Manažér - Obchodný vedúci
Kategória:
Financie a ekonomika
Zaujímavá a podnetná príležitosť pre slovenskú rýchlo rastúcu spoločnosť, ktorá prináša možnosť na osobnostný a kariérny rast, nadštandardné platové ohodnotenie a benefity vo forme áut či dovoleniek.
Náplň práce:
- spracovávanie databáz a tvorba jednoduchých štatistík,
- riešenie nových ako aj existujúcich klientskych zložiek,
- spolupráca s realitnými kanceláriami a finančnými inštitúciami
Prax a špeciálne vzdelanie nie sú potrebné, ćloveka zaučíme, stačí spraviť prvý krok a zaslať životopis.
Náplň práce:
- spracovávanie databáz a tvorba jednoduchých štatistík,
- riešenie nových ako aj existujúcich klientskych zložiek,
- spolupráca s realitnými kanceláriami a finančnými inštitúciami
Prax a špeciálne vzdelanie nie sú potrebné, ćloveka zaučíme, stačí spraviť prvý krok a zaslať životopis.
Podobné inzeráty
Obchodný pracovník/Obchodný manažér
Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Administratívna práca
- Komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi
- Zodpovednosť za plnenie cieľov a finančných plánov
- Príprava a prezentácia navrhovaných riešení pre klienta
- Tvorba finančných analýz a auditov
- Práca s firemnou databázou
- Zodpovednosť za plnenie obchodnej stratégie
Zamestnanecké výhody, benefity
- Zmluvne zapracovaný garantovaný kariérny rast
- Bezplatné a profesionálne zaškolenie do fungovania obchodného modelu
- Počas zaškolovacieho procesu pridelený osobný coach
- Motivačné odmeny a bonusy podľa dosiahnutých výsledkov
- Možnosť zúčastniť sa firemných dovoleniek a firemných akcii
- Práca v mladom a dynamickom kolektíve
- Flexibilný pracovný čas
- Možnosť práce home-office (inak miesto výkonu práce: BA, TT, NR, SA, NZ,KN,ZA, ZV)
- Pracovné prostredie orientované na osobnostný rozvoj a vybudovanie si úspešnej kariéry
Informácie o výberovom konaní
Výberové konania sa uskutočnia v 2. kolách. Uchádzač bude na 1. kole informovaný či bude vybraný do 2. kola.
Obe kolá pohovorov sa uskutočnia online.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy
Internet - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Podmienkou je bezúhonnosť
- Spôsobilosť na právne úkony
- Komunikačné schopnosti
- Príjemné vystupovanie
- Korektnosť a čestnosť
- Dochvíľnosť
- Cieľavedomosť
- Vytrvalosť
- Vodičský preukaz B.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Materská spoločnosť OVB Holding AG, vznikla v roku 1970 v nemeckom Kolíne. Odvtedy sa vypracovala na jednu z popredných spoločností v oblasti finančného sprostredkovania v Európe.
Slovenská centrála OVB pôsobí na Slovensku od roku 1993. Jej úsilie sa sústreďuje na elitné, dlhodobé, komplexné finančné sprostredkovanie so zameraním na klientov o čom svedčí aj množstvo spokojných klientov. Hlavnou našou náplňou je realizácia auditu a finančných analýz, tvorba elitných finančných plánov pre fyzické a právnické osoby.
Ponákame možnosť pracovať v dynamickej mladej skupine zameranej na dobré a priateľské vzťahy v teame. Snažíme sa, aby sa každému nášmu kolegovi podarilo zapadnúť do kolektívu a naplnil si svoje pracovné ambície. Veľký dôraz kladieme na prostredie kde sa má možnosť spolupracovník osobnostne posúvať
Obchodný pracovník/Obchodný manažér
Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Administratívna práca
- Komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi
- Zodpovednosť za plnenie cieľov a finančných plánov
- Príprava a prezentácia navrhovaných riešení pre klienta
- Tvorba finančných analýz a auditov
- Práca s firemnou databázou
- Zodpovednosť za plnenie obchodnej stratégie
Zamestnanecké výhody, benefity
- Zmluvne zapracovaný garantovaný kariérny rast
- Bezplatné a profesionálne zaškolenie do fungovania obchodného modelu
- Počas zaškolovacieho procesu pridelený osobný coach
- Motivačné odmeny a bonusy podľa dosiahnutých výsledkov
- Možnosť zúčastniť sa firemných dovoleniek a firemných akcii
- Práca v mladom a dynamickom kolektíve
- Flexibilný pracovný čas
- Možnosť práce home-office (inak miesto výkonu práce: BA, TT, NR, SA, NZ,KN,ZA, ZV)
- Pracovné prostredie orientované na osobnostný rozvoj a vybudovanie si úspešnej kariéry
Informácie o výberovom konaní
Výberové konania sa uskutočnia v 2. kolách. Uchádzač bude na 1. kole informovaný či bude vybraný do 2. kola.
