Moto Guzzi Breva V 1100
Kategória:
Cestovné motocykle
Predám motocykel Moto guzzi Breva 1100 r.v. 2008 najazdené 39000km. Motocykel vo výbornom stave po výmene náplní (motor,prevodovka,kardan, predné tlmiče,brzdová kvapalina). Turistické plexi + deflektor,3x kufor,chrómové zrkadlá,kryti rukovetí Accerbis,držiak navigácie,2x zásuvka 12V,hlavný stojan, nové pneumatiky. STK platná do 29.3.2024. Super stav a vzhľad pripravená na sezónu.
Podobné inzeráty
Predám Moto Guzzi Breva 750,r.v.2009, najazdené 30 000km. Som prvý majiteľ, motorka bola kupované u autorizovaného predajcu Moto Guzzi. Aktuálne po servise, nové gumy, olej, baterka, zadný kufor, ladené výfuky. Pre bližšie informácie ma kontaktujte na tel. čislo , alebo mailom pavolgavlak@
Predám moto Guzzi breva 1100 i rv 2008
Nájazd 43 tis km, stk 2024prvý majiteľ , full výbava
Bližšie info telefonicky
Cena: 4.500 eur, možná dohoda
Tel:
Predám motocykel Motoguzzi Breva 1100 r.v.2008 najazdené 39000km, STK do 2024,po výmene náplní (motor.prevodovka.kardan.brzdy),nové pneumatiky,batéria. Trikrát kufor, chrómové zrkadlá. Kryty rúk Accerbis,nadstavba plexiskla,držiak navigácie,2x zásuvka 12V. Super vzhľad a stav pripravená na sezónu.
Predám Moto Guzzi Stelvio 1200 8V, r.v. 2013, 77kW (105 koní), 113 Nm, ABS+trakčná kontrola (obe jednoducho vypínateľné), 32 litrová nádrž (dojazd cca 500 km), centrálny stojan, výška sedla 82 alebo 84 cm, najazdených poctivých 73.900 km, nebúraná, napadnutá, nepoložená, výborný technický aj optický stav.
Ide o maximálne pohodlnú motorku a hltač kilometrov, ktorá zvládne aj ľahší terén a šotolinu. Bezúdržbová moto, stačí dodržiavať servisné intervaly 10 tis. km a meniť bežné spotrebné veci. Kompletná servisná história doložená faktúrami.
Pri 60.000 km robený veľký servis. Vymenené sviečky, nové brzdové platničky Brembo, vymenená brzdová kvapalina, nastavené ventily a synchronizované valce. Pri 68.000 km menený olej v motore, kardane a prevodovke, oba filtre. V lete zhltla 3.300 km na ceste k moru do Bulharska cez Transalpinu a Transfagarasan ako nič bez jediného zaváhania a poruchy. Na jeseň menené gumy Pirelli Scorpion Trail II (nájazd cca 400 km), elektronicky vyvážené. Zazimovaná v garáži, do plna natankovaná so stabilizátorom paliva. Na jar stačí len sadnúť a jazdiť.
Motorke dominuje 1151 cm3 klenot v podobe veľkého vzduchom chladeného pozdĺžne uloženého V-éčkového dvojvalca s charakterom, ktorý GS, Africa alebo Tenerka nikdy nebudú mať. Priaznivci značky Moto Guzzi vedia o čom hovorím.
Doplnky:
koncovka výfuku Exan s vyberateľným DB killerom (pôvodný k moto)
padací rám Hepco Becker
zadný kufor Givi (na dve prilby)
držiaky na bočné kufre + kufre Hepco Becker (v hodnote 1.100 €)
vyhrievané rukoväte zabudované priamo v riadiacej jednotke - 3 stupne
blastre
vyššie plexi Loster
deflektor na plexi MRA
rozšírená pätka bočného stojanu
držiak na mobil s nabíjačkou do 12V zásuvky
možné vidieť v BB
testovacia jazda po zložení plnej sumy
Už teraz viem, že predaj budem ľutovať, pretože takéto motorky sa už nevyrábajú a kvôli eurobuzerácii z Bruselu ani vyrábať nebudú. Je to stroj, ktorých jazdí na cestách strašne málo a nestojí na každej pumpe ako GSo :).
Predaj mi nijako neponáhľa, akurát už nebude čas na cestovanie, tak preto by možno niekomu poslúžila na tento účel lepšie, špekulanti nevolať.
Cena 8.900,- €
# BMW R1200GS, Honda Africa Twin, Suzuki V-Strom, Yamaha Super Tenere, KTM Adventure, Triumph Tiger
Predám Moto Guzzi Stelvio 1200 8V, r.v. 2013, 77kW (105 koní), 113 Nm, ABS+trakčná kontrola (obe jednoducho vypínateľné), 32 litrová nádrž (dojazd cca 500 km), centrálny stojan, výška sedla 82 alebo 84 cm, najazdených poctivých 73.900 km, nebúraná, napadnutá, nepoložená, výborný technický aj optický stav.
Ide o maximálne pohodlnú motorku a hltač kilometrov, ktorá zvládne aj ľahší terén a šotolinu. Bezúdržbová moto, stačí dodržiavať servisné intervaly 10 tis. km a meniť bežné spotrebné veci. Kompletná servisná história doložená faktúrami.
