Manažér predaja
Kategória:
Financie a ekonomika
Práca s klientmi v sfére investícií.
Potrebná znalosť práce s PC .
Podmienkou je ovládabie ruského , prípadne anglického jazyka na pokročilej úrovni.
Plat 1200 € + 25 % bonusy
michal1972@
Potrebná znalosť práce s PC .
Podmienkou je ovládabie ruského , prípadne anglického jazyka na pokročilej úrovni.
Plat 1200 € + 25 % bonusy
michal1972@
Podobné inzeráty
Nadštandartné finančné ohodnotenie, jedno z najvyšších na trhu,variabilná pracovná doba, firemné dovolenky do exotiky, kompletné odborné aj obchodné vzdelávanie, zaručený kariérny rast zmluvou, možnosť podielať sa na ziskoch firmy.
Asistent predaja 1000,-
Obchodný manažér 1800,-
Realitný maklér 2000,-
Viac informácii na čísle
Finančný sprostredkovateľ a manažér
Pracovné miesto: Námestovo, Tvrdošín a Dolný Kubín
Zodpovednosť:
- Poskytovanie finančných poradenských služieb zákazníkom
- Predaj finančných produktov, ako sú komplexné finančné služby ,investičné produkty a poistenie ,benefity
- Monitorovanie finančného trhu a ponúkanie aktuálnych informácií zákazníkom
- Správa portfólia zákazníkov a sledovanie ich finančných cieľov
- Vzdelávanie zákazníkov týkajúce sa finančných produktov a služieb
Požadované zručnosti:
- Skúsenosti v oblasti finančných služieb a poradenstva
- Vynikajúce komunikačné a prezentačné zručnosti
-Schopnosť analyzovať a porozumieť finančným produktom a trhom
- Zodpovednosť a precíznosť
- Vysoko rozvinuté zručnosti v oblasti správy času a úloh
Vzdelanie: Stredné alebo vysoké školské vzdelanie v oblasti financií alebo podobnej oblasti je výhodou. Certifikáciu v oblasti financi zabezpečíme
Ak máte záujem o túto pozíciu, prosíme o zaslanie životopisu a motivačného listu na [anton.jadron@] poprípade telefonisky
Upozorňujeme, že budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za prejavený záujem o túto pozíciu.
Obchodný pracovník/Obchodný manažér
Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Administratívna práca
- Komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi
- Zodpovednosť za plnenie cieľov a finančných plánov
- Príprava a prezentácia navrhovaných riešení pre klienta
- Tvorba finančných analýz a auditov
- Práca s firemnou databázou
- Zodpovednosť za plnenie obchodnej stratégie
Zamestnanecké výhody, benefity
- Zmluvne zapracovaný garantovaný kariérny rast
- Bezplatné a profesionálne zaškolenie do fungovania obchodného modelu
- Počas zaškolovacieho procesu pridelený osobný coach
- Motivačné odmeny a bonusy podľa dosiahnutých výsledkov
- Možnosť zúčastniť sa firemných dovoleniek a firemných akcii
- Práca v mladom a dynamickom kolektíve
- Flexibilný pracovný čas
- Možnosť práce home-office (inak miesto výkonu práce: BA, TT, NR, SA, NZ,KN,ZA, ZV)
- Pracovné prostredie orientované na osobnostný rozvoj a vybudovanie si úspešnej kariéry
Informácie o výberovom konaní
Výberové konania sa uskutočnia v 2. kolách. Uchádzač bude na 1. kole informovaný či bude vybraný do 2. kola.
Obe kolá pohovorov sa uskutočnia online.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy
Internet - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Podmienkou je bezúhonnosť
- Spôsobilosť na právne úkony
- Komunikačné schopnosti
- Príjemné vystupovanie
- Korektnosť a čestnosť
- Dochvíľnosť
- Cieľavedomosť
- Vytrvalosť
- Vodičský preukaz B.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Materská spoločnosť OVB Holding AG, vznikla v roku 1970 v nemeckom Kolíne. Odvtedy sa vypracovala na jednu z popredných spoločností v oblasti finančného sprostredkovania v Európe.
Slovenská centrála OVB pôsobí na Slovensku od roku 1993. Jej úsilie sa sústreďuje na elitné, dlhodobé, komplexné finančné sprostredkovanie so zameraním na klientov o čom svedčí aj množstvo spokojných klientov. Hlavnou našou náplňou je realizácia auditu a finančných analýz, tvorba elitných finančných plánov pre fyzické a právnické osoby.
