Manažér autoservisu/ prijímací technik
Kategória:
Administratíva
Prijmeme manažéra do autoservisu
Náplň práce
*objednávanie náhradných dielov
*predaj náhradných dielov (v rámci EU, ale aj do 3tích krajín), komunikácia s colnicou
*komunikáciou so zákazníkmi v predajni
*vybavovanie osobných aj telefonických objednávok zákazníkov
*práca v Exceli, (objednávanie tovaru, fakturácie,...)
*evidenciou hotovostných tržieb
*naskladňovanie a vyskladňovanie tovaru
*prijímanie, vozidiel do opravy, (fotodokumentácia)
Základná ponúkaná mzda je 800€. Výška mzdy bude závisieť od predajov našich produktov.
Znalosti v oblasti automobilového priemyslu budú považované za výhodu.
Znalosť anglického jazyka výhodou.
Adresa servisu:
Jesenná 1
Prešov
Areál Nostromo
Náplň práce
*objednávanie náhradných dielov
*predaj náhradných dielov (v rámci EU, ale aj do 3tích krajín), komunikácia s colnicou
*komunikáciou so zákazníkmi v predajni
*vybavovanie osobných aj telefonických objednávok zákazníkov
*práca v Exceli, (objednávanie tovaru, fakturácie,...)
*evidenciou hotovostných tržieb
*naskladňovanie a vyskladňovanie tovaru
*prijímanie, vozidiel do opravy, (fotodokumentácia)
Základná ponúkaná mzda je 800€. Výška mzdy bude závisieť od predajov našich produktov.
Znalosti v oblasti automobilového priemyslu budú považované za výhodu.
Znalosť anglického jazyka výhodou.
Adresa servisu:
Jesenná 1
Prešov
Areál Nostromo
Podobné inzeráty
Do zabehnutého autoservisu v BB prijmeme ambicióznu, zodpovednú, cieľavedomú a sympatickú kolegyňu do prijímacej kancelárie.
Komunikácia so zákazníkmi, objednávanie vozidiel do servisu, objednávanie tovaru, príprava podkladov pre účtovníctvo, blokovanie, vystavovanie faktúr, starostlivosť o internetovú stránku a všeobecný chod autoservisu. Pracovný čas: pondelok - piatok od 8:00 - 17:00 hod.
Pravidelné finančné odmeny za kvalitne odvedenú prácu, príjemný pracovný kolektív.
Prosíme zasielať životopisy aj s fotografiou.
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Fakturácia - Základy
Hospodárska korešpondencia - Základy
Personalistika - Základy
Pokladňa - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Základy
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Podmienkou prijatia je vodičský preukaz sk.B. Znalosť anglického jazyka.
Stručná charakteristika spoločnosti:
Autoservis Š.MIK pôsobí v Banskej Bystrici - časť Majer od roku 2009.
Vďaka modernej a veľmi dobre vybavenej dielni, odbornosti našich automechanikov a skúsenostiam sme schopní plniť náročné požiadavky našich klientov. Ponúkame kompletný servis všetkých značiek vozidiel.
Kontaktná osoba: Štefan Miklas
Tel.:
Manažér kvality / Quality manager
Metales, s.r.o.
Miesto práce
Priemyselná 3611/6, Dolný Kubín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
7 - 8 EUR/hod.Mesačné hodnotenie až do výšky 150 €.
Zamestnanecké benefity:
Dochádzkový bonus
Možnosť profesionálneho rastu
Istota stabilneho príjmu
Firemné akcie pre zamestnancov
Príspevok na stravu zo sociálneho fondu
Oobnostné predpoklady
Ochota učiť sa nové veci
prax v oblasti oddelenia kvality 1 rok
znalosť používania konvenčných ako aj digitálnych a elektronických meradiel
Náplň práce
riadenie teamu oddelenia kvality
spracovanie plánov kvality
vykonávanie interných auditov
zodpovednosť za systém riadenia kvality ISO 9001-2015
aktívna komunikácia so zákazníkmi
definovanie nápravných opatrení
Dobrý deň do našej firmy Rontech s.r.o. hľadáme šikovného chlapa alebo ženu na pozíciu pre Projektový manažér pre nových klientov v oblasti stavebníctva pre Nemecko.
Vašou úlohou bude vyhľadávanie a kontaktovanie Externých firiem na spoluprácu v oblasti stavebníctva (primárne elektroinštalácie),
Ponúkame našich pracovníkov pre spoluprácu s Nemeckými firmami.
