Office Sale manager
Kategória:
Obchod a predaj
Future Capital Slovakia s.r.o.
Miesto práce
Crowne Plaza Bratislava, Podchod Hodžovo námestie, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 250 - 4 000 EUR/mesiac
fix 1250 eur netto + provízie za klientov
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pozícia je vhodná aj pre čerstvých absolventov bez praxe, poskytneme vám kvalitné zaškolenie aj ďalší odborný rozvoj.
• Tvojou hlavnou úlohou bude telefonicky oslovovať zákazníkov z internej databázy
Zamestnanecké výhody, benefity
• Ak využiješ svoj potenciál, môžeš spolu s nami kariérne rásť až na pozíciu tím lídra.
• Poskytneme ti individuálne a komplexné zaškolenie (hradené firmou).
• K fixu dávame provízie od 3,4% za uzatvorenie obchodu a odmeny za počet klientov.
Informácie o výberovom konaní
Daj nám o sebe vedieť a pošli nám svoj životopis. Záujemcom, ktorí spĺňajú naše požiadavky podľa profilu sa ozveme a dohodneme si termín osobného pohovoru.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
základné vzdelanie
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ak si komunikatívny/na, rád nadväzuješ kontakt s ľudmi, táto práca je pre teba šitá na mieru.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Investičná spoločnosť
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
Kontakt
Tel.:
E-mail: praca@
Na to, aby ste reagovali na túto ponuku, nepotrebujete životopis. Stačí, keď pošlete žiadosť.
Miesto práce
Crowne Plaza Bratislava, Podchod Hodžovo námestie, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 250 - 4 000 EUR/mesiac
fix 1250 eur netto + provízie za klientov
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pozícia je vhodná aj pre čerstvých absolventov bez praxe, poskytneme vám kvalitné zaškolenie aj ďalší odborný rozvoj.
• Tvojou hlavnou úlohou bude telefonicky oslovovať zákazníkov z internej databázy
Zamestnanecké výhody, benefity
• Ak využiješ svoj potenciál, môžeš spolu s nami kariérne rásť až na pozíciu tím lídra.
• Poskytneme ti individuálne a komplexné zaškolenie (hradené firmou).
• K fixu dávame provízie od 3,4% za uzatvorenie obchodu a odmeny za počet klientov.
Informácie o výberovom konaní
Daj nám o sebe vedieť a pošli nám svoj životopis. Záujemcom, ktorí spĺňajú naše požiadavky podľa profilu sa ozveme a dohodneme si termín osobného pohovoru.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
základné vzdelanie
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ak si komunikatívny/na, rád nadväzuješ kontakt s ľudmi, táto práca je pre teba šitá na mieru.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Investičná spoločnosť
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
Kontakt
Tel.:
E-mail: praca@
Na to, aby ste reagovali na túto ponuku, nepotrebujete životopis. Stačí, keď pošlete žiadosť.
Podobné inzeráty
Spoločnosť PALFINGER Ladebordwände s.r.o. patrí do skupiny Palfinger Gruppe, ktorá už 50 rokov vyrába a predáva nakladacie zdvíhacie plošiny, ktoré sú hospodárne, flexibilné a ľahko sa ovládajú, čím podstatne uľahčujú nakladanie a vykladanie tovaru z nákladného vozidla. Vo svojom portfóliu má spoločnosť 40 produktov a celoplošnou sieťou servisu garantuje servis bez hraníc pre klientov z oblastí prepravy potravín, logistiky prepravy, odpadového hospodárstva, záchranných a bezpečnostných zložiek. Okrem predaja takisto prenajíma a požičiava.
Na uvoľnenú pozíciu spoločnosť hľadá s nástupom čo najskôr
Medzinárodného Sales Manager (m/ž/iné)
Česká republika/Slovensko/Maďarsko
s miestom výkonu práce v Bratislave
Ste odborníkom na získavanie a starostlivosť o zákazníkov?
Tak potom ste ten správny človek pre nás!
Vaša budúca pracovná náplň
- Práca v nadnárodnom prostredí (v medzinárodnom obchode) a profitujete zo svojich jazykových znalostí.
-Získavanie a starostlivosť o podniky akejkoľvek veľkosti. Od malých-stredných podnikov až po významných „globálnych aktérov“.
- S riadením zákazníkov už máte skúsenosti.
- Nielen vy, ale najmä vaši zákazníci budú prekvapený mnohorakými možnosťami, ktoré ponúkajú naše produkty (riešenia pre nakladacie zdvíhacie plošiny).
- U nás nie ste len samostatným pracovníkom, ale s podporou nášho Zákazníckeho servisu úspešne zrealizujete projekty, a to najmä v tíme.
