inzercia, predaj, predám, bazár

Pomocné účto

Kategória: Administratíva

Dobrý deň , hľadám si prácu ako pomocná účtovníčka. Mám certifikát z podvojného účtovníctva , ESDL testy , ovládam strojopis .Mám skúsenosti s fakturáciou , pokladňou , skladovým hospodárstvom , komunikáciou s klientom , mailovou komunikáciou . Prijmem aj čiastočný úväzok , resp . čiastočný home offise
Pomocné účto
Podobné inzeráty
Brigáda Nitra - administratívny pracovník
Hľadáme do nášho tímu kolegyňu/kolegu, ktorý by nám pomáhal robiť administratívnu prácu a ľahké pomocné práce v sklade. Jedná sa o: - robenie faktúr v programe Omega (zaškolíme) - vystavovanie štítkov pre kuriéra - správa e-shopu (vkladanie nových produktov, aktualizácia súčasných) - jednoduché pomocné práce v sklade pri balení balíkov - pomocné práce v predajni - cenovky Pracovná doba: každý pracovný deň minimálne na 4 hodiny (od 8:00 do 12:00), poprípade dlhšie. Termín nástupu: ihneď Pracovný pomer: na dohodu poprípade na skrátený úväzok Platové podmienky: 4,00eur/hod/ brutto Termín ukončenia výberového konania: 10. 12. 2022 Svoje životopisy prosím posielať na adresu: techsolution@ , Predmet: Brigáda
Administratívna pracovníčka
Dobrý deň hľadám si touto cestou prácu na pomocné administratívne prace, prax v tomto odbore mám. Na prácu kde je plat formou provízií nemám záujem. Ďakujem za všetky ponuky, môj životopis viem poslať na mail. Najlepšie okolie NR, LV, ZM.
Sekretárka - asistentka
Ak si komunikatívna, ovládaš word, excel a máš záujem o prácu v administratíve, neváhaj a ozvi sa nám. Hľadáme sekretárku/asistentku z okresu MI. Miesto výkonu práce – Špitálska 3, Michalovce. Trvalý prac.pomer na dobu neurčitú, PO-PIA 8:00-16:30h. Uchádzačky musia spĺňať kritériá ÚPSVaR, musia patriť medzi znevýhodnených uchádzačov o zamestnanie podľa §8 zákona o službách zamestnanosti. Pracovná náplň: styk s úradmi, vybavovanie pošty, návštev, pomocné administr. práce Požadujeme: SŠ vzdelanie – ekonomický smer znalosť Word, Excel, Outlook HM: 646 EUR Benefit - stravné lístky Životopisy zasielajte na : kornelia.hudakova@ Kontakt:
ASISTENTKA - SEKRETÁRKA
Príjmeme do TPP sekretárku, z okresu MI. Miesto výkonu práce – Špitálska 3, Michalovce. Trvalý prac.pomer na dobu neurčitú, PO-PIA 8:00-16:30h. Uchádzačky musia spĺňať kritériá ÚPSVaR, musia patriť medzi znevýhodnených uchádzačov o zamestnanie podľa §8 zákona o službách zamestnanosti. Pracovná náplň: styk s úradmi, vybavovanie pošty, návštev, pomocné administr. práce Požadujeme: SŠ vzdelanie – ekonomický smer znalosť Word, Excel, Outlook HM: 646 EUR Benefit - stravné lístky Životopisy zasielajte na : kornelia.hudakova@ (uveďte prac.pozíciu) Kontakt:
Hľadám prácu
Dobrý deň , hľadám prácu v oblasti administratívy, pomocné prace v účtovníctve resp.jednoduché účtovníctvo , fakturantky , samostatný odborný referent … na TPP ,pracovnej dobe sa prisposobim , mám 14 ročnú prax.
Asistent na oddelení údržby - brigáda pre študenta VŠ
Náplň práce: - administratívna práca - evidovanie dokumentov - chystanie podkladov pre nadriadeného - všeobecná pomocná ruka na oddelení údržby - neskôr menšie pomocné práce údržby pre výroby - pod dohľadom - je potrebné vedieť chodit do práce 2-3x v týždni Viac info radi poskytneme na čísle . - práca na skrátený úväzok - pre študenta VŠ - možnosť využívať firemnú dopravu z NR a TO.