Mitsubishi Colt CJ4A 1.6 16v
Kategória:
Mitsubishi
—————————————————————————————
Dohoda na mieste! Bez splnomocnenia ani nechoď, alebo si minimalne vyhraď čas na prepis :)
—————————————————————————————
Predávam moju bývalú daily, spolahlivú 4G92 1.6 16v 66kW, aktuálne má nabehané 326 000, pri 300 000 menená spojka, rozvody, prevodový olej menený u mňa každý druhý interval motorového oleja - čo 10 000km. Bohužiaľ skrz hrdzu a na niektorých miestach deravý výfuk padla STK a aktuálne je dočasne odhlásené. Auto vlastním 4 roky, za tu dobu ma auto nikdy nikde nenechalo (nie ako niektoré “spolahlivé” autá, ktoré sú viacej v servise ako na ceste). K autu akurát to, že auto má sice 90 koní, ale len 950 kg a tým padom je neskutočne živé a do 160 nechávalo za sebou kdejakú 2.5 naftu. Kto videl jazdiť, vie… plus na zákruty to je neskutočná bomba, čo tá nezavislá náprava dokáže je masaker, auto je nemožné pretočiť, aj keď ide na hrane. Silnejšia verzia bola od tohoto už len Mitsubishi Mirage s MIVEC 4G92, skoro identický motor, vyšší kompresný pomer a Mivec Hlava plus elektronika a voala, 170 koníkov im tam nejako naskákalo. Ten bol ale vyrábaný len pre japonský trh, čiže u nás sú len importy, a aj to vzácne ako jednorožce. V pláne bola ešte krátka prevodovka z 1.3, ktorá by dynamiku posunula ešte o level vyššie. Konkrétne táto 1.6 sa trošku ťažšie zháňa, farba auta je T49 - Iris Blue. V tejto kombinácií farby a motorizácie som na celom nemeckom bazare ani nikde naokolo nenašiel ani jeden jediný kus. bohužial som ho nechal zhniť viac jak by sa patrilo, čo ma mrzí… ale ak má niekto náladu a chuť sa do toho pustiť, tak je treba s povenovať tej hrdzi na lemoch vzadu a nejaká hrdza zospodu vzadu (flintstone to neni, podlaha je v pohode). Ja sa aktuálne nemám čas venovať ani svojmu projektu, nie to tomuto. Či už chceš auto na projekt, na diely alebo kvôli papierom, chcem, aby to odišlo v celku. Po svojej osi ešte odíde, ale odporúčam prísť podvalom, keďže papiere sú v depozite. Zatiaľ sa z toho nič nevyberalo a pár mesiacov pred odstavením sa robili obydve strany stabilizačiek vpredu a oba predné náboje (je to pôrod ich lisovať von a nové naspäť). V papieroch zapísané 195/50 r15 (v papieroch majú od výroby r13 a občas r14). Zadné koncovky a koncový tlmič je Ulter. Plus stredový tlmič magnaflow. Nová lambda, uni katalyzator euro 3. Čo sa týka interiéru a výbavy - bez klímy (ziadna váha navyše), servo, komplet šedý interiér, manuál, okná v elektrike, vôľa motorčeka stieračov.
