Majetkový špecialista
Kategória:
Obchod a predaj
Majetkový špecialista
Zamestnávateľ: ideál+ servis s. r. o.
Miesto výkonu práce: Čadca (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Termín nástupu: ASAP, dohodou
Pracovná oblasť: obchod, marketing a reklama, bankovníctvo, poisťovníctvo, finančné služby a reality
Druh pracovného pomeru: živnosť
Mzdové podmienky: od 1 000 - 3 000€. Viac informácií o odmeňovaní a benefitoch poskytneme na výberovom konaní
Popis práce:
odpovedanie na emaily a telefonáty
dohľadávanie a úprava informácií o ponukách v internom systéme
komunikácia s ďalšími členmi tímu
schopnosť pružne reagovať na aktuálne množstvo dotazov
vyhľadávanie vhodných produktov podľa prianí zákazníka
dodržiavanie a zlepšovanie interných šablón a procesov
sprostredkovateľská činnosť
zabezpečenie komplexných finančných služieb (servis)
zabezpečenie servisu pre stálych klientov
Hľadáme človeka, ktorý:
má výborné komunikačné zručnosti
je zdatný v písanom aj komunikačnom prejave
je empatický so snahou pomôcť klientom
je schopný riešiť nečakané situácie a dohľadať si informácie
má pozitívne myslenie a vie pracovať v tíme
je spoľahlivý, zodpovedný a samostatný
Skúsenosti:
má VŠ, prípadne SŠ vzdelanie s maturitou - ekonomické zameranie
prax v danej oblasti - výhodou
vodičský preukaz sk. B - aktívny vodič
znalosť MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
ideálne predchádzajúce skúsenosti z klientského alebo call centra
Zamestnanecké výhody a benefity:
flexibilný pracovný čas
práca z domu
kurzy a školenia
teambuildingy a firemné konferencie
vianočné odmeny
príspevok na dôchodok
Informácie o výberovom konaní:
Zaujala Vás naša ponuka a máte skúsenosti v oblasti majetkového poistenia? Pošlite nám svoj životopis spolu s fotografiou a dajte nám o sebe vedieť na e-mail: idealplus@
Výberové konanie bude prebiehať formou ústneho pohovoru, na základe ktorého preveríme Vaše znalosti, skúsenosti, schopnosti a spoznáme sa nielen na základe fotografie.
Naša spoločnosť si veľmi váži všetky reakcie na pracovnú ponuku, avšak budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov. Ak Vaše skúsenosti a znalosti vyhovujú viac inej pozícii, v budúcnosti Vás môžeme kontaktovať s ponukou práce.
Spolupracujte s nami a zažite prácu, v ktorej môžete byť sami sebe pánom, neustále na sebe pracovať a vzdelávať sa, zabávať sa a mať možnosť výšky príjmu, akú si stanovíte. My Vám v tom radi pomôžeme.
Sme IDEÁL
Ideál+ servis je servisné centrum, ktorého cieľom je poskytovať najkvalitnejší servis a starostlivosť pre klientov, samospotrebiteľov a spolupracovníkov v oblasti financií. Pomáhame ľudom mať peniaze pod vlastnou kontrolou, vďaka čomu si zabezpečia slobodu a žijú život poďla vlastných predstáv. Prinášame ľuďom vždy viac…
Zamestnávateľ: ideál+ servis s. r. o.
