inzercia, predaj, predám, bazár

Office manager / recepčný (asistent) - M

Kategória: Servis a služby

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Náplňou práce office managera budú bežné denné činnosti - preberanie a odosielanie pošty, starostlivosť a bežná údržba kancelárskych priestorov (napr. starostlivosť o zeleň a podobne), vykonávanie jednoduchých asistenčných činností pre zamestnancov spoločnosti (tlač dokumentov, scanovanie, archivácia a podobne), práca na recepcii, starostlivosť o služobné vozidlá a podobne.



Zamestnanecké výhody, benefity

Práca v mladom zabehnutom tíme
Práca v nových priestoroch
Flexibilita
Možnosť kariérneho rastu v rámci spoločnosti
Príjemné pracovné prostredie


Informácie o výberovom konaní

Uchádzač zašle svoj štrukturovaný životopis s fotografiou.
Uchádzač bude kontaktovaný v priebehu niekoľkých pracovných dní za účelom osobného pohovoru s možnosťou nástupu ihneď (resp. podľa dohody).


Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vodičský preukaz
B



Osobnostné predpoklady a zručnosti

Príjemné a reprezentatívne vystupovanie
Ochota učiť sa nové veci
Flexibilita
Samostatnosť
Diskrétnosť
Komunikatívnosť


Mzda

710 - 900 EUR/mesiac
Nástupný plat 710 EUR. Bonusy za bezchybne a kvalitne odvedenú prácu.


