Obchodný zástupca
Kategória:
Financie a ekonomika
Ahoj,
máš svoju prácu, máš ju rád?
Chceš sa ňou živiť až do dôchodku?
Myslíš si,že Tvoje schopnosti a zručnosti nie sú dostatočne zaplatené?
Pokiaľ chceš zmenu ,mám pre Teba riešenie!
Sme zástupcovia spoločnosti Profi+,a.s. a rozhodli sme sa expandovať a vytvárať nové pobočky aj v iných mestách. Tentokrát sme sa rozhodli pre Tvoje mesto Námestovo, v ktorom hľadáme 5 nových obchodných zástupcov,ktorých sme schopní zaškoliť behom 6 mesiacov.
Pokiaľ máš za sebou akúkoľvek prax v oblasti financií, alebo si o nej minimálne rozmýšľal, zapojíme Ťa do profesionálneho adaptačného procesu ,kde Ťa všetko po stránke odbornosti aj obchodu naučíme.
Na začiatku sa nemusíš báť ani o svoj príjem - dostaneš garanciu na 6 mesiacov- 1200 €/ mesačne.
Si jeden/jedna z tých piatich ,ak áno-zavolaj,alebo napíš a dohodneme sa na osobnom stretnutí.
- Martina
Podobné inzeráty
Láka vás práca obchodného zástupcu či manažéra rozvíjajúceho svoj vlastný obchodný tím?
Časovo obmedzená ponuka grantovaného prijmu.
Na obchodníckych pozíciách určených mandátnou zmluvou ponúkame okrem zázemia silnej a stabilnej medzinárodnej spoločnosti aj možnosť profesionálneho rozvoja a sebarealizácie, prepracovaný systém školení obchodných a manažérskych zručností, ako aj nadpriemerné finančné ohodnotenie podľa dosiahnutých výsledkov.
Aktuálne obsadzujeme tieto pozície:
• manažér obchodnej skupiny
• klientsky poradca/obchodný zástupca
Čo Vám ponúkame:
- portfólio zmlúv našich klientov, ktoré aktualizujete do moderného riešenia
- nadštandardný zárobok s možnosťou garancie predchádzajúceho príjmu obchodníkov až do výšky 2500 eur po dobu 18 mesiacov
- fixný bonus pre manažéra až do výšky 4000 eur
- jednorázový príspevok na agentúrnu kanceláriu vo výške od 2500 eur do 5000 eur
garancia prijmu do 1000€/ mesiac
Podmienky na uchádzača:
- ukončené min.SŠ vzdelanie
- čistý výpis z registra trestov
- komunikatívnosť
Životopis prosím poslať na: vybraní uchádzači budú pozvaní na pohovor.
Láka vás práca obchodného zástupcu či manažéra rozvíjajúceho svoj vlastný obchodný tím?
Časovo obmedzená ponuka grantovaného prijmu.
Na obchodníckych pozíciách určených mandátnou zmluvou ponúkame okrem zázemia silnej a stabilnej medzinárodnej spoločnosti aj možnosť profesionálneho rozvoja a sebarealizácie, prepracovaný systém školení obchodných a manažérskych zručností, ako aj nadpriemerné finančné ohodnotenie podľa dosiahnutých výsledkov.
Aktuálne obsadzujeme tieto pozície:
• manažér obchodnej skupiny
• klientsky poradca/obchodný zástupca
Čo Vám ponúkame:
- portfólio zmlúv našich klientov, ktoré aktualizujete do moderného riešenia
- nadštandardný zárobok s možnosťou garancie predchádzajúceho príjmu obchodníkov až do výšky 2500 eur po dobu 18 mesiacov
- jednorázový príspevok na agentúrnu kanceláriu vo výške od 2500 eur do 5000 eur
garancia prijmu do 1000€/ mesiac
Podmienky na uchádzača:
- ukončené min.SŠ vzdelanie
- čistý výpis z registra trestov
- komunikatívnosť
Obchodný pracovník/Obchodný manažér
Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Administratívna práca
- Komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi
- Zodpovednosť za plnenie cieľov a finančných plánov
- Príprava a prezentácia navrhovaných riešení pre klienta
- Tvorba finančných analýz a auditov
- Práca s firemnou databázou
- Zodpovednosť za plnenie obchodnej stratégie
Zamestnanecké výhody, benefity
- Zmluvne zapracovaný garantovaný kariérny rast
- Bezplatné a profesionálne zaškolenie do fungovania obchodného modelu
- Počas zaškolovacieho procesu pridelený osobný coach
- Motivačné odmeny a bonusy podľa dosiahnutých výsledkov
- Možnosť zúčastniť sa firemných dovoleniek a firemných akcii
- Práca v mladom a dynamickom kolektíve
- Flexibilný pracovný čas
- Možnosť práce home-office (inak miesto výkonu práce: BA, TT, NR, SA, NZ,KN,ZA, ZV)
- Pracovné prostredie orientované na osobnostný rozvoj a vybudovanie si úspešnej kariéry
Informácie o výberovom konaní
Výberové konania sa uskutočnia v 2. kolách. Uchádzač bude na 1. kole informovaný či bude vybraný do 2. kola.
