inzercia, predaj, predám, bazár

Ponuka spolupráce preobchodníkov/Práca Ružomberok L. Mikuláš

Kategória: Financie a ekonomika

Dobrý deň,
ponúkame skvelú príležitosť pridať sa k nášmu tímu profesionálnych obchodníkov so stavebným sporením - expertov na financovanie bývania.

Ak ste človek:
komunikatívny
cieľavedomý, zodpovedný,
ambiciózny, vytrvalý,
tímový hráč,
flexibilný,
pridajte sa k nám!

Ponúkame:
Zaujímavú spoluprácu s adekvátnym ohodnotením.
Slobodu, kreativitu a kombináciu možností pre klienta.
Technickú podporu a vyškolenie zdarma.
Prvé 3 mesiace finančná podpora z našej strany.
Priemerný mesačný zárobok sa pohybuje okolo 1100 €.

Spolupracujeme:
na živnosť
miesto: Ružomberok, Liptovský Mikuláš

Ak Vás naša ponuka seriózne zaujala, pošlite priamo štrukturovaný životopis na email: ingrid.lackova@
To je jediný komunikačný kanál.
Ďakujeme za pochopenie.

Ponuka spolupráce preobchodníkov/Práca Ružomberok L. Mikuláš
Podobné inzeráty
Trainee junior manažér - Žilina - aj pre ŠTUDENTA VŠ
NÁPLŇ PRÁCE: Dávame príležitosť pár šikovným adeptom do začínajúcej pobočky v Žiline, ktorí majú radi výzvy, osobnostný rast a ktorí to chcú pretaviť aj do vedenia ľudí, získavania skúseností v manažmente a jedného dňa do vedenia vlastnej kancelárie. Hlavnou pracovnou náplňou je komunikácia s obchodnými partnermi, aktívna práca v mladom kolektíve, personalistike a marketingu. Práca rovnako zahŕňa plánovanie, prácu s PC a interným systémom, prípravu prezentácií a ich prezentovanie, školenie ľudí. Na vykonávanie činnosti, uchádzača kompletne zaškolíme a naučíme všetky potrebné zručnosti, preto vyžadujeme 100% ochotu na sebe pracovať a rozvíjať sa. Nie sú potrebné predošlé skúsenosti v obchodnej sfére, aj keď sú vítané. Ponúkame možnosť zaujímavého kariérneho rastu a neustále zvyšovanie príjmu. Práca je vhodná aj pre študenta VŠ - adept vie získať prax a zručnosti v obore a pekne si zarobiť. Čas si študent vie popri škole prispôsobiť, keďže vieme, že aj škola je dôležitá, takže sa vieme vzájomne dohodnúť. Informácie o výberovom konaní: V prípade záujmu vás budeme kontaktovať a dohodneme si pracovný pohovor. Životopis spolu s motivačným listom prosíme zaslať na email Na pracovný online pohovor si budeme uchádzačov volať na základe motivačných listov. Predošlé skúsenosti nie sú tak podstatné, ako motivácia a zodpovednosť uchádzača. - práca na živnosť - 9:00 - 16:00 (jednozmenný prac.čas) - vhodné aj pre absolventa - 2000 Eur / mesiac / brutto (úkolovo) PONÚKANÉ VÝHODY: Poskytujeme: - Zaujímavé a férové finančné ohodnotenie bez príjmového stropu - Skúsených mentorov, ktorí ťa posunú nielen po pracovnej ale aj osobnostnej stránke - Stabilné firemné zázemie, kde inovácie nie sú cudzie - Cyklické provízne odmeny, firemné dovolenky v zahraničí, zľavy na prémiové telefóny/tablety a iné benefity - Mladý a príjemný kolektív, kde je radosť pôsobiť - Zaškolenie krok po kroku a tam to samozrejme nekončí - rozvoj a kariérny rast je naša DNA Po vzájomnej dohode - možnosť vykonávať časť práce v podobe HOMEOFFICE. Nehľadáme dokonalého spolupracovníka, čo už všetko vie a nie je ochotný prispôsobiť sa. Hľadáme ambiciózneho mladého človeka, ktorý má chuť aktívne chopiť svoju kariéru do rúk, napredovať, naberať skúsenosti a tvoriť hodnotu spolu s nami. požadované vzdelanie: SŠ s maturitou, VŠ 1.,2.,3. stupňa Všeobecné spôsobilosti: - organizovanie a plánovanie práce - tvorivosť - komunikatívnosť - kultivovaný slovný prejav - osobnostný rozvoj - tímová práca - samostatnosť - vedenie ľudí Osobnostné predpoklady: - cieľavedomosť - ochota pomáhať - iniciatívnosť - trpezlivosť - schopnosť prispôsobiť sa novému prostrediu - reprezentatívnosť – S biznis imidžom a oblečením si rozumieme - príjemné vystupovanie a dochvíľnosť
Obchodný pracovník / Obchodný manažér Práca z domu možná
