Motor R180 (ZUBR) - nahradne diely
Kategória:
Motory
Dobry den,
Predam tieto diely na dieselovy jednovalec s vykonom 8k (vrtanie 80mm):
1., vlozka valca s O-kruzkami - 19e
2., piest - 14e
3., sada kruzkov - 9e
4., ojnicne loziska (panvy) - 5e
5., tesnenie pod hlavu - 8e
6., vstrekovac - 34e
Cena spolu je 89e. Pri odbere vsetkych dielov naraz je postovne zadarmo.
Rovnake sady na motory R185, R190, R195, ZS195, ZS1100, ZS1115 stoja takisto.
Motor sa pouziva v generatoroch, ale aj v strojoch ako je dvojkolesovy traktor znacky ZUBR, FORTE, KENTAVR, SCOUT.
Vykonavam aj opravy spomenutych motorov, skladom aj nove motory a moznost vymeny za stary.
Predam tieto diely na dieselovy jednovalec s vykonom 8k (vrtanie 80mm):
1., vlozka valca s O-kruzkami - 19e
2., piest - 14e
3., sada kruzkov - 9e
4., ojnicne loziska (panvy) - 5e
5., tesnenie pod hlavu - 8e
6., vstrekovac - 34e
Cena spolu je 89e. Pri odbere vsetkych dielov naraz je postovne zadarmo.
Rovnake sady na motory R185, R190, R195, ZS195, ZS1100, ZS1115 stoja takisto.
Motor sa pouziva v generatoroch, ale aj v strojoch ako je dvojkolesovy traktor znacky ZUBR, FORTE, KENTAVR, SCOUT.
Vykonavam aj opravy spomenutych motorov, skladom aj nove motory a moznost vymeny za stary.
Podobné inzeráty
Naftovy motor 20 koni, doprava po celej SR a CR
Dobry den, predavam tieto motory:
vodou chladeny, 1-valcovy diesel. Pouziva sa na pohon zariadeni, ako je generator, cerpadlo, malotraktor (Forte, Zubr) kultivator, stiepacka, sekacka, mlatacka, miesacka, pila a ine..
PARAMETRE:
Maximalny vykon: 20hp (hodinovy)
Nominalny vykon: 19hp (neobmedzeny cas)
Otacky: 600-2200/min
Hm. bez naplni: 175kg
Vrtanie: 110mm
Mazanie: tlakove + mazanie rozstrekom
Chladenie: destilovana voda/nemrznuca zmes
Indikator tlaku oleja: Ano
Motor je v originalnom boxe, bez naplni, s prislusenstvom, navodom na pouzitie a so zakladnym naradim. Konstrukcne pripomina motor Slavia, Robot, Svoboda, no vychadza z dizajnu Yanmar.
Cena je vr. dokladu. Na motor je zaruka 2 roky. Zabezpecujem servis a nahradne diely.
Tieto motory su velmi rozsirene v celej Azii, kde ich pouzivaju v takmer nezmenenom dizajne uz desiatky rokov na rozne ucely. Maju velmi vyrovnany chod, vysoky krutiaci moment a takmer neobmedzenu zivotnost pri dobrej udrzbe.
Startovanie je rucne, no velmi jednoduche a motor zapali pri prvom povoleni dekompresora, aj elektricke 12V a cena je vratane startera. Motor je po zakupeni pripraveny na pouzitie, staci doliat vodu, naftu a olej (pri kupe Vam s tym pomozem). K motoru netreba dokupovat nic, je to hotova jednotka s nadrzou na naftu, olejovym filtrom, filtrom nasavania, tlmicom vyfuku, remenicou a vodnym cerpadlom. Motor sa da pouzivat aj na stacionarne ucely, ma automaticky regulator vykonu, ktory udrziava predvolene otacky aj pri roznej zatazi.
Oproti benzinovym motorom podobneho vykonu je velmi robustny, no prave robustnost a celoliatinova konstrukcia ho predurcuju na dlhodobu a bezporuchovu prevadzku.
Navyse, motor ide krasne rovomerne, ziadne "'sklbanie"' ako pri benzinovych motoroch, ziaden sytic a vysoke otacky pri starte. Jeho chod je zaroven tichsi ako u motorov so vzduchovym chladenim, co je prirodzene pre vsetky vodou chladene motory.
