Manažér reklamnéj spoločnosti Nové Zámky (Slovensko)
Kategória:
Obchod a predaj
Náplň práce:
- Aktívny predaj inzercie a reklamy
- Vyhľadávanie a získanie nových zákazníkov
- Komunikácia so zákazníkmi a budovanie vzťahov
- Vyhľadávanie nových obchodných príležitostí
- Reprezentovanie dobrého mena spoločnosti
- Tvroba bannerov
Požadujeme:
- Minimálny vek od 18 rokov
- Komunikatívnosť
- Stredoškolské/ vysokoškolské vzdelanie
- Práca s PC
- Čistý trestný register
- VP: B
Životopis posielajte na: autogabi@
- Aktívny predaj inzercie a reklamy
- Vyhľadávanie a získanie nových zákazníkov
- Komunikácia so zákazníkmi a budovanie vzťahov
- Vyhľadávanie nových obchodných príležitostí
- Reprezentovanie dobrého mena spoločnosti
- Tvroba bannerov
Požadujeme:
- Minimálny vek od 18 rokov
- Komunikatívnosť
- Stredoškolské/ vysokoškolské vzdelanie
- Práca s PC
- Čistý trestný register
- VP: B
Životopis posielajte na: autogabi@
Podobné inzeráty
Hľadáme šikovných ľudí s obchodným duchom.
Máš svoje podnikanie respektíve prácu, ktorá má charakter sezónna a máš výpadok príjmu v mesiacoch November, December a Január?
Tak neváhaj a priprav sa na tieto mesiace, že v našej spoločnosti si môžeš veľmi dobre zarobiť. Je to práca pekná ale aj tvrdá.
Pripravuje si databázu ľudí, ktorých budeme oslovovať v októbri a práca začína od 11/2023 - 31/01/2024
Ak si trúfate na túto prácu a splňate všetky naše požiadavky tak očakávame od Vás zaslanie životopisu na email:
personalne@
NÁPLŇ PRÁCE:
Začiatok:
- výber predavačov na prevádzky v pridelenom regióne Slovenska
- postavenie a otvorenie prevádzok v obchodných centrách spolu s predavačmi podľa vopred určeného štandardu
- zaškolenie predavačov do práce na prevádzke a predaja
Priebeh:
- zabezpečenie profesionálneho predaja tovaru na prevádzkach čo najväčšiemu počtu zákazníkov
- kontrola a starostlivosť o maloobchodné prevádzky a predavačov
- pravidelná komunikácia s predavačmi
- príslušná administratívna činnosť
- mapovanie konkurencie vo zverenom regióne
- spolupráca s regionálnym obchodným zástupcom pri zabezpečovaní fungovania maloobchodných prevádzok
Koniec:
- inventúra,zatvorenie a zbalenie prevádzok z obchodných centier
- odovzdanie zbalených prevádzok na centrále
- odovzdanie a triedenie tovaru zo zbalených prevádzok
- kontrola hospodárenia prideleného regiónu
- vyplácanie miezd
ZODPOVEDNOSŤ:
- za kvalitný výber predavačov
- za včasné a bezchybné postavenie a otvorenie prevádzok
- za kvalitné zaškolenie predavačov
- za udržiavanie chodu prevádzky a dosahovanie plánov predaja
- za vykonanie pridelených úloh predavačom
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v expandujúcej spoločnosti, ktorá je jednotkou na trhu vo svojej oblasti
- vysoká podpora priameho nadriadeného
- možnosť odborne rásť, ďalej sa vzdelávať a kvalifikovať
- kompletné zaškolenie do tovaroznalectva v jedinečnej oblasti zábavnej pyrotechniky
- férový a motivačný odmeňovací systém
Informácie o výberovom konaní
Ak ste sa v našej ponuke práce našli, pošlite nám svoj životopis. Vaše skúsenosti a znalosti starostlivo posúdime. Kontaktovať budeme vybraných uchádzačov, ktorých pozveme na osobný pohovor do našej centrály v Liptovskom Hrádku (časť Roveň, Podtureň).
Zaslaním životopisu dávate súhlas:
V zmysle zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. a) Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov (GDPR) a o zmene a doplnení niektorých zákonov v aktuálnom a platnom znení súhlasím so spracovaním mojich osobných údajov vrátane fotografie uvedených v životopise, motivačnom liste a iných prílohách súvisiacich s hľadaním práce v spoločnosti Spirit s.r.o.
