Moto Guzzi V85TT TRAVEL E5 - 11.199 €
Kategória:
Cestovné motocykle
Model 2022 /
Nájazd:4289 km
Objem: 853 cm3
Max. výkon: 59 kW
Max. krútiaci moment: 80Nm
Hmotnosť: 246 kg
Objem nádrže: 23l
Spotreba: 4,9l/100km
Výška sedadla: 830 mm
Pôvodná cena 14.020,- eur s DPH
Aktuálna cena 11.199,- eur s DPH
Doplnková výbava :
- Akrapovič koncovka výfuku, cena 895,50 € s DPH
- Moto Guzzi padací rám, cena 125 € s DPH
Cena doplnkovej výbavy : 1.021 € s DPH
Možný leasing
Možný úver
Možný odpočet DPH
Nájazd:4289 km
Objem: 853 cm3
Max. výkon: 59 kW
Max. krútiaci moment: 80Nm
Hmotnosť: 246 kg
Objem nádrže: 23l
Spotreba: 4,9l/100km
Výška sedadla: 830 mm
Pôvodná cena 14.020,- eur s DPH
Aktuálna cena 11.199,- eur s DPH
Doplnková výbava :
- Akrapovič koncovka výfuku, cena 895,50 € s DPH
- Moto Guzzi padací rám, cena 125 € s DPH
Cena doplnkovej výbavy : 1.021 € s DPH
Možný leasing
Možný úver
Možný odpočet DPH
Podobné inzeráty
Zdravím, ponúkam na predaj jednu z najlepších motoriek ktoré som vlastnil. MOTO GUZI V85TT TRAVEL
Cena novej je 13 300 eur ( v cene vyhrievané rukoväte, bočné kufre, prídavné svetlá ).
Celá dodatočná výbava a úprava pre teba zdarma: Výfuk Akrapovič 990 eur, Padací rám 220 eur, Hlavný stojan 210 eur, Arrow collectors dekatalyz. 500 eur , Štít Biondi 90 eur, Givi tank ring BF 46, 56 eur, GIVI TANKVAK TANKLOCK MT505, 105 eur, Držiak kufor GIVI SRA8203, 120 eur, FILTRO ARIA KN AL-4506 SPORT AIR FILTER MOTO GUZZI 65 eur. Kvalitne zabehnutá. Bez škrabanca, ako z obchodu. Výkon je po úpravách citeľne vyšší, motor už nie je pridusený ako u každej Euro5 :) Rozumná obojstranne výhodná dohoda možná. Len seriózne jednanie. Skúšobná jazda po zložení plnej sumy...
Moto je stále v záruke.
Model: 2022
Nájazd:6200 km
Objem: 853 cm3
Max. výkon: 59 kW
Max. krútiaci moment: 82 Nm
Hmotnosť: 220 kg
Objem nádrže: 23l
Spotreba: 4,9l/100km
Výška sedadla: 830 mm
Páči sa ti BMW 1250 GS, ale je veľmi drahá a vieš že ju nevyužiješ? Toto je alternatíva, táto je ako jej "dcéra", v dobrom slova zmysle :) 10k ostane doma :
Výpredaj - Cena 11.199 € s DPH
DEMO - predvádzací motocykel
Model 2022 / 4289 km
Objem: 853cm3
Max. výkon: 59kW/7750RPM
Max. krútiaci moment: 80Nm / 5000 RPM
Hmotnosť: 249 kg
Objem nádrže: 23l
Spotreba: 4,9l/100km
Výška sedadla: 830mm
Pôvodná cena 14.020,- eur s DPH
Akciová cena 11.199,- eur s DPH
Možný leasing
Možný úver
Možný odpočet DPH
Štandardná výbava :
- vyhrievané rukoväte
- centrálny stojan
- sada bočných kufrov
- kontrola tlaku v pneumatikách
- turistické plexi
- MIA konektivita so smartfónom
Doplnková výbava :
-Akrapovič koncovka výfuku,cena 895,50€ s DPH
-Moto Guzzi padací rám,cena 125€ s DPH
Cena doplnkovej výbavy : 1.021 € s DPH
Predám Moto Guzzi Stelvio 1200 8V, r.v. 2013, 77kW (105 koní), 113 Nm, ABS+trakčná kontrola (obe jednoducho vypínateľné), 32 litrová nádrž (dojazd cca 500 km), centrálny stojan, výška sedla 82 alebo 84 cm, najazdených poctivých 73.900 km, nebúraná, napadnutá, nepoložená, výborný technický aj optický stav.