Oproti inym typom motorov podobneho vykonu, ma tento motor TLAKOVE MAZANIE a nuteny obeh oleja cez filter!
K predpokladu jeho dlhej zivotnosti prispieva aj to, ze jeho maximalne otacky su o 1400 otacok nizsie, ako maju male motory ineho typu (bezny vzduchom chladeny benzinovy motor ma az 3600 otacok)
K motorom zabezpecujem aj synchronne alternatory na 230/400V - pozrite si moj inzerat s alternatormi.
Doprava v SR je cca 80e, pre CR cca 100e.
Odpovedam na emaily, smsky, telefonaty, ci spravy cez Whatsapp a tesim sa na Vas!
Dobry den, predavam tieto motory:
vodou chladeny, 1-valcovy diesel. Pouziva sa na pohon zariadeni, ako je generator, cerpadlo, malotraktor (Forte, Zubr) kultivator, stiepacka, sekacka, mlatacka, miesacka, pila a ine..
PARAMETRE:
Vykon: 8hp
Otacky: 900-2300/min
Hm. bez naplni: 75kg
Vrtanie x zdvih: 80x80mm
Mazanie: tlakove + mazanie rozstrekom
Chladenie: destilovana voda/nemrznuca zmes
Indikator tlaku oleja: Ano
Motor je v originalnom boxe, bez naplni, s prislusenstvom, navodom na pouzitie a so zakladnym naradim. Konstrukcne pripomina motor Slavia, Robot, Svoboda, no vychadza z dizajnu Kubota.
Cena je vr. dokladu a DPH. Na motor je zaruka 2 roky. Zabezpecujem servis a nahradne diely a servis.
Tieto motory su velmi rozsirene v celej Azii, kde ich pouzivaju v takmer nezmenenom dizajne uz desiatky rokov na rozne ucely. Maju velmi vyrovnany chod, vysoky krutiaci moment a takmer neobmedzenu zivotnost pri dobrej udrzbe.
Startovanie je rucne, no velmi jednoduche a motor zapali pri prvom povoleni dekompresora. Cena je 630e, s elektrickym startom 690e. Motor je po zakupeni pripraveny na pouzitie, staci doliat vodu, naftu a olej (pri kupe Vam s tym pomozem). K motoru netreba dokupovat nic, je to hotova jednotka s nadrzou na naftu, olejovym filtrom, filtrom nasavania, tlmicom vyfuku, remenicou a vodnym cerpadlom. Motor sa da pouzivat aj na stacionarne ucely, ma automaticky regulator vykonu, ktory udrziava predvolene otacky aj pri roznej zatazi.
Oproti benzinovym motorom podobneho vykonu je velmi robustny, no prave robustnost a celoliatinova konstrukcia ho predurcuju na dlhodobu a bezporuchovu prevadzku.
Navyse, motor ide krasne rovomerne, ziadne 'sklbanie' ako pri benzinovych motoroch, ziaden sytic a vysoke otacky pri starte. Jeho chod je zaroven tichsi ako u motorov so vzduchovym chladenim, co je prirodzene pre vsetky vodou chladene motory.
Oproti inym typom motorov podobneho vykonu, ma tento motor TLAKOVE MAZANIE a nuteny obeh oleja cez filter!
K predpokladu jeho dlhej zivotnosti prispieva aj to, ze jeho maximalne otacky su o 1300 otacok nizsie, ako maju male motory ineho typu (bezny vzduchom chladeny benzinovy motor ma az 3600 otacok)
K motorom zabezpecujem aj synchronne alternatory na 230/400V - pozrite si moj inzerat s alternatormi.
Doprava v SR je cca 80e, pre CR cca 100e.
Motory su urcene na tvrdu, kazdodennu drinu v rozvojovych krajinach -
Odpovedam na emaily, smsky, telefonaty, ci spravy cez WhatsApp, kde je mozne urobit aj video-hovor na ukazku.
Dobry den, predavam tieto motory:
naftovy, vodou chladeny, 1-valcovy diesel. Pouziva sa na pohon zariadeni, ako je elektrocentrala, cerpadlo, malotraktor (Forte, Zubr) kultivator, stiepacka, sekacka, mlatacka, miesacka, pila, pohon generatora k fotovoltaike a ine..