Miesto výkonu práce: Čadca (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Termín nástupu: ASAP, dohodou
Pracovná oblasť: obchod, marketing a reklama, bankovníctvo, poisťovníctvo, finančné služby a reality
Druh pracovného pomeru: živnosť
Mzdové podmienky: od 1 000 - 3 000€. Viac informácií o odmeňovaní a benefitoch poskytneme na výberovom konaní
Popis práce:
odpovedanie na emaily a telefonáty
dohľadávanie a úprava informácií o ponukách v internom systéme
komunikácia s ďalšími členmi tímu
schopnosť pružne reagovať na aktuálne množstvo dotazov
vyhľadávanie vhodných produktov podľa prianí zákazníka
dodržiavanie a zlepšovanie interných šablón a procesov
sprostredkovateľská činnosť
zabezpečenie komplexných finančných služieb (servis)
zabezpečenie servisu pre stálych klientov
Hľadáme človeka, ktorý:
má výborné komunikačné zručnosti
je zdatný v písanom aj komunikačnom prejave
je empatický so snahou pomôcť klientom
je schopný riešiť nečakané situácie a dohľadať si informácie
má pozitívne myslenie a vie pracovať v tíme
je spoľahlivý, zodpovedný a samostatný
Skúsenosti:
má VŠ, prípadne SŠ vzdelanie s maturitou - ekonomické zameranie
prax v danej oblasti - výhodou
vodičský preukaz sk. B - aktívny vodič
znalosť MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
ideálne predchádzajúce skúsenosti z klientského alebo call centra
Zamestnanecké výhody a benefity:
flexibilný pracovný čas
práca z domu
kurzy a školenia
teambuildingy a firemné konferencie
vianočné odmeny
príspevok na dôchodok
Informácie o výberovom konaní:
Zaujala Vás naša ponuka a máte skúsenosti v oblasti majetkového poistenia? Pošlite nám svoj životopis spolu s fotografiou a dajte nám o sebe vedieť na e-mail: idealplus@
Výberové konanie bude prebiehať formou ústneho pohovoru, na základe ktorého preveríme Vaše znalosti, skúsenosti, schopnosti a spoznáme sa nielen na základe fotografie.
Naša spoločnosť si veľmi váži všetky reakcie na pracovnú ponuku, avšak budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov. Ak Vaše skúsenosti a znalosti vyhovujú viac inej pozícii, v budúcnosti Vás môžeme kontaktovať s ponukou práce.
Spolupracujte s nami a zažite prácu, v ktorej môžete byť sami sebe pánom, neustále na sebe pracovať a vzdelávať sa, zabávať sa a mať možnosť výšky príjmu, akú si stanovíte. My Vám v tom radi pomôžeme.
Sme IDEÁL
Ideál+ servis je servisné centrum, ktorého cieľom je poskytovať najkvalitnejší servis a starostlivosť pre klientov, samospotrebiteľov a spolupracovníkov v oblasti financií. Pomáhame ľudom mať peniaze pod vlastnou kontrolou, vďaka čomu si zabezpečia slobodu a žijú život poďla vlastných predstáv. Prinášame ľuďom vždy viac…
Podobné inzeráty
Spoločnosť Allrisk Slovakia obsadzuje voľné pracovné miesta na pozície :
REALITNÝ MAKLÉR
FINANČNÝ ŠPECIALISTA
Požiadavky na uchádzača :
- živnostenský list alebo sro
- mobilita (vodičský preukaz skup.B, vlastné auto)
- komunikatívnosť
- chuť pracovať a vzdelávať sa
- schopnosť pracovať v kolektíve
- pro-klientsky prístup
- primerané sebavedomie
- nekonfliktná povaha
- skúsenosti v realitnej a finančnej sfére výhodou
Ponúkame :
- prácu v mladom aktívnom kolektíve
- bezplatné zaškolenie
- možnosť práce v akejkoľvek lokalite
- zaúčanie pod vedením skúseného manažéra
- nadštandardný príjem
- firemné dovolenky zadarmo
- bonusové provízie
- firemné auto za zvýhodnených podmienok
V prípade, že Vás táto ponuka zaujala a máte záujem o bližšie informácie, kontaktujte ma e-mailom na :
kovacova.silvia@
alebo telefonicky na
Špecialista sortimentu nábytok v čistom dostanete +/- 950 až 1150 e Pri splnení požiadaviek , ktoré vyžadujeme PRAX v obore, plynulý maďarský jazyk . Hľadáme aj druhého predavača , kde prax nie je nutná ani jazykové znalosti . Mzda pri tejto pozícii je o niečo nižšia . V prípade zaslania životopisu prosíme o definícia či sa uchádzate o pozíciu 1 - Skúsený predavač s praxou a znalosťou maďarského jazyka , alebo pozíciu 2 - pomocný predavač bez praxe a znalosti maďarského jazyka
Viete sa nadchnúť pre predaj? Chcete spolu s naším tímom poskytovať najlepší zákaznícky servis na Slovensku? Máte radi rôznorodosť práce, chcete pracovať v najkrajšom showroome s nábytkom na Slovenskú ? V tom prípade ste možno asistentom predaja, ktorého hľadáme!