Obe kolá pohovorov sa uskutočnia online.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy
Internet - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Podmienkou je bezúhonnosť
- Spôsobilosť na právne úkony
- Komunikačné schopnosti
- Príjemné vystupovanie
- Korektnosť a čestnosť
- Dochvíľnosť
- Cieľavedomosť
- Vytrvalosť
- Vodičský preukaz B.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Materská spoločnosť OVB Holding AG, vznikla v roku 1970 v nemeckom Kolíne. Odvtedy sa vypracovala na jednu z popredných spoločností v oblasti finančného sprostredkovania v Európe.
Slovenská centrála OVB pôsobí na Slovensku od roku 1993. Jej úsilie sa sústreďuje na elitné, dlhodobé, komplexné finančné sprostredkovanie so zameraním na klientov o čom svedčí aj množstvo spokojných klientov. Hlavnou našou náplňou je realizácia auditu a finančných analýz, tvorba elitných finančných plánov pre fyzické a právnické osoby.
Ponákame možnosť pracovať v dynamickej mladej skupine zameranej na dobré a priateľské vzťahy v teame. Snažíme sa, aby sa každému nášmu kolegovi podarilo zapadnúť do kolektívu a naplnil si svoje pracovné ambície. Veľký dôraz kladieme na prostredie kde sa má možnosť spolupracovník osobnostne posúvať
Obchodný pracovník/Obchodný manažér
Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Administratívna práca
- Komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi
- Zodpovednosť za plnenie cieľov a finančných plánov
- Príprava a prezentácia navrhovaných riešení pre klienta
- Tvorba finančných analýz a auditov
- Práca s firemnou databázou
- Zodpovednosť za plnenie obchodnej stratégie
Zamestnanecké výhody, benefity
- Zmluvne zapracovaný garantovaný kariérny rast
- Bezplatné a profesionálne zaškolenie do fungovania obchodného modelu
- Počas zaškolovacieho procesu pridelený osobný coach
- Motivačné odmeny a bonusy podľa dosiahnutých výsledkov
- Možnosť zúčastniť sa firemných dovoleniek a firemných akcii
- Práca v mladom a dynamickom kolektíve
- Flexibilný pracovný čas
- Možnosť práce home-office (inak miesto výkonu práce: BA, TT, NR, SA, NZ,KN,ZA, ZV)
- Pracovné prostredie orientované na osobnostný rozvoj a vybudovanie si úspešnej kariéry
Informácie o výberovom konaní
Výberové konania sa uskutočnia v 2. kolách. Uchádzač bude na 1. kole informovaný či bude vybraný do 2. kola.
Obe kolá pohovorov sa uskutočnia online.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy
Internet - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Podmienkou je bezúhonnosť
- Spôsobilosť na právne úkony
- Komunikačné schopnosti
- Príjemné vystupovanie
- Korektnosť a čestnosť
- Dochvíľnosť
- Cieľavedomosť
- Vytrvalosť
- Vodičský preukaz B.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Materská spoločnosť OVB Holding AG, vznikla v roku 1970 v nemeckom Kolíne. Odvtedy sa vypracovala na jednu z popredných spoločností v oblasti finančného sprostredkovania v Európe.
