Obchodný manažér pre ČR, Rakúsko, SR alebo Maďarsko
Kategória:
Obchod a predaj
Sme spoločnosť ktorá je na slovenskom trhu od roku 2007, na českom trhu od roku 2019.
Hľadáme kolegu ktorý by nám pomohol rozšíriť pôsobnosť do Maďarska a Rakúska. Ak si myslíš že si to ty, ovládaš nemecký alebo maďarský jazyk, zašli nám svoj životopis spolu s motivačným listom na adresu: porada@
Ak by si sa chcel stať naším kolegom, ale neovládaš tieto jazyky, hľadáme kolegov ktorý nám pomôžu rozšíriť slovenský a český trh.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
-komplexná starostlivosť o zverených zákazníkov v rámci celej SR alebo ČR ( platí ak neovládaš cudzie jazyky) alebo komplexná starostlivosť o zverených zákazníkov, vyhľadávanie nových zákazníkov v rámci Rakúska a Maďarska ( platí ak ovládaš nemecký alebo maďarský jazyk)
- pravidelná komunikácia so zákazníkmi telefonicky aj emailom
- aktívne vyhľadávanie nových obchodných príležitostí nadväzovanie obchodných vzťahov s potenciálnymi klientmi
- vedenie a prezentácia obchodných stretnutí
- následné udržiavanie vzťahov s obchodnými klientmi
- monitoring konkurencie, prieskum trhu, analýza konkurenčného prostredia, premietnutie poznatkov do spolupráce s klientmi
- občasné cestovanie podľa prideleného regiónu
Zamestnanecké výhody, benefity:
mobilný telefón, notebook, služobný automobil
Jazykové znalosti: slovenský, český, maďarský, nemecký - postačuje ovládať jeden z jazykov.
Vodičský preukaz: B
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
Komunikatívnosť je podmienkou
• Zodpovednosť
• Schopnosť samostatného rozhodovania
• Pozitívny a aktívny prístup k práci
• Skúsenosti a kontakty v obchode sú výhodou
Od 1 000 EUR/mesiac + špeciálne finančné ohodnotenie na základe pracovných výsledkov
Miesto výkonu práce: prevádzka v Kostoľanoch nad Hornádom, možnosť práce z domu z ktoréhokoľvek regiónu Slovenska.
Životopis spolu s motivačným listom zasielajte na adresu: porada@
Hľadáme kolegu ktorý by nám pomohol rozšíriť pôsobnosť do Maďarska a Rakúska. Ak si myslíš že si to ty, ovládaš nemecký alebo maďarský jazyk, zašli nám svoj životopis spolu s motivačným listom na adresu: porada@
Ak by si sa chcel stať naším kolegom, ale neovládaš tieto jazyky, hľadáme kolegov ktorý nám pomôžu rozšíriť slovenský a český trh.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
-komplexná starostlivosť o zverených zákazníkov v rámci celej SR alebo ČR ( platí ak neovládaš cudzie jazyky) alebo komplexná starostlivosť o zverených zákazníkov, vyhľadávanie nových zákazníkov v rámci Rakúska a Maďarska ( platí ak ovládaš nemecký alebo maďarský jazyk)
- pravidelná komunikácia so zákazníkmi telefonicky aj emailom
- aktívne vyhľadávanie nových obchodných príležitostí nadväzovanie obchodných vzťahov s potenciálnymi klientmi
- vedenie a prezentácia obchodných stretnutí
- následné udržiavanie vzťahov s obchodnými klientmi
- monitoring konkurencie, prieskum trhu, analýza konkurenčného prostredia, premietnutie poznatkov do spolupráce s klientmi
- občasné cestovanie podľa prideleného regiónu
Zamestnanecké výhody, benefity:
mobilný telefón, notebook, služobný automobil
Jazykové znalosti: slovenský, český, maďarský, nemecký - postačuje ovládať jeden z jazykov.
Vodičský preukaz: B
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
Komunikatívnosť je podmienkou
• Zodpovednosť
• Schopnosť samostatného rozhodovania
• Pozitívny a aktívny prístup k práci
• Skúsenosti a kontakty v obchode sú výhodou
Od 1 000 EUR/mesiac + špeciálne finančné ohodnotenie na základe pracovných výsledkov
Miesto výkonu práce: prevádzka v Kostoľanoch nad Hornádom, možnosť práce z domu z ktoréhokoľvek regiónu Slovenska.
Životopis spolu s motivačným listom zasielajte na adresu: porada@
Podobné inzeráty
Velkoobchod s cistiaciacimi prostriedkami a obalovym materialom pre gastro prevadzky prijme do svojho kolektivu noveho kolegu-kolegynu. Pre oblast Rakusko od BA hranice cca do 35 km a Samorin a okolie v pripade madarsko Gyor a okolie. Podmienky prax v oblasti obchodny zastupca je podmienkou minimalne 3 roky, znalost nemeckeho jazyka alebo madarskeho na urovni C1 je podmienkou.