Obchodný pracovník/Obchodný manažér Miesto práce Práca z domu Druh pracovného pomeru skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť Termín nástupu Ihneď Mzdové podmienky (brutto) 1 000 EUR/mesiac Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - Administratívna práca - Komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi - Zodpovednosť za plnenie cieľov a finančných plánov - Príprava a prezentácia navrhovaných riešení pre klienta - Tvorba finančných analýz a auditov - Práca s firemnou databázou - Zodpovednosť za plnenie obchodnej stratégie Zamestnanecké výhody, benefity - Zmluvne zapracovaný garantovaný kariérny rast - Bezplatné a profesionálne zaškolenie do fungovania obchodného modelu - Počas zaškolovacieho procesu pridelený osobný coach - Motivačné odmeny a bonusy podľa dosiahnutých výsledkov - Možnosť zúčastniť sa firemných dovoleniek a firemných akcii - Práca v mladom a dynamickom kolektíve - Flexibilný pracovný čas - Možnosť práce home-office (inak miesto výkonu práce: BA, TT, NR, SA, NZ,KN,ZA, ZV) - Pracovné prostredie orientované na osobnostný rozvoj a vybudovanie si úspešnej kariéry Informácie o výberovom konaní Výberové konania sa uskutočnia v 2. kolách. Uchádzač bude na 1. kole informovaný či bude vybraný do 2. kola. Obe kolá pohovorov sa uskutočnia online. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Ostatné znalosti Microsoft Word - Základy Microsoft Excel - Základy Microsoft PowerPoint - Základy Internet - Základy Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Osobnostné predpoklady a zručnosti - Podmienkou je bezúhonnosť - Spôsobilosť na právne úkony - Komunikačné schopnosti - Príjemné vystupovanie - Korektnosť a čestnosť - Dochvíľnosť - Cieľavedomosť - Vytrvalosť - Vodičský preukaz B. Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Materská spoločnosť OVB Holding AG, vznikla v roku 1970 v nemeckom Kolíne. Odvtedy sa vypracovala na jednu z popredných spoločností v oblasti finančného sprostredkovania v Európe. Slovenská centrála OVB pôsobí na Slovensku od roku 1993. Jej úsilie sa sústreďuje na elitné, dlhodobé, komplexné finančné sprostredkovanie so zameraním na klientov o čom svedčí aj množstvo spokojných klientov. Hlavnou našou náplňou je realizácia auditu a finančných analýz, tvorba elitných finančných plánov pre fyzické a právnické osoby. Ponákame možnosť pracovať v dynamickej mladej skupine zameranej na dobré a priateľské vzťahy v teame. Snažíme sa, aby sa každému nášmu kolegovi podarilo zapadnúť do kolektívu a naplnil si svoje pracovné ambície. Veľký dôraz kladieme na prostredie kde sa má možnosť spolupracovník osobnostne posúvať
Príprava /rekvalifikácia na podnikanie
Skarab o.z. pôsobiace v oblasti finančnej gramotnosti a sociálneho poradenstva, ponúka pre zodpovedného uchádzača, možnosť spolupráce na skrátený VPP alebo HPP. Požiadavky : ochota a motivácia sa vzdelávať, zodpovednosť, spoľahlivosť, bezúhonnosť, oceňujeme z časti aj samovzdelávanie. Možnosti spolupráce: absolventská prax, stáž, SZČO, VPP, HPP. Ponúkame bezplatné vzdelávanie k príprave vlastného podnikania/uplatnenia sa na pracovnom trhu, podporu marketingu, podporné semináre, teambuildingové aktivity. Ak vás zaujala niektorá časť ponuky a máte záujem sa dozvedieť ako predísť alebo sa vyhnúť osobnému finančnému krachu, informácie ako si zabezpečiť vyplatenie hypotéky alebo iného úveru za vlastné bývanie do 3.rokov, osamostatniť sa od zamestnávateľa z hľadiska príjmu, sú vám blízke motivácia, sloboda, odvaha, zašlite svoje CV na adresu: infoskarab@
Klientsky sprostredkovateľ - aktuálne do vymazania
Od Októbra 2022 hľadáme viacero uchádzačov na pozície v obchode a strednom manažmente. Nie sú potrebné žiadne špeciálne predpoklady, vysokoškolské štúdium alebo špeciálne zamestnanie, rozhodujúci je prístup uchádzača a jeho ochota sa naučiť nové skúsenosti Náplň: - práca so zmluvami - komunikácia - práca s PC - práca s klientmi - vzdelávanie, osobnostný a komunikačný rozvoj - postupné zaúčanie na vedúce pozície Benefity: - rýchly kariérny posun - firemné paušály, mobily - firemné dovolenky - skvelý kolektív Práca je vhodná aj pre vysokoškolákov, prípadne ako privyrobenie popri inej práci/MD. V prípade záujmu posielajte životopis na uchadzaci.zivotopisy@
manager, obchodník
Rozširujeme našu firmu na pozície manager alebo obchodník, pracovné priestory Nitra a Topoľčany, práca s informáciami na trhu, komunikačná práca s klientom, administratíva. Zaškolenie v prvý týždeň, preplatené potrebné skúšky, kariérny rast, pracovné akcie-teambuildingy…práca na dohodu alebo živnosť...plat a pracovný čas flexibilný všetko záleží na dohode. Podmienky ukončené stredoškolské vzdelanie najlepšie s maturitou(maturita nie je podmienka) a čistý register trestov. Viac info po telefóne alebo na osobnom pohovore v NR alebo v TO. ak ale hľadáš istotu-“práca na 8h, rýchle peniaze tak nie si vhodný kandidát. hľadám ľudí ktorý sa chcú zlepšovať a posúvať, pracovať na sebe, ako osobnostne tak aj finančne a pracovne.
Obchodný pracovník/Obchodný manažér
Obchodný pracovník/Obchodný manažér Miesto práce Práca z domu Druh pracovného pomeru skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť Termín nástupu Ihneď Mzdové podmienky (brutto) 1 000 EUR/mesiac Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - Administratívna práca - Komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi - Zodpovednosť za plnenie cieľov a finančných plánov - Príprava a prezentácia navrhovaných riešení pre klienta - Tvorba finančných analýz a auditov - Práca s firemnou databázou - Zodpovednosť za plnenie obchodnej stratégie Zamestnanecké výhody, benefity - Zmluvne zapracovaný garantovaný kariérny rast - Bezplatné a profesionálne zaškolenie do fungovania obchodného modelu - Počas zaškolovacieho procesu pridelený osobný coach - Motivačné odmeny a bonusy podľa dosiahnutých výsledkov - Možnosť zúčastniť sa firemných dovoleniek a firemných akcii - Práca v mladom a dynamickom kolektíve - Flexibilný pracovný čas - Možnosť práce home-office (inak miesto výkonu práce: BA, TT, NR, SA, NZ,KN,ZA, ZV) - Pracovné prostredie orientované na osobnostný rozvoj a vybudovanie si úspešnej kariéry Informácie o výberovom konaní Výberové konania sa uskutočnia v 2. kolách. Uchádzač bude na 1. kole informovaný či bude vybraný do 2. kola. Obe kolá pohovorov sa uskutočnia online. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Ostatné znalosti Microsoft Word - Základy Microsoft Excel - Základy Microsoft PowerPoint - Základy Internet - Základy Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Osobnostné predpoklady a zručnosti - Podmienkou je bezúhonnosť - Spôsobilosť na právne úkony - Komunikačné schopnosti - Príjemné vystupovanie - Korektnosť a čestnosť - Dochvíľnosť - Cieľavedomosť - Vytrvalosť - Vodičský preukaz B. Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Materská spoločnosť OVB Holding AG, vznikla v roku 1970 v nemeckom Kolíne. Odvtedy sa vypracovala na jednu z popredných spoločností v oblasti finančného sprostredkovania v Európe. Slovenská centrála OVB pôsobí na Slovensku od roku 1993. Jej úsilie sa sústreďuje na elitné, dlhodobé, komplexné finančné sprostredkovanie so zameraním na klientov o čom svedčí aj množstvo spokojných klientov. Hlavnou našou náplňou je realizácia auditu a finančných analýz, tvorba elitných finančných plánov pre fyzické a právnické osoby. Ponákame možnosť pracovať v dynamickej mladej skupine zameranej na dobré a priateľské vzťahy v teame. Snažíme sa, aby sa každému nášmu kolegovi podarilo zapadnúť do kolektívu a naplnil si svoje pracovné ambície. Veľký dôraz kladieme na prostredie kde sa má možnosť spolupracovník osobnostne posúvať