Manažér(ka) predaja cez telefón má nasledujúce zručnosti:
1. Zručnosti v komunikácii: vedieť jasne a zrozumiteľne vyjadriť svoje myšlienky, byť pozorný k rozhovoru, vedieť počúvať a klásť otázky.
2. Zručnosti v predaji: vedieť presvedčiť zákazníka, ponúkať mu vhodné tovary alebo služby, vytvárať dôverné vzťahy s klientom.
3. Zručnosti v riadení času: vedieť plánovať svoju prácu, dodržiavať plán hovorov, vedieť rýchlo preklopiť medzi úlohami.
4. Technické zručnosti: vedieť pracovať s programami CRM, poznať základy práce s telefónnym zariadením.
5. Zručnosti v práci v tíme: vedieť konštruktívne komunikovať s kolegami, pracovať v tíme, vedieť udržiavať tímový duch a dosahovať spoločné ciele.
Internet obchod
asafonov34@
Máš zmysel pre detail, orientuješ sa v trendoch a chceš sa starať o vizuálnu stránku našej značky SINSAY ? Práve teraz máš jedinečnú príležitosť stáť pri otvorení úplne novej prevádzky v Chorvátskom Grobe! Naša najmladšia a najdynamickejšie sa rozvíjajúca značka SINSAY sa totiž stane súčasťou obchodného centra Retail Box.
Tak čítaj ďalej, pretože hľadáme do svojho tímu posily na pozíciu VIZUALISTU, ktorý si poradí s veľkým množstvom tovaru, z ktorého je radosť tvoriť!
Využi túto pracovnú príležitosť a odmenou Ti bude zamestnanie v skvelom kolektíve. Čerešničkou na torte pre Teba budú krásne priestory, v ktorých bude práca zábavou!
Okrem štandardných úloh, ktoré súvisia so zabezpečením bežného chodu prevádzky sa na pozícii Vizualistu stretneš najmä s nasledovnými úlohami:
• Dodržiavanie platných štandardov vizuálu a implementácia inštrukcií vizuálu.
• Analýza predaja prostredníctvom dostupných reportov a hľadanie možností na podporu predaja
• Prezentovanie tovaru pútavým a kreatívnym spôsobom
• Aranžovanie výkladu, figurín, tovaru a vystavenie POS materiálov (marketingové grafiky, kampane, cenovky a pod.)
• Aktívna participácia na chode prevádzky podľa inštrukcí nadriadeného
• Komunikácia s prideleným Alokátorom a Sales Coordinatorom a možnosť ovplyvniť aktuálne modely na prevádzke
• Účasť pri otváraní nových prevádzok v rámci spoločnosti
Stručná charakteristika spoločnosti
Naša spoločnosť LPP Slovakia, s.r.o. je súčasťou silnej medzinárodnej spoločnosti LPP S.A.,ktorá už viac ako 20 rokov úspešne pôsobí na trhu s odevmi v strednej a východnej Európe. Pôvodom rodinná firma, ktorú v roku 1991 založili Marek Piechocki a Jerzy Lubianiec má v súčasnosti viac ako 1800 predajní značiek RESERVED, CROPP, HOUSE, MOHITO a SINSAY a vytvára pracovné miesta pre viac ako 22 000 ľudí vo svojich kanceláriách a predajniach v Európe a Ázii. Na Slovensku je spoločnosť LPP Slovakia s.r.o. zodpovedná za viac ako 85 predajní, vďaka čomu sme významným subjektom v oblasti maloobchodného predaja odevov, obuvi a doplnkového tovaru značiek z portfólia LPP S.A.
Kto sme, akí sme a čím sa v LPP riadime, najlepšie vyjadrujú naše hodnoty: VÁŠEŇ, STABILITA, SPOLOČENSKÁ ZODPOVEDNOSŤ A TÍMOVOSŤ.
Máme VÁŠEŇ pre to čo robíme, pretože nás to baví! Ambície nás poháňajú vpred k našim cieľom.
STABILITA rastúcej medzinárodnej spoločnosti nám dáva pocit bezpečia a tvorí nové kariérne príležitosti.
Pri dosahovaní našich cieľov sme vždy ZODPOVEDNÍ, k zamestnancom, zákazníkom aj nášmu okoliu.
Sme priateľskí a čestní. Naše úspechy sú postavené na ambicióznom a vždy pozitívne naladenom TÍME. Tolerancia, vzájomná podpora a TÍMOVOSŤ sú našimi najsilnejšími stránkami.
