Office manager / recepčný (asistent) - M
Kategória:
Servis a služby
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Náplňou práce office managera budú bežné denné činnosti - preberanie a odosielanie pošty, starostlivosť a bežná údržba kancelárskych priestorov (napr. starostlivosť o zeleň a podobne), vykonávanie jednoduchých asistenčných činností pre zamestnancov spoločnosti (tlač dokumentov, scanovanie, archivácia a podobne), práca na recepcii, starostlivosť o služobné vozidlá a podobne.
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca v mladom zabehnutom tíme
Práca v nových priestoroch
Flexibilita
Možnosť kariérneho rastu v rámci spoločnosti
Príjemné pracovné prostredie
Informácie o výberovom konaní
Uchádzač zašle svoj štrukturovaný životopis s fotografiou.
Uchádzač bude kontaktovaný v priebehu niekoľkých pracovných dní za účelom osobného pohovoru s možnosťou nástupu ihneď (resp. podľa dohody).
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Príjemné a reprezentatívne vystupovanie
Ochota učiť sa nové veci
Flexibilita
Samostatnosť
Diskrétnosť
Komunikatívnosť
Mzda
710 - 900 EUR/mesiac
Nástupný plat 710 EUR. Bonusy za bezchybne a kvalitne odvedenú prácu.
V PRÍPADE ZÁUJMU PROSÍME O ZASLANIE ŽIVOTOPISU NA STRÁNKE
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Náplňou práce office managera budú bežné denné činnosti - preberanie a odosielanie pošty, starostlivosť a bežná údržba kancelárskych priestorov (napr. starostlivosť o zeleň a podobne), vykonávanie jednoduchých asistenčných činností pre zamestnancov spoločnosti (tlač dokumentov, scanovanie, archivácia a podobne), práca na recepcii, starostlivosť o služobné vozidlá a podobne.
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca v mladom zabehnutom tíme
Práca v nových priestoroch
Flexibilita
Možnosť kariérneho rastu v rámci spoločnosti
Príjemné pracovné prostredie
Informácie o výberovom konaní
Uchádzač zašle svoj štrukturovaný životopis s fotografiou.
Uchádzač bude kontaktovaný v priebehu niekoľkých pracovných dní za účelom osobného pohovoru s možnosťou nástupu ihneď (resp. podľa dohody).
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Príjemné a reprezentatívne vystupovanie
Ochota učiť sa nové veci
Flexibilita
Samostatnosť
Diskrétnosť
Komunikatívnosť
Mzda
710 - 900 EUR/mesiac
Nástupný plat 710 EUR. Bonusy za bezchybne a kvalitne odvedenú prácu.
V PRÍPADE ZÁUJMU PROSÍME O ZASLANIE ŽIVOTOPISU NA STRÁNKE
Podobné inzeráty
Ponúkame pracovnú pozíciu RECEPČNÝ
v ubytovacom zariadení v Bratislava-Ružinov s možnosťou ubytovania.
Požiadavky na uchádzača, výpis registra trestov základy práce s PC , 24/7 prevádzka pracovný pomer na dohodu ,alebo živnosť.
ponúkaný plat od 4€ v čistom +stravná jednotka. Nástup možný ihneď.
Viac info na t.č. .
Do hotela na Donovaloch hľadáme spoľahlivú kolegyňu/ kolegu na pracovnú pozíciu recepčná/ recepčný. Trvalý pracovný pomer/nástup ihneď/ dohodou, mzda 1000 €/brutto/ mesiac. Podmienkou vzdelanie v odbore.
V prípade záujmu prosíme o zaslanie Vášho životopisu na: smrekovec.riaditel@
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Dobrý deň , firma Nábytok MIREK hľadá stolára – stabilná práca v stabilnej firme .
Nie je potrebný výučný list - dôležitá je prax .
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
-práce v nábytkárskej výrobe
- servisné práce na nábytku – olejovanie , brúsenie skladanie , a iné odborné práce týkajúce sa servisu záručného a pozáručného na nábytku z masívu .
- montáž nábytku
Podmienkou je prax v obore a skúsenosti minimálne 2 roky
Zamestnanecké výhody, benefity
-Stabilná a dlhodobá spolupráca
-Výhodné platové podmienky
-Pravidelné vyplácanie
-Zamestnanecké ceny na produkty firmy
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
základné vzdelanie
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore
Stolár , nábytkár
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Počet rokov praxe 2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
-precíznosť
-technická predstavivosť
-dôslednosť
-optimizmus
-schopnosť dotiahnuť veci do konca
Informácie o výberovom konaní
Prosím životopis poslať na manager@ !