- Máte intuíciu pre potenciálne projekty
- Radi sa vydávate do neznáma, pričom sa všade cítite ako doma, počnúc firmami so základným vybavením cez firmy, ktoré chcú upgradovať svoje vybavenie, až po komunálnu oblasť.
Váš profil
- Absolvovali ste technické vzdelanie a máte ho zmysel pre obchod. Skúsenosti s predajom nakladacích zdvíhacích plošín sú výhodou.
- Dobre ovládate nemčinu (C1) alebo angličtinu (B1), ďalšie jazyky sú výhodou.
- Radi cestujete, ste otvorený/á, zanietený/á a nevzdávate sa. Kontakty nadväzujete bez problémov.
- Okrem toho sa zaujímate o súvislosti, ktoré sú významné pre rozvoj obchodu.
Benefity:
- Moderná globálna firemná kultúra
- Náročné a v žiadnom prípade nie nudné, medzinárodné projekty
- Pravidelne možnosť práce z domu
- Atraktívna pracovná doba, ktorá zohľadňuje aj vaše súkromie prostredníctvom modelov flexibilnej pracovnej doby & za svoju energickú prácu nesiete zodpovednosť sám/sama
- Osobný kariérny plán & ďalšie vzdelávanie podľa potreby
- Významné benefity pre vaše zdravie.
Minimálna základná zložka mzdy pre túto pozíciu – v závislosti od vašej kvalifikácie a skúseností – je 2000 - 2500 EUR v hrubom, plus provízie z predaja.
Miesto výkonu práce je v Bratislave. V prípade potreby vám radi pomôžeme nájsť byt.
Ak máte záujem o túto zodpovednú pozíciu, tak sa budeme tešiť na vašu žiadosť o zamestnanie e-mailom na: bewerbung@
Pre novo otvorenú prevádzku v Trenčíne na Zlatovskej ulici príjmeme zamestnanca na obsadenie pozície SALES MANAGER-Vedúci pobočky interiérového štúdia.Požadované :vek do 45r,znalosť práce na PC,vystupovanie+komunikativnosť,základné programy PC,FB/anglický jazyk a VP výhodou.Možnosť ďalšieho rozvoja,bonusové odmeny.Základný plat podľa dohody+provízie.
Obsadzujeme nové manažérske a obchodnícke pozície po celom Slovensku..
Sme Slovenská obchodno-sprostredkovateľská spoločnosť poskytujúca komplexný prístup.
Náš profesionálny tím tvoria skúsení manažéri a obchodníci, ktorí na trhu pôsobia už viac ako 10 rokov. Spoločne si zakladáme na profesionálnom prístupe a záleží nám na spokojnosti našich klientov.
Spolu tvoríme budúcnosť a považujeme sa za stabilného partnera, ktorý vám pomôže rozhodnúť sa správne v otázke financií..
flexibilná pracovná doba
Atraktívny príjem bez horného limitu
Prístup k odbornému vzdelávaniu
Možnosť pracovať na home office
Možnosť spoznávať svet
Priateľská, rodinná atmosféra
Séria firemných benefitov
Náplň práce:
- poskytnúť čo najkvalitnejšie služby,
- tvorba databázy
- komunikácia s partnermi a inštitúciami.
- komunikácia s klientami
- poskytovať klientský servis
Vlastnosti, schopnosti, zručnosti:
- zodpovednosť,
- chuť pomáhať
- chuť sa vzdelávať
- chceš v živote niečo dostiadnuť
- timový hráč
- komunikatívny
- zvládaš plánovanie
- praca v MS Office
Prax nie je potrebná. Požadované vzdelanie Stredoškolské úplné a vyššie.
Ak sme Ťa zaujali a máš predpoklady na tieto pozície pošli svoj životopis a motivačný list na email:
Podmienky práce:
od €1100-€1600.
€900 základ/mesačne
€200 bonus / mesačne
+2 % z obratu predaja (cca od 500 mesačne a viac)
+ služobné auto + tankovacia karta + mobil. telefón + laptop
Pracovná činnosť:
Obchodný zástupca predajca pre veľkoobchod a maloobchod. Jedná sa o zmiešaný tovar (pracovná odev, obuv, ošatenie spodná bielizeň, papuče, ponožky detská obuv, čižmy, gumáky, posteľná bielizeň, uteráky, ikebany a umelé kvety)
K dispozícii máte firemný katalóg, kde máte v popise všetky dostupné produkty. Práca si vyžaduje starostlivosť o súčasných klientov ale aj vyhľadávanie nových klientov, osobný kontakt a dojednanie jednorázoveho alebo permanentného odberu tovaru. Pracujete 80% v teréne - osobný kontakt s klientom, napr: obchodné reťazce, Kaufland, Tesco, ale aj maloobchod, butiky a predajne s podobným sortimentom. 20 % vašej činnosti je práca home office administratíva, tvorba cennových ponuk, marketing, email komunikácia, tel. komunikácia s klientom, zabezpečovanie a kontrola objednávky a doručenie tovaru klientovi. Vyžaduje sa, aby ste boli aktívný vodič.