ČO BUDETE ROBIŤ ? Predávate:
Našim zákazníkom s úsmevom ponúkate špičkový zákaznícky servis a poctivý nábytok z masívu v novej predajni Nábytok Mirek na Južnej trieda 82/ A Budete pomáhať pri prijímaní, naskladňovaní a dopĺňaní tovaru na predajnej ploche, Máte nezameniteľnú príležitosť získať zodpovednosť za svoj vlastný úsek predajne.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- profesionálna komunikácia so zákazníkom na kamennej predajni
- vypočutie potrieb zákazníka
- vytvorenie návrhu podľa požiadaviek zákazníka k jeho spokojnosti
- spracovanie objednávky a s tým spojená administratívna činnosť
- reporting nadriadenemu
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej spoločnosti s dlhoročne významnou pozíciou na trhu
- kvalitná podpora v zaškoľovacom procese, podpora manažmentu
- práca v najkrajšom showroome s nábytkom , v prijemnom prostredí
- zamestnanecká zľava na produkty spoločnosti
- kreatívna práca s možnosťou ďalšieho vzdelávania
Požiadavky na zamestnanca
Jazykové znalosti jeden z jazykov
Anglický jazyk - Začiatočník (A2) alebo Nemecký jazyk - Začiatočník (A2) alebo Maďarský jazyk plynule
Ostatné znalosti
Práca s počítačom - Pokročilý
Vedenie prevádzky - Základy
Komunikačné schopnosti - Pokročilý
Kreativita - Pokročilý
Asertívna komunikácia - Základy
Prax na pozícii/v oblasti
Nevyhnutné
Osobnostné predpoklady a zručnosti
komunikácia so zákazníkmi, kreativita, dôslednosť, základné znalosti s ovládaním grafických programov a iných predajných zručností výhodou
Požadujeme :
• minimálne stredoškolské vzdelanie (výučný list)
• trestnú bezúhonnosť
• skúsenosť s predajom (predaj v oblasti nábytku výhodou)
• orientácia na zákazníka
• časovú flexibilitu
• samostatnosť a spoľahlivosť
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu prosím pošlite životopis s fotografiou na email manager@ , do predmetu správu prosím uvies
Z dôvodu nárastu firmy a klientov sa rozšírilo množstvo pracovných miest, ktoré môžeme ponúknuť.
Danému človeku poskytneme zaučenie v priebehu 3 mesiacov, zázemie v centre mesta, nadštandarný príjem, flexibilný pracovný čas.
Hľadáme človeka na pozíciu SERVISNÝ ŠPECIALISTA - správa, úprava, uzatváranie, zmena zmlúv, stretávania sa so stálymi klientmi (nejde o vyhľadávanie nových klientov). Príjem po 3 mesiacoch skúšobnej doby 2500€.
Hľadáme človeka na pozíciu OBCHODNÝ ZÁSTUPCA - vyhľadávanie nových klientov a spolupracovníkov do našej firmy. Príjem po 3 mesiacoch skúšobnej doby 1200€ + obratová zložka.
Hľadáme ľudí, ktorí sú ochotní na seba pracovať v oblasti osobnostného rozvoja poprípade ak má niekto skúsenosť s obchodom alebo v ňom pracuje môže to byť preňho výhodou. Ak si človek, ktorý nemá skúsenosti vôbec nevadí, vieme ťa všetko naučiť, pre nás je dôležité aby si mal chuť do života, ambície rásť u nás karierne a pozitívny mindset.
