inzercia, predaj, predám, bazár

motor na staré auto

Kategória: Veterány

predám motor s prevodovkou na predvojnove auto
motor na staré auto
Podobné inzeráty
Maserati biturbo 420 2,5l V6 biturbo
Mám na predaj Maserati Boturbo 420 motor 2, 5 V6 biturbo rok vyroby 1985.Auto ma nadštandardnú výbavu Auto je jemne búrane v predu. Pravdepodobne je niečo z motorom. Auto je nepojazdne. Auto potrebujete veľa roboty Mám na predaj Maserati Boturbo 420 motor 2, 5 biturbo rok vyroby 1985. Auto je jemne búrane v predu. Pravdepodobne je niečo z motorom. Auto je nepojazdne. Auto potrebujete veľa roboty ale bude to pekný historický kúsok. Auto je bez papierov ale ma kopec dokladov servisnej historii.
Corvette C3 350cu 1977 MATCHING NUMBERS
Na predaj moja milovaná, Corvette C3 z Roku 1977, motor 5.7 V8 , 3stp. automat TH350. Matching Numbers - kód motora sedí s kódom karosérie, teda motor je pôvodný. Auto má slovenské veteránske značky (Senec) - k dispozícií teda preukaz historického vozidla, veľký aj malý TP a protokol zo zvláštnej STK. Čo som zatiaľ na aute spravil: - vymenený nový termostat (Z JoeParts) s neoprénovým tesnením - jednokrokové leštenie karosérie - spodok auta natretý pasivátorom korózie s tanínom - vymenený motorový olej + filter (Millers Oils Classic Pistoneeze pre veterány) - vymenené nové palivové hadice pri zvodoch - nové sviečky R45TS (8x) - dotiahnutie a namazanie predných ložísk - zmizla jemná vôľa v prednej náprave - dotiahnutie a nastavenie steering boxu - riadenie je tuhšie, vôľa v riadení je menšia - kompletný repas a nastavenie karburátoru a predstihu (rozdeľovač) - rám predného okna streknutý v čiernom plasti dipe (pôvodná farba už opadala, plasti dip zatiaľ úspešne drží) - repas alternátora aj so zárukou (výmena uhlíkov a tuším aj ložísk) - nové remene - alternátor, klíma, servo. - nová palivová pumpa - nový servoolej Birdcage aj rám v peknom stave. Auto je po celolaku a zrejme komplet prečalúnené - pôvodná farba laku aj interiéru (možné overiť zo štítku na dverách). Väčšina častí na nápravách je v polyuretanových silentblokoch. Auto plne pojazdné a schopné, vždy garážované. Pár mesiacov fungovalo ako daily auto do práce, na nákupy a pod :). Auto má demontovateľné strešné panely, ej kej ej T-top / targa. Samozrejme pár vecí bude treba spraviť, ako pri každom aute. Cena 20 000€. Auto je možné vidieť v Slavkove u Brna. Pre viac fotiek, videí, otázok a čohokoľvek píšte na Whatsapp : , Dohoda na cene možná, len do dobrých rúk. Ďakujem,
motor na staré auto
predám motor s prevodovkou na staré auto r.v okolo 1935
Volkswagen Polo 2F 86 C GT Coupe 1.3 GT 75-1992
✅Momentálne na aute prebieha kompletné leštenie karosérie a následne aplikácia kvalitného vosku . celkovo ich je malo v ponuke a keď už sa nájdu tak veľa z nich neni ani zďaleka originál GT verzia alebo je to slabšia motorizácia poprípade je dane auto hrdzavé a v zlom stave . ✅čo sa týka modelov robili sa 1.0 , 1.3 , 1.3 75 , 1.3GT , 1.3 GT 75 , G40 to znamená že je to druha ““ najvyššia “” verzia hneď po nej je už len G40 . ✅Menené : najazdených 5 tisíc km novy olej, chladiaca kvapalina, expanzná nadrzka, cidla, vzduchovy filter k&n so sadou na cistenie a impregnaciu, nové sviecky+kable . Nový TA podvozok znizenie 60/40, nove tlmice, capy, nové cele riadenie, tycky riadenia, silenbloky, vrchne ulozenia, brzdove oblozenia. Novy cely vyfuk. okrem podvozku je auto v maximálne pôvodnom stave . ✅Interier: V povodnom stave, vytepovany, osetreny , jedine čo bolo menené bola hlavica na radiacej páke ✅Nedostatky: dve malé dierky od cigarety na soferovom a zadnom sedadle, diery po reproduktoroch