Osobný/á asistent/ka TPP
Kategória:
Administratíva
Hľadám na trvalý pracovný pomer osobného asistenta/tku na TPP.
Náplň práce:
Administratíva firmy, vybavovanie osobných termínov, spracovávanie faktúr.
Podmienky uchádzača:
•Byť zručný na PC
•Ovládať stresové situácie/Pohotovosť v príprade riešenia firmových záležitosti
•Pozitivné myslenie
•Anglicky/Nemecký jazyk (jeden z tíchto jazykov je potreba na B1!!)
Výhody:
•Nástupný plat je 800,-€ na mesiac + bonusy •Firemný telefón na súkromné účely, Notebook
•Po zaškolení firémne vozidlo
•Firemné akcie
•Žiaden stereotyp
V prípade záujmu vás poprosím kontaktovat na čísle .
Náplň práce:
Administratíva firmy, vybavovanie osobných termínov, spracovávanie faktúr.
Podmienky uchádzača:
•Byť zručný na PC
•Ovládať stresové situácie/Pohotovosť v príprade riešenia firmových záležitosti
•Pozitivné myslenie
•Anglicky/Nemecký jazyk (jeden z tíchto jazykov je potreba na B1!!)
Výhody:
•Nástupný plat je 800,-€ na mesiac + bonusy •Firemný telefón na súkromné účely, Notebook
•Po zaškolení firémne vozidlo
•Firemné akcie
•Žiaden stereotyp
V prípade záujmu vás poprosím kontaktovat na čísle .
Podobné inzeráty
ASISTENT, ADMINISTRATÍVNY PRACOVNÍK - REALITNÝ MAKLÉR - pre oblasť Košice, Košice - okolie a Maďarsko v okruhu 100 km od Košíc.
Náplň práce:
- aktívne správa nehnuteľností
- komunikácia s klientmi
- obhliadky nehnuteľností
- ponuka nehnuteľností klientom
- správa a aktualizácia portfólia nehnuteľností.
Druh pracovného pomeru :
- TPP
- Mandátna Zmluva
- živnosť.
Platové podmienky :
TPP : 900€/mesačne v čistom
Živnosť, zmluva : od 1.500€
Iné výhody :
- prestížna práca podporená zázemím úspešnej spoločnosti
- pohyblivá pracovná doba
- zaučenie a komplexná podpora
- auto
- mobil
- PC
- mobil a internet.
Miesto práce :
Kancelária - Košice
Košický kraj - Košice, Košice - okolie, pohraničné oblasti Maďarska od Košíc.
Informácie pre uchádzačov : Ak spĺňate nami uvedené kritéria a naša ponuka Vás oslovila, prosíme Vás, aby ste svoje písomné žiadosti spolu so životopisom posielali výlučne mailom na adresu: info@
Požadované vzdelanie : SŠ, VŠ,
Príjemné vystupovanie, komunikácia
Základná podmienka: Znalosť Maďarského slovom a písmom, anglicky slovom, ovládanie internetu, mobilu a PC.
Ďalšie požiadavky :
- osobnosť s obchodným talentom
- lojálnosť voči firme
- komunikatívnosť
- kreatívne myslenie
- zodpovednosť
- maximálne nasadenie
- samostatnosť
- flexibilita
- dochvíľnosť.
Vhodných kandidátov pozveme na osobný pohovor.
Životopis pošlite na emailovú adresu: info@
Materiály a podklady, ktoré nám poskytnete spracujeme v súlade so zákonom č.: 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov.
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.
ASISTENT, ADMINISTRATÍVNY PRACOVNÍK - REALITNÝ MAKLÉR - pre oblasť Košice, Košice - okolie a Maďarsko v okruhu 100 km od Košíc.
Náplň práce:
- aktívne správa nehnuteľností
- komunikácia s klientmi
- obhliadky nehnuteľností
- ponuka nehnuteľností klientom
- správa a aktualizácia portfólia nehnuteľností.
Druh pracovného pomeru :
- TPP
- Mandátna Zmluva
- živnosť.
Platové podmienky :
TPP : 900€/mesačne v čistom
Živnosť, zmluva : od 1.500€
Iné výhody :
- prestížna práca podporená zázemím úspešnej spoločnosti
- pohyblivá pracovná doba
- zaučenie a komplexná podpora
- auto
- mobil
- PC
- mobil a internet.
Miesto práce :
Kancelária - Košice
Košický kraj - Košice, Košice - okolie, pohraničné oblasti Maďarska od Košíc.
Informácie pre uchádzačov : Ak spĺňate nami uvedené kritéria a naša ponuka Vás oslovila, prosíme Vás, aby ste svoje písomné žiadosti spolu so životopisom posielali výlučne mailom na adresu: info@
Požadované vzdelanie : SŠ, VŠ,
Príjemné vystupovanie, komunikácia
Základná podmienka: Znalosť Maďarského jazyka slovom a písmom, anglicky slovom, ovládanie internetu, mobilu a PC.
Ďalšie požiadavky :
- osobnosť s obchodným talentom
- lojálnosť voči firme
- komunikatívnosť
- kreatívne myslenie
- zodpovednosť
- maximálne nasadenie
- samostatnosť
- flexibilita
- dochvíľnosť.