Pri 60.000 km robený veľký servis. Vymenené sviečky, nové brzdové platničky Brembo, vymenená brzdová kvapalina, nastavené ventily a synchronizované valce. Pri 68.000 km menený olej v motore, kardane a prevodovke, oba filtre. V lete zhltla 3.300 km na ceste k moru do Bulharska cez Transalpinu a Transfagarasan ako nič bez jediného zaváhania a poruchy. Na jeseň menené gumy Pirelli Scorpion Trail II (nájazd cca 400 km), elektronicky vyvážené. Zazimovaná v garáži, do plna natankovaná so stabilizátorom paliva. Na jar stačí len sadnúť a jazdiť.
Motorke dominuje 1151 cm3 klenot v podobe veľkého vzduchom chladeného pozdĺžne uloženého V-éčkového dvojvalca s charakterom, ktorý GS, Africa alebo Tenerka nikdy nebudú mať. Priaznivci značky Moto Guzzi vedia o čom hovorím.
Doplnky:
koncovka výfuku Exan s vyberateľným DB killerom (pôvodný k moto)
padací rám Hepco Becker
zadný kufor Givi (na dve prilby)
držiaky na bočné kufre + kufre Hepco Becker (v hodnote 1.100 €)
vyhrievané rukoväte zabudované priamo v riadiacej jednotke - 3 stupne
blastre
vyššie plexi Loster
deflektor na plexi MRA
rozšírená pätka bočného stojanu
držiak na mobil s nabíjačkou do 12V zásuvky
možné vidieť v BB
testovacia jazda po zložení plnej sumy
Už teraz viem, že predaj budem ľutovať, pretože takéto motorky sa už nevyrábajú a kvôli eurobuzerácii z Bruselu ani vyrábať nebudú. Je to stroj, ktorých jazdí na cestách strašne málo a nestojí na každej pumpe ako GSo :).
Predaj mi nijako neponáhľa, akurát už nebude čas na cestovanie, tak preto by možno niekomu poslúžila na tento účel lepšie, špekulanti nevolať.
Cena 8.800,- €
# BMW R1200GS, Honda Africa Twin, Suzuki V-Strom, Yamaha Super Tenere, KTM Adventure, Triumph Tiger
Predám Moto Guzzi Stelvio 1200 8V, r.v. 2013, 77kW (105 koní), 113 Nm, ABS+trakčná kontrola (obe jednoducho vypínateľné), 32 litrová nádrž (dojazd cca 500 km), centrálny stojan, výška sedla 82 alebo 84 cm, najazdených poctivých km, nebúraná, napadnutá, nepoložená, výborný technický aj optický stav.
Ide o maximálne pohodlnú motorku a hltač kilometrov, ktorá zvládne aj ľahší terén a šotolinu. Bezúdržbová moto, stačí dodržiavať servisné intervaly 10 tis. km a meniť bežné veci. Servisná história doložená faktúrami. Čerstvá STK platná do 04/2025. STK absolútne bez problémov.
Pri 60.000 km robený veľký servis. Vymenené sviečky, nové brzdové platničky Brembo, vymenená brzdová kvapalina, nastavené ventily a synchronizované valce. Pri 68.000 km menený olej v motore, kardane a prevodovke, oba filtre. V lete zhltla 3.300 km na ceste k moru do Bulharska cez Transalpinu a Transfagarasan ako nič bez jediného zaváhania a poruchy. Na jeseň menené gumy Pirelli Scorpion Trail II (nájazd cca 400 km), elektronicky vyvážené.
Motorke dominuje 1151 cm3 klenot v podobe veľkého vzduchom chladeného pozdĺžne uloženého V-éčkového dvojvalca s charakterom, ktorý GS, Africa alebo Tenerka nikdy nebudú mať. Priaznivci značky Moto Guzzi vedia o čom hovorím.
Doplnky:
koncovka výfuku Exan s vyberateľným DB killerom (pôvodný k moto)
padací rám Hepco Becker
zadný kufor Givi (na dve prilby)
držiaky na bočné kufre + kufre Hepco Becker (v hodnote 1.100 €)
vyhrievané rukoväte zabudované priamo v riadiacej jednotke - 3 stupne
blastre
vyššie plexi Loster
deflektor na plexi MRA
rozšírená pätka bočného stojanu
držiak na mobil s nabíjačkou do 12V zásuvky
možné vidieť v BB
testovacia jazda po zložení plnej sumy
Už teraz viem, že predaj budem ľutovať, pretože takéto motorky sa už nevyrábajú a kvôli eurobuzerácii z Bruselu ani vyrábať nebudú. Je to stroj, ktorých jazdí na cestách veľmi málo a nestojí na každej pumpe ako GSo :).
Predaj mi nijako neponáhľa, akurát z rodinných dôvodov už nie je čas na cestovanie, tak preto by možno niekomu poslúžila na tento účel lepšie, špekulanti nevolať.
Cena 8.500,- €
možná výmena za: Aprilia Tuono, KTM Superduke, BMW S1000R, Yamaha Warrior + dohoda o doplatku, príp. ponúknite
# BMW R1200GS, Honda Africa Twin, Suzuki V-Strom, Yamaha Super Tenere, KTM Adventure, Triumph Tiger