v plate (su prekryte podobnym materialom) Plato sa dá bezproblemov zohnať nové za pár € . Viem novému majiteľovi poslať link . ✅Kolesa 165/50 r15, pneumatiky sú viac menej nové najazdených maximálne 4 tisíc km . ✅dobové pomerne vzácne originál disky G60 ( v tomto stave sa predávajú za cca 600-700€ sada bez pneumatík ) Zapisane v TP + sirsie 13,14. ✅Vsetko ma max 5000km/3 roky ✅Co pridavam k autu: Povodnu druhu sadu disky r14 a puklice polo GT Tesnenie ventilov , nové gufero na prevodovku , Povodne struny, olej do motora/prevodovky, kvapalinu do chladica, nový rozvodovy remen, a bednicku plnu mensich dielov a suciastok. Ako sú napríklad tesnenia nové , svetlo , rôzne silenbloky , originál fólie na stĺpiky a mnoho ďalšieho ako vosk atď. Cena v dieloch ktoré pridávam k autu sú v hodnote okolo 500-600€ garazovane a zakryte plachtou. O auto bolo maximálne starané vždy sa vymenilo všetko čo bolo treba .Vyslovene letné auto za dobrého počasia nepozná zimu a ani dážď . O tom všetkom svedčí stav . Auto môže stáť aj mesiac a naštartuje na prvý krát . Neni to vôbec športová raketa ale pri váhe 750kg si človek vie užiť jazdu aj s 1.3kou . Klasika bez posilovaca s pekným zvukom v otáčkach . Motor je maximálne spoľahlivý . Auto radí aj jazdí bezproblemov . ✅video ako vyzerá auto zo spodu viem poslať . golf Fiat skoda Audi BMW abarth Renault veterán Toyota tatra lada Ford Peugeot Mazda mercedes
Vymením 2ks Škoda Octavia Super
Ponúkam na výmenu tieto dve Octavie. Jedna je v začatej renovácii, druhá vhodná skôr iba na diely. Škoda Octavia Super 993 (zelená) Tzv. "Medzityp" Vyrobená 06/1960, jeden z 3580ks vyrobených v 6. výrobnej sérii. Pôvodná farba je olivová zeleň č. 70 Keď som auto kupoval tak v ňom chýbala prevodovka, chladič, a bol v ňom neoriginálny teplomer, inak kompletné a v pôvodnom stave. Auto je momentálne z väčšej časti rozobrané, čiastočne vyvarené. Väčšiu časť novej plechariny na dokončenie mám, niečo bude treba ešte vyrobiť/zohnať-záleží len na šikovnosti nového majiteľa. Auto je bez TP a ŠPZ, no podarilo sa dohľadať na polícii podľa výrobného čísla a bol mi vystavený doklad na opätovné prihlásenie do evidencie (na klasické biele značky). Rovnako bolo auto dohladané aj vo fabrickom archíve Škoda Auto. Takže ku nemu mám aj dobové informácie. Mám aj nejaké diely navyše ktoré ku tomu pridám. Škoda 440 Spartak/Octavia (žltá) Je to skladačka, v minulosti niekoľko krát vyváraná, upravovaná, inovovaná. Karoséria v dezolátnom stave, neoplatí sa opravovať. Pôvodne to bol Spartak z roku 1958, ale ako je vidieť na foto, moc pôvodných dielov na Tom neostalo... Motor 1200ccm, na počudovanie výborný stav, tichý chod, plne funkčný, na odťahovku vyšlo po svojich. Podvozkové časti tiež v poriadku. Bez TP a ŠPZ. Auto sa nepodarilo dohľadať ani na polícii. Auto je vhodné skôr na diely- taký bol aj môj pôvodný zámer. Mám záujem o výmenu za vybavenie do dielne- sústruh, klampiarske náradie, buchár na plech, dozer, stolicu na rovnanie karosérií, dodávku, valník, odťahovku do 3,5t, malotraktor továrenskej výroby, autoprepravník... Poprípade aj za automobil, motocykel nad 250ccm (nie skúter!), veterán/youngtimer v pôvodnom stave s papiermi v podobnej hodnote. Motoveterána ČS výroby. Možný aj +- menší doplatok. Ak máte niečo na výmenu tak mi to kľudne ponúknite, ako vidíte tak mám záujem o väčší okruh vecí... Cenu pri predaji si predstavujem 2500€ dokopy za obe autá plus spomínané diely. Predaj iba do dobrých rúk. V prípade záujmu ma prosím kontaktujte iba prostredníctvom emailu! Číslo je uvedené zámerne neplatné! Pravé číslo dám až po dohovore cez mail. Ďakujem.
