office manažérka
Kategória:
Administratíva
Ponúkam prácu office manažérky v nemčine. Miesto: Prešov. Náplňou je najmä komunikácia v nemčine slovom aj písmom.
Oblasť pôsobenia firmy: stavebná a montážna činnosť v Nemecku a na Slovensku.
Druh pracovného pomeru a plat sú vecou dohody na osobnom pohovore.
V prípade záujmu prosím pošlite CV na adresu zen.baumont@
Oblasť pôsobenia firmy: stavebná a montážna činnosť v Nemecku a na Slovensku.
Druh pracovného pomeru a plat sú vecou dohody na osobnom pohovore.
V prípade záujmu prosím pošlite CV na adresu zen.baumont@
Podobné inzeráty
Si priebojná , cieľavedomá, komunikatívna a ovládaš nemecký jazyk na veľmi dobrej úrovni?
Potom máš všetky elementárne predpoklady stať sa členom nášho tímu.
Čo bude tvoja náplň práce?
- denná komunikácia s už existujúcimi klientmi v Nemecku (emailová , telefonická )
- vyhľadávanie nových partnerov a zákazok pre našich živnostníkov ( stavebné práce pre elektrikárov , zváračov a pod. )
- vytváranie zmlúv
Čo by mali byť tvoje silné stránky?
- zodpovednosť
- dochvíľnosť
- flexibilita
- schopnosť predať ( obchodný duch )
- komunikatívnosť na výbornej úrovni
- schopnosť zvládať stres
- dať si poradit ak niečo robíš zle ( v našom tíme sa denne učíme jeden od druhého )
Čo ti vieme ponúknuť my ?
- kvalitné finančné ohodnotenie
- systém odmeňovania, mesačné bonusy
- príjemné pracovné prostredie ( nová , priestranná zrekonštruovaná kancelária )
- príjemný kolektív ktorý je nepretržite k dispozícii pomôcť jeden druhému
- zabezpečený pitný režím , taktiež káva , čaj a podobne
-profesionálny , zároveň priateľský prístup od vedenia našej spoločnosti až po kolegov
- služobný smartphone , notebook
V našej spoločnosti ti pri obojstrannej spokojnosti garantujeme stabilitu, zázemie a patričné ohodnotenie.
Ak ťa ponuka zaujala , pošli mi svoj životopis aj krátky sprievodný email.
Tešíme sa na novú kolegyňu.
office@
( administratíva , práca v administratíve, práca v nemeckom jazyku )
hľadám si prácu
-kontrolór kvality (1 smena)
-obch.manažér
-šofér
-adm.pracovník
-maklér
pracovala som niekoľko rokov ,ako manažérka a v posledných rokoch šofér a kontrolór.
Ďakujem
Firma Hammer Elektro hľadá nemecky hovoriacu administratívnu pracovníčku do kancelárie v Nitre na dlhodobý pracovný pomer.
Na veku nezáleží, práca je možná na živnosť aj TPP. Denná pracovná doba 8:00- 14:30, od po-pi.
Mlady a flexibilný kolektív, na všetko vás zaučíme a tešíme sa na vás.
____________________________________________
S pozdravom / Mit freundlichen Grüβen / Best Regards
Bc. Anton Kuťka
Executive manager
tel.:
mail: anton.kutka@
web :
Stavebno - obchodná spoločnosť FERIBAU,spol.s.r. o. hľadá do svojho tímu novú posilu. Náplň práce:
- vytváranie cen.ponúk
-spravovanie firemnej dokumentácie
- plánovanie a organizovanie pracovných schôdzok, stretnutí a porád
- administratívna podpora
- e-mailová a telefonická komunikácia s klientmi
-evidencia došlých faktúr,
-spravovanie firemných webových stránok, facebook, instagram,
-zabezpečenie plynulého chodu kancelárie - back office (objednávanie kancelárskych potrieb a ďalších potravín pre obsluhu návštev),
-zodpovednosť za kancelárske priestory (office management),
-prijímanie a uvádzanie návštev.