Do predmetu správy uviesť pozícia stolár
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Vzdelanie v odbore
Stolár
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Prax na pozícii/v oblasti
2
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Skúsený stolár
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Firma nábytok Mirek zameraná na bývanie, špecializujeme sa na nábytok z masívu. Sídlo spoločnosti je v Košiciach. Firma existuje viac ako 20 rokov, pôsobíme v SR,ČR,HU a AT. Neustále rozširujeme naše pôsobenie. Hlavnou činnosťou je predaj nábytok prostredníctvom kamenného a internetového obchodu. Stabilná firma s každoročným rastom. Možnosť podieľať sa na spoločnom raste firmy.
Kontakt
Kontaktná osoba: Ing. Jakub Mirek
Tel.:
E-mail: manager@
Hľadáme:
Asistenta na výpomoc pri správe portfólia nájomných nehnuteľností, náplň práce je rôznorodá predovšetkým v oblastiach:
- pomocné evidenčné a účtovnícke práce
- interné účtovníctvo (zápis položiek v MS Excel)
- vypracúvanie formulárových dokumentov
- administratívna práca (vedenie evidencie, poštová agenda a pod.)
- ďalšie činnosti podľa potreby.
V rámci tejto vstupnej pracovnej pozície je možný kariérny rast v oblastiach účtovníctva, back office, projektového managementu alebo obchodu.
Pracovná doba:
Hlavný pracovný pomer, plný úväzok
Pracovná doba môže byť individuálne prispôsobená
Práca je vhodná aj pre študentov VŠ alebo absolventov.
Ponúkame:
Základné zaškolenie. Asistent bude mať k dispozícii firemný automobil, notebook, telefón a kanceláriu v centre mesta
Dlhodobý, stabilný pracovný pomer, pravidelnú mzdu na čas
Práca rýchlo rastúcej spoločnosti
Mzda
Na živnosť (faktúru) cca. 1100 - 1250 Eur / mesačne.
Na pracovnú zmluvu/dohodu cca. 900 - 1000 Eur / mesačne.
Preferujeme spoluprácou formou živnosti alebo pracovný pomer na dohodou. Je možné uzavrieť zmluvu o službách aj s s.r.o.
Požiadavky:
Vodičský preukaz a prax viesť osobný automobil
MS Office, stredne pokročilý (MS Word a Excel)
Miesto výkonu prác:
Banská Bystrica, Zvolen
Životopis a popis predošlých pracovných skúseností poslať na: alex.kreze@, predmet emailu: UČTOVNÝ ASISTENT BB
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 100 EUR/mesiac
+ provízie z predaja služieb + €200 mesačné odmeny na základe výsledkov spoločnosti + koncoročné odmeny + odmeny pre dlhodobých zamestnancov
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- spracovanie rezervácií základe pravidiel hotela, vykonáva ubytovanie pultového hosťa, skupiny na základe potvrdených objednávok v programe Hores,
- spracovanie rezervácií z on-line systémov
- spracovanie wellness rezervácií a úkony spojené s wellness
- vykonáva správne zúčtovanie s hosťom na základe platných cenníkov, akciových cien a pripravuje podklady na fakturáciu
- zodpovedá a vykonáva počas služby dennú uzávierku a odvod tržieb do pokladne hotela
- aktívna telefonická komunikácia (aj v angličtine) a emailová komunikácia
- komunikácia a plnenie požiadaviek hostí
- rozmanitá náplň práce v príjemnom pracovnom prostredí v mladom kolektíve
Zamestnanecké výhody, benefity
- zamestnanecké ubytovanie
- využitie wellness (suchá sauna, parná sauna, vírivka, oddychová miestnosť)
- zvýhodnené strava a nápoje (aj mimo pracovného času)
- 1x ročne víkendový pobyt pre 2 osoby + deti na 4 dni (v partnerských hoteloch v Tatrách)
- kolektívne športové aktivity počas roka,
- požičiavanie služobného vozidla na súkromné účely
- lístky do divadla grátis
- veľa ďalších aktivít...
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)