Ponákame možnosť pracovať v dynamickej mladej skupine zameranej na dobré a priateľské vzťahy v teame. Snažíme sa, aby sa každému nášmu kolegovi podarilo zapadnúť do kolektívu a naplnil si svoje pracovné ambície. Veľký dôraz kladieme na prostredie kde sa má možnosť spolupracovník osobnostne posúvať
Obchodný pracovník/Obchodný manažér
Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Administratívna práca
- Komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi
- Zodpovednosť za plnenie cieľov a finančných plánov
- Príprava a prezentácia navrhovaných riešení pre klienta
- Tvorba finančných analýz a auditov
- Práca s firemnou databázou
- Zodpovednosť za plnenie obchodnej stratégie
Zamestnanecké výhody, benefity
- Zmluvne zapracovaný garantovaný kariérny rast
- Bezplatné a profesionálne zaškolenie do fungovania obchodného modelu
- Počas zaškolovacieho procesu pridelený osobný coach
- Motivačné odmeny a bonusy podľa dosiahnutých výsledkov
- Možnosť zúčastniť sa firemných dovoleniek a firemných akcii
- Práca v mladom a dynamickom kolektíve
- Flexibilný pracovný čas
- Možnosť práce home-office (inak miesto výkonu práce: BA, TT, NR, SA, NZ,KN,ZA, ZV)
- Pracovné prostredie orientované na osobnostný rozvoj a vybudovanie si úspešnej kariéry
Informácie o výberovom konaní
Výberové konania sa uskutočnia v 2. kolách. Uchádzač bude na 1. kole informovaný či bude vybraný do 2. kola.
Obe kolá pohovorov sa uskutočnia online.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy
Internet - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Podmienkou je bezúhonnosť
- Spôsobilosť na právne úkony
- Komunikačné schopnosti
- Príjemné vystupovanie
- Korektnosť a čestnosť
- Dochvíľnosť
- Cieľavedomosť
- Vytrvalosť
- Vodičský preukaz B.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Materská spoločnosť OVB Holding AG, vznikla v roku 1970 v nemeckom Kolíne. Odvtedy sa vypracovala na jednu z popredných spoločností v oblasti finančného sprostredkovania v Európe.
Slovenská centrála OVB pôsobí na Slovensku od roku 1993. Jej úsilie sa sústreďuje na elitné, dlhodobé, komplexné finančné sprostredkovanie so zameraním na klientov o čom svedčí aj množstvo spokojných klientov. Hlavnou našou náplňou je realizácia auditu a finančných analýz, tvorba elitných finančných plánov pre fyzické a právnické osoby.
Ponákame možnosť pracovať v dynamickej mladej skupine zameranej na dobré a priateľské vzťahy v teame. Snažíme sa, aby sa každému nášmu kolegovi podarilo zapadnúť do kolektívu a naplnil si svoje pracovné ambície. Veľký dôraz kladieme na prostredie kde sa má možnosť spolupracovník osobnostne posúvať
Dobrý deň,
do novootvorenej kancelárii vo Svätom Jure hľadám nových kolegov, ktorí sú komunikatívni, zodpovedný s príjemným vystupovaním a majú chuť učiť sa nové veci.
Pozícia: Administrátiva - obchodník - manažér . Práca so zmluvami, práca na PC-firemný portál, vedenie ľudí, komunikácia s klientom.
Ponúkam Vám, nové kancelárske priestory v modernej budove, spoluprácu s firmou, ktorá ma viac ako 50 ročné skúsenosti na trhu, mladý a priateľský kolektív, benefity firmy a samozrejme pravidelné školenie.
Práca je vhodná na FULL-time alebo privyrobenie popri práci, materskej dovolenke. (SŠ vzdelanie potrebné)
Platové podmienky od 500 eur ( závisí od výkonu )
V prípade záujmu poprosím poslať životopis s foto na email : adamsandtner8@
Ďakujem
Hľadám do tímu 3 šikovných ľudí
Náplň práce: Aktívna komunikácia s klientmi, budovanie vzťahu s klientom, odborné a férové poradenstvo, aktívna správa ich zmlúv
Starať sa o klientov a identifikovať potreby klientov
Analyzovať ich požiadavky a hľadať pre nich tie najideálnejšie riešenia
Poskytovať odborné poradenstvo v oblasti produktov a služieb
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Si pre nás vhodným kandidátom/kandidátkou ak:
máš minimálne SŠ vzdelanie,
baví ťa komunikovať,
si priateľský/á a vieš pracovať individuálne aj v tíme,
máš v sebe ducha obchodníka,
chceš hľadať to najvhodnejšie riešenie pre klientov,
si ochotný/á na sebe pracovať a rozvíjať sa.
... všetko ostatné Ťa naučíme my :)
Kompletné vzdelávanie v odbore úplne zdarma.
Týždenné vyplacanie, bonusy, motivačné akcie.
Karierny rast od 1 mesiaca nástupu.
Predošlé skúsenosti v oblasti predaja/ banky/ poistenia nie sú podmienkou ale sú výhodou!
Ak ťa ponuka zaujala a myslíš si, že si správny kandidat pošli životopis na lenka.cseh@ a dohodneme si osobný pohovor kde poskytnem viac informácií.