-plnenie úloh podľa pokynov konateľa
Požiadavky:
*Vodičský preukaz skupiny B
*Znalosť ekonom.programu POHODA,OFFICE WORD,EXCEL
*stredoškolské s maturitou
*nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
*vysokoškolské I. stupňa
*vysokoškolské II. stupňa
*vysokoškolské III. stupňa
*Osobnostné predpoklady a zručnosti
zodpovednosť, precíznosť, organizačná schopnosť, komunikatívnosť, lojálnosť
Práca je na skrátený, alebo plný úväzok podľa dohody .
Stavebna firma,Keter Construction Company s.r.o. hľadá do svojho tímu novú posilu. Náplň práce:
- vytváranie cen.ponúk
-spravovanie firemnej dokumentácie
- plánovanie a organizovanie pracovných schôdzok, stretnutí a porád
- administratívna podpora
- e-mailová a telefonická komunikácia s klientmi
-evidencia došlých faktur
-zabezpečenie plynulého chodu kancelárie - back office (objednávanie kancelárskych potrieb a ďalších potravín pre obsluhu návštev),
-zodpovednosť za kancelárske priestory (office management),
-prijímanie a uvádzanie návštev.
-plnenie úloh podľa pokynov konateľa
Požiadavky:
*Znalosť OFFICE WORD,EXCEL
*stredoškolské s maturitou
*nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
*vysokoškolské I. stupňa
*vysokoškolské II. stupňa
*vysokoškolské III. stupňa
*Osobnostné predpoklady a zručnosti
zodpovednosť, precíznosť, organizačná schopnosť, komunikatívnosť, lojálnosť
Práca je na skrátený, alebo plný úväzok podľa dohody .
Požiadavky na uchádzačov:
-slovenský jazyk na úrovni C1
-anglický jazyk B2
-ruský alebo ukrajinský jazyk B2.
Hľadáme:
Asistenta na rôznorodú výpomoc predovšetkým pri správe portfólia nájomných nehnuteľností, spracovanie drobných produktov na predaj (fotenie, meranie, úprava v PC), organizácia kancelárie, drobné nákupy, administratívna práca (vedenie evidencie, poštová agenda a pod.) a ďalšie činnosti podľa potreby.
V rámci tejto vstupnej pracovnej pozície je možný kariérny rast v oblastiach obchod, back office, projektový management.
Práca na plný úväzok, pracovná doba môže byť individuálne prispôsobená.
Práca je vhodná aj pre študentov VŠ alebo absolventov.
Preferujeme absolventov ktorí dosahovali mimoriadne výsledky počas štúdia.
Ponúkame:
Asistent bude mať k dispozícii firemný automobil, notebook, telefón a kanceláriu v centre mesta. Asistent bude kompletné zaškolený. Možnosť práce niektoré dni aj z domu. Stanete sa súčasťou rýchlo sa rozvíjajúceho a dynamického tímu.
Mzda
Na živnosť (faktúru) cca. 1100 - 1250 Eur / mesačne.
Na pracovnú zmluvu/dohodu cca. 900 - 1000 Eur / mesačne.
Preferujeme spoluprácou formou živnosti alebo pracovný pomer na dohodou. Je možné uzavrieť zmluvu o službách aj s s.r.o.
Požiadavky:
Vodičský preukaz a prax viesť osobný automobil
MS Office, POKROČILÝ (MS Word a Excel)
Miesto výkonu prác:
Banská Bystrica
Životopis a popis predošlých pracovných skúseností poslať na: alex.kreze@, predmet emailu: ASISTENT BB
Termín pohovoru: Marec/Apríl 2023
Termín možného nástupu: Júl/August 2023
O spoločnosti
Sme mladá dynamicky sa rozvíjajúca spoločnosť pôsobiaca v oblasti projektov nehnuteľností a investičných start-up projektov, s výnimočným zázemím v znalosti ekonómie, legislatívy a exekúcie projektov. Pri výbere uchádzačov o zamestnanie posudzujeme viaceré aspekty a preferujeme práce-chtivých a dlhodobo motivovaných spolupracovníkov, s prístupom k spoločnosti ako k vlastnej firme.