Čo Vás čaká?
- Vyhľadávanie a kontaktovanie Nemeckých firiem (existujúce databázy)
- Komunikácia s klientom: dohodnutie podmienok pre spoluprácu (cena, počet ľudí, dĺžka trvania spolupráce atď.)
- Udržiavanie kontaktu s už partnerskými firmami
- Vedenie databázy firiem a komunikácie.
Čo Vám ponukáme?
- Firemný mobil
- Firemný počítač (notebook)
- práca 8:00 - 16:00
- Zaujímavé finančné ohodnotenie
nástupný plat fix 1000 € (v čistom) + pohyblivá zložka od výkonu, dohodnutia projektov (percento zo zisku stavby)
Koho hľadáme?
- Priebojného a nebojácneho človeka komunikovať
- Cieľavedomý a komunikatívny
- Maximálne flexibilný - potrebné riešiť problémy na stavbe, ubytovanie v nezvičajnom časovom období
- Ochota pracovať a vzdelávať sa
- Milá a ústretová komuníkácia
- Nemecky hovoriaci slovom aj písmom (podmienka)
- Anglický jazyk výhodou
- Skúsenosti s obdobnou prácou podmienkou!
(vedieť vyjednať a dohodnúť podmienky v Nemeckom Jazyku)
Vašou úlohou je hlavne komunikácia s Nemeckými partnermi.
Pre viac informácií ma kontaktujte na tel. čísle alebo na môj mail pavel.roncak@
Nástup možný ihneď, práca sa vykonáva v Lučenci v našej kancelárii.
Radi by ste pracovali s projektami? Chcete sa intenzívne podieľať na rozvoji regiónu v dobre fungujúcej miestnej akčnej skupine? Ak vám nie je cudzia spolupráca, zodpovednosť a samostatnosť, možno je táto pracovná ponuka určená práve pre vás. Občianske druženie MAS Orava hľadá nového kolegu na pozíciu odborný administratívny asistent/ekonomický manažér s termínom nástupu do práce od 1. júla 2023.
miesto práce: Oravský Podzámok
druh pracovného pomeru: plný úväzok na dobu neurčitú
mzdové podmienky (nástupný plat brutto): 1 100 €
Zároveň ponúkame možnosť vyskúšať si prácu v našom kolektíve ešte pred výberom uchádzača na inzerovanej pracovnej pozícií. Uchádzač tak môže získať potrebnú skúsenosť a pripraviť sa pre inzerovanú pozíciu počas práce na dohodu o vykonaní práce. Uchádzači, ktorí budú najviac spĺňať uvedené požiadavky, budú pozvaní na osobný pohovor. Dátum, miesto a čas pohovoru im bude oznámený najmenej desať dní pred jeho uskutočnením.
Náplň práce, požadované dokumenty, požiadavky na zamestnanca aj zamestnanecké benefity a podrobnejšie informácie k pracovnej pozícii nájdete na tomto linku:
prijímeme predavačku do predajne DAZA v Dolnom Kubíne taktiež zamestnanca do kancelárie.
Viac info v predajni, alebo mailom cizmarikova@
Práca obchodného zástupcu či manažéra rozvíjajúceho svoj vlastný obchodný tím?
Časovo obmedzená ponuka grantovaného prijmu.
Na obchodníckych pozíciách určených mandátnou zmluvou ponúkame okrem zázemia silnej a stabilnej medzinárodnej spoločnosti aj možnosť profesionálneho rozvoja a sebarealizácie, prepracovaný systém školení obchodných a manažérskych zručností, ako aj nadpriemerné finančné ohodnotenie podľa dosiahnutých výsledkov.
Aktuálne obsadzujeme tieto pozície:
• manažér obchodnej skupiny
• klientsky poradca/obchodný zástupca
Čo Vám ponúkame:
- portfólio zmlúv našich klientov, ktoré aktualizujete do moderného riešenia
- nadštandardný zárobok s možnosťou garancie predchádzajúceho príjmu obchodníkov až do výšky 2500 eur po dobu 18 mesiacov
- fixný bonus pre manažéra až do výšky 4000 eur
- jednorázový príspevok na agentúrnu kanceláriu vo výške od 2500 eur do 5000 eur
garancia prijmu do 1000€/ mesiac
Podmienky na uchádzača:
- ukončené min.SŠ vzdelanie
- čistý výpis z registra trestov
- komunikatívnosť
Životopis posielať na
Topoľčany , Partizanske, Nitra