Dohoda na mieste! Bez splnomocnenia ani nechoď, alebo si minimalne vyhraď čas na prepis :)
—————————————————————————————
Predávam moju bývalú daily, spolahlivú 4G92 1.6 16v 66kW, aktuálne má nabehané 326 000, pri 300 000 menená spojka, rozvody, prevodový olej menený u mňa každý druhý interval motorového oleja - čo 10 000km. Bohužiaľ skrz hrdzu a na niektorých miestach deravý výfuk padla STK a aktuálne je dočasne odhlásené. Auto vlastním 4 roky, za tu dobu ma auto nikdy nikde nenechalo (nie ako niektoré “spolahlivé” autá, ktoré sú viacej v servise ako na ceste). K autu akurát to, že auto má sice 90 koní, ale len 950 kg a tým padom je neskutočne živé a do 160 nechávalo za sebou kdejakú 2.5 naftu. Kto videl jazdiť, vie… plus na zákruty to je neskutočná bomba, čo tá nezavislá náprava dokáže je masaker, auto je nemožné pretočiť, aj keď ide na hrane. Silnejšia verzia bola od tohoto už len Mitsubishi Mirage s MIVEC 4G92, skoro identický motor, vyšší kompresný pomer a Mivec Hlava plus elektronika a voala, 170 koníkov im tam nejako naskákalo. Ten bol ale vyrábaný len pre japonský trh, čiže u nás sú len importy, a aj to vzácne ako jednorožce. V pláne bola ešte krátka prevodovka z 1.3, ktorá by dynamiku posunula ešte o level vyššie. Konkrétne táto 1.6 sa trošku ťažšie zháňa, farba auta je T49 - Iris Blue. V tejto kombinácií farby a motorizácie som na celom nemeckom bazare ani nikde naokolo nenašiel ani jeden jediný kus. bohužial som ho nechal zhniť viac jak by sa patrilo, čo ma mrzí… ale ak má niekto náladu a chuť sa do toho pustiť, tak je treba s povenovať tej hrdzi na lemoch vzadu a nejaká hrdza zospodu vzadu (flintstone to neni, podlaha je v pohode). Ja sa aktuálne nemám čas venovať ani svojmu projektu, nie to tomuto. Či už chceš auto na projekt, na diely alebo kvôli papierom, chcem, aby to odišlo v celku. Po svojej osi ešte odíde, ale odporúčam prísť podvalom, keďže papiere sú v depozite. Zatiaľ sa z toho nič nevyberalo a pár mesiacov pred odstavením sa robili obydve strany stabilizačiek vpredu a oba predné náboje (je to pôrod ich lisovať von a nové naspäť). V papieroch zapísané 195/50 r15 (v papieroch majú od výroby r13 a občas r14). Zadné koncovky a koncový tlmič je Ulter. Plus stredový tlmič magnaflow. Nová lambda, uni katalyzator euro 3. Čo sa týka interiéru a výbavy - bez klímy (ziadna váha navyše), servo, komplet šedý interiér, manuál, okná v elektrike, vôľa motorčeka stieračov.
Podobné inzeráty
Membrána 4×4 podtlaková pumpa zapínanie predného náhonu – nápravy na Mitsubishi L200 2,5 TD Pajero k74t 4D56
Aktuátor napravy MITSUBISHI PAJERO 91-00, PAJERO SPORT 4WD 98-09, L200 4WD 96-06 MB620790
Diel pasuje na vozidlá:
Mitsubishi L200, 2.5 TD 1996-2006 (K64 K74)
Mitsubishi Pajero II, 2.5 TD 1991-2000 (V24 V44)
Mitsubishi Pajero Classic, 2.5 TD 1997-2004 (V24 V44)
Mitsubishi Pajero II, 2.8 TD 1994-2004 (V26 V46)
Mitsubishi Pajero Classic, 2.8 TD 1997-2004 (V26 V46)
Mitsubishi Pajero II, 3.0 12v 1991-1994 (V23 V43)
Mitsubishi Pajero II, 3.0 V24 1995-2000 (V23 V43)
Mitsubishi Pajero Classic, 3.0 24v 1997-2004 (V23 V43)
Mitsubishi Pajero II, 3.5 1994-2000 (V25 V45)
Mitsubishi Pajero Classic, 3.5 1997-2004 (V25 V45)
Mitsubishi Pajero Sport, 2.5 TD 1996-2009 (K94)
Mitsubishi Pajero Sport, 3.0 24v 1996-2009 (K96)
Označenie dielu OE: MB620790.
