mzdové účtovníctvo
Kategória:
Financie a ekonomika
Ponúkam externé spracovanie mzdového účtovníctva. Mám 15 ročnú prax, orientujem sa v dotknutej legislatíve. Mzdy spracujem komplexne, komunikujem s dotknutými inštitúciami /sociálna poisťovňa, zdravotné poisťovne, daňový úrad, štatistický úrad/.Kompletná personálna agenda je samozrejmosťou /prihlášky, pracovné zmluvy, potvrdenia a pod/. Pracujem v programe Olymp. Cena dohodou.
Podobné inzeráty
Ponúkam služby komplexného vedenia účtovníctva (jednoduché účtovníctvo, podvojné účtovníctvo, daňové priznania a iné). Taktiež ponúkam spracovanie miezd - 8€/osoba. Mám 20 rokov praxe.
Ponúkam vypracovanie rôznych druhov daňových priznaní:
daň z príjmu typ A (zamestnanci) - 15€
daň z príjmu zo zahraničia - 17€
daň z príjmu typ B (SZČO) paušálne výdavky - 25€
skutočné výdavky - 55€
daňové priznanie motorového vozidla - 15€
Komunikácia cez mail alebo telefonicky. Po doklady si viem aj prísť alebo pošlete mailom: emiliakajabova@ Môžem poslať aj cez elektronickú podateľňu daňového úradu.
Účtovníctvo spracujem v programoch ALFA PLUS a OMEGA, mzdy v programe OLYMP.
Ponuka platná pre celé Slovensko.
Ponúkam služby komplexného vedenia účtovníctva (jednoduché účtovníctvo, podvojné účtovníctvo, daňové priznania a iné). Taktiež ponúkam spracovanie miezd - 8€/osoba. Mám 20 rokov praxe.
Ponúkam vypracovanie rôznych druhov daňových priznaní:
daň z príjmu typ A (zamestnanci) - 15€
daň z príjmu zo zahraničia - 20€
daň z príjmu typ B (SZČO) paušálne výdavky - 30€
skutočné výdavky - 60€
daňové priznanie motorového vozidla - 20€
Komunikácia cez mail alebo telefonicky. Po doklady si viem aj prísť alebo pošlete mailom: emiliakajabova@ Môžem poslať aj cez elektronickú podateľňu daňového úradu.
Účtovníctvo spracujem v programoch ALFA PLUS a OMEGA, mzdy v programe OLYMP.
Ponuka platná pre celé Slovensko.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Zodpovednosť za:
- komplexné vedenie podvojného účtovníctva
- zabezpečenie správnosti a úplnosti účtovnej a daňovej evidencie, zodpovednosť za mesačné, štvrťročné a ročné uzávierkové práce,
- posudzovanie správnosti uzatvorených zmlúv, faktúr z daňového a účtovného hľadiska,
- kontrola a podanie daňových priznaní,
- komunikácia s daňovým úradom, spracovanie dane z pridanej hodnoty (DPH),
- komunikácia so štatistickým úradom,
- vypracovanie štatistík a analýz,
- sledovanie pohľadávok a záväzkov spoločnosti,
- komunikácia s audítorom a príslušnými orgánmi štátnej správy,
- archivácia a registratúra,
- inventarizácia.
Mzdová agenda zahŕňa zodpovednosť za:
- komplexné spracovanie mzdovej agendy zamestnancov,
- posudzovanie nároku na uplatnenie nezdaniteľnej časti základu dane, daňový bonus, nemocenské a úrazové dávky,
- ročné zúčtovanie dane a zdravotného poistenia,
- komunikácia s daňovým úradom, sociálnou poisťovňou a zdravotnými poisťovňami,
- prihlasovanie a odhlasovanie zamestnancov do poisťovní (sociálnej a zdravotných),
- spracovanie agendy pri evidencii PN,
- mesačné výkazy – sociálna poisťovňa, zdravotné poisťovne, mesačný daňový prehľad, DDS výkazy,
- spracovanie dochádzky zamestnancov,
- vypracovanie a vyplácanie miezd.
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomika, účtovníctvo, personalistika
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1)
Ostatné znalosti
Fakturácia - pokročilý
Podvojné účtovníctvo - pokročilý
Mzdové účtovníctvo - pokročilý
Hospodárska korešpondencia - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Windows - pokročilý
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- skúsenosť s vedením komplexného účtovníctva firmy,
- orientácia v príslušnej legislatíve, znalosť právnych predpisov,
- znalosť Zákonníka práce a mzdovej agendy,
- skúsenosti v oblasti spracovania miezd,
- spoľahlivosť a zodpovednosť,
- precíznosť, presnosť, zodpovedný prístup k práci,
- administratívne zručnosti,
- odbornosť,
- samostatnosť,
- príjemné vystupovanie, komunikatívnosť,
- vzdelanie v príslušnom odbore,
-znalosť práce s PC,
Mzda: 8,50€/hod
Som mladá, spoľahlivá a cieľavedomá osoba ktorá si hľadá prácu popri zamestnaní. Hľadám si prácu ideálne part-time nakoľko pracujem full-time v podobnom odbore.
Čo ponúkam:
- 3 ročnú prax v oblasti podvojného účtovníctva (účtovný softvér MRP) - mzdové účtovníctvo, účtovanie a vystavovanie faktúr, účtovanie bankových výpisov, spracovanie a účtovanie DPH (tuzemské a intrakomunitárne), účtovanie pokladničných a interných dokladov
- vedenie jednoduchého účtovníctva (účtovný softvér Alfa-KROS) - mzdové účtovníctvo, účtovanie a vystavovanie faktúr, účtovanie bankových výpisov, spracovanie a účtovanie DPH, účtovanie pokladničných a interných dokladov, vystavovanie cestovných príkazov
- skúsenosti v oblasti účtovania Eurowagov
- evidencia pracovníkov, výpočet miezd, tlač mzdových dokladov, elektronické posielanie výkazov prostredníctvom programu TP SOFT.
- účtovala som v menšej účtovnej spoločnosti neskôr špedícii.
Moje vzdelanie:
- vysokoškolské 2. stupeň (ekonomická oblasť)
Čo hľadám:
- hľadám osobu, ktorá by mi pomohla dotiahnuť moje znalosti na úroveň komplexného spracovania účtovníctva
- flexibilnú pracovnú dobu - samozrejme za podmienok vyhovujúcich obom stranám
- preferujem spoluprácu na diaľku prípadne v Košiciach.
V prípade akýchkoľvek otázok ma prosím kontaktujte na e-mailovú adresu sisaa2413@ (telefónne číslo je vymyslené). Táto e-mailová adresa slúži len pre tieto účely nakoľko sa chcem vyvarovať neserióznym respektíve podvodným ponukám. Po prvom kontakte veľmi rada zodpoviem na všetky otázky prípadne zašlem životopis alebo sa dohodnem na telefonickom rozhovore.
spracujem účtovníctvo na VPP, dohodu či živnosť, mám viac než 25 ročnú prax. Ponúkam možnosť celoročne viesť a spracúvať jednoduché a podvojné účtovníctvo, personalistiku a mzdy. Spracovanie daňových priznaní za FO aj PO, zamestnancov ako aj DPH. Podávanie výkazov na SP a ZP, štatistický úrad aj komunikácia s DÚ. Cena podľa vzájomnej dohody. Dodanie dokladov osobne alebo emailom.