inzercia, predaj, predám, bazár

Odborný poradca

Kategória: Administratíva

Občianske združenie Ideme vpred hľadá odborneho poradcu. Vzdelanie:maturita s 5 ročnou praxou v oblasti sociálnej práce. VŠ 1 stupeň prax 2 roky alebo VŠ 2 stupeň prax 1 rok v oblasti sociálnej práce. Vynikajúce platobné podmienky, skvelý tím. Kontakt
Odborný poradca
Podobné inzeráty
Miestna akčná skupina hľadá administratívneho manažéra
Radi by ste pracovali s projektami? Chcete sa intenzívne podieľať na rozvoji regiónu v dobre fungujúcej miestnej akčnej skupine? Ak vám nie je cudzia spolupráca, zodpovednosť a samostatnosť, možno je táto pracovná ponuka určená práve pre vás. Občianske druženie MAS Orava hľadá nového kolegu na pozíciu odborný administratívny asistent/ekonomický manažér s termínom nástupu do práce od 1. júla 2023. miesto práce: Oravský Podzámok druh pracovného pomeru: plný úväzok na dobu neurčitú mzdové podmienky (nástupný plat brutto): 1 100 € Zároveň ponúkame možnosť vyskúšať si prácu v našom kolektíve ešte pred výberom uchádzača na inzerovanej pracovnej pozícií. Uchádzač tak môže získať potrebnú skúsenosť a pripraviť sa pre inzerovanú pozíciu počas práce na dohodu o vykonaní práce. Uchádzači, ktorí budú najviac spĺňať uvedené požiadavky, budú pozvaní na osobný pohovor. Dátum, miesto a čas pohovoru im bude oznámený najmenej desať dní pred jeho uskutočnením. Náplň práce, požadované dokumenty, požiadavky na zamestnanca aj zamestnanecké benefity a podrobnejšie informácie k pracovnej pozícii nájdete na tomto linku:
Poradca klienta - Allianz
Práca obchodného zástupcu či manažéra rozvíjajúceho svoj vlastný obchodný tím? Časovo obmedzená ponuka grantovaného prijmu. Na obchodníckych pozíciách určených mandátnou zmluvou ponúkame okrem zázemia silnej a stabilnej medzinárodnej spoločnosti aj možnosť profesionálneho rozvoja a sebarealizácie, prepracovaný systém školení obchodných a manažérskych zručností, ako aj nadpriemerné finančné ohodnotenie podľa dosiahnutých výsledkov. Aktuálne obsadzujeme tieto pozície: • manažér obchodnej skupiny • klientsky poradca/obchodný zástupca Čo Vám ponúkame: - portfólio zmlúv našich klientov, ktoré aktualizujete do moderného riešenia - nadštandardný zárobok s možnosťou garancie predchádzajúceho príjmu obchodníkov až do výšky 2500 eur po dobu 18 mesiacov - fixný bonus pre manažéra až do výšky 4000 eur - jednorázový príspevok na agentúrnu kanceláriu vo výške od 2500 eur do 5000 eur garancia prijmu do 1000€/ mesiac Podmienky na uchádzača: - ukončené min.SŠ vzdelanie - čistý výpis z registra trestov - komunikatívnosť Životopis posielať na Topoľčany , Partizanske, Nitra
Sociálny pracovník
Ponúkame voľné pracovné miesto pre sociálneho pracovníka s praxou v zariadení poskytovateľa sociálnych služieb. Sociálny Pracovník / Školiteľ DODS SYSTEM, s.r.o. Miesto práce Piešťany, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu) Druh pracovného pomeru plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť Termín nástupu 1.4.2022 Mzdové podmienky (brutto) 1 000 - 2 000 EUR/mesiac Máme prepracovanú tabuľku ohodnotenia. Viac vysvetlí zamestnávateľ na pohovore. Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Ponúkame voľné pracovné miesto pre Sociálneho pracovníka s praxou v zariadení poskytovateľa Sociálnych Služieb. Požadujeme vysokoškolské vzdelanie v oblasti sociálnej práce. Znalosť práce s informačným systémom DODS , (resp. iným) je výhodou ale nieje podmienkou. Náplňou práce, je školiť našich klientov, riaditeľov zariadení a ich zamestnancov pre prácu s informačným systémom. Zamestnanecké výhody, benefity Služobné auto, mobilný telefón, notebook, kancelária v centre Piešťan, možnosť kariérneho rastu, príjemný a odborný kolektív Informácie o výberovom konaní V prípade záujmu o prácu v našej spol očnosti, vyplňte prosím dotazník uchádzača o zamestnanie na stránke: praca. a následne Vás budeme kontaktovať za účelom pracovného pohovoru. Predpokladaný