Ide o maximálne pohodlnú motorku a hltač kilometrov, ktorá zvládne aj ľahší terén a šotolinu. Bezúdržbová moto, stačí dodržiavať servisné intervaly 10 tis. km a meniť bežné spotrebné veci. Kompletná servisná história doložená faktúrami.
Pri 60.000 km robený veľký servis. Vymenené sviečky, nové brzdové platničky Brembo, vymenená brzdová kvapalina, nastavené ventily a synchronizované valce. Pri 68.000 km menený olej v motore, kardane a prevodovke, oba filtre. V lete zhltla 3.300 km na ceste k moru do Bulharska cez Transalpinu a Transfagarasan ako nič bez jediného zaváhania a poruchy. Na jeseň menené gumy Pirelli Scorpion Trail II (nájazd cca 400 km), elektronicky vyvážené. Zazimovaná v garáži, do plna natankovaná so stabilizátorom paliva. Na jar stačí len sadnúť a jazdiť.
Motorke dominuje 1151 cm3 klenot v podobe veľkého vzduchom chladeného pozdĺžne uloženého V-éčkového dvojvalca s charakterom, ktorý GS, Africa alebo Tenerka nikdy nebudú mať. Priaznivci značky Moto Guzzi vedia o čom hovorím.
Doplnky:
koncovka výfuku Exan s vyberateľným DB killerom (pôvodný k moto)
padací rám Hepco Becker
zadný kufor Givi (na dve prilby)
držiaky na bočné kufre + kufre Hepco Becker (v hodnote 1.100 €)
vyhrievané rukoväte zabudované priamo v riadiacej jednotke - 3 stupne
blastre
vyššie plexi Loster
deflektor na plexi MRA
rozšírená pätka bočného stojanu
držiak na mobil s nabíjačkou do 12V zásuvky
možné vidieť v BB
testovacia jazda po zložení plnej sumy
Už teraz viem, že predaj budem ľutovať, pretože takéto motorky sa už nevyrábajú a kvôli eurobuzerácii z Bruselu ani vyrábať nebudú. Je to stroj, ktorých jazdí na cestách strašne málo a nestojí na každej pumpe ako GSo :).
Predaj mi nijako neponáhľa, akurát už nebude čas na cestovanie, tak preto by možno niekomu poslúžila na tento účel lepšie, špekulanti nevolať.
Cena 8.900,- €
# BMW R1200GS, Honda Africa Twin, Suzuki V-Strom, Yamaha Super Tenere, KTM Adventure, Triumph Tiger
Predám Moto Guzzi Stelvio 1200 8V, r.v. 2013, 77kW (105 koní), 113 Nm, ABS+trakčná kontrola (obe jednoducho vypínateľné), 32 litrová nádrž (dojazd cca 500 km), centrálny stojan, výška sedla 82 alebo 84 cm, najazdených poctivých 73.900 km, nebúraná, napadnutá, nepoložená, výborný technický aj optický stav.
Ide o maximálne pohodlnú motorku a hltač kilometrov, ktorá zvládne aj ľahší terén a šotolinu. Bezúdržbová moto, stačí dodržiavať servisné intervaly 10 tis. km a meniť bežné spotrebné veci. Kompletná servisná história doložená faktúrami.
Pri 60.000 km robený veľký servis. Vymenené sviečky, nové brzdové platničky Brembo, vymenená brzdová kvapalina, nastavené ventily a synchronizované valce. Pri 68.000 km menený olej v motore, kardane a prevodovke, oba filtre. V lete zhltla 3.300 km na ceste k moru do Bulharska cez Transalpinu a Transfagarasan ako nič bez jediného zaváhania a poruchy. Na jeseň menené gumy Pirelli Scorpion Trail II (nájazd cca 400 km), elektronicky vyvážené. Zazimovaná v garáži, do plna natankovaná so stabilizátorom paliva. Na jar stačí len sadnúť a jazdiť.
Motorke dominuje 1151 cm3 klenot v podobe veľkého vzduchom chladeného pozdĺžne uloženého V-éčkového dvojvalca s charakterom, ktorý GS, Africa alebo Tenerka nikdy nebudú mať. Priaznivci značky Moto Guzzi vedia o čom hovorím.
