inzercia, predaj, predám, bazár

Ponuka práce -stavebníctvo

Kategória: Administratíva

Prijmeme živnostníka na prácu v stavebníctve, technika na správu bytov a domov.
Mzda dohodou
Ponuka práce -stavebníctvo
Podobné inzeráty
PREDAJCA
Predajca Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - práca na plný úväzok - predaj materiálu cez pokladňu na predajni - starostlivosť o zákazníkov prichádzajúcich na predajňu - zodpovednosť za zverený materiál a pokladňu - poradenstvo - objednávanie a príjem tovaru na predajňu - preberanie a vykladanie tovaru na predajni - administratíva spojená s chodom predajne - fakturácia Zamestnanecké výhody, benefity - nákup tovaru za zamestnanecké zľavy - technické a obchodné zaškolenie - príjemné pracovné prostredie - zázemie silnej a stabilnej spoločnosti Termín nástupu - IHNEĎ Požiadavky na zamestnanca: stavebníctvo - prax výhodou Prax na pozícii/v oblasti stavebníctvo - výhodou Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Osobnostné predpoklady a zručnosti - znalosť stavebného materiálu výhodou - skúsenosti s predajom stavebného materiálu výhodou - komunikatívnosť, pracovitosť, tímová práca - plat 1100,-€/Brutto Tešíme sa na Vás.
Administratívny pracovník
Miesto výkonu práce: Stará Ľubovňa Termín nástupu: ihneď Druh pracovného pomeru: v rámci národného projektu „Prax pre mladých“ Mzdové podmienky: 234, 42 €/mesiac (20 hod. týždenne) - vypláca Úrad práce sociálnych vecí a rodiny Získavanie a prehlbovanie pracovných zručností a praktických skúseností, ktoré zodpovedajú dosiahnutému stupňu vzdelania formou praxe. Prax sa môže vykonávať len na základe uzatvorenej písomnej dohody medzi uchádzačom o zamestnanie, vedeným v evidencii uchádzačov o zamestnanie najmenej 1 mesiac a Úradom práce sociálnych vecí a rodiny a na základe uzatvorenej písomnej dohody medzi zamestnávateľom a Úradom práce sociálnych vecí a rodiny. Prax sa vykonáva najmenej 3 a najviac 6 mesiacov, bez možnosti jej predĺženia a opakovaného vykonávania, v rozsahu 20 hodín týždenne (4 hodiny denne). Základné podmienky Úradu práce sociálnych vecí a rodiny, ktoré musí kandidát spĺňať: -v deň nástupu na vykonávanie praxe musí mať uchádzač o zamestnanie vek do 29 rokov -v deň nástupu na vykonávanie praxe musí byť uchádzač o zamestnanie vedený v evidencii uchádzačov o zamestnanie najmenej 1 mesiac -dosiahnutý stupeň vzdelania Náplň práce: -kopírovanie, skenovanie a zakladanie určenej dokumentácie -práca s počítačom a internetom -administratívne práce -príprava a expedícia odoslanej pošty -asistencia pri rôznych projektoch Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním: -stredoškolské s maturitou Osobnostné predpoklady a zručnosti: -práca s počítačom a internetom -Microsoft Excel – pokročilý -Microsoft Word – pokročilý -komunikatívnosť V prípade, že máte záujem a zároveň spĺňate vyššie uvedené požiadavky zašlite nám svoj životopis na adresu: profesia@ Sme rýchlo rastúca firma zameraná na zber kuchynského a potravinového odpadu s najväčším pokrytím poskytovaných služieb na celom Slovensku. Viac informácií na
Účtovníčka, administratívna pracovníčka
