inzercia, predaj, predám, bazár

Pojazdne vojenske vozidlo ATS 712 ,rv.1956

Kategória: Veterány

Posádka 1 + 6 ,Dĺžka 5870 mm, Šírka 2570 mm, Výška 2535 mm . Hmotnosť 15 ton obratnosť .Pohon dvanásťvalcový dieselový motor W-54T 250 k, Najvyššia rýchlosť 35 km/h Výkon/hmotnosť, Dojazd 380 km (cesta).
Pojazdne vojenske vozidlo ATS 712 ,rv.1956
Podobné inzeráty
Predam plno pojazdne vojenske vozidlo ATS 712 ,rv.1956
Posádka 1 + 6 ,Dĺžka 5870 mm, Šírka 2570 mm, Výška 2535 mm . Hmotnosť 15 ton obratnosť .Pohon dvanásťvalcový dieselový motor W-54T 250 k, Najvyššia rýchlosť 35 km/h Výkon/hmotnosť, Dojazd 380 km (cesta).
Kompletné ročníky Svety motorov 1956-1974
Predám tieto väčšinou kompletné ročníky Svet motorov z rokov 1956 až 1974. Všetky časopisy sú v naozaj krásnom stave, neponičené, rovné, kompletné. Časopisy nie sú a nikdy neboli zviazané. Cena za ročník je 38€. Ďalej mám 10 kusov časopisu Motoristická současnost z tej doby, čo je príloha Sveta motorov. Za kus chcem 6€. Môžem zaslať. Volajte, pište SMS alebo mail. Mám: 1956 - čísla 1-26 (komplet ročník) 1957 - čísla 1-26 (komplet ročník) 1958 - chýbajú čísla 9, 12, 26 1960 - chýba číslo 5 1961 - čísla 1-26 (komplet ročník) 1962 - chýba číslo 22 1963 - čísla 1-26 (komplet ročník) 1964 - čísla 1-26 (komplet ročník) 1965 - čísla 1-26 (komplet ročník) 1966 - čísla 1-26 (komplet ročník) 1967 - čísla 1-26 (komplet ročník) 1968 - čísla 1-26 (komplet ročník) 1969 - chýbajú čísla 51, 52 1970 - čísla 1-52 (komplet ročník) 1971 - čísla 1-52 (komplet ročník) 1973 - čísla 1-52 (komplet ročník) 1974 - čísla 1-52 (komplet ročník)
Praga S5T Valník
TECHNICKÉ ÚDAJE Rok: 1968 Najazdené km: 9 999 999 km Palivo: diesel Objem motora: 7 412 cm³ (7.4 l) Výkon motora: 72 kW (98 PS) Výbava praga S5T (Silniční pětitunka, hovorovo espetka, espetéčka,espetona) je nákladný automobil strednej tonáže, ktorý sa začal vyrábať v roku 1956 ako cestná verzia Pragy V3S. Popis: Konštrukčne ide o veľmi podobné vozidlá a najväčšie rozdiely sú na podvozku. Dve nápravy S5T nemajú nápravové prevodovky, rovnako sa zmenila prídavná prevodovka s prevodmi do rýchla a hnaná je iba zadná náprava. Mierne zmeny podstúpila kabína, iný je rozmer kolies i prevody, čo prispelo k zníženiu spotreby a umožnilo zvýšiť maximálnu rýchlosť na 78 km/h. Motor: Rovnaký je i vzduchom chladený štvortaktný radový 6 valcový dieselový motor Tatra 912-1 (neskôr 912-2 a 912-3) s objemom 7 412 cm³ s priamym vstrekovaním paliva a ventilovým rozvodom OHV. Ide prakticky o polovicu vidlicového dvanásťvalca z Tatry 111, ktorý nachádzal široké uplatnenie - napríklad na pohon motorových železničných vozňov Tatra M131, malých letiskových ťahačov a navijákov, či vojenských motorových člnov. Výkon motora je 98, resp. 110 koní pri 2100 otáčkach za minútu. Palivová nádrž má objem 120 litrov. Podvozok: Brzdy sú pneumatické bubnové, ručná brzda pôsobí na zadné kolesá pomocou tiahla. Pomocná, odľahčovacia je výfuková ventilová brzda. Praga S5T bola vyrábaná ako valník, sklápač i ťahač návesov (S5T-2-TN), montovaných bolo niekoľko nadstavieb - skriňové pre rôzne účely, vysokozdvižné plošiny, požiarne rebríky, cisterny, zametacie zariadenia a pod. Doplňujúce údaje možná výmena nehavarované veterán Poznámka Vozidlo je pojazdné, motor je funkčný, možné naštartovanie. Pre viac informácií o vozidle volajte na číslo . K vozidlu sú druhé predné blatníky. Vozidlo v nálezovom stave, pojazdné !.
Praga S5T Valník
Najazdené: 9 999 999 km Ročník: 1968 Výkon motora: 72 kW (98 PS) Stav: Používané Lokalita: Svätý Jur Inzerát č. 19018087 Aktualizované: 01.02.2023 TECHNICKÉ ÚDAJE Rok: 1968 Najazdené km: 9 999 999 km Palivo: diesel Objem motora: 7 412 cm³ (7.4 l) Výkon motora: 72 kW (98 PS) Výbava praga S5T (Silniční pětitunka, hovorovo espetka, espetéčka,espetona) je nákladný automobil strednej tonáže, ktorý sa začal vyrábať v roku 1956 ako cestná verzia Pragy V3S. Popis: Konštrukčne ide o veľmi podobné vozidlá a najväčšie rozdiely sú na podvozku. Dve nápravy S5T nemajú nápravové prevodovky, rovnako sa zmenila prídavná prevodovka s prevodmi do rýchla a hnaná je iba zadná náprava. Mierne zmeny podstúpila kabína, iný je rozmer kolies i prevody, čo prispelo k zníženiu spotreby a umožnilo zvýšiť maximálnu rýchlosť na 78 km/h. Motor: Rovnaký je i vzduchom chladený štvortaktný radový 6 valcový dieselový motor Tatra 912-1 (neskôr 912-2 a 912-3) s objemom 7 412 cm³ s priamym vstrekovaním paliva a ventilovým rozvodom OHV. Ide prakticky o polovicu vidlicového dvanásťvalca z Tatry 111, ktorý nachádzal široké uplatnenie - napríklad na pohon motorových železničných vozňov Tatra M131, malých letiskových ťahačov a navijákov, či vojenských motorových člnov. Výkon motora je 98, resp. 110 koní pri 2100 otáčkach za minútu. Palivová nádrž má objem 120 litrov. Podvozok: Brzdy sú pneumatické bubnové, ručná brzda pôsobí na zadné kolesá pomocou tiahla. Pomocná, odľahčovacia je výfuková ventilová brzda. Praga S5T bola vyrábaná ako valník, sklápač i ťahač návesov (S5T-2-TN), montovaných bolo niekoľko nadstavieb - skriňové pre rôzne účely, vysokozdvižné plošiny, požiarne rebríky, cisterny, zametacie zariadenia a pod. Doplňujúce údaje možná výmena nehavarované veterán Poznámka Vozidlo je pojazdné, motor je funkčný, možné naštartovanie. Pre viac informácií o vozidle volajte na číslo . K vozidlu sú druhé predné blatníky. Vozidlo v nálezovom stave, pojazdné !.
Praga S5T Valník
Ročník: 1968 Výkon motora: 72 kW (98 PS) Stav: Používané Lokalita: Svätý Jur TECHNICKÉ ÚDAJE Rok: 1968 Palivo: diesel Objem motora: 7 412 cm³ (7.4 l) Výkon motora: 72 kW (98 PS) Výbava praga S5T (Silniční pětitunka, hovorovo espetka, espetéčka,espetona) je nákladný automobil strednej tonáže, ktorý sa začal vyrábať v roku 1956 ako cestná verzia Pragy V3S. Popis: Konštrukčne ide o veľmi podobné vozidlá a najväčšie rozdiely sú na podvozku. Dve nápravy S5T nemajú nápravové prevodovky, rovnako sa zmenila prídavná prevodovka s prevodmi do rýchla a hnaná je iba zadná náprava. Mierne zmeny podstúpila kabína, iný je rozmer kolies i prevody, čo prispelo k zníženiu spotreby a umožnilo zvýšiť maximálnu rýchlosť na 78 km/h. Motor: Rovnaký je i vzduchom chladený štvortaktný radový 6 valcový dieselový motor Tatra 912-1 (neskôr 912-2 a 912-3) s objemom 7 412 cm³ s priamym vstrekovaním paliva a ventilovým rozvodom OHV. Ide prakticky o polovicu vidlicového dvanásťvalca z Tatry 111, ktorý nachádzal široké uplatnenie - napríklad na pohon motorových železničných vozňov Tatra M131, malých letiskových ťahačov a navijákov, či vojenských motorových člnov. Výkon motora je 98, resp. 110 koní pri 2100 otáčkach za minútu. Palivová nádrž má objem 120 litrov. Podvozok: Brzdy sú pneumatické bubnové, ručná brzda pôsobí na zadné kolesá pomocou tiahla. Pomocná, odľahčovacia je výfuková ventilová brzda. Praga S5T bola vyrábaná ako valník, sklápač i ťahač návesov (S5T-2-TN), montovaných bolo niekoľko nadstavieb - skriňové pre rôzne účely, vysokozdvižné plošiny, požiarne rebríky, cisterny, zametacie zariadenia a pod. Doplňujúce údaje možná výmena nehavarované veterán Poznámka Vozidlo je pojazdné, motor je funkčný, možné naštartovanie. Pre viac informácií o vozidle volajte na číslo . K vozidlu sú druhé predné blatníky. Vozidlo v nálezovom stave, pojazdné !.
GAZ M20 POBEDA 1956 BIELE EÚ ZNAČKY
↘️TECHNICKÉ ÚDAJE: •Motor - 2.4 , 55KW •Ročník 1956. •3-rýchlostna manuálna prevodovka so spiatočkou. •5-miestne •hnedá farba Ponúkam na predaj GAZ M20 POBEDA v kompletnom a plne funkčnom stave, platná zahraničná technická kontrola, bezproblémové prihlásenie na biele Slovenské značky. ✴️V roku 1955 bola zahájená výroba tretej série s továrenským označením GAZ-M20. Tá sa líšila upraveným motorom s vyšším výkonom, modernizovanou brzdovou sústavou, novým volantom a upravenou prístrojovou doskou. Táto varianta bola vyrábaná až do konca.✴️ Na vozidle prebehla v minulosti nenáročná renovácia(pdovozok,brzdy,motor,lak...) , vozidlo je plne funkčné jazdí, brzdí, svieti,trúby,... Motor štartuje na brnk, má pekný plynulý chod Karoseria ma kozmetické chyby vid. foto , bez hrdze, vhodná na renováciu. Možnosť jazdi aj na zahraničných ŠPZ. Pekný zberateľský kúsok, ktorý je už obtiažne nájsť. Nejedná sa o dovoz z Ukarajiny alebo tretích krajín! ✅PLNE FUNKČNÁ, DOVOZ EÚ✅ ✔️Dovoz, neprihlásené s prihlásením rád pomôžem, na biele značky nie veteránske!✔️ MOŽNÁ VÝMENA ZA OSOBNÉ VOZIDLO, SUV, ODTAHOVKU V ROVNAKEJ CENE. NA SMS NEODPOVEDÁM. Pri rýchlom jednaní, rozumná dohoda na cene. ☑️Viac info rád zodpoviem po tel. kontakte na čísle .☑️