BENEFITY
Všetky zákonom stanovené povinnosti sú u nás samozrejmosťou, preto môžeš určite počítať aj s:
• príplatkami za víkendy
• elektronickými stravnými lístkami v hodnote 5,50 € s príspevkom zo sociálneho fondu
• príspevkom na rekreáciu
Okrem
Pre spoločnosť zaoberajúcu sa predajom kovorezného náradia a meracej techniky. Frézy, výstružníky, upínacie náradie, rezné náradie, elektrické ručné náradie, vrtáky, zveráky, meracia technika.
Svoje doteraz nadobudnuté skúsenosti z obchodu a strojárske vzdelanie môžeš teraz posunúť do spoločnosti, ktorá svojim zameraním ponúka najmä technicko - technologické poradenstvo a servis pri predaji moderných kovorezných nástrojov.
Tvojim cieľom bude ponúkať, prezentovať a predávať nástroje a služby, pomocou ktorých budú tvoji klienti:
dosahovať znižovanie výrobných nákladov,
zlepšovať produktivitu,
neustále dosahovať zdokonaľovanie výroby
a tak trvale zlepšovať zefektívňovanie výrobných procesov.
Nebudeš v tom sám. V spoločnosti sú senior obchodníci ( ním sa skúsenosťami staneš časom možno aj ty), s ktorými budeš príležitostne cestovať v rámci Západného a Stredného Slovenska.
Okrem starostlivosti o súčasných zákazníkov bude tvojou úlohou aj vyhľadávanie nových zákazníkov. A s tým súvisiaca prezentácia portfólia spoločnosti a spracovanie príslušnej administratívy, aby sa nezabudlo.
Požadované skúsenosti, bez ktorých sa spoločnosť nezaobíde:
skúsenosti z pozície Obchodník min 3 roky (preferenčne technický smer obchodu)
SŠ alebo VŠ strojárskeho zamerania
skúsenosti s akvizíciou nových klientov sú naozaj vítané
aktívny vodič sk. B - samozrejmosťou
anglický jazyk: výhodou pre teba, ale nie podmienkou pre spoločnosť
Benefity:
- firemné auto aj na súkromné účely
- motivujúco nastavený bonusový systém k fixnej mzde ( bližšie info priamo na pohovore v spoločnosti)
Ak ťa táto ponuka oslovila, alebo máš nejakú otázku, ozvi sa priamo na:
Mária L. Hanincová
maria.hanincova@
Hľadáme komunikatívneho a samostatného kolegu/kolegyňu z dôvodu rastu spoločnosti na pozíciu telefonický operátor call-centra v Bratislave.
Základná mzda 1200,- eur. Plus pravidelné mesačné odmeny až do výšky 900,- Eur v závislosti od mesačného výkonu. Mesačný výkon je presne meraný, viac detailov bude vysvetlených na pohovore.
Zamestnanec ma možnosť voľby práca buď TPP alebo živnosť.
Prac. Doba od pondelok-piatok 09:00-17:30
Víkendy /sviatky voľné.
Tvojou náplňou bude
-prijímanie telefonických objednávok a ich registrácia v internom systéme spoločnosti
-Telefonická komunikácia s existujúcimi zákazníkmi spoločnosti
-Telefonická komunikácia s partnermi spoločnosti
Nástup je možný ihneď.
V prípade záujmu napiš súkromnu spravu kde zanechaš svoj kontakt a ja sa ti obratom ozvem späť.
Obchodný manažér
Náplň práce:
- plnenie plánu v predaji produktov spoločnosti 3PLAST SK v pridelenom regióne
- 50% akvizícia nových klientov a 50% starostlivosť o už existujúcich klientov
- spracovávanie dopytov a vytváranie cenových ponúk
- plánovanie obchodných ciest
- sledovanie trhu a vývoj konkurencie vo svojom regióne
Vodičský preukaz: B výhodou
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- presvedčivé predajné a komunikačné zručnosti a schopnosti,
- zodpovednosť, samostatnosť, spoľahlivosť a flexibilita,
- tímový hráč, zvládanie stresu a dynamického pracovného nasadenia,
- orientácia na cieľ,
- aktívne skúsenosti práce s Excel, Word, Outlook
Druh pracovného pomeru: živnosť
Zaslať životopis: porada@
Meno: Zuzana Skrežinová
Telefon:
E-mail: porada@
plat: dohodou