Pre firmu K.T.L. s.r.o a TomiCars s.r.o. hľadáme účtovníčku (zároveň administratívnu pracovníčku). Možnosť práce na skrátený úväzok, plný úväzok alebo dohodou. Účtovníctvo náplň práce: vedenie kompletného účtovníctva, fakturácia, administratívne práce v odbore autodoprava, autoservis. Administratívne práce spojené s chodom kancelárie, telefonická a mailová komunikácia, evidencia privezených vozidiel, evidencia prepráv, fakturácia. Scanovanie, kopírovanie a rôzne pomocné práce. Nákup kancelárskych potrieb. MZDA: dohodou (podľa druhu pracovného úväzku) Miesto výkonu práce Trnava. V prípade záujmu zašlite životopis na uvedenú emailovú adresu: info@
Ponuka práce účtovníctvo+administratívne práce
Pre firmu K.T.L. s.r.o a Tomicars hladame učtovníčku (zároveň administratívnu pracovníčku) na TPP. Prípadný skrátený úväzok možný. Náplň práce: vedenie kompletného účtovníctva, fakturácia, administratívne práce v odbore autodoprava, autoservis Miesto výkonu práce Trnava. Mzda dohodou (podľa druhu pracovného úväzku) V prípade záujmu zašlite životopis na uvedenú emailovú adresu: info@
Miestna akčná skupina hľadá administratívneho manažéra
Radi by ste pracovali s projektami? Chcete sa intenzívne podieľať na rozvoji regiónu v dobre fungujúcej miestnej akčnej skupine? Ak vám nie je cudzia spolupráca, zodpovednosť a samostatnosť, možno je táto pracovná ponuka určená práve pre vás. Občianske druženie MAS Orava hľadá nového kolegu na pozíciu odborný administratívny asistent/ekonomický manažér s termínom nástupu do práce od 1. júla 2023. miesto práce: Oravský Podzámok druh pracovného pomeru: plný úväzok na dobu neurčitú mzdové podmienky (nástupný plat brutto): 1 100 € Zároveň ponúkame možnosť vyskúšať si prácu v našom kolektíve ešte pred výberom uchádzača na inzerovanej pracovnej pozícií. Uchádzač tak môže získať potrebnú skúsenosť a pripraviť sa pre inzerovanú pozíciu počas práce na dohodu o vykonaní práce. Uchádzači, ktorí budú najviac spĺňať uvedené požiadavky, budú pozvaní na osobný pohovor. Dátum, miesto a čas pohovoru im bude oznámený najmenej desať dní pred jeho uskutočnením. Náplň práce, požadované dokumenty, požiadavky na zamestnanca aj zamestnanecké benefity a podrobnejšie informácie k pracovnej pozícii nájdete na tomto linku:
Asistent personalistiky a skladového hospodárstva
Spoločnosť s dlhoročnými skúsenosťami a tradíciou hľadá do svojho tímu nového člena - asistenta personalistiky a skladového hospodárstva, ktorý je komunikatívny, samostatný a vie riešiť rôzne situácie s chladnou hlavou. Hlavnou náplňou na danej pozícii bude: - pravidelná komunikácia so zamestnancami a aktívne riešenie žiadostí, - aktívny nábor zamestnancov, inzerovanie práce, - sledovanie platnosti certifikátov, lekár. prehliadok a ostatných dokladov pracovníkov, - denná evidencia a kontrola dochádzky, - pomocné práce pri evidencii skladového hospodárstva – práca na PC (On!Track), - iná administratívna činnosť podľa požiadaviek nadriadeného, - 8 hod. pracovná doba, - miesto výkonu práce: Košice – Šaca. Požiadavky na prijatie do zamestnania: - stredoškolské vzdelanie s maturitou alebo vysokoškolské vzdelanie v oblasti ekonomiky, - všeobecná znalosť práce na PC, pokročilá znalosť práce v MS Word, Excel, Outlook, - zodpovednosť a spoľahlivosť, - komunikatívnosť, - príjemné vystupovanie a reprezentatívnosť, - flexibilita, samostatnosť a dôslednosť. Druh pracovného pomeru: - plný úväzok Mzdové podmienky: - dohodou na pracovnom pohovore Ak Vás ponuka zaujala a spĺňate základné požiadavky zašlite svoju žiadosť so životopisom na našu mailovú adresu: Na osobné pohovory budeme pozývať len vybraných uchádzačov. TECHNOMONT s.r.o., Stanča Učňovská 6 040 15 Košice – Šaca