inzercia, predaj, predám, bazár

Nemecky hovoriaci asistent

Kategória: Administratíva

Hľadám človeka do kancelarie na prácu 3-4 hodiny denne , pripadne prácu z domu.
K dispozícií firemný telefón , pc ,
Sme stavebná firma pôsobiaca na nemeckom trhu 9 rokov.
Ak viete komunikovať na úrovni v nemeckom jazyku ozvite sa nám.
Platobné podmienky osobne
Kontakt :
Mail : info@
Nemecky hovoriaci asistent
Podobné inzeráty
Nemecky hovoriaci Manager
Zdravím, do nášho kolektívu príjmeme nemecky hovoriacu osobu. Ide o kancelársku prácu (zastupovanie firmy pri online pohovoroch poradách so zahraničnými klientmi) Požadujeme: Flexibílnosť Diskrétnosť Profesionalitu Nemčinu na pokročilej úrovni Platové podmienky dohodou 1000+€ Tešíme sa na Vás
Tlmočenie
Ponúkam tlmočenie firmám, fizickým, právnickým osobám, ktoré sú zamerané na nemecky hovoriaci trh. Písomna, ústna a osobná komunikácia so zákaznikmi. Mám dlhoročné skúsenosti s nemecky hovoriacmimi zákaznikmi. Nemčina na úrovni C2. Angličtina B2.
PERSONÁLNY KOORDINÁTOR / RECRUITER HOVORIACI NEMECKY
Miesto práce: Banská Bystrica Druh pracovného pomeru: živnosť / plný úväzok / dohoda Termín nástupu: Ihneď Mzdové podmienky: 1000-1500 EUR/mesiac NÁPLŇ PRÁCE, PRÁVOMOCI A ZODPOVEDNOSTI: Tvojou hlavnou náplňou práce bude agenda nástupov nových zamestnancov, starostlivosť o aktívnych zamestnancov a komunikácia s novými zahraničnými partnermi. - komplexná príprava zmluvnej dokumentácie pre novo nastupujúcich zamestnancov -komunikácia so zahraničnými partnermi a aktívne kontaktovanie nových partnerov - koordinácia nových zamestnancov pri nástupoch a kompletné riešenie agendy týkajúcej sa nástupov - riešenie každodennej agendy - starostlivosť o zamestnancov, riešenie ich požiadaviek a problémov, riešenie potrebných legislatívnych náležitostí - práca s ubytovaním, dopravou - koordinácia už aktívnych zamestnancov v rámci ubytovania a dopravy - výpomoc pri mzdovej a personálnej agende (zálohy, výplaty, podpisovanie listín a podobne) - v prípade, ak to bude možné - pravidelný reporting - veľmi oceníme aj aktivitu v rámci návrhov na optimalizáciu a zefektívnenie jednotlivých procesov a činností spoločnosti ZAMESTNANECKÉ VÝHODY A BENEFITY - Nadštandardné platové ohodnotenie - Možnosť navýšenia platu - Výkonnostné prémie - Služobný mobil, - Notebook, - Práca v stabilnej spoločnosti, - Možnosť zálohy - V prípade potreby služobné vozidlo Informácie o výberovom konaní V prípade záujmu pošlite svoj životopis na emailovú adresu job@ alebo nás kontaktujte telefonicky na . POŽIADAVKY NA ZAMESTNANCA: Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Jazykové znalosti Nemecký jazyk - Pokročilý (C1) a Slovenský jazyk - Stredne pokročilý (B2) Ostatné znalosti Microsoft Word - Mierne pokročilý Microsoft Excel - Mierne pokročilý Prax na pozícii/v oblasti Hr koordinátor / Tlmočník Počet rokov praxe 1 OSOBNOSTNÉ PREDPOKLADY A ZRUČNOSTI: Príjemné a seriózne vystupovanie Výborné komunikačné a organizačné schopnosti Zodpovedný prístup k práci Samostatnosť, spoľahlivosť, systematickosť Komunikatívnosť Chuť pracovať Stručná charakteristika spoločnosti: Firma Acrux s.r.o. pôsobí na slovenskom trhu už od roku 2009. Zameriavame sa predovšetkým na stavebnú činnosť a sprostredkovanie zamestnania v zahraničí
Administratívny pracovník/asistent/NJ alebo AJ
Administratívny pracovník/asistent/nemecky ci anglicky jazyk Sme firma pôsobiaca v zahraničí od r. 2009 a hľadáme do nášho tímu v Námestove novú posilu na pozíciu administratívny pracovník/asistent. Práca na začiatok 4h denne, vhodná možno i pre mamičky na materskej, s neskorším navýšením pracovného úväzku na 8h denne. Požiadavky: - znalosť jedného cudzieho jazyka nutná - anglicky alebo nemecky - pokročilý (písanie emailov, telefonovanie) - základný prehľad v ekonomickej oblasti, záujem o vzdelávanie v tejto oblasti - predchádzajúca prax v oblasti účtovníctva vítaná - Excel pokročilý, Word pokročilý Predpokladaný nástup ihneď. Všetky podmienky budú dojednané pri osobnom rozhovore. Životopis a motivačný list prosíme zasielať na: info.@
Asistent/ asistentka komunikácie v NJ
Do nášho kolektívu hľadáme možno práve Vás na pozíciu Asistent/asistentka pre rozvoj a spoluprácu v nemecky hovoriacich krajinách v oblasti stavebníctva. Čo od Vás očakávame ? Podmienka pri nástupe: -Plynule ovládanie nemeckého jazyka na pokročilej komunikačnej úrovni -nemecký jazyk na pokročilej úrovni slovom aj písmom- -Vítane, - samostatnosť, flexibilita, - zručnosť s PC - prax v tejto oblasti veľmi vítaná, nie však nutná , zaučíme Vás Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - komunikácia s už existujúcimi klientami v NJ Čo môžete očakávať od nás ? -možnosť pružného pracovného času po dohode - kvalitné a patričné ohodnotenie - priateľský kolektív -dlhodobá spolupráca, podpora, zázemie -služobný notebook, smartfón Druh pracovného pomeru /TPP / živnosť, poprípade da sa pracovať aj na skrátený pracovný úväzok ale preferujeme TPP Mzda od 700 do 1300€, podľa pracovného pomeru , a zručností. Kancelária sídli v Humennom . Home-Office nie je možný. Tešíme sa na spoluprácu ! Bližšie info na :
Administratívny pracovník/asistent/nemecky ci anglicky jazyk
Sme firma pôsobiaca v zahraničí od r. 2009 a hľadáme do nášho tímu v Námestove novú posilu na pozíciu administratívny pracovník/asistent. Práca na začiatok 4h denne, vhodná možno i pre mamičky na materskej, s neskorším navýšením pracovného úväzku na 8h denne. Požiadavky: - znalosť jedného cudzieho jazyka nutná - anglicky alebo nemecky - pokročilý (písanie emailov, telefonovanie) - základný prehľad v ekonomickej oblasti, záujem o vzdelávanie v tejto oblasti - predchádzajúca prax v oblasti účtovníctva vítaná - Excel pokročilý, Word pokročilý Predpokladaný nástup: ihneď. Všetky podmienky budú dojednané pri osobnom rozhovore. Životopis a motivačný list prosíme zasielať na: info.@