Škoda Octavia Super 1960- MEDZITYP
Ponúkam na výmenu toto krásne autíčko, je v začatej renovácii, jedná sa o Škodu Octaviu Super 993, nástupca Spartaka- predná maska s "pádlom", hliníkové viečko nádrže,... Tzv. "Medzityp" Vyrobená 06/1960, jeden z 3580ks vyrobených v 6. výrobnej sérii. Pôvodná farba je olivová zeleň č. 70 Keď som auto pred pár rokmi kupoval tak v ňom chýbala prevodovka, chladič, a bol v ňom neoriginálny teplomer, inak kompletné a v pôvodnom stave. Auto je momentálne z väčšej časti rozobrané, čiastočne začaté klampiarske práce (vyrezané podlahy, tunel, vymenené vonkajšie, vnútorné kapsy, prahy,...) . Väčšiu časť novej plechariny na dokončenie mám, niečo bude treba ešte vyrobiť/zohnať-záleží len na šikovnosti nového majiteľa. Je na ňom ešte veľmi veľa práce, no určite stojí za záchranu. Auto je bez TP a ŠPZ, no podarilo sa dohľadať na polícii podľa výrobného čísla a bol mi vystavený doklad na opätovné prihlásenie do evidencie (na klasické biele SK značky). Rovnako bolo auto dohladané aj vo fabrickom archíve Škoda Auto Mladá Boleslav. Takže ku nemu mám aj dobové informácie. Mám aj nejaké diely navyše ktoré ku tomu pridám. Súčasťou výmeny bude aj Škoda 440 Spartak/Octavia (žltá) Je to skladačka, v minulosti niekoľko krát vyváraná, upravovaná, inovovaná. Karoséria v dezolátnom stave, neoplatí sa opravovať. Pôvodne to bol Spartak z roku 1958, ale ako je vidieť na foto, moc pôvodných dielov na tom neostalo... Predná náprava už bez listového pera, na pružinách. Motor 1200ccm, na počudovanie výborný stav, tichý chod, plne funkčný, na odťahovku vyšlo po svojich. Podvozkové časti tiež v poriadku. Bez TP a ŠPZ. Auto sa nepodarilo dohľadať ani na polícii. Auto je vhodné skôr na diely- taký bol aj môj pôvodný zámer. Mám záujem o výmenu za motocykel (nie skúter!) s TP a ŠPZ, motoveterán (Jawa, ČZ, Simson, Manet- skúste ponúknuť čo máte), dozer, stolicu na rovnanie karosérií, Youngtimer, valník, odťahovku do 3,5t, malotraktor alebo autoprepravník v podobnej hodnote... Ak máte niečo na výmenu tak mi to kľudne ponúknite, ako vidíte tak mám záujem o väčší okruh vecí... Iba do dobrých rúk. Poprípade aj predám- cenu ponúknite. V prípade záujmu ma prosím kontaktujte iba prostredníctvom emailu! Číslo je uvedené zámerne neplatné! Pravé číslo dám až po dohovore cez mail. Ďakujem.