Požiadavky na zamestnanca:
Pracovné skúsenosti predajca alebo obchdný zástupca 2 roky min a viac. Skúsenosti a prax s priamym predajom tovaru konečnému zákaznikový. Skúsenosti s vyhľadavaním nový odberateľov klientov.Dobré komunikačné schopnosti, orietácia na zákaznika.
Vodičský preukaz skupiny B, aktívny vodič.
Práca s MS office, tvorba cenových ponuk.
AK máte záujem zašlite životopis, v prípadne Vášho súhlasu profilové foto, referencia výhodou. Kontakt: info@
Podmienky práce:
Fix plat €1.400
+ 2% premie z objemu predaja.
+ služobné auto takovacia karta.
+ Notebook , mobil .
Pracovná činnosť:
Práca je na SZČO - živnostník, hľadáme Obchodného zástupcu predajca pre veľkoobchod a maloobchod. Jedná sa o zmiešaný tovar (pracovná odev, obuv, ošatenie spodná bielizeň, papuče, ponožky detská obuv, čižmy, gumáky, posteľná bielizeň, uteráky, ikebany a umelé kvety)
K dispozícii máte firemný katalóg, kde máte v popise všetky dostupné produkty. Práca si vyžaduje starostlivosť o súčasných klientov ale aj vyhľadávanie nových klientov, osobný kontakt a dojednanie jednorázoveho alebo permanentného odberu tovaru. Pracujete 80% v teréne - osobný kontakt s klientom, napr: obchodné reťazce, Kaufland, Tesco, Veľkosklady, ale aj maloobchod, butiky a predajne s podobným sortimentom. 20 % vašej činnosti je práca home office administratíva, tvorba cennových ponuk, marketing, email komunikácia, tel. komunikácia s klientom, zabezpečovanie a kontrola objednávky a doručenie tovaru klientovi. Vyžaduje sa, aby ste boli aktívný vodič.
Požiadavky na zamestnanca:
Pracovné skúsenosti predajca alebo obchodný zástupca 2 roky min a viac. Skúsenosti a prax s priamym predajom tovaru konečnému zákaznikový. Skúsenosti s vyhľadavaním nový odberateľov klientov.Dobré komunikačné schopnosti, orietácia na zákaznika.
Vodičský preukaz skupiny B, aktívny vodič.
Práca s MS office.
AK máte záujem zašlite životopis,s Vášim súhlas profilové foto, referencia výhodou. Kontakt: info@
Budeš zodpovedný za:
* aktívne vyhľadávanie nových obchodných príležitostí v segmente HORECA a mloobchodu v regiónoch západného Slovenska
* nadviazanie obchodného vzťahu
* budovanie dlhodobých obchodných vzťahov so zákazníkmi
* analýzu obchodného potenciálu a konkurencie na trhu
reporting obchodných výsledkov
Čo od teba očakávame:
* skúsenosti s akvizičnou činnosťou v segmente HORECA
* prozákaznícke myslenie, obchodnícke, prezentačné a vyjednávacie zručnosti
* extrovertnú osobnosť s pozitívnym prístupom k riešeniu rôznych situácií
* znalosť PC na užívateľskej úrovni
byť aktívnym vodičom
Čo ti vieme ponúknuť:
mzdové ohodnotenie od 900€, bez zastropovanej výšky zárobku s naším provizným systémom (s radosťou ti ho predstavíme na osobnom pohovore)
byť súčastou rozvíjajúcej sa spoločnosti s veľkými ambíciami
* kompletné vstupné zaškolenie
* možnosť profesijného i osobného rastu
* rozširovanie svojich znalostí formou rôznych školení a tréningov
* 5 dní voľna nad rámec zákona
* kredit na nákup našich produktov v hodnote 300€ ročne
služobné auto, mobil a tablet aj na súkromné účely
Ak ťa naša ponuku oslovila, zašli nám tvoj životopis. Budeme sa tešiť na osobné stretnutie.
Niečo málo o nás:
Spoločnosť il primo s.r.o. vznikla v roku 2020. Zaoberáme sa dovozom kvalitných potravín z Talianska a ich následnou distribúciou na slovenskom trhu.