Obe kolá pohovorov sa uskutočnia online.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy
Internet - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Podmienkou je bezúhonnosť
- Spôsobilosť na právne úkony
- Komunikačné schopnosti
- Príjemné vystupovanie
- Korektnosť a čestnosť
- Dochvíľnosť
- Cieľavedomosť
- Vytrvalosť
- Vodičský preukaz B.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Materská spoločnosť OVB Holding AG, vznikla v roku 1970 v nemeckom Kolíne. Odvtedy sa vypracovala na jednu z popredných spoločností v oblasti finančného sprostredkovania v Európe.
Slovenská centrála OVB pôsobí na Slovensku od roku 1993. Jej úsilie sa sústreďuje na elitné, dlhodobé, komplexné finančné sprostredkovanie so zameraním na klientov o čom svedčí aj množstvo spokojných klientov. Hlavnou našou náplňou je realizácia auditu a finančných analýz, tvorba elitných finančných plánov pre fyzické a právnické osoby.
Ponákame možnosť pracovať v dynamickej mladej skupine zameranej na dobré a priateľské vzťahy v teame. Snažíme sa, aby sa každému nášmu kolegovi podarilo zapadnúť do kolektívu a naplnil si svoje pracovné ambície. Veľký dôraz kladieme na prostredie kde sa má možnosť spolupracovník osobnostne posúvať
Nadštandartné finančné ohodnotenie, jedno z najvyšších na trhu,variabilná pracovná doba, firemné dovolenky do exotiky, kompletné odborné aj obchodné vzdelávanie, zaručený kariérny rast zmluvou, možnosť podielať sa na ziskoch firmy.
Asistent predaja 1000,-
Obchodný manažér 1800,-
Realitný maklér 2000,-
Viac informácii na čísle
Dobrý deň, obsadzujeme do kancelárie pozíciu asistentka predaja. Náplň práce je vytváranie zložiek, práca na PC a rôzne administratívne práce. Ďalej pozícia obchodného vedúceho a Realitného makléra.
Asistentka od 900 €
Obchodný vedúci od 1500 €
Realitný maklér 2500 €
Info na tel. čisle
Alebo na mail jozefmestanek@
Finančný sprostredkovateľ a manažér
Pracovné miesto: Námestovo, Tvrdošín a Dolný Kubín
Zodpovednosť:
- Poskytovanie finančných poradenských služieb zákazníkom
- Predaj finančných produktov, ako sú komplexné finančné služby ,investičné produkty a poistenie ,benefity
- Monitorovanie finančného trhu a ponúkanie aktuálnych informácií zákazníkom
- Správa portfólia zákazníkov a sledovanie ich finančných cieľov
- Vzdelávanie zákazníkov týkajúce sa finančných produktov a služieb
Požadované zručnosti:
- Skúsenosti v oblasti finančných služieb a poradenstva
- Vynikajúce komunikačné a prezentačné zručnosti
-Schopnosť analyzovať a porozumieť finančným produktom a trhom
- Zodpovednosť a precíznosť
- Vysoko rozvinuté zručnosti v oblasti správy času a úloh
Vzdelanie: Stredné alebo vysoké školské vzdelanie v oblasti financií alebo podobnej oblasti je výhodou. Certifikáciu v oblasti financi zabezpečíme
Ak máte záujem o túto pozíciu, prosíme o zaslanie životopisu a motivačného listu na [anton.jadron@] poprípade telefonisky
Upozorňujeme, že budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za prejavený záujem o túto pozíciu.
Dobrý deň,
do novootvorenej kancelárii vo Svätom Jure hľadám nových kolegov, ktorí sú komunikatívni, zodpovedný s príjemným vystupovaním a majú chuť učiť sa nové veci.
Pozícia: Administrátiva - obchodník - manažér . Práca so zmluvami, práca na PC-firemný portál, vedenie ľudí, komunikácia s klientom.
Ponúkam Vám, nové kancelárske priestory v modernej budove, spoluprácu s firmou, ktorá ma viac ako 50 ročné skúsenosti na trhu, mladý a priateľský kolektív, benefity firmy a samozrejme pravidelné školenie.
Práca je vhodná na FULL-time alebo privyrobenie popri práci, materskej dovolenke. (SŠ vzdelanie potrebné)
Platové podmienky od 500 eur ( závisí od výkonu )
V prípade záujmu poprosím poslať životopis s foto na email : adamsandtner8@
Ďakujem