Nemecky hovoriaci Manager
Kategória:
Administratíva
Zdravím, do nášho kolektívu príjmeme nemecky hovoriacu osobu.
Ide o kancelársku prácu (zastupovanie firmy pri online pohovoroch poradách so zahraničnými klientmi)
Požadujeme:
Flexibílnosť
Diskrétnosť
Profesionalitu
Nemčinu na pokročilej úrovni
Platové podmienky dohodou 1000+€
Tešíme sa na Vás
Ide o kancelársku prácu (zastupovanie firmy pri online pohovoroch poradách so zahraničnými klientmi)
Požadujeme:
Flexibílnosť
Diskrétnosť
Profesionalitu
Nemčinu na pokročilej úrovni
Platové podmienky dohodou 1000+€
Tešíme sa na Vás
Podobné inzeráty
Dobrý deň do nášho tímu hľadáme šikovného chlapa alebo ženu na pozíciu pre akvizíciu nových klientov v oblasti stavebníctva pre Nemecko
Vašou úlohou bude vyhľadávanie a akvizícia Externých firiem na spoluprácu v oblasti stavebníctva (primárne elektroinštalácia),
Ponúkame našich pracovníkov pre spoluprácu (firma/personálna agentúra)
Čo Vás čaká?
- Vyhľadávanie a kontaktovanie Nemeckých firiem
- Komunikácia s klientom: dohodnutie podmienok pre spoluprácu (cena, počet ľudí, dĺžka trvania spolupráce atď.)
- Udržiavanie komunikácie už s úspešnými spoluprácami.
- Vedenie databázy firiem a komunikácie a
Čo Vám ponukáme?
- Firemný mobil
- práca 8:00 - 15:00
- Zaujímavé finančné ohodnotenie
nástupný plat fix 550€ (v čistom) + pohyblivá zložka až v priemere do výšky 2000€ v čistom
zabezpečená práca do 5-ľudí: fix mesačne
550€ v čistom
práca pre 5-10 ľudi: fix + 95€ za osobu
práca pre 10-15 ľudí fix + 95€ + 110€/osoba
zabezpečenie práce pre 16 a viac + 120€/osoba
Priemerná mesačná mzda 1200-1700€ v čistom
- Práca na HTPP alebo na živnosť.
Koho hľadáme?
- Priebojného a nebojácneho človeka komunikovať
- Cieľavedomý
- Maximálne flexibilný (potrebné riešiť problémy na stavbe, ubytovaní) niekedy aj večer
- Ochota pracovať a vzdelávať sa
- Milá a ústretová komuníkácia
- Nemecky hovoriaci slovom aj písmom
Anglický jazyk výhodou
- Skúsenosti s obdobnou prácou podmienkou!
(vedieť vyjednať a dohodnúť podmienky v Nemeckom Jazyku)
Komunikáciu a akvizíciu nových zamestnancov, fakturácie, pripomienky a požiadavky zamestnancov rieši iný kolega.
Vašou úlohou je akvizícia a komunikácia s Nemeckými partnermi.
Pre viac informácií ma kontaktujte na tel. čísle alebo
Prípadne zašlite Váš životopis na prstek.peter@
Nástup možný ihneď, práca sa vykonáva priamo u nás v kancelárií v Nitre/Čermáň
Ponúkam prácu v párty obchode na pozícii office manager, predajca v BA. Náplňou práce bude obsluha prevádzky párty obchodu, príprava objednávok eshopu pridávanie nových produktov, administratívne práce (práca s PC , MS Word, MS Excell, Internet). Práca s balónmi a párty doplnkami. Pobočka zásielkovne. Svoje životopisy spolu s fotografiou posielajte na
Pracovná doba Po-Pia od 10,00-17,00 a sobota od 9,00-13,00 hod. Mzda 1000eur + provízia z predaja.
Ponúkam prácu v párty obchode na pozícii office manager, predajca v BA. Náplňou práce bude obsluha prevádzky párty obchodu, príprava objednávok eshopu pridávanie nových produktov, administratívne práce (práca s PC , MS Word, MS Excell, Internet). Práca s balónmi a párty doplnkami. Pobočka zásielkovne. Svoje životopisy spolu s fotografiou posielajte na
Pracovná doba Po-Pia od 10,00-17,00 a sobota od 9,00-13,00 hod. Hrubá mzda 1050eur + provízia z predaja.
