daňovej evidencii (150 €). Spracovaniu DP typ FO B pri príjmoch zo zahraničia sa NEVENUJEM.
- podvojné účtovníctvo od 0,50 €/položka (platiteľ DPH), spracovanie daňového priznania s výkazmi min. 200-300 €
- mzdy/personalistika 10-25 € mesačne/zamestnanec v závislosti od počtu zamestnancov
- agenda DPH (daňové priznanie, kontrolný výkaz, súhrnný výkaz) 30-45 € mesačne/kvartálne
Každý mesiac poskytujem klientom priebežné informácie o stave účtovníctva a poradenstvo.
Ceny sú platné pri poskytnutí zatriedených dokladov (došlé, vyšlé faktúry, pokl. doklady podľa typu úhrady - kartou/hotovosť) a XML/ABO výpisov z banky v elektronickej forme.
Dohoda na cene podľa vašich špecifických potrieb je možná v prípade, že procesy zautomatizujeme. Orientačný cenník nájdete na stránke: