Ponuka služieb
Kategória:
Administratíva
Odišla vám pracovníčka na MD, neviete si nájsť spoľahlivého zamestnanca,...? Ponùkame vám naše služby. V našej ponuke služieb preferujeme administratívne-kancelárske a asistenčné práce, no po dohode sa vieme dohodnúť aj na iných pozíciach vhodných pre ženu, napr. obchod-predaj, vrátnik-informátor, a pod. Spolupráca je formou B2B, takže neriešite nahlasovania do poisťovní, odvody, hlásenia. Garantujeme serióznosť, spoľahlivosť, zodpovednosť. V prípade záujmu nás prosím kontaktujte výhradne e-mailom, každému odpíšeme alebo zavoláme späť. Len Košice
Podobné inzeráty
Ponúkame voľné pracovné miesto pre sociálneho pracovníka s praxou v zariadení poskytovateľa sociálnych služieb.
Sociálny Pracovník / Školiteľ
DODS SYSTEM, s.r.o.
Miesto práce
Piešťany, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
1.4.2022
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 2 000 EUR/mesiac
Máme prepracovanú tabuľku ohodnotenia. Viac vysvetlí zamestnávateľ na pohovore.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ponúkame voľné pracovné miesto pre Sociálneho pracovníka s praxou v zariadení poskytovateľa Sociálnych Služieb. Požadujeme vysokoškolské vzdelanie v oblasti sociálnej práce. Znalosť práce s informačným systémom DODS , (resp. iným) je výhodou ale nieje podmienkou. Náplňou práce, je školiť našich klientov, riaditeľov zariadení a ich zamestnancov pre prácu s informačným systémom.
Zamestnanecké výhody, benefity
Služobné auto, mobilný telefón, notebook, kancelária v centre Piešťan, možnosť kariérneho rastu, príjemný a odborný kolektív
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu o prácu v našej spol
očnosti, vyplňte prosím dotazník uchádzača o zamestnanie na stránke:
praca.
a následne Vás budeme kontaktovať za účelom pracovného pohovoru.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
Požiadavky na zamestnanca:
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Sociálna Práca
Ostatné znalosti
Práca s počítačom - Pokročilý
Internet Explorer - Mierne pokročilý
Vodičský preukaz B
Prax na pozícii/v oblasti
min. 1 rok praxe v zariadení poskytovateľa sociálnych služieb
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
reprezentatívne vystupovanie, komunikačné zručnosti, schopnosť vedieť prednášať a školiť pred publikom
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Prevádzkujeme informačný systém DODS ktorý sa používa v 104 zariadeniach Poskytovateľov Sociálnych Služieb na Slovensku, pričom im pomáhame systém zavádzať, implementovať, zabezpečujeme aj odborné vzdelávanie a tým sa snažíme zvyšovať kvalitu poskytovaných sociálnych služieb.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
Ak ste ŽIVNOSTNÍK či PODNIKATEĽ a hľadáte administratívnu posilu, rady by sme Vám ponúkli naše služby formou ,, virtuálnej asistentky”. Bližšiu ponuku našich služieb nájdete na:
Dá sa povedať, že je to menej finančne náročná a hlavne oveľa flexibilnejšia alternatíva pre Vás.
Tento typ služby je v zahraničí už samozrejmosťou a žne veľmi veľké úspechy práve pre svoju flexibilitu a v podstate neobmedzenú geolokáciu poskytovania týchto služieb. Bežne sa tak stáva, že americký podnikateľ využíva služby virtuálneho asistenta, ktorý sedí v Indii. Viď link.
Čo Vám vieme dať a akým spôsobom?
V podstate všetky činnosti, ktoré je možné realizovať cez telefón či počítač. Sú to najmä - správa vybraných vnútorných systémov(eshop, wordpress po zaškolení), tvorba štatistík, reportov, analýz, dokumentov, objednávok, faktúr, prezentácií a aj ich následná archivácia. Taktiež e-mailová komunikácia s Vašimi obchodnými partnermi.
Vieme Vám pomôcť aj s reklamou na sociálnych sieťach.
Čo Vás táto služba bude stáť?
Nakoľko sme SZČO, nemusíte riešiť odvody a tým pádom ušetríte aj peniaze aj čas. Naša odmena je hodinová alebo po dohode aj fixná mesačná.
Cena pri hodinovej sadzbe je 10€/hodinu*
Cena fixná(akú v podstate ponúkate, ale pre zamestnanca) - individuálne podľa dohody a podľa rozsahu služieb(jednoduchsia alternatíva pre nás všetkých)
*Pri hodinovej sadzbe pre Vašu ochranu a našu kontrolu odprac. času využívame na to určený program, z ktorého Vám pravidelne zašleme výpis prac. času. Takto nás viete odkontrolovať a celý proces našej spolupráce bude od začiatku transparentný.
Páči sa Vám naša ponuka? Chcete ju vyskúšať? Tak potom tu máme pre Vás ešte jeden návrh.
Zavolajme si, stretnime sa online(aby ste nás aj videli) a pokiaľ sa na stretnutí dohodneme na spolupráci, tak PRVÝ TÝŽDEŇ - na skúšku máte u nás ZA POLOVIČNÚ CENU!!!
Ponúkame široký sortiment účtovných služieb pre Vaše podnikanie. Vyberte si z našej ponuky nasledovných služieb:
a) Jednoduché účtovníctvo
b) Podvojné účtovníctvo
c) Mzdy a personalistika
S radosťou privítame firmy a živnostníkov aj s vyšším počtom zamestnancov. Nájdete nás na stránke , neváhajte nás kontaktovať aj telefonicky .
Spoločnosť DODS SYSTEM, s.r.o. príjime do trvalého pracovného pomeru riaditeľa, resp. sociálneho pracovníka s praxou v zariadení sociálnych služieb.
V prípade záujmu o prácu v našej spoločnosti, vyplňte prosím dotazník uchádzača o zamestnanie na stránke:
praca.
a následne si dohodneme termín pracovného pohovoru.
Miesto práce
Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac
1000€ fix + bonusy a odmeny
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Práca v kancelárii
Pracovná doba od 8:00 - 16:00
Sviatky a víkendy VOĽNO
Administratívna činnosť
Starostlivosť a obsluha klientov
Poradenstvo pre klientov
Predaj produktov a služieb, osobne aj online
Plnenie predajných plánov
Práca s databázou a marketingom
Realizácia stretnutia s klientmi na základe pridelenej databázy
Aktívna komunikácia s našimi klientmi, telefonická aj digitálna
Spracovanie požiadaviek a príprava podkladov, archivácia
Denný report výkonu a aktivít
Zamestnanecké výhody, benefity
Odmeny mesačné, kvartálne a ročné
Bezplatné vzdelanie a osobnostný rozvoj
Možnosť kariérneho rastu
V kancelárii: oddychová zóna, pitný režim, obedňajšia prestávka
Práca vo veľmi dobrom kolektíve
Bonifikácie
Zamestnanecké zľavy
Reklamné predmety
Firemné akcie, tímový teambuilding každý kvartál
Home office a flexibilná pracovná doba
Pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností
Výnimočné platové ohodnotenie v rámci najsilnejšej spoločnosti
Informácie o výberovom konaní
Výberové kola sú 3, v prípade záujmu je nutné poslať životopis v SJ ( popripade motivačny list )
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word, - Základy
Microsoft Excel - Základy
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Využívanie výpočtovej techniky pri bežných kancelárskych prácach
Presnosť a precíznosť
Kultivovaný slovný a písomný prejav
Efektívne rozhodovacie a organizačné schopnosti
Vysoká miera sebakontroly a dôslednosti, schopnosť doťahovať veci do úspešných cieľov
Flexibilita, schopnosť prispôsobiť sa rôznym požiadavkám a potrebám trhu
Precíznosť, presnosť
Ochota učiť sa nové veci
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Allianz – Slovenská poisťovňa, a.s. je univerzálna poisťovňa na Slovensku. Patrí do poisťovacej skupiny Allianz Societas Europaea. Pôsobí v segmentoch životného a neživotného poistenia. Allianz pôsobí vo viac ako 70 krajinách sveta a má vyše 100 miliónov klientov. Značka Allianz, s hodnotou takmer 13 miliárd eur, patrí medzi najhodnotnejšie značky sveta. Allianz nám v prieskumoch dlhodobo a výrazne vychádza ako top dôvod, pre ktorý sa klienti rozhodnú u nás poistiť, pretože sme garanciou moderných, férových a kvalitných produktov a služieb.
V prípade záujmu posielať CV na e-mail
Pracujte pre spoločnosť, ktorá servisuje už viac ako 40.000 klientov na západnom SR a ďalej rastie. Pre nášho klienta, dlhodobo etablovanú a stabilnú spoločnosť v oblasti sprostredkovania poistenia, hľadáme konzultanta pre klientov do ich vyhľadávanej pobočky v Senici.
Práca je so stálou zmluvou na TPP. Nejedná sa o navolávanie klientov a zháňanie obchodu. Na pobočku príde mesačne dostatočný počet klientov.
V prípade záujmu nám zašlite Váš životopis na emailovú adresu.
Vybraných uchádzačov budeme ďalej kontaktovať.
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 100 EUR/mesiac
Základná fixná mzda je 950,- €/m brutto + variabilná mzda. V priemere sa pracovník po zaškolení a po skúšobnej dobe pohybuje na úrovni cca 1100 - 1800,- €/m brutto.
Na Vašej pozícii ako Klientský konzultant pre poistenie budete zastrešovať nasledovné činnosti:
- Zabezpečovať kvalitnú starostlivosť a servis pre klientov ohľadom ich poistných potrieb.
- Viesť aktívnu konverzáciu s klientmi s cieľom navrhnúť im vhodné produkty a služby.
- Poskytovať odborné rady a informácie o poistných produktoch.
- Oslovovať súčasných klientov spoločnosti s novými produktmi a návrhmi konsolidácie ich poistného portfólia.
- Viesť a riadiť kompletný predajný proces od počiatočného kontaktu s klientom až po uzatvorenie zmluvy.
- Sledovať aktuálne trendy v oblasti poistenia a finančných služieb a predkladať návrhy na zlepšenie produktov.
- Pracovať v tíme TOP špecialistov.
- Podieľať sa na tréningoch a rozvoji svojich odborných zručností.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Transparentný a motivujúci odmeňovací systém
- Stabilná práca v spoločnosti, ktorá je vyhľadavaným a oceňovaným sprostredkovateľom poistných produktov
- Žiadne navolávanie studených kontaktov
- Firemný notebook a telefón
- Odborné školenia
- Teambuildingy
- Skvelý pracovný kolektív TOP profesionálov v obore
- Možnosti pre osobnostný a profesijný rast
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Znalosti z oblasti poistných a bankových služieb sú veľkou výhodou
- Skúsenosti s administratívou a spracovaním zmluvnej dokumentácie
- Predchádzajúce skúsenosti s priamou komunikáciou s klientom a schopnosť efektívne navrhnúť vhodné riešenia
- Zodpovedný prístup k práci a schopnosť dodržiavať sľúbené termíny
- Schopnosť riešiť problémy a pomáhať klientom dosiahnuť ich ciele
- Vynikajúca znalosť MS Word, Excel a Outlook
- Aktívny vodič skupiny B
- Chuť učiť sa nové veci
- Tímový hráč