inzercia, predaj, predám, bazár

PERSONÁLNY KOORDINÁTOR / RECRUITER HOVORIACI NEMECKY

Kategória: Administratíva

Miesto práce: Banská Bystrica

Druh pracovného pomeru: živnosť / plný úväzok / dohoda

Termín nástupu: Ihneď

Mzdové podmienky: 1000-1500 EUR/mesiac



NÁPLŇ PRÁCE, PRÁVOMOCI A ZODPOVEDNOSTI:

Tvojou hlavnou náplňou práce bude agenda nástupov nových zamestnancov, starostlivosť o aktívnych zamestnancov a komunikácia s novými zahraničnými partnermi.
- komplexná príprava zmluvnej dokumentácie pre novo nastupujúcich zamestnancov
-komunikácia so zahraničnými partnermi a aktívne kontaktovanie nových partnerov
- koordinácia nových zamestnancov pri nástupoch a kompletné riešenie agendy týkajúcej sa nástupov
- riešenie každodennej agendy - starostlivosť o zamestnancov, riešenie ich požiadaviek a problémov, riešenie potrebných legislatívnych náležitostí
- práca s ubytovaním, dopravou - koordinácia už aktívnych zamestnancov v rámci ubytovania a dopravy
- výpomoc pri mzdovej a personálnej agende (zálohy, výplaty, podpisovanie listín a podobne)
- v prípade, ak to bude možné - pravidelný reporting
- veľmi oceníme aj aktivitu v rámci návrhov na optimalizáciu a zefektívnenie jednotlivých procesov a činností spoločnosti

ZAMESTNANECKÉ VÝHODY A BENEFITY
- Nadštandardné platové ohodnotenie
- Možnosť navýšenia platu
- Výkonnostné prémie
- Služobný mobil,
- Notebook,
- Práca v stabilnej spoločnosti,
- Možnosť zálohy
- V prípade potreby služobné vozidlo


Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu pošlite svoj životopis na emailovú adresu job@
alebo nás kontaktujte telefonicky na .

POŽIADAVKY NA ZAMESTNANCA:
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Pokročilý (C1) a Slovenský jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti
Hr koordinátor / Tlmočník

Počet rokov praxe
1

OSOBNOSTNÉ PREDPOKLADY A ZRUČNOSTI:
Príjemné a seriózne vystupovanie
Výborné komunikačné a organizačné schopnosti
Zodpovedný prístup k práci
Samostatnosť, spoľahlivosť, systematickosť
Komunikatívnosť
Chuť pracovať