V PRÍPADE ZÁUJMU PROSÍME O ZASLANIE ŽIVOTOPISU NA STRÁNKE
Office manager / recepčný (asistent) - M
Podobné inzeráty
Recepčný
Ponúkame pracovnú pozíciu RECEPČNÝ v ubytovacom zariadení v Bratislava-Ružinov s možnosťou ubytovania. Požiadavky na uchádzača, výpis registra trestov základy práce s PC , 24/7 prevádzka pracovný pomer na dohodu ,alebo živnosť. ponúkaný plat od 4€ v čistom +stravná jednotka. Nástup možný ihneď. Viac info na t.č. .
recepčná/ recepčný
Do hotela na Donovaloch hľadáme spoľahlivú kolegyňu/ kolegu na pracovnú pozíciu recepčná/ recepčný. Trvalý pracovný pomer/nástup ihneď/ dohodou, mzda 1000 €/brutto/ mesiac. Podmienkou vzdelanie v odbore. V prípade záujmu prosíme o zaslanie Vášho životopisu na: smrekovec.riaditel@
Nábytok MIREK hľadá stolára
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Dobrý deň , firma Nábytok MIREK hľadá stolára – stabilná práca v stabilnej firme . Nie je potrebný výučný list - dôležitá je prax . Náplň práce, právomoci a zodpovednosti -práce v nábytkárskej výrobe - servisné práce na nábytku – olejovanie , brúsenie skladanie , a iné odborné práce týkajúce sa servisu záručného a pozáručného na nábytku z masívu . - montáž nábytku Podmienkou je prax v obore a skúsenosti minimálne 2 roky Zamestnanecké výhody, benefity -Stabilná a dlhodobá spolupráca -Výhodné platové podmienky -Pravidelné vyplácanie -Zamestnanecké ceny na produkty firmy Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním základné vzdelanie stredoškolské bez maturity stredoškolské s maturitou Vzdelanie v odbore Stolár , nábytkár Jazykové znalosti Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) Počet rokov praxe 2 Osobnostné predpoklady a zručnosti -precíznosť -technická predstavivosť -dôslednosť -optimizmus -schopnosť dotiahnuť veci do konca Informácie o výberovom konaní Prosím životopis poslať na manager@ ! Do predmetu správy uviesť pozícia stolár Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské bez maturity stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie Vzdelanie v odbore Stolár Jazykové znalosti Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) Prax na pozícii/v oblasti 2 Počet rokov praxe 2 Osobnostné predpoklady a zručnosti Skúsený stolár Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Firma nábytok Mirek zameraná na bývanie, špecializujeme sa na nábytok z masívu. Sídlo spoločnosti je v Košiciach. Firma existuje viac ako 20 rokov, pôsobíme v SR,ČR,HU a AT. Neustále rozširujeme naše pôsobenie. Hlavnou činnosťou je predaj nábytok prostredníctvom kamenného a internetového obchodu. Stabilná firma s každoročným rastom. Možnosť podieľať sa na spoločnom raste firmy. Kontakt Kontaktná osoba: Ing. Jakub Mirek Tel.: E-mail: manager@
Hľadáme asistenta pre účtovníctvo – Banská Bystrica
Hľadáme: Asistenta na výpomoc pri správe portfólia nájomných nehnuteľností, náplň práce je rôznorodá predovšetkým v oblastiach: - pomocné evidenčné a účtovnícke práce - interné účtovníctvo (zápis položiek v MS Excel) - vypracúvanie formulárových dokumentov - administratívna práca (vedenie evidencie, poštová agenda a pod.) - ďalšie činnosti podľa potreby. V rámci tejto vstupnej pracovnej pozície je možný kariérny rast v oblastiach účtovníctva, back office, projektového managementu alebo obchodu. Pracovná doba: Hlavný pracovný pomer, plný úväzok Pracovná doba môže byť individuálne prispôsobená Práca je vhodná aj pre študentov VŠ alebo absolventov. Ponúkame: Základné zaškolenie. Asistent bude mať k dispozícii firemný automobil, notebook, telefón a kanceláriu v centre mesta Dlhodobý, stabilný pracovný pomer, pravidelnú mzdu na čas Práca rýchlo rastúcej spoločnosti Mzda Na živnosť (faktúru) cca. 1100 - 1250 Eur / mesačne. Na pracovnú zmluvu/dohodu cca. 900 - 1000 Eur / mesačne. Preferujeme spoluprácou formou živnosti alebo pracovný pomer na dohodou. Je možné uzavrieť zmluvu o službách aj s s.r.o. Požiadavky: Vodičský preukaz a prax viesť osobný automobil MS Office, stredne pokročilý (MS Word a Excel) Miesto výkonu prác: Banská Bystrica, Zvolen Životopis a popis predošlých pracovných skúseností poslať na: alex.kreze@, predmet emailu: UČTOVNÝ ASISTENT BB
Recepčný 12hod smeny/ nočné aj denné
Mzdové podmienky (brutto) Od 1 100 EUR/mesiac + provízie z predaja služieb + €200 mesačné odmeny na základe výsledkov spoločnosti + koncoročné odmeny + odmeny pre dlhodobých zamestnancov Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - spracovanie rezervácií základe pravidiel hotela, vykonáva ubytovanie pultového hosťa, skupiny na základe potvrdených objednávok v programe Hores, - spracovanie rezervácií z on-line systémov - spracovanie wellness rezervácií a úkony spojené s wellness - vykonáva správne zúčtovanie s hosťom na základe platných cenníkov, akciových cien a pripravuje podklady na fakturáciu - zodpovedá a vykonáva počas služby dennú uzávierku a odvod tržieb do pokladne hotela - aktívna telefonická komunikácia (aj v angličtine) a emailová komunikácia - komunikácia a plnenie požiadaviek hostí - rozmanitá náplň práce v príjemnom pracovnom prostredí v mladom kolektíve Zamestnanecké výhody, benefity - zamestnanecké ubytovanie - využitie wellness (suchá sauna, parná sauna, vírivka, oddychová miestnosť) - zvýhodnené strava a nápoje (aj mimo pracovného času) - 1x ročne víkendový pobyt pre 2 osoby + deti na 4 dni (v partnerských hoteloch v Tatrách) - kolektívne športové aktivity počas roka, - požičiavanie služobného vozidla na súkromné účely - lístky do divadla grátis - veľa ďalších aktivít... Jazykové znalosti Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Samostatny recepcny/recepcna
Ponukam pracu. Blizsie informacie telefonicky ale na osobnom pohovore. Prosim o zaslanie zivotopisu, nasledne Vas budem pozyvat na pohovor.