Trvaly pracovny pomer, zivnost, sluzobny automobil, mobil, notbook alebo tablet. Fix + provizia.
Zivotopisy poprosim poslat mailom.
Manažér(ka) predaja cez telefón má nasledujúce zručnosti:
1. Zručnosti v komunikácii: vedieť jasne a zrozumiteľne vyjadriť svoje myšlienky, byť pozorný k rozhovoru, vedieť počúvať a klásť otázky.
2. Zručnosti v predaji: vedieť presvedčiť zákazníka, ponúkať mu vhodné tovary alebo služby, vytvárať dôverné vzťahy s klientom.
3. Zručnosti v riadení času: vedieť plánovať svoju prácu, dodržiavať plán hovorov, vedieť rýchlo preklopiť medzi úlohami.
4. Technické zručnosti: vedieť pracovať s programami CRM, poznať základy práce s telefónnym zariadením.
5. Zručnosti v práci v tíme: vedieť konštruktívne komunikovať s kolegami, pracovať v tíme, vedieť udržiavať tímový duch a dosahovať spoločné ciele.
Internet obchod
asafonov34@
Aktuálne hľadáme:
Šikovného obchodníka,obchodníčku
Hľadáme aktívneho a samostatného obchodného manažéra pre komunikáciu s klientmi, ktorí plánujú inštaláciu fotovoltaickej elektrárne pre rodinný dom a pre firmy.
Čo budete robiť?
Aktívne vyhľadávanie a komunikácia s klientom firmou ktorá má záujem o fotovoltaickú elektráreň, hľadať príležitosti, pripravovať ponuky, realizovať obhliadky, dohliadať na priebeh zákazky...
táto práca je na živnosť (SZČO) a vyžaduje vodičský preukaz B
zaškolenie samozrejmosťou
Miesto pôsobenia:
Žilinský kraj
Trenčiansky kraj
Trnavský kraj
Bratislavský kraj
Nitriansky kraj
Banskobystrický kraj
Kontakt
Kontaktná osoba: Roman Ivan
Tel.:
E-mail: rpkontrol.romanivan@
Aktuálne hľadáme:
Aktívneho a samostatného obchodného manažéra pre komunikáciu s klientmi, ktorí plánujú inštaláciu fotovoltaickej elektrárne pre rodinný dom a pre firmy.
Platové ohodnotenie od 1500€
Čo budete robiť?
Aktívne vyhľadávanie a komunikácia s klientom firmou ktorá má záujem o fotovoltaickú elektráreň, hľadať príležitosti, pripravovať ponuky, realizovať obhliadky, dohliadať na priebeh zákazky...
táto práca je na živnosť (SZČO) a vyžaduje vodičský preukaz B
zaškolenie samozrejmosťou
Miesto pôsobenia:
Banskobystrický kraj
Kontakt
Kontaktná osoba: Roman Ivan
Tel.:
E-mail: rpkontrol.romanivan@
Hľadáš svoju možnosť spolupracovať v niečom netradičnom a originálnom? Hľadám do tímu – manažéra, manažérku / obchodného zástupcu, zástupkyňu ktorý/ktorá má vlastnú živnosť a popri tom by vedel a mal záujem zmenežovať a nájsť zákazníka pre moje produkty. Tvorím maľované mapy, informačné tabule, náučné chodníky a reklamnú grafiku. Vyrábam produkty rôzneho zamerania pre široké spektrum zákazníkov (mestá, obce, hotely, turistické strediská). Moje práce v oblasti máp, info tabúľ a podobne, sa dajú pozrieť na – Spolupráca by bola zmluvne dojednaná. Ponúkam províziu 20 % zo zisku za dojednanú a zákazníkom uhradenú zákazku po odpočítaní a vyúčtovaní nákladov na výrobu u dodávateľov komponentov a materiál. Serióznosť, komunikatívnosť, prax v odbore a vlastné auto podmienkou. Znalosť angličtiny, nemčiny, vítaná. Ostatné info po telefóne alebo osobne v Banskej Bystrici a okolí. Žijem a pracujem v Banskej Bystrici. Tel.: +205, E-mail: pazderam@
Požiadavky na zamestnanca:
ukončené min. SŠ alebo VŠ vzdelanie
nie je požadovaná odborná prax
Podmienky práce:
poskytnúť čo najkvalitnejšie sprostredkovateľské služby
aktívne oslovovať a vyhľadávať nových potenciálnych klientov
komunikácia s finančnými partnermi a inštitúciami
Pracovná činnosť: Pridajte sa k nám a my Vás naučíme pohybovať sa vo svete finančného sprostredkovania. Zárukou úspechu nášho tímu je vzdelávanie, ktoré patrí k najlepším v tejto oblasti podnikania a povinne ním prejde každý. Vaša práca bude o komunikácií s klientmi a hľadaní vhodného finančného plánu pre nich. V našej spoločnosti ľudia nie sú zamestnaní, ale podnikajú, preto úcta a rešpekt je každodennou súčasťou firemnej kultúry.
Plat/mzda:1000 - 3000 EUR
Práca na živnosť