inzercia, predaj, predám, bazár

Naučte sa viesť a rozvíjajte medzinárodný eshop

Kategória: Administratíva

Hľadáme šikovných a ambicióznych biznis partnerov. Spolupracujeme s medzinárodnou spoločnosťou a našou hlavnou činnosťou je rozvoj internetového obchodu (rýchloobratkový sortiment tj. pre každodennú spotrebu z oblasti zdravia a krásy), starostlivosť o klientov, obchodné tímy, marketing. Budujte eshop, starajte sa o obraty a majte príjem z tržieb.

Ide o jednoduchú prácu, na niekoľko hodín týždenne, pokojne aj popri inej práci. Pracujete z domu alebo odkiaľkoľvek, prípadne môžete využívať našu kanceláriu.

Náplňou práce:
-vedenie bežnej administratívy
-komunikácia medzi obchodnými partnermi a klientmi
-aktívne oslovovanie a starostlivosť o klientov - komunikácia, odpovedanie otázok, poskytovanie informácií
-úzka spolupráca so skúsenejšími členmi tímu
-nehľadáme ľudí do priameho predaja
-pozícia vhodná aj pre študentov VŠ, mamičky
-zaškoľovanie

Výhody, benefity
-flexibilný pracovný čas - venujete sa práci kedy vám vyhovuje
-nezávislosť - môžete prácu vykonávať odkiaľkoľvek - nevyhnutné pripojenie na internet
-osobnostný rozvoj aj kariérny rast
-možnosť práce z domu, popri práci, materskej alebo rodičovskej dovolenke
-podpora tímu, proces zaškoľovania, online školenia
-zaujímavý a motivačný systém odmeňovania
-finančné ohodnotenie je individuálne podľa pracovnej pozície - Koordinátor v priemere 1000€

Požiadavky a znalosti:
- ovládať PC a mobil
- slovenský jazyk - expert
- iný cudzí jazyk - výhoda
- vodičský preukaz - výhoda
- príjemné vystupovanie a prejav
- chuť pracovať a rozvíjať sa
- disciplína, dôslednosť
- samostatnosť

Práca vhodná pre uchádzačov v rámci celej SR! Jedná sa o online podnikanie, kedy od vyššie dosiahnutých príjmov sa pracuje na živnosť. Po 3 mesiacoch cca. príjem 1000€.
Ak ste osoba, ktorá chce zlepšiť svoju finančnú situáciu a máte ochotu na tom pracovať, je to skvelá príležitosť. Ak ste osoba, ktorá uvažovala niekedy nad podnikaním a budovať niečo vlastné, môžete viesť internetový obchod bez nutnosti kapitálu, skladu, tovaru, logistika apod. Máme systém, ktorý keď sa naučíte a aplikujete do praxe - ovplyvní vaše výsledky veľmi rýchlo.
Táto pracovná ponuka je aj pre uchádzačov slovensky hovoriacich žijúcich mimo SR, keďže pôsobíme medzinárodne - napíšte nám v správe, v ktorej krajine žijete a povieme Vám, aké sú možnosti spolupráce.

