inzercia, predaj, predám, bazár

Podnikateľský plán/zámer

Kategória: Financie a ekonomika

Pomôžem s vypracovaním podnikateľského plánu/zámeru pre živnostníkov a malé firmy, vhodný pre získanie príspevku z Upsvar, k žiadosti o úver v banke.
Cena od 8,-eur/A4
Podnikateľský plán/zámer
Podobné inzeráty
Business Plan/ Financial Plan for Start-ups
Pripravim Business and Financnial Plan pre start-up firmy, ktore sa zaujimaju o zabespecenie kapitalu (Seed a Series A) fundraising, po anglicky. Konzultacia -registracia firiem v Anglicku, priprava vsetkych prezentacii - Investment Picth, Teaser, Financial and Business Plan. Cena dohodou - zavisi od complexu prezentacie. Ps. I prepare all documents for startup companies to raise funds, from Seed to Series A fundraising. Fee upon agreement and depends on project complexity.
Podnikateľský plán/zámer
Pomôžem s vypracovaním podnikateľského plánu/zámeru pre živnostníkov a malé firmy, vhodný pre získanie príspevku z Upsvar, k žiadosti o úver v banke. Cena od 8,-eur/A4
hľadám 10 mladých a ambicióznych ľudí
Hľadám 10 mladých a ambicióznych ľudí. Ako podnikateľ ponúkam 12rokov svojich skúseností a zámer otvoriť 3 nové kancelárie v 3 rôznych mestách. Na začiatok sa absolvuje vzdelávací program spolu s ukážkou v praxi, následne sa rozhodne či to bude práca: - popri (zamestnaní/ štúdiu/ materskej). priemer 300-800€ - full time JOB. priemer 1000 - 2000€ - alebo manažérska pozícia a začiatok vlastného podnikania. 3000€ + Dôraz kladieme na kvalitu a výber ľudí. Nadštandardné finančné ohodnotenie si vyžaduje naozaj proklientsky prístup a profesionálne vystupovanie. Pri úspešnom budovaní kariéry, sa tí najlepší časom osamostatnia. Podmienky: -Vek min. 19 - 35r. -stredné , maturita, VŠ vzdelanie výhodou -Komunikatívnosť -Cieľavedomosť a serióznosť nutnosťou -ideálne VP sk. B a vlastné vozidlo, nie je to však podmienka. Benefity: -Zaškolenie (aj skúsení aj ľudia nový v obore) -Kariérny rast -celoeurópska spoločnosť (15krajin EU) 50r. na trhu -Preplatenie skúšok k vykonávaniu činnosti -Pracovný tablet -Tímové akcie - teambuilding. -Flexibilný pracovný čas -Rozvoj osobnosti Práca vhodná aj pre ľudí, ktorí nemajú predošlé skúsenosti profesia sa dá vykonávať podľa dohody na -brigádnu činnosť alebo SZČO - príjem podľa vykonanej práce. Poprosím, cez link nižšie vyplňte formulár - IBA TÍ ĽUDIA, KTORÍ CHCÚ naozaj NA SEBE PRACOVAŤ ! nestrácajme navzájom čas, ak chcete rýchle peniaze , zamestnanie na 8h - nieste vhodný kandidát. Naopak ak máte seriózny záujem svoj život zmeniť, mať násobne vyšší príjem , firemné dovolenky ale aj ochotu na sebe pracovať,. budem veľmi rád za naše stretnutie a Váš čas.
Finančný sprostredkovateľ / Manažér pobočky
Dobrý deň, ponúkam prácu pre človeka, ktorý sa chce vzdelávať v oblasti finančného trhu, chce poskytovať profesionálne finančné služby a chce sa osobnostne ako i komunikačne rozvíjať. Pracovné pozície sú obsadzované v BNB, TN. Náplň práce finančného sprostredkovateľa: Kontrola existujúcich zmlúv na finančnom trhu Práca s PC a firemných systémom Komunikácia s klientom a obchodnými partnermi Jednoduchá administratíva Náplň práce na pozícii manažéra pobočky: Vedenie a riadenie ľudí Personalistika ( pracovné pohovory, školenia a rozvoj ľudí na pobočke) Benefity: Práca v mladom a dynamickom kolektíve Garantovaný plán kariery Firemné benefity Nadštandardné finančné ohodnotenie Flexibilný pracovný čas Požiadavky: komunikatívnosť, cieľavedomosť, učenlivosť V prípade záujmu ma kontaktuje telefonicky prípadne zašlite váš životopis na email: mdauda70@
Klientsko - administratívny pracovník
Rozširujem zabehnutú pobočku a poskytujem viaceré voľné pozície v obchodno-ekonomickej oblasti. Náplň práce zahŕňa: -kontrolu existujúcich riešení, -hľadanie výhodnejších riešení, -práca s PC (Word, Excel, Power point) -komunikácia (všetky spôsoby), -reporty. Benefity: -férový kariérny plán, flexibilný pracovný čas, bezplatný a komplexný školiaci systém, mladý dynamický kolektív, možnosť fungovania home-office, firemné akcie, dovolenky, súťaže. V prípade záujmu ma kontaktujte na e-mail asistent.turanova@ s priložením CV. V priebehu aktuálneho alebo nasledujúceho týždňa Vás budem telefonicky kontaktovať na dohodnutie si pracovného pohovoru.
Špecialista plánovania a reportingu
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti -ročné kalkulácie a rozpočty, operatívne kalkulácie a mesačné rozpočty - vypracúva a predkladá operatívny plán pre príslušné obdobie -vypracováva podklady a analýzy ,súvisiace s plnením operatívneho a ročného plánu -vypracováva rozbory a štatistiku za príslušné obdobia -rozpis úloh na príslušný rok vrátanie zmien a úprav, metodicky riadi plánovacie činnosti -všetky činnosti súvisiace o zabezpečením spracovania ročných a operatívnych kalkulácií a rozpočtov -analýzy mimoriadnych dopadov na náklady, dopad zo zmeny cien surovín, energií, kurzov, cien výrobkov, štruktúry sortimentov, vývoja fixných nákladov -evidenciu, likvidáciu a párovanie materiálových faktúr - vnútropodnikové doklady – rozúčtovanie energií, aktivácie, prínos fixných nákladov Zamestnanecké výhody, benefity - trvalá a stabilná práca s perspektívou kariérneho rastu, - komplexné zaškolenie, - spravodlivé a motivujúce platové ohodnotenie, - flexibilná pracovná doba, - možnosť práce z domu, - motivačný príspevok za dochádzku, - bohatý sociálny program vyplývajúci z kolektívnej zmluvy, - poskytovanie čerstvej varenej stravy v priestoroch spoločnosti, - príspevok pri narodení dieťaťa zamestnancovi, - príspevok pre darcov krvi, - zdravotná starostlivosť o zamestnancov, - poskytovanie ochranných pracovných prostriedkov, - zamestnanecké eventy, - zľavy na nákup tovarov a služieb u zmluvných partnerov po predložení zamestnaneckého preukazu, - ľudský prístup, priateľské pracovné prostredie, demokratická firemná kultúra. Počet rokov praxe 2 Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Osobnostné predpoklady a zručnosti - prax v oblasti plánovania a reportingu výhodou, - skúsenosť práce so SAPom výhodou (moduly FI a CO), - zodpovednosť, lojálnosť, spoľahlivosť, samostatnosť, precíznosť, flexibilita - organizačné a komunikačné schopnosti, odolnosť voči stresu. Ostatné znalosti Microsoft Word - Expert Microsoft Excel - Expert Microsoft PowerPoint - Expert SAP FI/CO - Základy Vzdelanie v odbore ekonomický Jazykové znalosti Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)