Freewheel Clutch Actuator For Mitsubishi Pajero Montero Shogun Sport Challenger Pickup Triton L200 L400 MB620790 MI5746857
možnost dobierky +5€ (Nasledujúci deň u vas )
alebo osobne kazdy deň v Mochovciach,prip. piatky na trase do Zvolena
Diel skladom odosielam okamžite
Niekoľko rokov sa venujem problematike 4d56 Mitsubishi motorov
Membrána 4×4 podtlaková pumpa zapínanie predného náhonu – nápravy na Mitsubishi L200 2,5 TD Pajero k74t 4D56
Aktuátor napravy MITSUBISHI PAJERO 91-00, PAJERO SPORT 4WD 98-09, L200 4WD 96-06 MB620790
Diel pasuje na vozidlá:
Mitsubishi L200, 2.5 TD 1996-2006 (K64 K74)
Mitsubishi Pajero II, 2.5 TD 1991-2000 (V24 V44)
Mitsubishi Pajero Classic, 2.5 TD 1997-2004 (V24 V44)
Mitsubishi Pajero II, 2.8 TD 1994-2004 (V26 V46)
Mitsubishi Pajero Classic, 2.8 TD 1997-2004 (V26 V46)
Mitsubishi Pajero II, 3.0 12v 1991-1994 (V23 V43)
Mitsubishi Pajero II, 3.0 V24 1995-2000 (V23 V43)
Mitsubishi Pajero Classic, 3.0 24v 1997-2004 (V23 V43)
Mitsubishi Pajero II, 3.5 1994-2000 (V25 V45)
Mitsubishi Pajero Classic, 3.5 1997-2004 (V25 V45)
Mitsubishi Pajero Sport, 2.5 TD 1996-2009 (K94)
Mitsubishi Pajero Sport, 3.0 24v 1996-2009 (K96)
Označenie dielu OE: MB620790.
Freewheel Clutch Actuator For Mitsubishi Pajero Montero Shogun Sport Challenger Pickup Triton L200 L400 MB620790 MI5746857
možnost dobierky +6€ (Nasledujúci deň u vas )
alebo osobne kazdy deň v Mochovciach,prip. piatky na trase do Zvolena
Diel skladom odosielam okamžite
Niekoľko rokov sa venujem problematike 4d56 Mitsubishi motorov
Predám nový selenoid (menič tlaku) na ovládanie tlaku turba a egr ventilu mitsubishi pajero l200
Hnedá a čierna cievka
OEM MR577099
MITSUBISHI - OE-K5T81289
MITSUBISHI L200 K74T
MITSUBISHI SHOGUN / SPORT
MITSUBISHI PAJERO / TRITON
MITSUBISHI L200 1996-2007 2.5 TD K74
MITSUBISHI L200 ANIMAL / WARRIOR
MITSUBISHI L200 II Pick-up (Rok výroby 12.1987 - 05.1993, 70 KS, nafta)
MITSUBISHI L200 III Pick-up (K6) (Rok výroby 06.1996 - 12.2007, 75 - 133 KS, Benzín,nafta)
MITSUBISHI Pajero / Shogun III (V60) (Rok výroby 04.2000 - 01.2007, 99 - 203 KS, Benzín,nafta)
MITSUBISHI Pajero / Shogun III SUV Cabrio (V6_W, V7_W) (Rok výroby 04.2000 - 12.2006, 115 - 165 KS, nafta)
Zasielam aj dobierkou +5€
alebo osobne kazdy deň v Mochovciach,prip. piatky na trase do Zvolena
Niekoľko rokov sa venujem problematike 4d56 Mitsubishi motorov
Mam aj pouzitu originál hnedú cievku na ovládanie turba za cenu 100€ posledné 2 fotky
MITSUBISHI - OE-MR299300
MITSUBISHI - OE-E1T16671A
Predám nový snímač tlaku v sacom potrubí mitsubishi pajero l200
Vhodné pre
MITSUBISHI L200 III Pick-up (K6) (Rok výroby 06.1996 - 12.2007, 99 - 133 KS, nafta)
MITSUBISHI Pajero / Shogun Classic (Rok výroby 07.2001 - ..., 115 KS, nafta)
MITSUBISHI Pajero / Shogun III (V60) (Rok výroby 04.2000 - 12.2006, 99 - 115 KS, nafta)
MITSUBISHI Pajero / Shogun III SUV Cabrio (V6_W, V7_W) (Rok výroby 09.2001 - 12.2006, 115 KS 85kw , nafta)
MITSUBISHI Pajero / Shogun Sport I SUV (K70, K90) (Rok výroby 11.1998 - ..., 99 - 133 KS, nafta)
MITSUBISHI Pajero / Shogun Sport I Van (K90) (Rok výroby 12.1999 - 01.2008, 115 KS, nafta)
Niekoľko rokov sa venujem problematike 4d56 Mitsubishi motorov
Zasielam aj dobierkou +5€
alebo osobne kazdy deň v Mochovciach,prip. piatky na trase do Zvolena
Predávam moju bývalú daily, spolahlivú 4G92 66kW, aktuálne má nabehané 326 000, pri 300 000 menená spojka, rozvody, prevodový olej menený čo 25 000km (pred pár tisíc km menený)
motorový olej menený každých 10 000km.