Ak Vás ponuka oslovila, kontaktujte nás písomne cez email.
Naučte sa viesť a rozvíjajte medzinárodný eshop
Podobné inzeráty
Klientský pracovník na pobočke v Senici - TPP
Pracujte pre spoločnosť, ktorá servisuje už viac ako 40.000 klientov na západnom SR a ďalej rastie. Pre nášho klienta, dlhodobo etablovanú a stabilnú spoločnosť v oblasti sprostredkovania poistenia, hľadáme konzultanta pre klientov do ich vyhľadávanej pobočky v Senici. Práca je so stálou zmluvou na TPP. Nejedná sa o navolávanie klientov a zháňanie obchodu. Na pobočku príde mesačne dostatočný počet klientov. V prípade záujmu nám zašlite Váš životopis na emailovú adresu. Vybraných uchádzačov budeme ďalej kontaktovať. Mzdové podmienky (brutto) Od 1 100 EUR/mesiac Základná fixná mzda je 950,- €/m brutto + variabilná mzda. V priemere sa pracovník po zaškolení a po skúšobnej dobe pohybuje na úrovni cca 1100 - 1800,- €/m brutto. Na Vašej pozícii ako Klientský konzultant pre poistenie budete zastrešovať nasledovné činnosti: - Zabezpečovať kvalitnú starostlivosť a servis pre klientov ohľadom ich poistných potrieb. - Viesť aktívnu konverzáciu s klientmi s cieľom navrhnúť im vhodné produkty a služby. - Poskytovať odborné rady a informácie o poistných produktoch. - Oslovovať súčasných klientov spoločnosti s novými produktmi a návrhmi konsolidácie ich poistného portfólia. - Viesť a riadiť kompletný predajný proces od počiatočného kontaktu s klientom až po uzatvorenie zmluvy. - Sledovať aktuálne trendy v oblasti poistenia a finančných služieb a predkladať návrhy na zlepšenie produktov. - Pracovať v tíme TOP špecialistov. - Podieľať sa na tréningoch a rozvoji svojich odborných zručností. Zamestnanecké výhody, benefity - Transparentný a motivujúci odmeňovací systém - Stabilná práca v spoločnosti, ktorá je vyhľadavaným a oceňovaným sprostredkovateľom poistných produktov - Žiadne navolávanie studených kontaktov - Firemný notebook a telefón - Odborné školenia - Teambuildingy - Skvelý pracovný kolektív TOP profesionálov v obore - Možnosti pre osobnostný a profesijný rast Osobnostné predpoklady a zručnosti - Znalosti z oblasti poistných a bankových služieb sú veľkou výhodou - Skúsenosti s administratívou a spracovaním zmluvnej dokumentácie - Predchádzajúce skúsenosti s priamou komunikáciou s klientom a schopnosť efektívne navrhnúť vhodné riešenia - Zodpovedný prístup k práci a schopnosť dodržiavať sľúbené termíny - Schopnosť riešiť problémy a pomáhať klientom dosiahnuť ich ciele - Vynikajúca znalosť MS Word, Excel a Outlook - Aktívny vodič skupiny B - Chuť učiť sa nové veci - Tímový hráč
Absolventská prax
Hľadáme do kancelárie posilu na absolventskú prax s možnosťou ďalšieho zamestnania. Jedná sa o administratívnu prácu, miesto výkonu je Veľký Šariš. Podmienky: - vek do 26 rokov, - absolvent pred menej ako 2 rokmi - so zameraním na účtovníctvo, medzinárodný obchod, ekonomika, podnikanie... -realizované to bude cez projekt UPSVAR + odmena Životopis posielať na email: office@ Budeme kontaktovať vybraných uchádzačov. Prosím, kontaktujte nás len písomne, číslo vymyslene!
Telefonista/ka - Košice Staré Mesto
Hľadáme do personálnej agentúry v Košiciach nových kolegov. Radi komunikujete telefonicky a nerobí Vám problém zavolať kamkoľvek, kde Vás nepoznajú? Chcete byť pravou rukou našim náborárom? U nás Vás čaká: Úzka spolupráca s náborármi Telefonicky komunikovať s potencionálnymi kandidátmi o prácu Viesť administratívu a agendu spojenú s telefonovaním Ponúkame prácu na dohodu. Práca na 4h denne, prípadne podľa dohody. 4,52 eur/h brutto + v prípade šikovnosti výkonnostný bonus. Prax v call centre výhodou - nie podmienkou. V prípade záujmu nás kontaktujte telefonicky : /
Pracovník klientského centra
Hľadáme nového člena tímu na pozíciu pracovník klientskeho centra. Práca je jednoduchá, ale dynamická a rôznorodá a vhodná aj pre absolventa SŠ/VŠ. Náplňou práce budú najmä tieto aktivity: • poskytovanie kvalitného poradenstva klientom o produktoch a službách, prostredníctvom telefonickej a e-mailovej komunikácie • prijímanie a spracovávanie podnetov od klientov • uskutočnenie telefonických hovorov s potencionálnymi zákazníkmi • riešenie otázok v rámci zákazníckeho servisu Očakávania od uchádzača: • príjemný telefonický prejav • schopnosť viesť obchodné rozhovory • zodpovednosť, precíznosť, organizačné schopnosti Uvítame skúsenosti so zákazníckym servisom, skúsenosti z telefonického predaja nie sú podmienkou Informácie k pracovnej pozícii: • prac. ponuka je na trvalý pracovný pomer • termín nástupu: od 15.1.2023, resp. dohodou • lokalita pracoviska: práca z domu • Pracovný čas: od 8:00 do 17:00 V prípade záujmu prosíme o zaslanie životopisu. Ďakujeme vopred uchádzačom za záujem.
Pracovník klientského centra
Hľadáme nového člena tímu na pozíciu pracovník klientskeho centra. Práca je jednoduchá, ale dynamická a rôznorodá a vhodná aj pre absolventa SŠ/VŠ. Náplňou práce budú najmä tieto aktivity: • poskytovanie kvalitného poradenstva klientom o produktoch a službách, prostredníctvom telefonickej a e-mailovej komunikácie • prijímanie a spracovávanie podnetov od klientov • uskutočnenie telefonických hovorov s potencionálnymi zákazníkmi • riešenie otázok v rámci zákazníckeho servisu Očakávania od uchádzača: • príjemný telefonický prejav • schopnosť viesť obchodné rozhovory • zodpovednosť, precíznosť, organizačné schopnosti Uvítame skúsenosti so zákazníckym servisom, skúsenosti z telefonického predaja nie sú podmienkou Informácie k pracovnej pozícii: • prac. ponuka je na trvalý pracovný pomer • termín nástupu: od 15.1.2023, resp. dohodou • lokalita pracoviska: práca z domu • Pracovný čas: od 8:00 do 17:00 V prípade záujmu prosíme o zaslanie životopisu. Ďakujeme vopred uchádzačom za záujem.
Pracovník klientského centra
Hľadáme nového člena tímu na pozíciu pracovník klientskeho centra. Práca je jednoduchá, ale dynamická a rôznorodá a vhodná aj pre absolventa SŠ/VŠ. Náplňou práce budú najmä tieto aktivity: • poskytovanie kvalitného poradenstva klientom o produktoch a službách, prostredníctvom telefonickej a e-mailovej komunikácie • prijímanie a spracovávanie podnetov od klientov • uskutočnenie telefonických hovorov s potencionálnymi zákazníkmi • riešenie otázok v rámci zákazníckeho servisu Očakávania od uchádzača: • príjemný telefonický prejav • schopnosť viesť obchodné rozhovory • zodpovednosť, precíznosť, organizačné schopnosti Uvítame skúsenosti so zákazníckym servisom, skúsenosti z telefonického predaja nie sú podmienkou Informácie k pracovnej pozícii: • prac. ponuka je na trvalý pracovný pomer • termín nástupu: od 15.1.2023, resp. dohodou • lokalita pracoviska: práca z domu • Pracovný čas: od 8:00 do 17:00 V prípade záujmu prosíme o zaslanie životopisu. Ďakujeme vopred uchádzačom za záujem.