Ponuka spolupráce preobchodníkov/Práca Ružomberok L. Mikuláš
Kategória:
Financie a ekonomika
Dobrý deň,
ponúkame skvelú príležitosť pridať sa k nášmu tímu profesionálnych obchodníkov so stavebným sporením - expertov na financovanie bývania.
Ak ste človek:
komunikatívny
cieľavedomý, zodpovedný,
ambiciózny, vytrvalý,
tímový hráč,
flexibilný,
pridajte sa k nám!
Ponúkame:
Zaujímavú spoluprácu s adekvátnym ohodnotením.
Slobodu, kreativitu a kombináciu možností pre klienta.
Technickú podporu a vyškolenie zdarma.
Prvé 3 mesiace finančná podpora z našej strany.
Priemerný mesačný zárobok sa pohybuje okolo 1100 €.
Spolupracujeme:
na živnosť
miesto: Ružomberok, Liptovský Mikuláš
Ak Vás naša ponuka seriózne zaujala, pošlite priamo štrukturovaný životopis na email: ingrid.lackova@
To je jediný komunikačný kanál.
Ďakujeme za pochopenie.
ponúkame skvelú príležitosť pridať sa k nášmu tímu profesionálnych obchodníkov so stavebným sporením - expertov na financovanie bývania.
Ak ste človek:
komunikatívny
cieľavedomý, zodpovedný,
ambiciózny, vytrvalý,
tímový hráč,
flexibilný,
pridajte sa k nám!
Ponúkame:
Zaujímavú spoluprácu s adekvátnym ohodnotením.
Slobodu, kreativitu a kombináciu možností pre klienta.
Technickú podporu a vyškolenie zdarma.
Prvé 3 mesiace finančná podpora z našej strany.
Priemerný mesačný zárobok sa pohybuje okolo 1100 €.
Spolupracujeme:
na živnosť
miesto: Ružomberok, Liptovský Mikuláš
Ak Vás naša ponuka seriózne zaujala, pošlite priamo štrukturovaný životopis na email: ingrid.lackova@
To je jediný komunikačný kanál.
Ďakujeme za pochopenie.
Podobné inzeráty
NÁPLŇ PRÁCE:
Dávame príležitosť pár šikovným adeptom do začínajúcej pobočky v Žiline, ktorí majú radi výzvy, osobnostný rast a ktorí to chcú pretaviť aj do vedenia ľudí, získavania skúseností v manažmente a jedného dňa do vedenia vlastnej kancelárie.
Hlavnou pracovnou náplňou je komunikácia s obchodnými partnermi, aktívna práca v mladom kolektíve, personalistike a marketingu. Práca rovnako zahŕňa plánovanie, prácu s PC a interným systémom, prípravu prezentácií a ich prezentovanie, školenie ľudí.
Na vykonávanie činnosti, uchádzača kompletne zaškolíme a naučíme všetky potrebné zručnosti, preto vyžadujeme 100% ochotu na sebe pracovať a rozvíjať sa. Nie sú potrebné predošlé skúsenosti v obchodnej sfére, aj keď sú vítané.
Ponúkame možnosť zaujímavého kariérneho rastu a neustále zvyšovanie príjmu.
Práca je vhodná aj pre študenta VŠ - adept vie získať prax a zručnosti v obore a pekne si zarobiť.
Čas si študent vie popri škole prispôsobiť, keďže vieme, že aj škola je dôležitá, takže sa vieme vzájomne dohodnúť.
Informácie o výberovom konaní:
V prípade záujmu vás budeme kontaktovať a dohodneme si pracovný pohovor. Životopis spolu s motivačným listom prosíme zaslať na email
Na pracovný online pohovor si budeme uchádzačov volať na základe motivačných listov. Predošlé skúsenosti nie sú tak podstatné, ako motivácia a zodpovednosť uchádzača.
- práca na živnosť
- 9:00 - 16:00 (jednozmenný prac.čas)
- vhodné aj pre absolventa
- 2000 Eur / mesiac / brutto (úkolovo)
PONÚKANÉ VÝHODY:
Poskytujeme:
- Zaujímavé a férové finančné ohodnotenie bez príjmového stropu
- Skúsených mentorov, ktorí ťa posunú nielen po pracovnej ale aj osobnostnej stránke
- Stabilné firemné zázemie, kde inovácie nie sú cudzie
- Cyklické provízne odmeny, firemné dovolenky v zahraničí, zľavy na prémiové telefóny/tablety a iné benefity
- Mladý a príjemný kolektív, kde je radosť pôsobiť
- Zaškolenie krok po kroku a tam to samozrejme nekončí - rozvoj a kariérny rast je naša DNA
Po vzájomnej dohode - možnosť vykonávať časť práce v podobe HOMEOFFICE.