Bohužiaľ skrz hrdzu a na niektorých miestach deravý výfuk padla STK a aktuálne je dočasne odhlásené.
Auto vlastním 4 roky, za tu dobu ma auto nikdy nikde nenechalo. K autu akurát to, že auto má sice 90 koní, ale len 950 kg a tým padom je neskutočne živé a do 160 nechávalo za sebou kdejakú 2.5 naftu. Kto videl jazdiť, vie… plus na zákruty to je neskutočná bomba, čo tá nezavislá náprava dokáže je masaker, auto je veľmi dobré na zákruty. Silnejšia verzia bola od tohoto už len Mitsubishi Mirage s MIVEC 4G92.
V pláne bola ešte krátka prevodovka z 1.3, ktorá by dynamiku posunula ešte o level vyššie. Konkrétne táto 1.6 sa trošku ťažšie zháňa, farba auta je T49 - Iris Blue. V tejto kombinácií farby a motorizácie som na celom nemeckom bazare ani nikde naokolo nenašiel ani jeden jediný kus. bohužial som ho nechal zhniť viac jak by sa patrilo, čo ma mrzí… ale ak má niekto náladu a chuť sa do toho pustiť, tak je treba s povenovať tej hrdzi na lemoch vzadu a nejaká hrdza zospodu vzadu (flintstone to ešte neni, podlaha je v pohode). Ja sa aktuálne nemám čas venovať ani svojmu projektu, nie to tomuto. Či už chceš auto na projekt, na diely alebo kvôli papierom, chcem, aby to odišlo v celku. Po svojej osi odíde, no keďže je odhlásené, odporúčam prísť s vozíkom.
Zatiaľ sa z toho nič nevyberalo a pár mesiacov pred odstavením sa robili obydve strany stabilizačiek vpredu a oba predné náboje. V papieroch zapísané 195/50 r15, na ktorých to aj jazdilo.
Zadné koncovky a koncový tlmič je Ulter. Plus stredový tlmič Magnaflow. Nová lambda, katalyzator euro 3.
Čo sa týka interiéru a výbavy:
- bez klímy
- servo
- komplet šedý interiér
- manuál
- okná v elektrike
- vôľa motorčeka stieračov.
Predám:
Značka:Mitsubishi
Model: Colt
Spresnenie: Mitsubishi Colt automat
Mesiac/Rok:11/2004
Palivo: Benzín
Prevodovka: Automatická 5st.
Výkon: 70kw
Najazdené km: 24766
Stav: Používané
Karoséria: Hatchback
Pohon: Predný
Počet dverí: 5
Miest na sedenie: 5
Farba: modrá sv. metalíza
Objem: 1332 cm3
Bezpečnosť:
Airbag 4x, ABS, Centrál, Ďiaľkové ovládanie, Imobilizér
Komfort:
Manuálna klimatizácia, Rádio/CD, El. predné okná, El.zrkadlá, Rádio, Palubný počítač, vyhrievané spätné zrkadlá
Ďalšia výbava:
Hmlové svetlomety, Tónované sklá,
Doplňujúce údaje:
Prvý majitel, Uplná servisná história, Servisná knižka, Dovezené, Možný Leasing, Možný úver, Možná výmena, TOP stav
Poznámka:
Cena vrátane ŠPZ a registračných poplatkov, žiadne ďalšie náklady... Akontácia už od 10%. V prípade záujmu je možné započítať Vaše staré vozidlo ako protihodnotu.
Najazdené km: 24766