Ponúkame voľnú pozíciu manager/ka pracovník/čka s nemeckým jazykom (úroveň C1) v Bardejove.
Požiadavky :
- veľmi dobré komunikačné schopnosti
- samostatnosť
- flexibilita
Mzda : 2 000,00 €/mesačne brutto
Nástup : ihneď
Kontakt :
Spoločnosť SIRAIL s.r.o. hľadá záujemcov o pozíciu *Assisstant of General Manager*
Miesto práce: Prakovce
Druh pracovného pomeru: Plný úväzok
Mzdové podmienky: min. 1100€ brutto + bonusy + navýšenie mzdy na základe vzdelania v danej oblasti, alebo na základe množstva skúseností v danom odvetví
Informácie o pracovnom mieste:
Náplň práce: Administratíva rôznych odvetví
Zodpovednosti:
Všeobecná zdpovednosť za úlohy stanovené Generálnym manažérom
Sprostredkovanie komunikácie medzi GM a zamestnancami
Spracovávanie dochádzky a ďalšia HR administratívna
Súčinnosť s účtovnym oddelením
Viac info pri osobnom pohovore
Zamestnanecké výhody:
Flexibilné nastavenie pracovnej doby
Víkendy + štátne sviatky voľno
Stravné lístky v hodnote 5,10€
Pole pôsobenia spoločnosti:
Vývoj a výroba káblových zväzkov do koľajových vozidiel, do lodí a medicínskych prístrojov
Spoločnosť má preukázané know-how vo všetkých oblastiach elektrotechniky, výroby, testovania a montáže
Požadované schopnosti:
Stredoškolské vzdelanie s maturitou, preferované Vysokoškolské vzdelanie 1. stupňa
Nutná znalosť Angličtiny, znalosť Francúzskeho jazyka je veľkým plusom
Znalosť a skúsenosti práce s MS Office
Preferované schopnosti:
Skúsenosť s prácou v odbore ľudských zdrojov
V prípade záujmu nás kontaktujte IBA V ANGLICKOM alebo francúzskom jazyku - mailom na adrese: nicolas.chevalier@
Miesto práce
Crowne Plaza, Hodžovo námestie, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
1.5.2023
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 322,2 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pozícia je vhodná aj pre čerstvých absolventov bez praxe, poskytneme vám kvalitné zaškolenie aj ďalší odborný rozvoj.
Čo ťa na tejto pozícii čaká?
• Budeš stále v pohybe a aktívne oslovovať našich potenciálnych ale aj existujúcich zákazníkov s pestrou ponukou služieb.
• Vykonávať telefonickú, písomnú komunikáciu a pomoc potencionálnym klientom
• Tvojou hlavnou úlohou bude poskytnúť im radu pri výbere služby z nášho portfólia investicii.
•telefonicky oslovovať zákazníkov z internej databázy
• Súčasťou tvojej práce bude dať bodku za každým obchodom uzatvorením obchodnej zmluvy.
• zabezpečovanie nadštandardnej starostlivosti o klientov
angažovaním sa v projektoch na neustále zlepšovanie klientskej
spokojnosti
• Aby sme ťa vedeli podporiť v tvojej práci, budeš nám pravidelne reportovať svoju predajnú činnosť.
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo ti ponúkame?
•finančné ohodnotenie je individuálne podľa skúsenosti v priemere 1250€ až 3000€ fix
•provizie od 5%
• Benefity
• Poskytneme ti individuálne a komplexné zaškolenie (hradené firmou).
• Pri predaji ti pomôže naša kvalitne vybudovaná infraštruktúra a vysoký potenciál klientov v jednotlivých regionoch
• Ak využiješ svoj potenciál, môžeš spolu s nami kariérne rásť až na pozíciu tím lídra.
O ďalších benefitoch ti radi povieme viac na osobnom stretnutí.
Informácie o výberovom konaní
Daj nám o sebe vedieť a pošli nám svoj životopis. Záujemcom, ktorí spĺňajú naše požiadavky podľa profilu sa ozveme a dohodneme si termín osobného pohovoru.
Kontaktná osoba: Erik Ondrus
Tel.:
E-mail: office.manager@