Podnikateľský plán/zámer
Kategória:
Financie a ekonomika
Pomôžem s vypracovaním podnikateľského plánu/zámeru pre živnostníkov a malé firmy, vhodný pre získanie príspevku z Upsvar, k žiadosti o úver v banke.
Cena od 8,-eur/A4
Cena od 8,-eur/A4
Podobné inzeráty
Pripravim Business and Financnial Plan pre start-up firmy, ktore sa zaujimaju o zabespecenie kapitalu (Seed a Series A) fundraising, po anglicky. Konzultacia -registracia firiem v Anglicku, priprava vsetkych prezentacii - Investment Picth, Teaser, Financial and Business Plan. Cena dohodou - zavisi od complexu prezentacie.
Ps. I prepare all documents for startup companies to raise funds, from Seed to Series A fundraising. Fee upon agreement and depends on project complexity.
Pomôžem s vypracovaním podnikateľského plánu/zámeru pre živnostníkov a malé firmy, vhodný pre získanie príspevku z Upsvar, k žiadosti o úver v banke.
Cena od 8,-eur/A4
Hľadám 10 mladých a ambicióznych ľudí.
Ako podnikateľ ponúkam 12rokov svojich skúseností a zámer otvoriť 3 nové kancelárie v 3 rôznych mestách.
Na začiatok sa absolvuje vzdelávací program spolu s ukážkou v praxi, následne sa rozhodne
či to bude práca:
- popri (zamestnaní/ štúdiu/ materskej). priemer 300-800€
- full time JOB. priemer 1000 - 2000€
- alebo manažérska pozícia a začiatok vlastného podnikania. 3000€ +
Dôraz kladieme na kvalitu a výber ľudí. Nadštandardné finančné ohodnotenie si vyžaduje
naozaj proklientsky prístup a profesionálne vystupovanie.
Pri úspešnom budovaní kariéry, sa tí najlepší časom osamostatnia.
Podmienky:
-Vek min. 19 - 35r.
-stredné , maturita, VŠ vzdelanie výhodou
-Komunikatívnosť
-Cieľavedomosť a serióznosť nutnosťou
-ideálne VP sk. B a vlastné vozidlo, nie je to však podmienka.
Benefity:
-Zaškolenie (aj skúsení aj ľudia nový v obore)
-Kariérny rast
-celoeurópska spoločnosť (15krajin EU) 50r. na trhu
-Preplatenie skúšok k vykonávaniu činnosti
-Pracovný tablet
-Tímové akcie - teambuilding.
-Flexibilný pracovný čas
-Rozvoj osobnosti
Práca vhodná aj pre ľudí, ktorí nemajú predošlé skúsenosti
profesia sa dá vykonávať podľa dohody na
-brigádnu činnosť alebo SZČO - príjem podľa vykonanej práce.
Poprosím, cez link nižšie vyplňte formulár -
IBA TÍ ĽUDIA, KTORÍ CHCÚ naozaj NA SEBE PRACOVAŤ !
nestrácajme navzájom čas, ak chcete rýchle peniaze , zamestnanie na 8h - nieste vhodný kandidát.
Naopak ak máte seriózny záujem svoj život zmeniť, mať násobne vyšší príjem , firemné dovolenky ale aj ochotu na sebe pracovať,. budem veľmi rád za naše stretnutie a Váš čas.
Dobrý deň, ponúkam prácu pre človeka, ktorý sa chce vzdelávať v oblasti finančného trhu, chce poskytovať profesionálne finančné služby a chce sa osobnostne ako i komunikačne rozvíjať. Pracovné pozície sú obsadzované v BNB, TN.
Náplň práce finančného sprostredkovateľa:
Kontrola existujúcich zmlúv na finančnom trhu
Práca s PC a firemných systémom
Komunikácia s klientom a obchodnými partnermi
Jednoduchá administratíva
Náplň práce na pozícii manažéra pobočky:
Vedenie a riadenie ľudí
Personalistika ( pracovné pohovory, školenia a rozvoj ľudí na pobočke)
Benefity:
Práca v mladom a dynamickom kolektíve
Garantovaný plán kariery
Firemné benefity
Nadštandardné finančné ohodnotenie
Flexibilný pracovný čas
Požiadavky: komunikatívnosť, cieľavedomosť, učenlivosť
V prípade záujmu ma kontaktuje telefonicky prípadne zašlite váš životopis na email: mdauda70@
Rozširujem zabehnutú pobočku a poskytujem viaceré voľné pozície v obchodno-ekonomickej oblasti. Náplň práce zahŕňa:
-kontrolu existujúcich riešení,
-hľadanie výhodnejších riešení,
-práca s PC (Word, Excel, Power point)
-komunikácia (všetky spôsoby),
-reporty.
Benefity: -férový kariérny plán, flexibilný pracovný čas, bezplatný a komplexný školiaci systém, mladý dynamický kolektív, možnosť fungovania home-office, firemné akcie, dovolenky, súťaže.
V prípade záujmu ma kontaktujte na e-mail asistent.turanova@ s priložením CV. V priebehu aktuálneho alebo nasledujúceho týždňa Vás budem telefonicky kontaktovať na dohodnutie si pracovného pohovoru.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
-ročné kalkulácie a rozpočty, operatívne kalkulácie a mesačné rozpočty
- vypracúva a predkladá operatívny plán pre príslušné obdobie
-vypracováva podklady a analýzy ,súvisiace s plnením operatívneho a ročného plánu
-vypracováva rozbory a štatistiku za príslušné obdobia
-rozpis úloh na príslušný rok vrátanie zmien a úprav, metodicky riadi plánovacie činnosti
-všetky činnosti súvisiace o zabezpečením spracovania ročných a operatívnych kalkulácií a rozpočtov
-analýzy mimoriadnych dopadov na náklady, dopad zo zmeny cien surovín, energií, kurzov, cien
výrobkov, štruktúry sortimentov, vývoja fixných nákladov
-evidenciu, likvidáciu a párovanie materiálových faktúr
- vnútropodnikové doklady – rozúčtovanie energií, aktivácie, prínos fixných nákladov
Zamestnanecké výhody, benefity
- trvalá a stabilná práca s perspektívou kariérneho rastu,
- komplexné zaškolenie,
- spravodlivé a motivujúce platové ohodnotenie,
- flexibilná pracovná doba,
- možnosť práce z domu,
- motivačný príspevok za dochádzku,
- bohatý sociálny program vyplývajúci z kolektívnej zmluvy,
- poskytovanie čerstvej varenej stravy v priestoroch spoločnosti,
- príspevok pri narodení dieťaťa zamestnancovi,
- príspevok pre darcov krvi,
- zdravotná starostlivosť o zamestnancov,
- poskytovanie ochranných pracovných prostriedkov,
- zamestnanecké eventy,
- zľavy na nákup tovarov a služieb u zmluvných partnerov po predložení zamestnaneckého
preukazu,
- ľudský prístup, priateľské pracovné prostredie, demokratická firemná kultúra.
Počet rokov praxe
2
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax v oblasti plánovania a reportingu výhodou,
- skúsenosť práce so SAPom výhodou (moduly FI a CO),
- zodpovednosť, lojálnosť, spoľahlivosť, samostatnosť, precíznosť, flexibilita
- organizačné a komunikačné schopnosti, odolnosť voči stresu.
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Expert
Microsoft Excel - Expert
Microsoft PowerPoint - Expert
SAP FI/CO - Základy
Vzdelanie v odbore
ekonomický
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)