Stručná charakteristika spoločnosti:
Firma Acrux s.r.o. pôsobí na slovenskom trhu už od roku 2009. Zameriavame sa predovšetkým na stavebnú činnosť a sprostredkovanie zamestnania v zahraničí
PERSONÁLNY KOORDINÁTOR / RECRUITER HOVORIACI NEMECKY
Podobné inzeráty
Recruiter/ Administratívny pracovník
Prijmeme do nášho tímu v Žiline kolegyňu/kolegu na pracovnú pozíciu: Recruiter/Administratívny pracovník/čka, ktorého HLAVNOU PRACOVNOU NÁPLŇOU BUDE: - aktívne vyhľadávanie kandidátov v regióne - zverejňovanie inzerátov na webových portáloch - kontaktovanie kandidátov, realizácia telefonických a osobných pohovorov - nábor a výber nových zamestnancov na rôzne pozície - komplexná zodpovednosť za administratívne činnosti - kontrola, spracovanie a evidencia dochádzok zamestnancov - príprava podkladov pre mzdové a personálne oddelenie Osobnostné predpoklady: - skúsenosti v oblasti náboru/ výberu zamestnancov a obsadzovaní rôznych typov pozícií - zodpovednosť - komunikatívnosť - samostatnosť - príjemné vystupovanie - orientácia na cieľ/ výsledok a vytrvalosť pri jeho dosahovaní - proaktívny prístup - odolnosť voči stresu - ochota učiť sa nové veci Prax s náborom zamestnancov min. 2 roky Mzdové podmienky: od 1000 €/mesiac + odmeny Sú komunikácia, samostatnosť, pozitívny prístup, organizovanosť tvojou silnou stránkou? Ak áno, pošli nám svoje CV, aby si sa k nám mohla/mohol pridať čo najskôr.
Koordinátor/ka - Manager/náborár
Dobrý deň do nášho tímu hľadáme šikovného chlapa alebo ženu na pozíciu pre akvizíciu nových klientov v oblasti stavebníctva pre Nemecko Vašou úlohou bude vyhľadávanie a akvizícia Externých firiem na spoluprácu v oblasti stavebníctva (primárne elektroinštalácia), Ponúkame našich pracovníkov pre spoluprácu (firma/personálna agentúra) Čo Vás čaká? - Vyhľadávanie a kontaktovanie Nemeckých firiem - Komunikácia s klientom: dohodnutie podmienok pre spoluprácu (cena, počet ľudí, dĺžka trvania spolupráce atď.) - Udržiavanie komunikácie už s úspešnými spoluprácami. - Vedenie databázy firiem a komunikácie a Čo Vám ponukáme? - Firemný mobil - práca 8:00 - 15:00 - Zaujímavé finančné ohodnotenie nástupný plat fix 550€ (v čistom) + pohyblivá zložka až v priemere do výšky 2000€ v čistom zabezpečená práca do 5-ľudí: fix mesačne 550€ v čistom práca pre 5-10 ľudi: fix + 95€ za osobu práca pre 10-15 ľudí fix + 95€ + 110€/osoba zabezpečenie práce pre 16 a viac + 120€/osoba Priemerná mesačná mzda 1200-1700€ v čistom - Práca na HTPP alebo na živnosť. Koho hľadáme? - Priebojného a nebojácneho človeka komunikovať - Cieľavedomý - Maximálne flexibilný (potrebné riešiť problémy na stavbe, ubytovaní) niekedy aj večer - Ochota pracovať a vzdelávať sa - Milá a ústretová komuníkácia - Nemecky hovoriaci slovom aj písmom Anglický jazyk výhodou - Skúsenosti s obdobnou prácou podmienkou! (vedieť vyjednať a dohodnúť podmienky v Nemeckom Jazyku) Komunikáciu a akvizíciu nových zamestnancov, fakturácie, pripomienky a požiadavky zamestnancov rieši iný kolega. Vašou úlohou je akvizícia a komunikácia s Nemeckými partnermi. Pre viac informácií ma kontaktujte na tel. čísle alebo Prípadne zašlite Váš životopis na prstek.peter@ Nástup možný ihneď, práca sa vykonáva priamo u nás v kancelárií v Nitre/Čermáň
Staňte sa koordinátorom v našom tíme - práca aj z domu
Hľadáme šikovných a ambicióznych biznis partnerov do nášho tímu. Otvárame novú biznis skupinu, preto máte teraz jedinečnú možnosť obsadiť u nás pozíciu koordinátor. Spolupracujeme s medzinárodnou spoločnosťou a našou hlavnou činnosťou je rozvoj internetového obchodu, starostlivosť o obchodné tímy. Ide o jednoduchú prácu, na niekoľko hodín týždenne, pokojne aj popri inej práci. Pracujete z domu alebo odkiaľkoľvek, prípadne môžete využívať našu kanceláriu. Náplňou práce: -vedenie bežnej administratívy -komunikácia medzi obchodnými partnermi a klientmi -aktívne oslovovanie a starostlivosť o klientov - komunikácia, odpovedanie otázok, poskytovanie informácií -úzka spolupráca so skúsenejšími členmi tímu -nehľadáme ľudí do priameho predaja -pozícia vhodná aj pre študentov VŠ, mamičky -zaškoľovanie Výhody, benefity -flexibilný pracovný čas - venujete sa práci kedy vám vyhovuje -nezávislosť - môžete prácu vykonávať odkiaľkoľvek - nevyhnutné pripojenie na internet -osobnostný rozvoj aj kariérny rast -možnosť práce z domu, popri práci, materskej alebo rodičovskej dovolenke -podpora tímu, proces zaškoľovania, online školenia -zaujímavý a motivačný systém odmeňovania -finančné ohodnotenie je individuálne podľa pracovnej pozície - Koordinátor v priemere 1000€ Požiadavky a znalosti: - ovládať PC a mobil - slovenský jazyk - expert - iný cudzí jazyk - výhoda - vodičský preukaz - výhoda - príjemné vystupovanie a prejav - chuť pracovať a rozvíjať sa - disciplína, dôslednosť - samostatnosť Práca vhodná pre uchádzačov v rámci celej SR! Jedná sa o online podnikanie, kedy od vyššie dosiahnutých pozícii sa pracuje na živnosť. Ak ste osoba, ktorá chce zlepšiť svoju finančnú situáciu a máte ochotu na tom pracovať, je to skvelá príležitosť. Máme systém, ktorý keď sa naučíte a aplikujete do praxe - ovplyvní vaše výsledky veľmi rýchlo. Táto pracovná ponuka je aj pre uchádzačov slovensky hovoriacich žijúcich mimo SR - napíšte nám v správe, v ktorej krajine žijete a povieme Vám, aké sú možnosti spolupráce. Ak Vás ponuka oslovila, kontaktujte nás písomne cez email.
Nemecky hovoriaci Manager
Zdravím, do nášho kolektívu príjmeme nemecky hovoriacu osobu. Ide o kancelársku prácu (zastupovanie firmy pri online pohovoroch poradách so zahraničnými klientmi) Požadujeme: Flexibílnosť Diskrétnosť Profesionalitu Nemčinu na pokročilej úrovni Platové podmienky dohodou 1000+€ Tešíme sa na Vás
Tlmočenie
Ponúkam tlmočenie firmám, fizickým, právnickým osobám, ktoré sú zamerané na nemecky hovoriaci trh. Písomna, ústna a osobná komunikácia so zákaznikmi. Mám dlhoročné skúsenosti s nemecky hovoriacmimi zákaznikmi. Nemčina na úrovni C2. Angličtina B2.
Administratívno personálny konzultant
Do nášho tímu hľadáme administratívno - personálneho konzultanta. Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: - denná komunikácia s uchádzačmi o zamestnanie - telefonické poradenstvo pre zamestnaných klientov - kontrola plnenia činností svojho prideleného HR tímu - tvorba inzercie - operatívne riešenia vzniknutých situácií - práca s PC Ponúkané výhody: - občasná práca z domu (možnosť Home Office) - teambuilding - vzdelávacie aktivity - služobný notebook + telefón Platové podmienky: 800 € (možné navýšenie mzdy po skúšobnej dobe) Neváhajte nás kontaktovať na tel. č.: alebo mailom: globalweb.presov@