inzercia, predaj, predám, bazár

Ponuka práce účtovníctvo+administratívne práce

Kategória: Administratíva

Pre firmu K.T.L. s.r.o a Tomicars hladame učtovníčku (zároveň administratívnu pracovníčku) na TPP. Prípadný skrátený úväzok možný.

Náplň práce: vedenie kompletného účtovníctva, fakturácia, administratívne práce v odbore autodoprava, autoservis

Miesto výkonu práce Trnava.

Mzda dohodou (podľa druhu pracovného úväzku)

V prípade záujmu zašlite životopis na uvedenú emailovú adresu:
info@
Ponuka práce účtovníctvo+administratívne práce
Podobné inzeráty
Asistentka do účtovnej kancelárie.
Hľadáme na dohodu asistentku (vhodné aj pre študentku) do účtovnej kancelárie. Náplň: • triedenie a zakladanie dokumentov, • nahadzovanie dodávateľských faktúr, odberateľských faktúr, pokladničné doklady, ban. výpisu, archivácia dokumentov. . . . . pod dohľadom senior účtovníka • ďalšie administratívne práce podľa pokynov nadriadených, • udržiavanie zdvorilej a profesionálnej osobnej komunikácie resp. komunikácie prostredníctvom telefónu a e-mailu s klientmi. Požiadavky: Vzdelanie: stredoškolské s maturitou, nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie, študent vysokej školy, vysokoškolské I. stupňa, vysokoškolské II. stupňa. Zameranie, odbor: ekonomické, účtovníctvo. Administratívne a ekonomické znalosti: Podvojné účtovníctvo - základy, Mzdové účtovníctvo - základy, Jednoduché účtovníctvo - základy Ostatné znalosti: Personalistika - základy, Microsoft Excel - pokročilý, Microsoft Word - pokročilý, Microsoft Outlook - pokročilý Microsoft Excel - Mierne pokročilý Microsoft Word - Mierne pokročilý Uchádzač prejde zaučením do systému práce a chodu firmy. Odmena:4,10 €/hod.(nástup). Žiadosti prosíme posielať na sk
Asistentka do účtovnej kancelárie.
Hľadáme na dohodu asistentku (vhodné aj pre študentku) do účtovnej kancelárie. Náplň: • triedenie a zakladanie dokumentov, • nahadzovanie dodávateľských faktúr, odberateľských faktúr, pokladničné doklady, ban. výpisu, archivácia dokumentov. . . . . pod dohľadom senior účtovníka • ďalšie administratívne práce podľa pokynov nadriadených, • udržiavanie zdvorilej a profesionálnej osobnej komunikácie resp. komunikácie prostredníctvom telefónu a e-mailu s klientmi. Požiadavky: Vzdelanie: stredoškolské s maturitou, nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie, študent vysokej školy, vysokoškolské I. stupňa, vysokoškolské II. stupňa. Zameranie, odbor: ekonomické, účtovníctvo. Administratívne a ekonomické znalosti: Podvojné účtovníctvo - základy, Mzdové účtovníctvo - základy, Jednoduché účtovníctvo - základy Ostatné znalosti: Personalistika - základy, Microsoft Excel - pokročilý, Microsoft Word - pokročilý, Microsoft Outlook - pokročilý Microsoft Excel - Mierne pokročilý Microsoft Word - Mierne pokročilý Uchádzač prejde zaučením do systému práce a chodu firmy. Odmena:4,10 €/hod.(nástup). Žiadosti prosíme posielať na email:office@
SF Účtovníctvo
Ponúkame široký sortiment účtovných služieb pre Vaše podnikanie. Vyberte si z našej ponuky nasledovných služieb: a) Jednoduché účtovníctvo b) Podvojné účtovníctvo c) Mzdy a personalistika S radosťou privítame firmy a živnostníkov aj s vyšším počtom zamestnancov. Nájdete nás na stránke , neváhajte nás kontaktovať aj telefonicky .
Účtovníčka, administratívna pracovníčka
Pre firmu K.T.L. s.r.o a TomiCars s.r.o. hľadáme účtovníčku (zároveň administratívnu pracovníčku). Možnosť práce na skrátený úväzok, plný úväzok alebo dohodou. Účtovníctvo náplň práce: vedenie kompletného účtovníctva, fakturácia, administratívne práce v odbore autodoprava, autoservis. Administratívne práce spojené s chodom kancelárie, telefonická a mailová komunikácia, evidencia privezených vozidiel, evidencia prepráv, fakturácia. Scanovanie, kopírovanie a rôzne pomocné práce. Nákup kancelárskych potrieb. MZDA: dohodou (podľa druhu pracovného úväzku) Miesto výkonu práce Trnava. V prípade záujmu zašlite životopis na uvedenú emailovú adresu: info@
Administratívne služby
Ponúkam administratívne služby vo forme dlhodobej spolupráce ale aj príležitostnej či jednorazovej výpomoci. -základná korešpondencia -telefonická a e-mailová komunikácia -komunikácia s úradmi, klientmi a obchodnými partnermi -príprava podkladov pre uzatváranie obchodných vzťahov -vyhľadávanie nových zamestnancov -kontaktovanie a selektovanie potenciálnych kandidátov, organizácia pracovných pohovorov -hodnotenie a prezentácia kandidátov klientovi -zabezpečovanie administratívy spojenej s obsadzovaním zákaziek a výberom kandidátov -príprava podkladov pre účtovníctvo, evidencia pracovného času zamestnancov, vystavovanie faktúr -tvorba cenových ponúk -tvorba prezentácii, tabuliek, databáz a reportov -formulácia a štylizácia textov -správa webovej stránky a e-shopu platformy WIX -a mnohé iné administratívne práce podľa zadania Pre bližšie info ma kontaktujte na e-mailovej adrese
Mzdová účtovníčka - Michalovce
Prijmeme do pracovného pomeru mzdovú účtovníčku v Michalovciach. Informácie o pracovnom mieste: Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - mzdové účtovníctvo, fakturácia, - administratívne práce - práca s MRP atď., Zamestnanecké výhody, benefity - práca v malom zohratom kolektíve - keď sa pre niekoho rozhodneme, tak nám na ňom naozaj záleží - otvorená obojstranná komunikácia - finančné benefity na základe dosiahnutých výsledkov (mimoriadne, koncoročné) - možnosť vzdelávať sa Predpokladaný termín ukončenia výberového konania 31.3.2023 Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Ostatné znalosti Mzdové účtovníctvo - Expert Fakturácia - Expert Microsoft Excel - Pokročilý Microsoft Word - Pokročilý Vodičský preukaz B Počet rokov praxe 1 Osobnostné predpoklady a zručnosti - zodpovednosť, spoľahlivosť, dôslednosť, samostatnosť, komunikatívnosť - záujem o prácu a vzdelávanie sa v danej oblasti - aktívny prístup - MRP výhodou - príjemné vystupovanie Mzdové podmienky 850€ (brutto) V prípade záujmu prosíme zasielajte svoje životopisy na avalbeta@ Budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.