inzercia, predaj, predám, bazár

office manažérka

Kategória: Administratíva

Ponúkam prácu office manažérky v nemčine. Miesto: Prešov. Náplňou je najmä komunikácia v nemčine slovom aj písmom.
Oblasť pôsobenia firmy: stavebná a montážna činnosť v Nemecku a na Slovensku.
Druh pracovného pomeru a plat sú vecou dohody na osobnom pohovore.
V prípade záujmu prosím pošlite CV na adresu zen.baumont@
office manažérka
Podobné inzeráty
Manažérka - projektová manažérka Nemecko
Si priebojná , cieľavedomá, komunikatívna a ovládaš nemecký jazyk na veľmi dobrej úrovni? Potom máš všetky elementárne predpoklady stať sa členom nášho tímu. Čo bude tvoja náplň práce? - denná komunikácia s už existujúcimi klientmi v Nemecku (emailová , telefonická ) - vyhľadávanie nových partnerov a zákazok pre našich živnostníkov ( stavebné práce pre elektrikárov , zváračov a pod. ) - vytváranie zmlúv Čo by mali byť tvoje silné stránky? - zodpovednosť - dochvíľnosť - flexibilita - schopnosť predať ( obchodný duch ) - komunikatívnosť na výbornej úrovni - schopnosť zvládať stres - dať si poradit ak niečo robíš zle ( v našom tíme sa denne učíme jeden od druhého ) Čo ti vieme ponúknuť my ? - kvalitné finančné ohodnotenie - systém odmeňovania, mesačné bonusy - príjemné pracovné prostredie ( nová , priestranná zrekonštruovaná kancelária ) - príjemný kolektív ktorý je nepretržite k dispozícii pomôcť jeden druhému - zabezpečený pitný režím , taktiež káva , čaj a podobne -profesionálny , zároveň priateľský prístup od vedenia našej spoločnosti až po kolegov - služobný smartphone , notebook V našej spoločnosti ti pri obojstrannej spokojnosti garantujeme stabilitu, zázemie a patričné ohodnotenie. Ak ťa ponuka zaujala , pošli mi svoj životopis aj krátky sprievodný email. Tešíme sa na novú kolegyňu. office@ ( administratíva , práca v administratíve, práca v nemeckom jazyku )
Hľadám prácu
hľadám si prácu -kontrolór kvality (1 smena) -obch.manažér -šofér -adm.pracovník -maklér pracovala som niekoľko rokov ,ako manažérka a v posledných rokoch šofér a kontrolór. Ďakujem
Administrativna pracovnicka Asistentka Sekretarka Manazerka
Firma Hammer Elektro hľadá nemecky hovoriacu administratívnu pracovníčku do kancelárie v Nitre na dlhodobý pracovný pomer. Na veku nezáleží, práca je možná na živnosť aj TPP. Denná pracovná doba 8:00- 14:30, od po-pi. Mlady a flexibilný kolektív, na všetko vás zaučíme a tešíme sa na vás. ____________________________________________ S pozdravom / Mit freundlichen Grüβen / Best Regards Bc. Anton Kuťka Executive manager tel.: mail: anton.kutka@ web :
Asistentka konateľa -administratívny pracovník
Stavebno - obchodná spoločnosť FERIBAU,spol.s.r. o. hľadá do svojho tímu novú posilu. Náplň práce: - vytváranie cen.ponúk -spravovanie firemnej dokumentácie - plánovanie a organizovanie pracovných schôdzok, stretnutí a porád - administratívna podpora - e-mailová a telefonická komunikácia s klientmi -evidencia došlých faktúr, -spravovanie firemných webových stránok, facebook, instagram, -zabezpečenie plynulého chodu kancelárie - back office (objednávanie kancelárskych potrieb a ďalších potravín pre obsluhu návštev), -zodpovednosť za kancelárske priestory (office management), -prijímanie a uvádzanie návštev. -plnenie úloh podľa pokynov konateľa Požiadavky: *Vodičský preukaz skupiny B *Znalosť ekonom.programu POHODA,OFFICE WORD,EXCEL *stredoškolské s maturitou *nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie *vysokoškolské I. stupňa *vysokoškolské II. stupňa *vysokoškolské III. stupňa *Osobnostné predpoklady a zručnosti zodpovednosť, precíznosť, organizačná schopnosť, komunikatívnosť, lojálnosť Práca je na skrátený, alebo plný úväzok podľa dohody .