Informácie o výberovom konaní
Životopis
Stručný motivačný list - prečo práve vy
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Úlohou odborného asistenta je vykonávať administratívnu podporu na základe pokynov oblastného riaditeľa:
1. Spracovanie a vyhodnocovanie kľúčových informácií o klientoch
2. Monitorovanie potrieb a požiadaviek klientov
3. Modelovanie finančných riešení
4. Riešenie konkrétnych dielčích krokov v spolupráci s odborníkmi
5. Príprava podkladov pre klientov, inštitúcie a spoločnosť
6. Komunikácia s klientmi, inštitúciami a konzultácie s odborníkmi a konzultantmi v spoločnosti.
7. Jedná sa o prácu na SZČO
8. Príjem od 1800 do 2500 Eur/mesačne
V prípade záujmu nám posielajte Vaše životopisy na e-mail:
voľné pracovné pozície na pobočke Banská Bystrica, Zvolen, Žiar nad Hronom:
Finančný konzultant junior
Finančný špecialista senior
Manažér obchodnej skupiny so skúsenosťami
Ponúkame:
-stabilitu, zázemie, značku
-zaujímavé provízne odmeňovanie + fix, bonusy
-výška príjmu neobmedzená, kto robí, zarobí
-bezplatné vzdelávanie, zaškolenie
-databázovú podporu
-provízie + fix, bonusy
-špeciálne odmeňovanie pre skúsených
Podmienky:
-komunikatívnosť
-empatia, ľudskosť
-profesionálne vystupovanie
-minimálne stredoškolské vzdelanie
-akákoľvek práca s klientom vítaná
Vieme si vážiť a oceniť kvalitných, šikovných ľudí bez ohľadu na vek, pôvodné povolanie, dĺžku praxe
Ak Vás obchod a práca s ľuďmi baví, chcete zarábať viac a zastupovať najstabilnejšiu finančnú inštitúciu,
pošlite životopis na mail: poradenstvo.pomoc@
prípadne zavolajte:
poisťovňa Allianz - najlepšia likvidácia poistných udalostí, najviac spokojných klientov
Prestala Ťa baviť Tvoja práca ? Máš plné zuby svojho šéfa ? Si unavený z práce na 3 smeny ?
Si frustrovaný zo svojho nízkeho platu ?
Ak si aspoň na jednu otázku odpovedal áno, čítaj ďalej :
Spoločnosť Allrisk Slovakia s r.o. hľadá do svojho tímu ambicióznych ľudí, ktorí túžia po zmene a neboja sa pracovať s ľuďmi a pre ľudí.
Požiadavky :
- živnostenské oprávnenie alebo SRO
- príjemné vystupovanie, pro-klientsky prístup
- primerané sebavedomie, komunikatívnosť
- ochota vzdelávať sa a pracovať na sebe
- mobilita (vodičský preukaz, vlastné auto)
- základné znalosti práce s PC (Word, Excel, E-mail, web, práca so sociálnymi sieťami)
- trestná bezúhonnosť
Čo Ti ponúkame ?
- zaujímavú a dynamickú prácu(najmä) v teréne
- bezplatné školenia a motivačné semináre
- zaúčanie sa pod vedením skúsených profesionálov
- kariérny rast
- vlastný tím - ty rozhoduješ o tom, s kým budeš pracovať
- možnosť výberu lokality
- benefity (dovolenka zadarmo, firemné auto za minimálny poplatok, vlastná kancelária, bonusové provízie...)
- vlastný time-management ( možné pracovať aj z domu )
- neobmedzený príjem podľa aktivít a šikovnosti jednotlivca
Žiadne povinné mesačné obraty a žiadne mesačné poplatky...
Ak Ťa táto ponuka zaujala a chceš vedieť viac, kontaktuj ma na kovacova.silvia@ alebo telefonicky na