Slovenská centrála OVB pôsobí na Slovensku od roku 1993. Jej úsilie sa sústreďuje na elitné, dlhodobé, komplexné finančné sprostredkovanie so zameraním na klientov o čom svedčí aj množstvo spokojných klientov. Hlavnou našou náplňou je realizácia auditu a finančných analýz, tvorba elitných finančných plánov pre fyzické a právnické osoby.
Ponákame možnosť pracovať v dynamickej mladej skupine zameranej na dobré a priateľské vzťahy v teame. Snažíme sa, aby sa každému nášmu kolegovi podarilo zapadnúť do kolektívu a naplnil si svoje pracovné ambície. Veľký dôraz kladieme na prostredie kde sa má možnosť spolupracovník osobnostne posúvať
Miesto práce
Košice
Druh pracovného pomeru
živnosť
Termín nástupu
01.1.2022
Mzdové podmienky (brutto)
1 250 EUR/mesiac Pre seniorných ľudí so skúsenosťami ponúkame fixnú zložku 1000 EUR/mesiac + variabilnú zložku od 250 EUR bez obmedzenia hornej hranice.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Analýza potrieb a prianí klientov, tvorba finančného plánu a návrh vhodného riešenia pre klientov,
Získavanie odporúčaní od klientov a následne dohodnutie termínov s nimi,
Poskytovanie komplexných finančných služieb existujúcim aj novým klientom,
Starostlivosť o vlastný klientský kmeň,
Vzdelávanie vo financiách, aby si bol všeobecný odborník vo všetkých segmentoch financií – bankovníctvo, poisťovníctvo, investície aj úvery.
Zamestnanecké výhody, benefity
Fixný a nadštandardný príjem za výkon,
Zaujímavé a rastúce platové ohodnotenie, vyplácanie obchodných bonusov štvrťročne a aj následných provízií od začiatku,
Unikátny a rýchlo sa rozvíjajúci projekt s možnosťou sebarealizácie a kariérneho rastu,
V prípade zodpovedného prístupu určitá časová flexibilita, príp. práca z domu,
Možnosť vypracovať sa na manažéra pobočky a prekonať aj max. výšku príjmu,
Príjemný kolektív, ľudský prístup,
Moderná a nová pobočka,
Škála benefitov v oblasti vzdelávania a firemných akcií, víkendových či viacdenných poznávacích ciest,
Sme plne digitalizovaní a odpadá tak papierová agenda (s výnimkou žiadostí o hypotéku),
Nepracujeme s hotovosťou, naša banka bude plne digitalizovaná.
Informácie o výberovom konaní
Pre spoločnosť SB-KOŠICE I. z našej skupiny hľadáme šikovných a skúsených ľudí s príjemným vystupovaním, ktorí sa chcú venovať bankovo – poradenskej činnosti.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
20.12.2022
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Naša spoločnosť ponúka komplexné služby v oblasti podnikania, financií a investícií.
Informácie o práci
Vyberáme šikovných ľudí s chuťou učiť a rozvíjať sa. Či už si na začiatku svojej kariéry, alebo skúsený špecialista - naša ponuka je práve pre Teba. Žiadne tlačenie na mesačné plány či predávanie nepotrebných produktov. Sme súčasťou českej finančnej skupiny, ktorá má vlastnú sieť pobočiek, poisťovňu, investičnú a dôchodkovú spoločnosť. Finalizuje sa veľký projekt novej fintechovej banky, vďaka čomu na jednom mieste dokážete dostať tú najlepšiu službu zo všetkých možností na trhu. Na našich pobočkách máme pohodovú rodinnú atmosféru, všetci sa dobre poznáme a fungujeme ako tím. Svoju prácu máme radi, robíme ju s nadšením, zodpovedne a profesionálne.
Kontakt
Kontaktná o
Do obchodného tímu hľadám komunikatívneho, šikovného človeka.
Náplň práce:
- administratívna činnosť
- obchodné stretnutia
Požiadavky na kandidáta:
- komunikačné schopnosti
- flexibilita, samostatnosť, príjemné vystupovanie, zodpovednosť
Ponúkame:
- mladý, dynamický kolektív
- flexibilný pracovný čas
- zaujímavé finančné ohodnotenie
- možnosť kariérneho rastu
- firemné dovolenky
- kvartálne a ročné odmeny
V prípade záujmu posielajte životopisy na uvedenú mailovú adresu.