Hľadá sa asistent manažéra
Stavebna firma,Keter Construction Company s.r.o. hľadá do svojho tímu novú posilu. Náplň práce: - vytváranie cen.ponúk -spravovanie firemnej dokumentácie - plánovanie a organizovanie pracovných schôdzok, stretnutí a porád - administratívna podpora - e-mailová a telefonická komunikácia s klientmi -evidencia došlých faktur -zabezpečenie plynulého chodu kancelárie - back office (objednávanie kancelárskych potrieb a ďalších potravín pre obsluhu návštev), -zodpovednosť za kancelárske priestory (office management), -prijímanie a uvádzanie návštev. -plnenie úloh podľa pokynov konateľa Požiadavky: *Znalosť OFFICE WORD,EXCEL *stredoškolské s maturitou *nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie *vysokoškolské I. stupňa *vysokoškolské II. stupňa *vysokoškolské III. stupňa *Osobnostné predpoklady a zručnosti zodpovednosť, precíznosť, organizačná schopnosť, komunikatívnosť, lojálnosť Práca je na skrátený, alebo plný úväzok podľa dohody . Požiadavky na uchádzačov: -slovenský jazyk na úrovni C1 -anglický jazyk B2 -ruský alebo ukrajinský jazyk B2.
Office manager / Asistent  – vhodné aj pre absolventov
Hľadáme: Asistenta na rôznorodú výpomoc predovšetkým pri správe portfólia nájomných nehnuteľností, spracovanie drobných produktov na predaj (fotenie, meranie, úprava v PC), organizácia kancelárie, drobné nákupy, administratívna práca (vedenie evidencie, poštová agenda a pod.) a ďalšie činnosti podľa potreby. V rámci tejto vstupnej pracovnej pozície je možný kariérny rast v oblastiach obchod, back office, projektový management. Práca na plný úväzok, pracovná doba môže byť individuálne prispôsobená. Práca je vhodná aj pre študentov VŠ alebo absolventov. Preferujeme absolventov ktorí dosahovali mimoriadne výsledky počas štúdia. Ponúkame: Asistent bude mať k dispozícii firemný automobil, notebook, telefón a kanceláriu v centre mesta. Asistent bude kompletné zaškolený. Možnosť práce niektoré dni aj z domu. Stanete sa súčasťou rýchlo sa rozvíjajúceho a dynamického tímu. Mzda Na živnosť (faktúru) cca. 1100 - 1250 Eur / mesačne. Na pracovnú zmluvu/dohodu cca. 900 - 1000 Eur / mesačne. Preferujeme spoluprácou formou živnosti alebo pracovný pomer na dohodou. Je možné uzavrieť zmluvu o službách aj s s.r.o. Požiadavky: Vodičský preukaz a prax viesť osobný automobil MS Office, POKROČILÝ (MS Word a Excel) Miesto výkonu prác: Banská Bystrica Životopis a popis predošlých pracovných skúseností poslať na: alex.kreze@, predmet emailu: ASISTENT BB Termín pohovoru: Marec/Apríl 2023 Termín možného nástupu: Júl/August 2023 O spoločnosti Sme mladá dynamicky sa rozvíjajúca spoločnosť pôsobiaca v oblasti projektov nehnuteľností a investičných start-up projektov, s výnimočným zázemím v znalosti ekonómie, legislatívy a exekúcie projektov. Pri výbere uchádzačov o zamestnanie posudzujeme viaceré aspekty a preferujeme práce-chtivých a dlhodobo motivovaných spolupracovníkov, s prístupom k spoločnosti ako k vlastnej firme.