Nová príležitosť
Kategória:
Obchod a predaj
Obchodná firma v Košiciach príjme komunikatívnych, zodpovedných obchodných zástupcov. Denný zárobok 200 € - denný výkon 1 zákazník. Len vážny záujem. Všetky podrobnosti a informácie na osobnom pohovore.
Podobné inzeráty
Máš zmysel pre detail, orientuješ sa v trendoch a chceš sa starať o vizuálnu stránku našej značky SINSAY ? Práve teraz máš jedinečnú príležitosť stáť pri otvorení úplne novej prevádzky v Chorvátskom Grobe! Naša najmladšia a najdynamickejšie sa rozvíjajúca značka SINSAY sa totiž stane súčasťou obchodného centra Retail Box.
Tak čítaj ďalej, pretože hľadáme do svojho tímu posily na pozíciu VIZUALISTU, ktorý si poradí s veľkým množstvom tovaru, z ktorého je radosť tvoriť!
Využi túto pracovnú príležitosť a odmenou Ti bude zamestnanie v skvelom kolektíve. Čerešničkou na torte pre Teba budú krásne priestory, v ktorých bude práca zábavou!
Okrem štandardných úloh, ktoré súvisia so zabezpečením bežného chodu prevádzky sa na pozícii Vizualistu stretneš najmä s nasledovnými úlohami:
• Dodržiavanie platných štandardov vizuálu a implementácia inštrukcií vizuálu.
• Analýza predaja prostredníctvom dostupných reportov a hľadanie možností na podporu predaja
• Prezentovanie tovaru pútavým a kreatívnym spôsobom
• Aranžovanie výkladu, figurín, tovaru a vystavenie POS materiálov (marketingové grafiky, kampane, cenovky a pod.)
• Aktívna participácia na chode prevádzky podľa inštrukcí nadriadeného
• Komunikácia s prideleným Alokátorom a Sales Coordinatorom a možnosť ovplyvniť aktuálne modely na prevádzke
• Účasť pri otváraní nových prevádzok v rámci spoločnosti
Stručná charakteristika spoločnosti
Naša spoločnosť LPP Slovakia, s.r.o. je súčasťou silnej medzinárodnej spoločnosti LPP S.A.,ktorá už viac ako 20 rokov úspešne pôsobí na trhu s odevmi v strednej a východnej Európe. Pôvodom rodinná firma, ktorú v roku 1991 založili Marek Piechocki a Jerzy Lubianiec má v súčasnosti viac ako 1800 predajní značiek RESERVED, CROPP, HOUSE, MOHITO a SINSAY a vytvára pracovné miesta pre viac ako 22 000 ľudí vo svojich kanceláriách a predajniach v Európe a Ázii. Na Slovensku je spoločnosť LPP Slovakia s.r.o. zodpovedná za viac ako 85 predajní, vďaka čomu sme významným subjektom v oblasti maloobchodného predaja odevov, obuvi a doplnkového tovaru značiek z portfólia LPP S.A.
Kto sme, akí sme a čím sa v LPP riadime, najlepšie vyjadrujú naše hodnoty: VÁŠEŇ, STABILITA, SPOLOČENSKÁ ZODPOVEDNOSŤ A TÍMOVOSŤ.
Máme VÁŠEŇ pre to čo robíme, pretože nás to baví! Ambície nás poháňajú vpred k našim cieľom.
STABILITA rastúcej medzinárodnej spoločnosti nám dáva pocit bezpečia a tvorí nové kariérne príležitosti.
Pri dosahovaní našich cieľov sme vždy ZODPOVEDNÍ, k zamestnancom, zákazníkom aj nášmu okoliu.
Sme priateľskí a čestní. Naše úspechy sú postavené na ambicióznom a vždy pozitívne naladenom TÍME. Tolerancia, vzájomná podpora a TÍMOVOSŤ sú našimi najsilnejšími stránkami.
BENEFITY
Všetky zákonom stanovené povinnosti sú u nás samozrejmosťou, preto môžeš určite počítať aj s:
• príplatkami za víkendy
• elektronickými stravnými lístkami v hodnote 5,50 € s príspevkom zo sociálneho fondu
• príspevkom na rekreáciu
Okrem
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Radi by sme dali príležitosť všetkým, ktorí sú obchodne a technicky založení a ich svet sú moderné technológie. Ponúkame komfortné zázemie a možnosť stať sa súčasťou skvelého kolektívu športovcov, kolegov so zmyslom pre humor (aj čierny ), kde ta chodenie do práce proste bude baviť!
Čo bude tvojim poslaním:
• Starostlivosť o existujúcich klientov a získavanie nových zákaziek
• Obchodná činnosť naprieč európskymi krajinami
• Prezentácie technologických produktov
• Osobná a telefonická komunikácia s klientmi
• Vypracovanie cenových ponúk
• Spracovanie a vybavenie objednávky až po uzavretie zmluvy
Zamestnanecké výhody, benefity
• Zaujímavý provízny systém
• Možnosť práce po celej SR
• Zahraničné pracovné cesty
• Podpora skúsených kolegov
• Samostatná, zodpovedná pozícia
• Možnosť kariérneho rastu
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Dobré komunikačné a prezentačné schopnosti a vášeň pre obchod
• Zápal pre svet moderných technológií
• Dobrú znalosť anglického jazyka
• Jasne, že aj znalosť MS Office
• Si samostatný a medzi tvoje plus patrí schopnosť si naplánovať vlastný program
Mzda :
od 1850€
životopis prosím zaslať na e-mail : s.balogova@
Hľadáme šikovných a ambicióznych biznis partnerov do nášho tímu. Otvárame novú biznis skupinu, preto máte teraz jedinečnú možnosť obsadiť u nás pozíciu koordinátor. Spolupracujeme s medzinárodnou spoločnosťou a našou hlavnou činnosťou je rozvoj internetového obchodu, starostlivosť o obchodné tímy.
