inzercia, predaj, predám, bazár

Office Sale manager

Kategória: Obchod a predaj

Future Capital Slovakia s.r.o.
Miesto práce
Crowne Plaza Bratislava, Podchod Hodžovo námestie, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 250 - 4 000 EUR/mesiac
fix 1250 eur netto + provízie za klientov
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pozícia je vhodná aj pre čerstvých absolventov bez praxe, poskytneme vám kvalitné zaškolenie aj ďalší odborný rozvoj.
• Tvojou hlavnou úlohou bude telefonicky oslovovať zákazníkov z internej databázy
Zamestnanecké výhody, benefity
• Ak využiješ svoj potenciál, môžeš spolu s nami kariérne rásť až na pozíciu tím lídra.
• Poskytneme ti individuálne a komplexné zaškolenie (hradené firmou).
• K fixu dávame provízie od 3,4% za uzatvorenie obchodu a odmeny za počet klientov.
Informácie o výberovom konaní
Daj nám o sebe vedieť a pošli nám svoj životopis. Záujemcom, ktorí spĺňajú naše požiadavky podľa profilu sa ozveme a dohodneme si termín osobného pohovoru.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
základné vzdelanie
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ak si komunikatívny/na, rád nadväzuješ kontakt s ľudmi, táto práca je pre teba šitá na mieru.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Investičná spoločnosť
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
Kontakt