termín ukončenia výberového konania Požiadavky na zamestnanca: Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním vysokoškolské II. stupňa Vzdelanie v odbore Sociálna Práca Ostatné znalosti Práca s počítačom - Pokročilý Internet Explorer - Mierne pokročilý Vodičský preukaz B Prax na pozícii/v oblasti min. 1 rok praxe v zariadení poskytovateľa sociálnych služieb Osobnostné predpoklady a zručnosti: reprezentatívne vystupovanie, komunikačné zručnosti, schopnosť vedieť prednášať a školiť pred publikom Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Prevádzkujeme informačný systém DODS ktorý sa používa v 104 zariadeniach Poskytovateľov Sociálnych Služieb na Slovensku, pričom im pomáhame systém zavádzať, implementovať, zabezpečujeme aj odborné vzdelávanie a tým sa snažíme zvyšovať kvalitu poskytovaných sociálnych služieb. Počet zamestnancov 5-9 zamestnancov
ADMINISTRATÍVNY REFERENT na spracovanie údajov do počítača
Hľadáme kandidáta na trvalý pracovný pomer, ktorého baví práca s počítačom v kancelárii a dokáže po zaškolení pracovať samostatne a zodpovedne. Pracuje sa v mladom, príjemnom tíme. Spoločnosť sídli v centre Bratislavy. Nevyžadujeme znalosť cudzieho jazyka. Nie je to žiaden obchod ani oslovovanie zákazníkov. Po zaškolení sa pracuje aj z domu /iba pol týždňa/. Pracovná náplň: - Administratívne spracovávanie údajov do informačného systému - Kontrola a oprava údajov v informačnom systéme - Administratívne práce s počítačom Zamestnanecké výhody, benefity: - zaškolenie - príjemné pracovné prostredia - možný odborný aj finančný rast - motivačný a rozvojový systém Plat: 850 brutto + odmeny /priemerný plat 1.100 brutto/ Pracovná doba: 8 + 1 hodina na obed /po zaškolení sa robí aj z domu - 3 dni doma, 2 dni z kancelárie a druhý týždeň opačne/ V prípade záujmu, prosím pošlite Váš životopis: info@
Hľadám prácu
Dobrý deň , hľadám prácu v oblasti administratívy, pomocné prace v účtovníctve resp.jednoduché účtovníctvo , fakturantky , samostatný odborný referent … na TPP ,pracovnej dobe sa prisposobim , mám 14 ročnú prax.
Sales Manager
Miesto práce Crowne Plaza, Hodžovo námestie, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu) Druh pracovného pomeru plný úväzok, na dohodu (brigády) Termín nástupu 1.5.2023 Mzdové podmienky (brutto) Od 1 322,2 EUR/mesiac Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Pozícia je vhodná aj pre čerstvých absolventov bez praxe, poskytneme vám kvalitné zaškolenie aj ďalší odborný rozvoj. Čo ťa na tejto pozícii čaká? • Budeš stále v pohybe a aktívne oslovovať našich potenciálnych ale aj existujúcich zákazníkov s pestrou ponukou služieb. • Vykonávať telefonickú, písomnú komunikáciu a pomoc potencionálnym klientom • Tvojou hlavnou úlohou bude poskytnúť im radu pri výbere služby z nášho portfólia investicii. •telefonicky oslovovať zákazníkov z internej databázy • Súčasťou tvojej práce bude dať bodku za každým obchodom uzatvorením obchodnej zmluvy. • zabezpečovanie nadštandardnej starostlivosti o klientov angažovaním sa v projektoch na neustále zlepšovanie klientskej spokojnosti • Aby sme ťa vedeli podporiť v tvojej práci, budeš nám pravidelne reportovať svoju predajnú činnosť. Zamestnanecké výhody, benefity Čo ti ponúkame? •finančné ohodnotenie je individuálne podľa skúsenosti v priemere 1250€ až 3000€ fix •provizie od 5% • Benefity • Poskytneme ti individuálne a komplexné zaškolenie (hradené firmou). • Pri predaji ti pomôže naša kvalitne vybudovaná infraštruktúra a vysoký potenciál klientov v jednotlivých regionoch • Ak využiješ svoj potenciál, môžeš spolu s nami kariérne rásť až na pozíciu tím lídra. O ďalších benefitoch ti radi povieme viac na osobnom stretnutí. Informácie o výberovom konaní Daj nám o sebe vedieť a pošli nám svoj životopis. Záujemcom, ktorí spĺňajú naše požiadavky podľa profilu sa ozveme a dohodneme si termín osobného pohovoru. Kontaktná osoba: Erik Ondrus Tel.: E-mail: office.manager@