Vhodných kandidátov pozveme na osobný pohovor.
Životopis pošlite na emailovú adresu: info@
Materiály a podklady, ktoré nám poskytnete spracujeme v súlade so zákonom č.: 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov.
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.
Do nášho kolektívu hľadáme možno práve Vás na pozíciu Asistent/asistentka pre rozvoj a spoluprácu v nemecky hovoriacich krajinách v oblasti stavebníctva.
Čo od Vás očakávame ?
Podmienka pri nástupe:
-Plynule ovládanie nemeckého jazyka na pokročilej komunikačnej úrovni
-nemecký jazyk na pokročilej úrovni slovom aj písmom-
-Vítane,
- samostatnosť, flexibilita,
- zručnosť s PC
- prax v tejto oblasti veľmi vítaná, nie však nutná , zaučíme Vás
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- komunikácia s už existujúcimi klientami v NJ
Čo môžete očakávať od nás ?
-možnosť pružného pracovného času po dohode
- kvalitné a patričné ohodnotenie
- priateľský kolektív
-dlhodobá spolupráca, podpora, zázemie
-služobný notebook, smartfón
Druh pracovného pomeru
/TPP / živnosť, poprípade da sa pracovať aj na skrátený pracovný úväzok ale preferujeme TPP
Mzda
od 700 do 1300€, podľa pracovného pomeru , a zručností.
Kancelária sídli v Humennom . Home-Office nie je možný.
Tešíme sa na spoluprácu !
Bližšie info na :
Firma DELENA s.r.o so sídlom v Prievidzi, hľadá šikovného uchádzača alebo uchádzačku na pracovnú pozíciu :
ASISTENT/KA, ADMINISTRATÍVNY PRACOVNÍK
(pre komunikáciu so zahraničnými klientami)
Náplň práce:
- aktívna komunikácia s klientami v anglickom a nemeckom jazyku
- zodpovednosť za pridelený projekt
Druh pracovného pomeru :
- TPP
Platové podmienky :
TPP : 850€/mesačne v čistom
Iné výhody :
- pohyblivá pracovná doba
- zaučenie a komplexná podpora
- auto
- mobil
- PC
Miesto práce :
Kancelária - Prievidza
(po dohode možný aj striedavý home office)
Požadované vzdelanie :
minimálne úplné SŠ s maturitou
Základná podmienka:
- nemeckého jazyka úroveň A1/A2
- anglický jazyk úroveň B1/B2
- ovládanie internetu, mobilu a PC
- vodičský preukaz sk. B,
- Microsoft Word, Exel úroveň pokročilý.
Ďalšie požiadavky :
- príjemné vystupovanie, komunikácia
- lojálnosť voči firme
- komunikatívnosť
- kreatívne myslenie
- zodpovednosť
- maximálne nasadenie
- samostatnosť
- flexibilita
- dochvíľnosť
Informácie pre uchádzačov :
Ak spĺňate nami uvedené kritéria a naša ponuka Vás oslovila, prosíme Vás, aby ste svoje písomné žiadosti spolu so životopisom posielali mailom na e-mail denelapd@
Bratislava , - okolie a Zahraničné Developerske projekty .
Náplň práce:
- aktívne vyhladávanie investorov
- komunikácia s klientmi
- ponuka nehnuteľností klientom
- správa a aktualizácia portfólia nehnuteľností, a Kryptomien
Druh pracovného pomeru :
- TPP
- Mandátna Zmluva
- živnosť.
Platové podmienky :
TPP : 1250€/mesačne v čistom
Živnosť, zmluva : od 1.500€
Iné výhody :
- prestížna práca podporená zázemím úspešnej spoločnosti
- pohyblivá pracovná doba
- zaučenie a komplexná podpora
- mobil
- PC
- mobil a internet.
Miesto práce :
Kancelária - Bratislava
Informácie pre uchádzačov : Ak spĺňate nami uvedené kritéria a naša ponuka Vás oslovila, prosíme Vás, aby ste svoje písomné žiadosti spolu so životopisom posielali výlučne mailom na adresu: office.manager@
Požadované vzdelanie : SŠ, VŠ,
Príjemné vystupovanie, komunikácia
Ďalšie požiadavky :
- osobnosť s obchodným talentom
- lojálnosť voči firme
- komunikatívnosť
- kreatívne myslenie
- zodpovednosť
- maximálne nasadenie
- samostatnosť
- flexibilita
- dochvíľnosť.
Vhodných kandidátov pozveme na osobný pohovor.
Životopis pošlite na emailovú adresu: office.manager@
Materiály a podklady, ktoré nám poskytnete spracujeme v súlade so zákonom č.: 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov.
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.
Hľadám prácu na TPP ako administratívna pracovníčka. Mám 27 rokov, žijem v Senci. Pracovala som ako referentka odbytu a ako asistentka predaja. Viem pracovať v kolektíve a samostatne. Mám základy angličtiny a nemčiny. Viem pracovať s PC (word, excel, powerpoint) a s internetom. Som zodpovedná, flexibilná, rada sa učím nové veci.
Pracovné ponuky ako finančný poradca nevolať!