Napísanie bakalárskej a diplomovej práce
Kategória:
Vzdelávánie a personalistika
Ponúkam pomoc, prípadne vytvorenie akejkoľvek záverečnej práce. Som učiteľkou SJ s dlhoročnou praxou a mám bohaté skúsenosti s písaním prác s rôznou tematikou.
Garantujem diskrétnosť, spoľahlivosť a originalitu.
Cena za 1NS od 5 do 7 eur, v závislosti od náročnosti témy a termínu. V prípade záujmu kontakt mailom.
Garantujem diskrétnosť, spoľahlivosť a originalitu.
Cena za 1NS od 5 do 7 eur, v závislosti od náročnosti témy a termínu. V prípade záujmu kontakt mailom.
Podobné inzeráty
Pomôžem s vypracovaním:
- projekty, slohové práce ZŠ, SŠ
- seminárne práce SŠ, VŠ
- bakalárske a diplomové práce VŠ
Zameriava sa hlavne na humanitný a ekonomický smer, ruský jazyk.
Ceny 5 - 15,- eur/A4
Všetky podrobnosti dohodneme telefonicky, emailom, Zoom, príp.osobne.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ponúkame ti jedinečnú možnosť zúročiť tvoje skúsenosti a stať sa partnerom a mať podiel na spoločnosti. Pokiaľ máš preukázateľné skúsenosti v rámci personálnych služieb, si rodený obchodník a nebojíš sa výziev, staň sa súčasťou našej spoločnosti.
- rozvoj zvereného regiónu a vyhľadávanie nových obchodných príležitostí
- starostlivosť o zverených klientov, budovanie dlhodobých a fungujúcich vzťahov u existujúcich aj nových klientov
- aktívna spolupráca pri napĺňaní plánov
- budovanie a vedenie tímu za účelom zabezpečenia efektívneho chodu pobočky
- pravidelné reporty a návrhy na optimalizáciu procesov
Zamestnanecké výhody, benefity
- služobný automobil aj na súkromné účely
- telefón a notebook sú samozrejmosťou
- provízie
- možnosť odborného a jazykového vzdelávania
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- relevantné skúsenosti v rámci personálnych služieb
- orientácia na trhu práce, schopnosť pružne reagovať na aktuálne potreby trhu a klientov
- preukázateľné výsledky v oblasti akvizície nových klientov a zákaziek
- skúsenosti s vedením tímu a výborné organizačné a komunikačné schopnosti
Vzdelanie:
Úplné stredné odborné vzdelanie v odbore učiteľstvo pre materské školy
Osobnostné predpoklady:
tvorivosť, flexibilita, samostatnosť, tímová práca, spoľahlivosť, ochota pomáhať
Znalosť práce s PC
EXCEL, WORD, interaktívna tabuľa
Pracovné podmienky
Miesto výkonu práce:
MŠ Kysucká 9, Senec
Termín nástupu:
ihneď
Pracovný pomer:
na plný pracovný úväzok
Platové podmienky:
Plat zamestnanca zohľadňuje Zákon 553/2003 Z.z. a Nariadenie vlády SR č. 338/2019 Z.z., ktorým sa ustanovujú platové tarify PZ a OZ účinné od 01.01.2020. Ďalšie príplatky závisia od pedagogickej praxe, na funkčnom zaradení a dosiahnutom vzdelaní.
Kontakt pri podaní žiadosti: mskysuckasenec@,
tel. číslo:
Personálna agentúra EDYMAX hľadá vietnamsky hovoriaceho Recruitera / Náborára .
Miesto výkonu práce : Slovensko
Mzda : dohodou , pri osobnom pohovore , záleží od skúsenosti kandidáta
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti :
- aktívne vyhľadávanie a oslovovanie kandidátov
- nábor a výber vhodných kandidátov od vypísania inzerátu až po účasť na pohovore
- správa databázy uchádzačov a jej rozširovanie
- administratívne činnosti
Jazykové znalosti : slovenský jazyk , vietnamský jazyk , anglický jazyk .
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- skúsenosti s náborom výhodou
- dobré komunikačné schopnosti, zodpovednosť, spoľahlivosť
- znalosť anglického jazyka výhodou
Personálna agentúra, so sídlom v Bardejove, zaoberajúca sa vysielaním pracovníkov do Nemecka, hľadá do svojho tímu výkonného riaditeľa spoločnosti, s predošlými skúsenosťami v danej oblasti, ktorého hlavnou náplňou bude analýza doterajšieho fungovania firmy, nastavenie vnútorných procesov spoločnosti a dohľad nad ich dodržiavaním, priame podieľanie sa na ďalšom rozvoji firmy a vytvorenie novej divízie spoločnosti, zaoberajúcej sa poskytovaním personálnych služieb na území Slovenska (doposiaľ na tomto trhu spoločnosť nepôsobila).
Hlavná náplň práce:
* rozvoj aktuálnych projektov v Nemecku, zabezpečenie rastu spoločnosti
* vytvorenie novej štruktúry spoločnosti, nastavenie vnútorných procesov a dohľad nad ich dodržiavaním
* koordinácia a motivácia interného tímu spoločnosti
* neustále zlepšovanie poskytovaných služieb a zabezpečenie nízkej fluktuácie vyslaných pracovníkov
* tvorba cenových ponúk a kalkulácií, realizácia obchodných stretnutí a vyjednávanie podmienok spolupráce
* zavedenie pravidelného reportingu spoločnosti, naprieč všetkými oddeleniami a ich následne vyhodnocovanie, počas firemných porád interného tímu spoločnosti
Zamestnanecké výhody, benefity:
* variabilná zložka, počítaná ako podiel z celkovej mesačnej fakturácie spoločnosti
* štedré bonusy, za dosiahnutie stanovených ročných cieľov
* firemný automobil
* firemný notebook a telefón
* pre uchádzačov, ktorí budú musieť za prácou dochádzať z iného mesta, poskytujeme ubytovanie zdarma
Informácie o výberovom konaní:
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Vašim životopisom sa budeme dôkladne zaoberať, avšak dovolíme si kontaktovať len uchádzačov, ktorí spĺňajú nami stanovené kritéria.
Jazykové znalosti:
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti:
Microsoft Excel - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
* preukázateľné skúsenosti na obdobnej pozícií
* príjemný a profesionálny prejav a vystupovanie
* zameranie na dosahovanie výsledkov
* time management
* odolnosť voči stresu
* flexibilita
* skúsenosť s vedením a riadením tímu
* samostatnosť
Miesto práce:
Bardejov, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru:
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu:
ihneď
Mzdové podmienky:
Výška mzdy bude upresnená po vzájomnej dohode, na osobnom stretnutí
Inzerujúca spoločnosť: Royce Agency s.r.o.
Stručná charakteristika spoločnosti:
Personálna agentúra, s pôsobením prevažne v Nemecku
Počet zamestnancov:
100-149 zamestnancov
E-mail: royceagency@