Ide o jednoduchú prácu, na niekoľko hodín týždenne, pokojne aj popri inej práci. Pracujete z domu alebo odkiaľkoľvek, prípadne môžete využívať našu kanceláriu.
Náplňou práce:
-vedenie bežnej administratívy
-komunikácia medzi obchodnými partnermi a klientmi
-aktívne oslovovanie a starostlivosť o klientov - komunikácia, odpovedanie otázok, poskytovanie informácií
-úzka spolupráca so skúsenejšími členmi tímu
-nehľadáme ľudí do priameho predaja
-pozícia vhodná aj pre študentov VŠ, mamičky
-zaškoľovanie
Výhody, benefity
-flexibilný pracovný čas - venujete sa práci kedy vám vyhovuje
-nezávislosť - môžete prácu vykonávať odkiaľkoľvek - nevyhnutné pripojenie na internet
-osobnostný rozvoj aj kariérny rast
-možnosť práce z domu, popri práci, materskej alebo rodičovskej dovolenke
-podpora tímu, proces zaškoľovania, online školenia
-zaujímavý a motivačný systém odmeňovania
-finančné ohodnotenie je individuálne podľa pracovnej pozície - Manažér v priemere 1800€
Požiadavky a znalosti:
- ovládať PC a mobil
- slovenský jazyk - expert
- iný cudzí jazyk - výhoda
- vodičský preukaz - výhoda
- príjemné vystupovanie a prejav
- chuť pracovať a rozvíjať sa
- disciplína, dôslednosť
- samostatnosť
Práca vhodná pre uchádzačov v rámci celej SR! Jedná sa o online podnikanie, kedy od vyššie dosiahnutých pozícii sa pracuje na živnosť.
Ak ste osoba, ktorá chce zlepšiť svoju finančnú situáciu a máte ochotu na tom pracovať, je to skvelá príležitosť. Máme systém, ktorý keď sa naučíte a aplikujete do praxe - ovplyvní vaše výsledky veľmi rýchlo.
Táto pracovná ponuka je aj pre uchádzačov slovensky hovoriacich žijúcich mimo SR - napíšte nám v správe, v ktorej krajine žijete a povieme Vám, aké sú možnosti spolupráce.
Ak Vás ponuka oslovila, kontaktujte nás písomne cez email.
Hľadáme obchodného zástupcu pre Slovensko - predaj staveb.strojov - betonárska a hladiaca technika,vibrátory,hutniaca a vibračná technika.
Náplň práce:
* príprava cenových ponúk
* prezentovanie výrobkov priamo u zákaznika
* vybavovanie zákazníkov v rámci prideleného regiónu
* analýza konkurencie, určenie konkurenčnej výhody našich produktov
* dohodnutie objednávok a ich dokončenie fakturáciou a odovzdanie stroja do prevádzky * odovzdanie servisných dokumentov
* odborné, technické poradenstvo pre klientov
Zamestnanecké výhody, benefity:
* motivačné mzdové ohodnotenie (základná mzda + provízia), v závislosti od výsledkov zárobok bez horného limitu
* príležitosť samostatne pracovať s podporou úspešnej spoločnosti
* prípravné školenie, vzdelávanie (obchodné a technologické)
* služobné auto, notebook, mobilný telefón;
Ponúkame perspektívnu prácu vo firme v mladom kolektíve, ktorá pôsobí na trhu už viac ako 15 rokov.Svoje životopisy na adresu feribau@
Požiadavky na zamestnanca :
* komunikatívnosť a prijemné vystupovanie
* min.stredoškolské s maturitou
* Vodičský preukaz B
* Prax nie je potrebná, ale znalosť v obore je vítaná.
Do nášho tímu hľadáme šikovných, komunikatívnych a cieľavedomých nových kolegov na predaj fotovoltaických elektrární.
Máš obchodného ducha? Neváhaj a ukáž nám svoje schopnosti !
Nemáš skúsenosti s fotovoltaikou? Nevadí ! Všetky potrebné informácie nadobudneš počas odborných školení.
Náplň práce:
• aktívne vyhľadávanie klientov a starostlivosť o existujúcich zákazníkov,
• kvalitný a proaktívny servis u zákazníka,
• prezentácia produktov od úspešných svetových dodávateľov,
• tvorba ponúk, uzatváranie zmlúv,
• spolupráca s administratívnym oddelením (odovzdanie podkladov na fakturáciu atď.)
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
• zodpovednosť, spoľahlivosť,
• skvelé komunikačné schopnosti,
• vysoké pracovné nasadenie,
• obchodné zručnosti,
• ochota cestovať za klientmi,
• príjemné vystupovanie,
• bezúhonnosť.
Forma odmien – provízny systém bez limitu.
Neváhaj využiť príležitosť stať sa profesionálom v oblasti predaja fotovoltaických elektrární!
Kontakt: acdc.ponuka@