Tel.:
E-mail: praca@

Na to, aby ste reagovali na túto ponuku, nepotrebujete životopis. Stačí, keď pošlete žiadosť.
Office Sale manager
Podobné inzeráty
Medzinárodný Sales Manager (m/ž/iné) - Bratislava
Spoločnosť PALFINGER Ladebordwände s.r.o. patrí do skupiny Palfinger Gruppe, ktorá už 50 rokov vyrába a predáva nakladacie zdvíhacie plošiny, ktoré sú hospodárne, flexibilné a ľahko sa ovládajú, čím podstatne uľahčujú nakladanie a vykladanie tovaru z nákladného vozidla. Vo svojom portfóliu má spoločnosť 40 produktov a celoplošnou sieťou servisu garantuje servis bez hraníc pre klientov z oblastí prepravy potravín, logistiky prepravy, odpadového hospodárstva, záchranných a bezpečnostných zložiek. Okrem predaja takisto prenajíma a požičiava. Na uvoľnenú pozíciu spoločnosť hľadá s nástupom čo najskôr Medzinárodného Sales Manager (m/ž/iné) Česká republika/Slovensko/Maďarsko s miestom výkonu práce v Bratislave Ste odborníkom na získavanie a starostlivosť o zákazníkov? Tak potom ste ten správny človek pre nás! Vaša budúca pracovná náplň - Práca v nadnárodnom prostredí (v medzinárodnom obchode) a profitujete zo svojich jazykových znalostí. -Získavanie a starostlivosť o podniky akejkoľvek veľkosti. Od malých-stredných podnikov až po významných „globálnych aktérov“. - S riadením zákazníkov už máte skúsenosti. - Nielen vy, ale najmä vaši zákazníci budú prekvapený mnohorakými možnosťami, ktoré ponúkajú naše produkty (riešenia pre nakladacie zdvíhacie plošiny). - U nás nie ste len samostatným pracovníkom, ale s podporou nášho Zákazníckeho servisu úspešne zrealizujete projekty, a to najmä v tíme. - Máte intuíciu pre potenciálne projekty - Radi sa vydávate do neznáma, pričom sa všade cítite ako doma, počnúc firmami so základným vybavením cez firmy, ktoré chcú upgradovať svoje vybavenie, až po komunálnu oblasť. Váš profil - Absolvovali ste technické vzdelanie a máte ho zmysel pre obchod. Skúsenosti s predajom nakladacích zdvíhacích plošín sú výhodou. - Dobre ovládate nemčinu (C1) alebo angličtinu (B1), ďalšie jazyky sú výhodou. - Radi cestujete, ste otvorený/á, zanietený/á a nevzdávate sa. Kontakty nadväzujete bez problémov. - Okrem toho sa zaujímate o súvislosti, ktoré sú významné pre rozvoj obchodu. Benefity: - Moderná globálna firemná kultúra - Náročné a v žiadnom prípade nie nudné, medzinárodné projekty - Pravidelne možnosť práce z domu - Atraktívna pracovná doba, ktorá zohľadňuje aj vaše súkromie prostredníctvom modelov flexibilnej pracovnej doby & za svoju energickú prácu nesiete zodpovednosť sám/sama - Osobný kariérny plán & ďalšie vzdelávanie podľa potreby - Významné benefity pre vaše zdravie. Minimálna základná zložka mzdy pre túto pozíciu – v závislosti od vašej kvalifikácie a skúseností – je 2000 - 2500 EUR v hrubom, plus provízie z predaja. Miesto výkonu práce je v Bratislave. V prípade potreby vám radi pomôžeme nájsť byt. Ak máte záujem o túto zodpovednú pozíciu, tak sa budeme tešiť na vašu žiadosť o zamestnanie e-mailom na: bewerbung@
SALES MANAGER -Vedúci pobočky
Pre novo otvorenú prevádzku v Trenčíne na Zlatovskej ulici príjmeme zamestnanca na obsadenie pozície SALES MANAGER-Vedúci pobočky interiérového štúdia.Požadované :vek do 45r,znalosť práce na PC,vystupovanie+komunikativnosť,základné programy PC,FB/anglický jazyk a VP výhodou.Možnosť ďalšieho rozvoja,bonusové odmeny.Základný plat podľa dohody+provízie.
Manažérske a obchodnícke pozície
Obsadzujeme nové manažérske a obchodnícke pozície po celom Slovensku.. Sme Slovenská obchodno-sprostredkovateľská spoločnosť poskytujúca komplexný prístup. Náš profesionálny tím tvoria skúsení manažéri a obchodníci, ktorí na trhu pôsobia už viac ako 10 rokov. Spoločne si zakladáme na profesionálnom prístupe a záleží nám na spokojnosti našich klientov. Spolu tvoríme budúcnosť a považujeme sa za stabilného partnera, ktorý vám pomôže rozhodnúť sa správne v otázke financií.. flexibilná pracovná doba Atraktívny príjem bez horného limitu Prístup k odbornému vzdelávaniu Možnosť pracovať na home office Možnosť spoznávať svet Priateľská, rodinná atmosféra Séria firemných benefitov Náplň práce: - poskytnúť čo najkvalitnejšie služby, - tvorba databázy - komunikácia s partnermi a inštitúciami. - komunikácia s klientami - poskytovať klientský servis Vlastnosti, schopnosti, zručnosti: - zodpovednosť, - chuť pomáhať - chuť sa vzdelávať - chceš v živote niečo dostiadnuť - timový hráč - komunikatívny - zvládaš plánovanie - praca v MS Office Prax nie je potrebná. Požadované vzdelanie Stredoškolské úplné a vyššie. Ak sme Ťa zaujali a máš predpoklady na tieto pozície pošli svoj životopis a motivačný list na email:
Obchodný zástupca / Predajca.
Podmienky práce: od €1100-€1600. €900 základ/mesačne €200 bonus / mesačne +2 % z obratu predaja (cca od 500 mesačne a viac) + služobné auto + tankovacia karta + mobil. telefón + laptop Pracovná činnosť: Obchodný zástupca predajca pre veľkoobchod a maloobchod. Jedná sa o zmiešaný tovar (pracovná odev, obuv, ošatenie spodná bielizeň, papuče, ponožky detská obuv, čižmy, gumáky, posteľná bielizeň, uteráky, ikebany a umelé kvety) K dispozícii máte firemný katalóg, kde máte v popise všetky dostupné produkty. Práca si vyžaduje starostlivosť o súčasných klientov ale aj vyhľadávanie nových klientov, osobný kontakt a dojednanie jednorázoveho alebo permanentného odberu tovaru. Pracujete 80% v teréne - osobný kontakt s klientom, napr: obchodné reťazce, Kaufland, Tesco, ale aj maloobchod, butiky a predajne s podobným sortimentom. 20 % vašej činnosti je práca home office administratíva, tvorba cennových ponuk, marketing, email komunikácia, tel. komunikácia s klientom, zabezpečovanie a kontrola objednávky a doručenie tovaru klientovi. Vyžaduje sa, aby ste boli aktívný vodič. Požiadavky na zamestnanca: Pracovné skúsenosti predajca alebo obchdný zástupca 2 roky min a viac. Skúsenosti a prax s priamym predajom tovaru konečnému zákaznikový. Skúsenosti s vyhľadavaním nový odberateľov klientov.Dobré komunikačné schopnosti, orietácia na zákaznika. Vodičský preukaz skupiny B, aktívny vodič. Práca s MS office, tvorba cenových ponuk. AK máte záujem zašlite životopis, v prípadne Vášho súhlasu profilové foto, referencia výhodou. Kontakt: info@
Obchodný zástupca / Predajca.
Podmienky práce: Fix plat €1.400 + 2% premie z objemu predaja. + služobné auto takovacia karta. + Notebook , mobil . Pracovná činnosť: Práca je na SZČO - živnostník, hľadáme Obchodného zástupcu predajca pre veľkoobchod a maloobchod. Jedná sa o zmiešaný tovar (pracovná odev, obuv, ošatenie spodná bielizeň, papuče, ponožky detská obuv, čižmy, gumáky, posteľná bielizeň, uteráky, ikebany a umelé kvety) K dispozícii máte firemný katalóg, kde máte v popise všetky dostupné produkty. Práca si vyžaduje starostlivosť o súčasných klientov ale aj vyhľadávanie nových klientov, osobný kontakt a dojednanie jednorázoveho alebo permanentného odberu tovaru. Pracujete 80% v teréne - osobný kontakt s klientom, napr: obchodné reťazce, Kaufland, Tesco, Veľkosklady, ale aj maloobchod, butiky a predajne s podobným sortimentom. 20 % vašej činnosti je práca home office administratíva, tvorba cennových ponuk, marketing, email komunikácia, tel. komunikácia s klientom, zabezpečovanie a kontrola objednávky a doručenie tovaru klientovi. Vyžaduje sa, aby ste boli aktívný vodič. Požiadavky na zamestnanca: Pracovné skúsenosti predajca alebo obchodný zástupca 2 roky min a viac. Skúsenosti a prax s priamym predajom tovaru konečnému zákaznikový. Skúsenosti s vyhľadavaním nový odberateľov klientov.Dobré komunikačné schopnosti, orietácia na zákaznika. Vodičský preukaz skupiny B, aktívny vodič. Práca s MS office. AK máte záujem zašlite životopis,s Vášim súhlas profilové foto, referencia výhodou. Kontakt: info@
HORECA Hunter / Sales manager
Budeš zodpovedný za: * aktívne vyhľadávanie nových obchodných príležitostí v segmente HORECA a mloobchodu v regiónoch západného Slovenska * nadviazanie obchodného vzťahu * budovanie dlhodobých obchodných vzťahov so zákazníkmi * analýzu obchodného potenciálu a konkurencie na trhu reporting obchodných výsledkov Čo od teba očakávame: * skúsenosti s akvizičnou činnosťou v segmente HORECA * prozákaznícke myslenie, obchodnícke, prezentačné a vyjednávacie zručnosti * extrovertnú osobnosť s pozitívnym prístupom k riešeniu rôznych situácií * znalosť PC na užívateľskej úrovni byť aktívnym vodičom Čo ti vieme ponúknuť: mzdové ohodnotenie od 900€, bez zastropovanej výšky zárobku s naším provizným systémom (s radosťou ti ho predstavíme na osobnom pohovore) byť súčastou rozvíjajúcej sa spoločnosti s veľkými ambíciami * kompletné vstupné zaškolenie * možnosť profesijného i osobného rastu * rozširovanie svojich znalostí formou rôznych školení a tréningov * 5 dní voľna nad rámec zákona * kredit na nákup našich produktov v hodnote 300€ ročne služobné auto, mobil a tablet aj na súkromné účely Ak ťa naša ponuku oslovila, zašli nám tvoj životopis. Budeme sa tešiť na osobné stretnutie. Niečo málo o nás: Spoločnosť il primo s.r.o. vznikla v roku 2020. Zaoberáme sa dovozom kvalitných potravín z Talianska a ich následnou distribúciou na slovenskom trhu.