Mzdová účtovníčka
Kategória:
Administratíva
- Spracovanie a vedenie komplexnej mzdovej agendy (účtovníctvo)
- Administratívne práce a práca s kancelárskymi programami (word a excel)
- doprava zdarma - odvoz a dovoz do práce
- stravovanie zdarma - raňajky, obedy
- vianočný večierok
- vianočný balíček
Plat : 1000€
- Administratívne práce a práca s kancelárskymi programami (word a excel)
- doprava zdarma - odvoz a dovoz do práce
- stravovanie zdarma - raňajky, obedy
- vianočný večierok
- vianočný balíček
Plat : 1000€
Podobné inzeráty
Hľadám si prácu ako administratívna pracovníčka. V tejto oblasti mám prax 4 roky. Pracovala som ako pomocná účtovníčka v mzdovej kancelárii, neskôr ako samostatná mzdová účtovníčka. Mám skúsenosti aj ako asistetka v súkromnej spoločnosti (personálne veci, faktúry, objednávky, vytváranie cenových ponúk,...) a v štátnej správe.
Ovládam programy z balíka Microsoft Office.
Za každú ponuku vopred ďakujem.
Prijmeme do TPP pomocnú účtovníčku,náplň práce bude spracovávanie podvojného účtovníctva a vykonávanie účtovných a administratívnych prác,komplexné spracovanie miezd, vedenie personálnej agendy, skladové hospodárstvo.
Znalosť v programoch Microsoft Word, Excel - pokročilá úroveň.
Životopisy zasielať na
email:info@ alebo sa informovať telefonicky na tel.
Miesto výkonu práce: Turzovka.
Mzda: 920 eur brutto/mes.
Nástup: ihneď.
Benefity: náhrada cestovného, mzda vždy v stanovenom termíne.
Spracovanie a vedenie komplexnej mzdovej agendy (účtovníctvo).
Administratívne práce a práca s kancelárskymi programami, ako word a excel.
Plat : dohodou
Hľadáme do nášho tímu človeka so skúsenosťami s aspoň jednou z dolu popísaných oblastí:
• Administratívne práce
• Mzdová agenda
• Personálna agenda
• Fakturácia
• Komunikácia so zahraničnými dodávateľmi a odberateľmi v angličtine alebo nemčine
Miesto výkonu práce - Areál PPS Detva
V prípade záujmu volajte na číslo:
Prijmeme šikovnú a samostatnú mzdovú účtovníčku do stabilnej spoločnosti v Žiline.
Pracovná náplň: komplexné spracovanie miezd, vedenie personálnej agendy, skladové hospodárstvo, fakturácia, iné administratívne práce.
Jednozmenný pracovný režim.
Prax: min. 6 mesiacov.
Programy: Microsoft Word, Excel - pokročilá úroveň, Omega - el.úroveň, Olymp- výhodou.
Životopisy zasielať na e-adresu: uhorara@ alebo volať na tel. č: .
Mzda: 960 eur brutto/mes.
Nástup: ihneď.