PARAMETRE:
Vykon: 16hp
Otacky: 600-2200/min
Hm. bez naplni: 160kg
Vrtanie: 100mm
Mazanie: tlakove + mazanie rozstrekom
Chladenie: destilovana voda/nemrznuca zmes
Indikator tlaku oleja: Ano
Konstrukcne pripomina motor Slavia, Robot, Svoboda, no vychadza z dizajnu Yanmar.
Zabezpecujem servis a nahradne diely. Viem zabezpecit verzie od 6,5 do 40hp.
Tieto motory su velmi rozsirene v celej Azii, kde ich pouzivaju v takmer nezmenenom dizajne uz desiatky rokov na rozne ucely. Maju velmi vyrovnany chod, vysoky krutiaci moment a takmer neobmedzenu zivotnost pri dobrej udrzbe.
Startovanie je rucne, no velmi jednoduche a motor zapali pri prvom povoleni dekompresora, alebo elektricke 12V. (Uvedena cena je pre motor s elektr. startom) Motor je po zakupeni pripraveny na pouzitie, staci doliat vodu, naftu a olej (pri kupe Vam s tym pomozem). K motoru netreba dokupovat nic, je to hotova jednotka s nadrzou na naftu, olejovym filtrom, filtrom nasavania, tlmicom vyfuku, remenicou a vodnym cerpadlom. Motor sa da pouzivat aj na stacionarne ucely, ma automaticky regulator vykonu, ktory udrziava predvolene otacky aj pri roznej zatazi.
Oproti benzinovym motorom podobneho vykonu je velmi robustny, no prave robustnost a celoliatinova konstrukcia ho predurcuju na dlhodobu a bezporuchovu prevadzku.
Navyse, motor ide krasne rovomerne, ziadne 'sklbanie' ako pri benzinovych motoroch, ziaden sytic a vysoke otacky pri starte. Jeho chod je zaroven tichsi ako u motorov so vzduchovym chladenim, co je prirodzene pre vsetky vodou chladene motory. Pozrite si video:
Oproti inym typom motorov podobneho vykonu, ma tento motor TLAKOVE MAZANIE a nuteny obeh oleja cez filter!
K predpokladu jeho dlhej zivotnosti prispieva aj to, ze jeho maximalne otacky su o 1400 otacok nizsie, ako maju male motory ineho typu (bezny vzduchom chladeny benzinovy motor ma az 3600 otacok)
Dalsie video motora so zelenym zotrvacnikom je z generatora, ktory sme zabezpecovali do rusna a jeho vykon je 23hp, no inak je identicky so vsetkymi ostatnymi. Lisia sa len velkostou. K motorom zabezpecujem aj synchronne alternatory na 230/400V - pozrite si moj inzerat s alternatormi.
Doprava v SR je cca 70e, pre CR cca 100e.
Motory su urcene na tvrdu, kazdodennu drinu v rozvojovych krajinach -
Odpovedam na emaily, smsky, telefonaty, ci spravy cez WhatsApp, kde je mozne urobit aj video-hovor na ukazku.
Dobry den, predavam tento motor:
naftovy, vodou chl., 1-valc. motor R190. Pouziva sa na pohon zariadeni, ako je generator, cerpadlo, malotraktor (Forte, Zubr) kultivator, stiepacka, sekacka, mlatacka, miesacka, pila a ine...
ZAKLADNE PARAMETRE:
Max. vykon: 11hp (hodinovy)
Nominalny vykon: 10,5hp (neobmedzeny cas)
Otacky: 650-2300/min
Hm. bez naplni: 95kg
Vrtanie: 90mm
Mazanie: tlakove + mazanie rozstrekom
Chladenie: destilovana voda/nemrznuca zmes
Pozrite si vsetky videa!
Tieto motory su velmi rozsirene v celej Azii, kde ich pouzivaju v takmer nezmenenom dizajne (povodny vyrobca YANMAR) uz desiatky rokov na rozne ucely. Maju velmi vyrovnany chod, vysoky krutiaci moment a takmer neobmedzenu zivotnost pri dobrej udrzbe.
Startovanie je elektricke, motor sa da natocit aj klukou - velmi jednoducho - motor zapali pri prvom povoleni dekompresora. Motor je po zakupeni pripraveny na pouzitie, staci doliat vodu, naftu a olej (pri kupe Vam s tym pomozem). K motoru netreba dokupovat nic, je to hotova jednotka s nadrzou na naftu, olejovym filtrom, filtrom nasavania, tlmicom vyfuku a remenicou. Motor sa da pouzivat aj na stacionarne ucely, ma automaticky regulator vykonu, ktory udrziava predvolene otacky aj pri roznej zatazi (napriklad elektrocentrala).
