Mzdový/á účtovník/čka / Personalista/ka
Kategória:
Administratíva
Prijmeme do trvalého pracovného pomeru mzdovú účtovníčku/personalistku do našej spoločnosti so sídlom v centre Bratislavy.
Náplň práce:
- komplexné spracovanie mzdovej agendy podľa platných predpisov
- komunikácia so štátnymi inštitúciami - zdravotné poisťovne, sociálna poisťovňa, DÚ, ÚP
- vyhotovovanie pracovných zmlúv, dodatkov k PZ, pracovných náplní
- zabezpečovanie výchovno-vzdelávacích aktivít v rámci organizácie
- zabezpečovanie lekárskych prehliadok v súvislosti s prácou
- spracovanie mesačných výkazov poistného,
- mesačných prehľadov a ročných hlásení dane zo závislej činnosti, štatistických a iných výkazov
- vydávanie potvrdení o výške príjmov
- spracovanie ročného zúčtovania dane zo závislej činnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
- možnosť vzdelávania
- moderné pracovné prostredie
- práca v dynamickom kolektíve
- adekvátne finančné ohodnotenie
- flexibilný pracovný čas
- práca v modernom a dynamickom prostredí
- možnosť práce z domu
- sick day
- ročná prémia
- stravné v plnej výške hradené zamestnávateľom
O ďalších zamestnaneckých benefitoch našej spoločnosti Vás radi informujeme na osobnom stretnutí.
V prípade ak Vás naša ponuka zaujala, zašlite nám svoj životopis na mail kariera@
Náplň práce:
- komplexné spracovanie mzdovej agendy podľa platných predpisov
- komunikácia so štátnymi inštitúciami - zdravotné poisťovne, sociálna poisťovňa, DÚ, ÚP
- vyhotovovanie pracovných zmlúv, dodatkov k PZ, pracovných náplní
- zabezpečovanie výchovno-vzdelávacích aktivít v rámci organizácie
- zabezpečovanie lekárskych prehliadok v súvislosti s prácou
- spracovanie mesačných výkazov poistného,
- mesačných prehľadov a ročných hlásení dane zo závislej činnosti, štatistických a iných výkazov
- vydávanie potvrdení o výške príjmov
- spracovanie ročného zúčtovania dane zo závislej činnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
- možnosť vzdelávania
- moderné pracovné prostredie
- práca v dynamickom kolektíve
- adekvátne finančné ohodnotenie
- flexibilný pracovný čas
- práca v modernom a dynamickom prostredí
- možnosť práce z domu
- sick day
- ročná prémia
- stravné v plnej výške hradené zamestnávateľom
O ďalších zamestnaneckých benefitoch našej spoločnosti Vás radi informujeme na osobnom stretnutí.
V prípade ak Vás naša ponuka zaujala, zašlite nám svoj životopis na mail kariera@
Podobné inzeráty
Ponukame pracu v uctovnej kancelarii v NR na pozicii uctovnik-junior . Pracovna doba od 8.00-13.00 hod.Praca na dohodu, resp.zivnost.Jedná sa o administrativne prace spocivajuce v priprave podkladov pre hlavnu uctovnicku. Znalosť programov word,excel je nevyhnutna. Odmena za pracu je 400 eur (netto) /mesiac. V pripade ,ze budeš šiková/šikovný po troch mesiacoch prehodnotíme tvoju prácu a nastavíme adekvátnu odmenu k tomu. Tešime sa na Teba !
Dopravná spoločnosť LEGARDE s.r.o. , so sídlom v Prievidzi hľadá do zabehnutého tímu interného účtovníka/účtovníčku.
Náplň práce:
vedenie celej účtovnej agendy v podvojnom účtovníctve, DPH, komunikácia s inštitúciami, štatistika, vypracovanie daňových priznaní, vedenie mzdovej a personálnej agendy
Počítačové zručnosti:
Internet-pokročilé
Microsoft Word-pokročilé
MRP-pokročilé /nie je podmienkou/
Dopravná spoločnosť LEGARDE s.r.o. , so sídlom v Prievidzi hľadá do zabehnutého tímu interného účtovníka/účtovníčku.
Náplň práce:
vedenie celej účtovnej agendy v podvojnom účtovníctve, DPH, komunikácia s inštitúciami, štatistika, vypracovanie daňových priznaní, vedenie mzdovej a personálnej agendy
Počítačové zručnosti:
Internet-pokročilé
Microsoft Word-pokročilé
MRP-pokročilé /nie je podmienkou/
Mzda 1400,- v hrubom
Miesto práce - sereď
Druh pracovneho pomeru - trvalý,dohoda,živnosť
Termin nástupu- ihneď
Mzdové podmienky: od 4€/hodina
Pracovna doba: 8.00hod - 17.00hod alebo dohoda
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Prepisovanie dát do nášho systému
Vytvárenie databázy
Práca so systémami spoločnosti
Administratívna činnosti
Príprava e-mailov
Práca v slovenskom jazyku
Práca s word / excel - základy
Príprava inzeratov na FB stranky
Komunikacia,telefonovanie
Práca v mladom kolektíve
nformácie o výberovom konaní
Ide o veľmi jednoduchú pracovnú pozíciu s požiadavkou na precíznosť,komunikatívnosť. Vybraní uchádzači budú kontaktovaní telefonicky, kde si personalista dohodne ďaľšie kroky.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná Schvalovanie auto úverov.
Spoločnosť ANSleasing s.r.o. bola založena v roku 2022 a venuje sa predajom jazdennych vozidiel prostrednictvom leasingov/auto úverov. Sme mladý kolektív, ktorý ma vtomto odbore bohaté skúsenosti. Hľadáme asistentku, ktorá by mala na starosti hlavne prácu za počitačom, nahadzovanie klientov, práca s emailom, telefonovanie a komunikáciu s predajcami a s klientmi.
Práca je stabilna a dlhodoba.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Kontakt
Kontaktná osoba: Marek Kotlár
Tel:
Email: obchod.ans@
Životopis prosím zasielať na danný email.
Nemecká pracovná agentúra HUMANUS hľadá recruitéra / personalistu pre svoju pobočku do MICHALOVIEC.
NÁPLŇ PRÁCE:
1. Spracovanie životopisov a vedenie pracovných pohovorov
2. Starostlivosť našich online portálov
3. Vytváranie inzerátov práce podľa aktuálneho dopytu
4. Spravovanie SOCIAL MEDIA
5. Starostlivosť o našich zamestnancov
6. Hľadanie nových zamestnancov
7. Komunikácia s centrálou v Nördlingene v Nemecku
PODMIENKY:
- nemecký jazyk na komunikatívnej úrovni
- záujem vybudovať si kariéru
- byť tímový hráč
- spoľahlivosť
- schopnosť rýchlo sa učiť nové veci
- skúsenosti v personalistike nie sú podmienkou, ale výhodou
Zamestnanec sa bude najprv školiť v Nemecku (cca 2-3 týždne), po zaučení prejde do pobočky v Michalovciach, kde prevezme zodpovedne a spoľahlivo svoju náplň práce.
Máte záujem pracovať pre firmu s budúcnosťou?
Pošlite nám Váš životopis v nemeckom jazyku ešte dnes.
Váš DREAM JOB čaká na Vás!