inzercia, predaj, predám, bazár

NÁBOROVÝ PRACOVNÍK callcentra Ostrava

Kategória: Administratíva

Do našeho mladého kolektivu hledáme šikovnou slečnu, ženu, studentku, maminku na mateřské která má chuť si přivydělat.

NÁPLŇ PRÁCE:
- nábor nových pracovníků na požadované projekty
- práce na soc. sítech, správa pracovních portálů
- telefonická komunikace a pohovory s uchazeči
- tvorba databáze

POŽADUJEME:
- vzdělání v oboru nerozhoduje
- zkušenost s práci např.: v callcentru, v dispečinku, náborovém oddělení výhodou
- řidičský průkaz: B výhodou ne podmínkou

NABÍZÍME:
- dlouhodobá stabilní práce v mladém kolektivu
- kancelář s vybavením
- firemní telefon
- notebook
- zaškolení
- nástup 1.3.2023

PLAT:
27.000 Kč brutto, stravenky + letní a zimní prémie
NÁBOROVÝ PRACOVNÍK callcentra Ostrava
Podobné inzeráty
Náborový pracovník/čka
Do nášho tímu hľadáme novú posilu na pozíciu náborový pracovník. Náplň práce: - tvorba inzercie - denná komunikácia s uchádzačmi o zamestnanie - koordinácia náborového a výberového procesu - znalosť PC Požiadavky: - vzdelanie stredoškolské s maturitou alebo vysokoškolské - NJ, AJ výhodou (nie však podmienkou) Výhody: - občasná práca z domu (možnosť Home Office) - teambuilding - vzdelávacie aktivity - služobný notebook + telefón Podmienka: komunikatívnosť Nástup: od 01/2023 Podmienky spolupráce budú predstavené pri osobnom rozhovore.
Administratívny pracovník/asistent/NJ alebo AJ
Administratívny pracovník/asistent/nemecky ci anglicky jazyk Sme firma pôsobiaca v zahraničí od r. 2009 a hľadáme do nášho tímu v Námestove novú posilu na pozíciu administratívny pracovník/asistent. Práca na začiatok 4h denne, vhodná možno i pre mamičky na materskej, s neskorším navýšením pracovného úväzku na 8h denne. Požiadavky: - znalosť jedného cudzieho jazyka nutná - anglicky alebo nemecky - pokročilý (písanie emailov, telefonovanie) - základný prehľad v ekonomickej oblasti, záujem o vzdelávanie v tejto oblasti - predchádzajúca prax v oblasti účtovníctva vítaná - Excel pokročilý, Word pokročilý Predpokladaný nástup ihneď. Všetky podmienky budú dojednané pri osobnom rozhovore. Životopis a motivačný list prosíme zasielať na: info.@
Telefonista, administratívne a pod.,Home Office
Dobrý deň, ak mi pošlete mail pošlem Vám životopis. Posledné roky som robil profesiu šoféra a v poslednom čase už ako kamionista v zahraničí. Mám veľa skúsenosti aj s tohto a rôznych pracovných odvetví. S manželkou aj 8 ročným synom bývame už dva roky v Kráľovskom Chlmci a snažím sa byť doma viac s rodinou a preto som sa zamestnal na živosť v Košiciach no aj takto som doma malo, lebo chodím domov len na víkendy. Popritom som cez živnosť zamestnaný aj ako externý náborový pracovník nových zamestnancov pre viaceré pracovné agentúri. Viackrát som začal robiť pre poisťovne a pod. Robil kurz účtovníctva a vysokú prvy ročník.. Ovládam prácu s pc komunikujem si myslím dobre cez tel.slovenskí aj magyarski a ak by som dostal školenie určite by mi to šlo. Ak by ste to mali voľné ozvite sa. Dúfam, že spĺňam požiadavky na prácu a svojimi znalosťami a schopnosťami môžem byť len prínosom pre Vašu spoločnosť a jej rozvoj . 094810239
ADMINISTRATIVNY PRACOVNIK ,NEMCINAR
ADMINISTRATIVNY PRACOVNIK ,NEMCINAR- PRIJMEM DO FIRMY NA KOMUNIKÁCIU NEMECKÝMI A RAKÚSKYMI OBCHODNÝMI PARTNERMI A ZAMESTNANCAMI A KOMPLET ADMINISTRATÍVU, SPOLAHLIVEHO,LOJÁLNEHO ZAMESTNANCA,KTORÝ OVLADA NEMECKY JAZYK SLOVOM AJ PÍSMOM PRE BLIZSIE INFO. ŽILINA A OKOLIE ,VOLAT NA TEL.
Recruiter/ Administratívny pracovník
Prijmeme do nášho tímu v Žiline kolegyňu/kolegu na pracovnú pozíciu: Recruiter/Administratívny pracovník/čka, ktorého HLAVNOU PRACOVNOU NÁPLŇOU BUDE: - aktívne vyhľadávanie kandidátov v regióne - zverejňovanie inzerátov na webových portáloch - kontaktovanie kandidátov, realizácia telefonických a osobných pohovorov - nábor a výber nových zamestnancov na rôzne pozície - komplexná zodpovednosť za administratívne činnosti - kontrola, spracovanie a evidencia dochádzok zamestnancov - príprava podkladov pre mzdové a personálne oddelenie Osobnostné predpoklady: - skúsenosti v oblasti náboru/ výberu zamestnancov a obsadzovaní rôznych typov pozícií - zodpovednosť - komunikatívnosť - samostatnosť - príjemné vystupovanie - orientácia na cieľ/ výsledok a vytrvalosť pri jeho dosahovaní - proaktívny prístup - odolnosť voči stresu - ochota učiť sa nové veci Prax s náborom zamestnancov min. 2 roky Mzdové podmienky: od 1000 €/mesiac + odmeny Sú komunikácia, samostatnosť, pozitívny prístup, organizovanosť tvojou silnou stránkou? Ak áno, pošli nám svoje CV, aby si sa k nám mohla/mohol pridať čo najskôr.
Administratívny pracovník s Nemeckým jazykom
Do nášho tímu hľadáme novu posilu na pozíciu administratívny pracovník. Naplň prace: - Telefonická a emailová komunikácia s nemeckými partnermi - Zabezpečovanie ubytovania pre zamestnancov - Príprava podkladov k fakturácii - Práca s Microsoft Office a internet Požiadavky : - Znalosť Nemeckého jazyka (slovom aj písmom) - Prijemne a profesionálne vystupovanie - Flexibilita - Zodpovednosť - Odolnosť voči stresu - Optimizmus - Vodičky preukaz B Výhody : - Možnosť kariérneho rastu - Flexibilný pracovný čas - 95% práca z domu - Vhodne pre ženy na materskej dovolenke poprípade ZŤP Cena prace bude dohodnutá na osobnom pohovore. V prípade záujmu nás kontaktujte nižšie uvedeným formulárom.