Obsluha + recepcia Nitra
Kategória:
Administratíva
Ponúkame zodpovedným ľuďom prácu na recepcii hotela v Nitre za 40€ v čistom za smenu + ev. odmena 10€ podla príslužby a tržieb. Možnost flexibilného plánovania smen. Súčasťou je aj krátká príslužba s ubytovaním priamo na hoteli.
Výhoda znalosť cudzieho jazyka a práca na PC. Možnosť formou brigády aj na trvalý úväzok. Vhodné aj pre študentov. V prípade zaujmu zaslite Váš životopis e-mailom.
Výhoda znalosť cudzieho jazyka a práca na PC. Možnosť formou brigády aj na trvalý úväzok. Vhodné aj pre študentov. V prípade zaujmu zaslite Váš životopis e-mailom.
Podobné inzeráty
Prijímeme predavačku/obsluhu do našej novootvorenej prevádzky bistra
- náplň prace: obsluha zákazníkov, obsluha pultov, vydávanie jedál, práca s pokladňou, udržovanie čistoty na pracovisku
- Práca na TTP alebo aj skrátený úväzok
- Miesto prace: Košická 6, Prešov
- Pracovná doba PO-PIA
- Vyžadujeme: komunikatívnosť, pracovitosť, dochvíľnost, záujem učiť sa, prax v odbore nie je nutná - zaučíme
- Mzda od 4,00-5€/ hod v čistom + strava, zamestnanecké výhody
- Nástup ihneď
- V prípade záujmu volajte na číslo
Hľadám si prácu, ktorú môžem vykonávať z domu (anglicky alebo slovensky). Som špecializovaná administratívna asistentka s praxou. Pracovala som na množstve pozícií, čo mi umožňuje uľahčiť efektívny pracovný tok a zlepšiť komunikáciu medzi viacerými oddeleniami. Mám odbornú úroveň znalosti Microsoft Office. Vykonávala som rôzne druhy prác, recepcia, osobný asistent, právny asistent, správca sociálnych sietí a teraz som ekzekutívna asistentka na plný úväzok. Mzdu si predstavujem 20€/h
Hľadám prácu na recepcii- pol. úväzok alebo dohoda, nie nočné smeny, Poprad a okolie. Prosím email, číslo je neplatné.
Prijmeme do kancelárie v Bardejove na TPP náborovú pracovníčku.
Očakávame:
-komunikatívnosť
-ovládanie kompletného kancelárskeho balíka (Microsoft Office) na úrovni pokročilého užívateľa
Náplň práce:
- pracovné pohovory a výber vhodných zamestnancov,
- bežná administratívna činnosť, pošta, pracovné zmluvy,
- vykonávanie náborových činností (internet, médiá, sociálne siete),
- evidovanie prijatej a odoslanej korešpondencie,
- prijímanie a evidovanie elektronickej pošty a telefonických hovorov,
- zabezpečovanie bežných kancelárskych potrieb a pracovných pomôcok,
- obsluha bežných kancelárskych zariadení (počítač, kopírka),
- spracovávanie rôznych podkladov,
- práca s dokumentáciou – zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, evidovanie, archivácia.
+ bonusy - mzda cca 800€ - 900€/mes. v čistom
+ stravné preplatené v plnej výške firmou
Pracovný čas: od 8:00 do 16:00
Práca na zmeny: jednozmenný pracovný režim
Druh pracovného pomeru:
plný úväzok, hlavný pracovný pomer
Pracovná doba:
od 8.00 do 16.30 hod. ► len v pracovné dni; víkendy a sviatky voľné
Termín nástupu:
01. 08. 2022
Odmena:
minimálna nástupná mzda 1200,00 EUR brutto
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- vedenie podvojného účtovníctva - vystavovanie faktúr, účtovanie prijatých faktúr, pokladne a ostatných účtovných dokladov
- vedenie mzdovej agendy/účtovníctva
- vedenie jednoduchého účtovníctva
- komunikácia s úradmi ako Soc. poisťovňa, zdravotné poisťovne, finančná správa
- ostatné administratívne úkony: obsluha VRP, starostlivosť o zamestnancov, odpadové hospodárstvo a ostatné činnosti spojené s vykonávaním podnikateľskej činnosti v oblasti opravy a prepravy áut
Požiadavky na zamestnanca:
Požadované vzdelanie:
- stredoškolské s maturitou - ekonomické zameranie
- vysokoškolské I. - II. stupňa ► vhodné, ale nie nutné
Jazykové znalosti:
- slovenský jazyk (slovom i písmom)
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- znalosť účtovného programu MRP (podvojné účtovníctvo i mzdy) je výhodou
- nutná znalosť MS Office - Word a Excel
- príjemná komunikácia so zákazníkmi, obchodnými partnermi a ostatnými inštitúciami
- spoľahlivosť, zodpovednosť, dôslednosť, pohotovosť
- ochota učiť sa
Informácie o výberovom konaní:
V prípade záujmu posielajte svoj životopis na e-mailovú adresu Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.
Inzerujúca spoločnosť:
Autoservis FURMAN, s.r.o.
Myslavská 58/77
040 16 Košice-Myslava
Počet zamestnancov:
7 - 10
Ponúkam prácu v párty obchode na pozícii office manager, predajca v BA. Náplňou práce bude obsluha prevádzky párty obchodu, príprava objednávok eshopu pridávanie nových produktov, administratívne práce (práca s PC , MS Word, MS Excell, Internet). Práca s balónmi a párty doplnkami. Pobočka zásielkovne. Svoje životopisy spolu s fotografiou posielajte na
Pracovná doba Po-Pia od 10,00-17,00 a sobota od 9,00-13,00 hod. Mzda 1000eur + provízia z predaja.