Oproti benzinovym motorom podobneho vykonu je velmi robustny, no prave robustnost a celoliatinova konstrukcia ho predurcuju na dlhodobu a bezporuchovu prevadzku.
Navyse, motor ide krasne rovomerne, ziadne 'sklbanie' ako pri benzinovych motoroch, ziaden sytic a vysoke otacky pri starte. Jeho chod je zaroven tichsi ako u motorov so vzduchovym chladenim, co je prirodzene pre vsetky vodou chladene motory.
Oproti inym typom motorov podobneho vykonu, ma tento motor TLAKOVE MAZANIE a nuteny obeh oleja cez filter!
K predpokladu jeho dlhej zivotnosti prispieva aj to, ze jeho maximalne otacky su o 1400 otacok nizsie, ako maju male motory ineho typu (bezny vzduchom chladeny benzinovy/naftovy motor ma az 3600 otacok). POZOR!!! Nenechajte sa oklamat predajcami, ktori ponukaju 1500 otackove vzduchom chladene dizle! Technicky maju aj tak 3000 otacok, avsak vyvod nemaju z klukovky, ale z rozvodu, ktory ma prevod 2:1.
Komunikujem aj cez whatsapp, viber, email, facetime...tesim sa na Vas od 7:00 do 22:00 ????
Nový. Záruka 2 roky. Daňový doklad.
Pošlem balík aj na dobierku.
Benzínový štvortaktný motor 459 cm³ s vykonom 18.0 HP a e-štartom.
Priemer hriadeľa: 25 mm
Technické parametre:
• Výrobca: LONCIN
• Typ: OHV, 4-takt, nútené chladenie
• Zdvihový objem: 459 cm³
• Maximálny výkon: 18.0 HP (13.4 kW) / 3600 ot./min
• Maximálny krútiaci moment: 31 Nm / 2500 ot./min
• Vŕtanie × zdvih: 92 × 69 mm
• Štartovací systém: manuálny štartér + elektrický štartér
• Typ kľukového hriadeľa: Valcový s drážkou
• Priemer hriadeľa: 25 mm
• Objem paliva: 6.5 l
• Objem motorového oleja: 1.1 l
• Rozmery: 472 × 439 × 440 mm
• Čistá hmotnosť: 32 kg
• GTIN:
ROZSAH DORUČENIA
1 × Benzínový motor Loncin LC192FD
1 × Súprava kľúčov
1 × Návod na použitie (viacjazyčný)
Motor Loncin LC192FD je jednovalcový štvortaktný motor, ktorý poháňa benzín a je vybavený vzduchovým chladením. Motor má výkon 18 koní.
Nový motor Loncin LC192FD sa ľahko udržiava a je spoľahlivý pri používaní. Má nízku dymivosť a hlučnosť a ľahko a bezproblémovo ho naštartujete za každého počasia. Rozsah použitia nie je obmedzený na priemyselný sektor. Tento model motora je možné inštalovať na každodenné a poľnohospodárske zariadenia. Motor Loncin LC192F je široko používaný ako náhradný motor pre rôzne kultivátory, lištové kosačky, pojazdné traktory, doskové zhutňovače, minisklápače, vodné čerpadlá, generátory a mnoho ďalších zariadení s benzínovým motorom.
Motor Loncin LC192FD je navyše vybavený zväčšeným filtrom, ktorý dokonale čistí prichádzajúci vzduch.
Hriadeľ kľukového hriadeľa je štandardizovaný. Motor Loncin LC192FD je možné použiť ako náhradný motor s rovnakými rozmermi kľukového hriadeľa. Kľukový hriadeľ motora má priamy výstup pod drážkou pre kľúč.
Najdôležitejšie vlastnosti ponúkaného motora sú:
• Spoľahlivý a ekologický motor (certifikácia EURO 5)
• Valec s pracovným objemom 459 cm³ s liatinovým puzdrom a hliníkovým blokom s veľkými chladiacimi rebrami zaručuje dlhodobú životnosť a spoľahlivosť motora
• Olejový systém je vybavený moderným snímačom, ktorý monitoruje hladinu oleja v kľukovej skrini
• Pre ľahšiu údržbu slúžia dve hrdlá na plnenie mazív
• Hriadeľ s priemerom 25 mm s drážkou
• Otáčanie je proti smeru hodinových ručičiek pri vyhodnocovaní zo strany hriadeľa
Spoľahlivý 4-taktný benzínový motor LONCIN LC192FD s výkonom 18.0 HP (13.4 kW) je ideálnym náhradným motorom pre širokú škálu zariadení:
• Kultivátory, rotavátory, malotraktory
• Kosačky
• Snehové frézy
• Generátory
• Vodné čerpadlá
• Vibračné dosky
• Štiepačky dreva
• Pre mnoho inych strojov a zariadení
DOLEŽITÉ
Pred použitím musí byť motor naplnený olejom 10W-40.
Nový. Záruka 2 roky. Daňový doklad.
Pošlem balík aj na dobierku.
Benzínový štvortaktný motor 459 cm³ s vykonom 18.0 HP a manuálnym štartom.
Priemer hriadeľa: 25 mm
Technické parametre:
• Výrobca: LONCIN
• Typ: OHV, 4-takt, nútené chladenie
• Zdvihový objem: 459 cm³
• Maximálny výkon: 18.0 HP (13.4 kW) / 3600 ot./min
• Maximálny krútiaci moment: 31 Nm / 2500 ot./min
• Vŕtanie × zdvih: 92 × 69 mm
• Štartovací systém: manuálny štartér
• Typ kľukového hriadeľa: Valcový s drážkou
• Priemer hriadeľa: 25 mm
• Objem paliva: 6.5 l
• Objem motorového oleja: 1.1 l
• Rozmery: 472 × 439 × 440 mm
• Čistá hmotnosť: 32 kg
• GTIN:
ROZSAH DORUČENIA
1 × Benzínový motor Loncin LC192F
1 × Súprava kľúčov
1 × Návod na použitie (viacjazyčný)
Motor Loncin LC192F je jednovalcový štvortaktný motor, ktorý poháňa benzín a je vybavený vzduchovým chladením. Motor má výkon 18 koní.
Nový motor Loncin LC192F sa ľahko udržiava a je spoľahlivý pri používaní. Má nízku dymivosť a hlučnosť a ľahko a bezproblémovo ho naštartujete za každého počasia. Rozsah použitia nie je obmedzený na priemyselný sektor. Tento model motora je možné inštalovať na každodenné a poľnohospodárske zariadenia. Motor Loncin LC192F je široko používaný ako náhradný motor pre rôzne kultivátory, lištové kosačky, pojazdné traktory, doskové zhutňovače, minisklápače, vodné čerpadlá, generátory a mnoho ďalších zariadení s benzínovým motorom.
Motor Loncin LC192F je navyše vybavený zväčšeným filtrom, ktorý dokonale čistí prichádzajúci vzduch.
Hriadeľ kľukového hriadeľa je štandardizovaný. Motor Loncin LC192F je možné použiť ako náhradný motor s rovnakými rozmermi kľukového hriadeľa. Kľukový hriadeľ motora má priamy výstup pod drážkou pre kľúč.
Najdôležitejšie vlastnosti ponúkaného motora sú:
• Spoľahlivý a ekologický motor (certifikácia EURO 5)
• Valec s pracovným objemom 459 cm³ s liatinovým puzdrom a hliníkovým blokom s veľkými chladiacimi rebrami zaručuje dlhodobú životnosť a spoľahlivosť motora
• Olejový systém je vybavený moderným snímačom, ktorý monitoruje hladinu oleja v kľukovej skrini
• Pre ľahšiu údržbu slúžia dve hrdlá na plnenie mazív
• Hriadeľ s priemerom 25 mm s drážkou
• Otáčanie je proti smeru hodinových ručičiek pri vyhodnocovaní zo strany hriadeľa
Spoľahlivý 4-taktný benzínový motor LONCIN LC192F s výkonom 18.0 HP (13.4 kW) je ideálnym náhradným motorom pre širokú škálu zariadení:
• Kultivátory, rotavátory, malotraktory
• Kosačky
• Snehové frézy
• Generátory
• Vodné čerpadlá
• Vibračné dosky
• Štiepačky dreva
• Pre mnoho inych strojov a zariadení
DOLEŽITÉ
Pred použitím musí byť motor naplnený olejom 10W-40.