Doplnky:
koncovka výfuku Exan s vyberateľným DB killerom (pôvodný k moto)
padací rám Hepco Becker
zadný kufor Givi (na dve prilby)
držiaky na bočné kufre + kufre Hepco Becker (v hodnote 1.100 €)
vyhrievané rukoväte zabudované priamo v riadiacej jednotke - 3 stupne
blastre
vyššie plexi Loster
deflektor na plexi MRA
rozšírená pätka bočného stojanu
držiak na mobil s nabíjačkou do 12V zásuvky
možné vidieť v BB
testovacia jazda po zložení plnej sumy
Už teraz viem, že predaj budem ľutovať, pretože takéto motorky sa už nevyrábajú a kvôli eurobuzerácii z Bruselu ani vyrábať nebudú. Je to stroj, ktorých jazdí na cestách strašne málo a nestojí na každej pumpe ako GSo :).
Predaj mi nijako neponáhľa, akurát už nebude čas na cestovanie, tak preto by možno niekomu poslúžila na tento účel lepšie, špekulanti nevolať.
Cena 8.800,- €
# BMW R1200GS, Honda Africa Twin, Suzuki V-Strom, Yamaha Super Tenere, KTM Adventure, Triumph Tiger
Predám Moto Guzzi Stelvio 1200 8V, r.v. 2013, 77kW (105 koní), 113 Nm, ABS+trakčná kontrola (obe jednoducho vypínateľné), 32 litrová nádrž (dojazd cca 500 km), centrálny stojan, výška sedla 82 alebo 84 cm, najazdených poctivých km, nebúraná, napadnutá, nepoložená, výborný technický aj optický stav.
Ide o maximálne pohodlnú motorku a hltač kilometrov, ktorá zvládne aj ľahší terén a šotolinu. Bezúdržbová moto, stačí dodržiavať servisné intervaly 10 tis. km a meniť bežné veci. Servisná história doložená faktúrami. Čerstvá STK platná do 04/2025. STK absolútne bez problémov.
Pri 60.000 km robený veľký servis. Vymenené sviečky, nové brzdové platničky Brembo, vymenená brzdová kvapalina, nastavené ventily a synchronizované valce. Pri 68.000 km menený olej v motore, kardane a prevodovke, oba filtre. V lete zhltla 3.300 km na ceste k moru do Bulharska cez Transalpinu a Transfagarasan ako nič bez jediného zaváhania a poruchy. Na jeseň menené gumy Pirelli Scorpion Trail II (nájazd cca 400 km), elektronicky vyvážené.
Motorke dominuje 1151 cm3 klenot v podobe veľkého vzduchom chladeného pozdĺžne uloženého V-éčkového dvojvalca s charakterom, ktorý GS, Africa alebo Tenerka nikdy nebudú mať. Priaznivci značky Moto Guzzi vedia o čom hovorím.
Doplnky:
koncovka výfuku Exan s vyberateľným DB killerom (pôvodný k moto)
padací rám Hepco Becker
zadný kufor Givi (na dve prilby)
držiaky na bočné kufre + kufre Hepco Becker (v hodnote 1.100 €)
vyhrievané rukoväte zabudované priamo v riadiacej jednotke - 3 stupne
blastre
vyššie plexi Loster
deflektor na plexi MRA
rozšírená pätka bočného stojanu
držiak na mobil s nabíjačkou do 12V zásuvky
možné vidieť v BB
testovacia jazda po zložení plnej sumy
Už teraz viem, že predaj budem ľutovať, pretože takéto motorky sa už nevyrábajú a kvôli eurobuzerácii z Bruselu ani vyrábať nebudú. Je to stroj, ktorých jazdí na cestách veľmi málo a nestojí na každej pumpe ako GSo :).
Predaj mi nijako neponáhľa, akurát z rodinných dôvodov už nie je čas na cestovanie, tak preto by možno niekomu poslúžila na tento účel lepšie, špekulanti nevolať.
Cena 8.500,- €
možná výmena za: Aprilia Tuono, KTM Superduke, BMW S1000R, Yamaha Warrior + dohoda o doplatku, príp. ponúknite
# BMW R1200GS, Honda Africa Twin, Suzuki V-Strom, Yamaha Super Tenere, KTM Adventure, Triumph Tiger
r.v. : 08/2012
Najazdené 42.033km
Vyhrievané rukoväte, navigácia Garmin, ladený výfuk Agostiny aj s DB killerom (aj rozvody viac v clanku), originálne kufre, odnímateľné s rukoväťou (zoberieš si na hotel).
Stačí sa pozriet, ma dušu, je prijemná, len ju zanedbávam. Tento rok jedna jazda, minulý rok tri. Zaslúži si viacej :).
Upravený motor, zvýšený výkon, krutak o 20Nm, prerobená aj mapa v riadiacej jednotke.
Cena 7.722 EUR
Info o uprave motora:
Upsizing Moto Guzzi 1200 Sport:
Co o nej napisal predchadzajuci majiteL: