Pomocné účto
Kategória:
Administratíva
Dobrý deň , hľadám si prácu ako pomocná účtovníčka. Mám certifikát z podvojného účtovníctva , ESDL testy , ovládam strojopis .Mám skúsenosti s fakturáciou , pokladňou , skladovým hospodárstvom , komunikáciou s klientom , mailovou komunikáciou . Prijmem aj čiastočný úväzok , resp . čiastočný home offise
Podobné inzeráty
Hľadáme do nášho tímu kolegyňu/kolegu, ktorý by nám pomáhal robiť administratívnu prácu a ľahké pomocné práce v sklade.
Jedná sa o:
- robenie faktúr v programe Omega (zaškolíme)
- vystavovanie štítkov pre kuriéra
- správa e-shopu (vkladanie nových produktov, aktualizácia súčasných)
- jednoduché pomocné práce v sklade pri balení balíkov
- pomocné práce v predajni - cenovky
Pracovná doba: každý pracovný deň minimálne na 4 hodiny (od 8:00 do 12:00), poprípade dlhšie.
Termín nástupu: ihneď
Pracovný pomer: na dohodu poprípade na skrátený úväzok
Platové podmienky: 4,00eur/hod/ brutto
Termín ukončenia výberového konania: 10. 12. 2022
Svoje životopisy prosím posielať na adresu: techsolution@ , Predmet: Brigáda
Dobrý deň hľadám si touto cestou prácu na pomocné administratívne prace, prax v tomto odbore mám. Na prácu kde je plat formou provízií nemám záujem. Ďakujem za všetky ponuky, môj životopis viem poslať na mail. Najlepšie okolie NR, LV, ZM.
Ak si komunikatívna, ovládaš word, excel a máš záujem o prácu v administratíve, neváhaj a ozvi sa nám.
Hľadáme sekretárku/asistentku z okresu MI. Miesto výkonu práce – Špitálska 3, Michalovce.
Trvalý prac.pomer na dobu neurčitú, PO-PIA 8:00-16:30h.
Uchádzačky musia spĺňať kritériá ÚPSVaR, musia patriť medzi znevýhodnených uchádzačov o zamestnanie podľa §8 zákona o službách zamestnanosti.
Pracovná náplň:
styk s úradmi, vybavovanie pošty, návštev, pomocné administr. práce
Požadujeme:
SŠ vzdelanie – ekonomický smer
znalosť Word, Excel, Outlook
HM: 646 EUR
Benefit - stravné lístky
Životopisy zasielajte na : kornelia.hudakova@
Kontakt:
Príjmeme do TPP sekretárku, z okresu MI. Miesto výkonu práce – Špitálska 3, Michalovce.
Trvalý prac.pomer na dobu neurčitú, PO-PIA 8:00-16:30h.
Uchádzačky musia spĺňať kritériá ÚPSVaR, musia patriť medzi znevýhodnených uchádzačov o zamestnanie podľa §8 zákona o službách zamestnanosti.
Pracovná náplň:
styk s úradmi, vybavovanie pošty, návštev, pomocné administr. práce
Požadujeme:
SŠ vzdelanie – ekonomický smer
znalosť Word, Excel, Outlook
HM: 646 EUR
Benefit - stravné lístky
Životopisy zasielajte na : kornelia.hudakova@ (uveďte prac.pozíciu)
Kontakt:
Dobrý deň , hľadám prácu v oblasti administratívy, pomocné prace v účtovníctve resp.jednoduché účtovníctvo , fakturantky , samostatný odborný referent … na TPP ,pracovnej dobe sa prisposobim , mám 14 ročnú prax.
Náplň práce:
- administratívna práca
- evidovanie dokumentov
- chystanie podkladov pre nadriadeného
- všeobecná pomocná ruka na oddelení údržby
- neskôr menšie pomocné práce údržby pre výroby - pod dohľadom
- je potrebné vedieť chodit do práce 2-3x v týždni
Viac info radi poskytneme na čísle .
- práca na skrátený úväzok
- pre študenta VŠ
- možnosť využívať firemnú dopravu z NR a TO.