Nehľadáme dokonalého spolupracovníka, čo už všetko vie a nie je ochotný prispôsobiť sa. Hľadáme ambiciózneho mladého človeka, ktorý má chuť aktívne chopiť svoju kariéru do rúk, napredovať, naberať skúsenosti a tvoriť hodnotu spolu s nami.
požadované vzdelanie:
SŠ s maturitou, VŠ 1.,2.,3. stupňa
Všeobecné spôsobilosti:
- organizovanie a plánovanie práce
- tvorivosť
- komunikatívnosť
- kultivovaný slovný prejav
- osobnostný rozvoj
- tímová práca
- samostatnosť
- vedenie ľudí
Osobnostné predpoklady:
- cieľavedomosť
- ochota pomáhať
- iniciatívnosť
- trpezlivosť
- schopnosť prispôsobiť sa novému prostrediu
- reprezentatívnosť – S biznis imidžom a oblečením si rozumieme
- príjemné vystupovanie a dochvíľnosť
Obchodný pracovník/Obchodný manažér
Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Administratívna práca
- Komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi
- Zodpovednosť za plnenie cieľov a finančných plánov
- Príprava a prezentácia navrhovaných riešení pre klienta
- Tvorba finančných analýz a auditov
- Práca s firemnou databázou
- Zodpovednosť za plnenie obchodnej stratégie
Zamestnanecké výhody, benefity
- Zmluvne zapracovaný garantovaný kariérny rast
- Bezplatné a profesionálne zaškolenie do fungovania obchodného modelu
- Počas zaškolovacieho procesu pridelený osobný coach
- Motivačné odmeny a bonusy podľa dosiahnutých výsledkov
- Možnosť zúčastniť sa firemných dovoleniek a firemných akcii
- Práca v mladom a dynamickom kolektíve
- Flexibilný pracovný čas
- Možnosť práce home-office (inak miesto výkonu práce: BA, TT, NR, SA, NZ,KN,ZA, ZV)
- Pracovné prostredie orientované na osobnostný rozvoj a vybudovanie si úspešnej kariéry
Informácie o výberovom konaní
Výberové konania sa uskutočnia v 2. kolách. Uchádzač bude na 1. kole informovaný či bude vybraný do 2. kola.
Obe kolá pohovorov sa uskutočnia online.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy
Internet - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Podmienkou je bezúhonnosť
- Spôsobilosť na právne úkony
- Komunikačné schopnosti
- Príjemné vystupovanie
- Korektnosť a čestnosť
- Dochvíľnosť
- Cieľavedomosť
- Vytrvalosť
- Vodičský preukaz B.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Materská spoločnosť OVB Holding AG, vznikla v roku 1970 v nemeckom Kolíne. Odvtedy sa vypracovala na jednu z popredných spoločností v oblasti finančného sprostredkovania v Európe.
Slovenská centrála OVB pôsobí na Slovensku od roku 1993. Jej úsilie sa sústreďuje na elitné, dlhodobé, komplexné finančné sprostredkovanie so zameraním na klientov o čom svedčí aj množstvo spokojných klientov. Hlavnou našou náplňou je realizácia auditu a finančných analýz, tvorba elitných finančných plánov pre fyzické a právnické osoby.
Ponákame možnosť pracovať v dynamickej mladej skupine zameranej na dobré a priateľské vzťahy v teame. Snažíme sa, aby sa každému nášmu kolegovi podarilo zapadnúť do kolektívu a naplnil si svoje pracovné ambície. Veľký dôraz kladieme na prostredie kde sa má možnosť spolupracovník osobnostne posúvať
Skarab o.z. pôsobiace v oblasti finančnej gramotnosti a sociálneho poradenstva, ponúka pre zodpovedného uchádzača, možnosť spolupráce na skrátený VPP alebo HPP. Požiadavky : ochota a motivácia sa vzdelávať, zodpovednosť, spoľahlivosť, bezúhonnosť, oceňujeme z časti aj samovzdelávanie.
Možnosti spolupráce: absolventská prax, stáž, SZČO, VPP, HPP.
Ponúkame bezplatné vzdelávanie k príprave vlastného podnikania/uplatnenia sa na pracovnom trhu, podporu marketingu, podporné semináre, teambuildingové aktivity.
Ak vás zaujala niektorá časť ponuky a máte záujem sa dozvedieť ako predísť alebo sa vyhnúť osobnému finančnému krachu, informácie ako si zabezpečiť vyplatenie hypotéky alebo iného úveru za vlastné bývanie do 3.rokov, osamostatniť sa od zamestnávateľa z hľadiska príjmu, sú vám blízke motivácia, sloboda, odvaha, zašlite svoje CV na adresu: infoskarab@
Od Októbra 2022 hľadáme viacero uchádzačov na pozície v obchode a strednom manažmente. Nie sú potrebné žiadne špeciálne predpoklady, vysokoškolské štúdium alebo špeciálne zamestnanie, rozhodujúci je prístup uchádzača a jeho ochota sa naučiť nové skúsenosti
Náplň:
- práca so zmluvami
- komunikácia
- práca s PC
- práca s klientmi
- vzdelávanie, osobnostný a komunikačný rozvoj
- postupné zaúčanie na vedúce pozície
Benefity:
- rýchly kariérny posun
- firemné paušály, mobily
- firemné dovolenky
- skvelý kolektív
Práca je vhodná aj pre vysokoškolákov, prípadne ako privyrobenie popri inej práci/MD. V prípade záujmu posielajte životopis na uchadzaci.zivotopisy@
Rozširujeme našu firmu na pozície manager alebo obchodník, pracovné priestory Nitra a Topoľčany, práca s informáciami na trhu, komunikačná práca s klientom, administratíva. Zaškolenie v prvý týždeň, preplatené potrebné skúšky, kariérny rast, pracovné akcie-teambuildingy…práca na dohodu alebo živnosť...plat a pracovný čas flexibilný všetko záleží na dohode. Podmienky ukončené stredoškolské vzdelanie najlepšie s maturitou(maturita nie je podmienka) a čistý register trestov. Viac info po telefóne alebo na osobnom pohovore v NR alebo v TO.
ak ale hľadáš istotu-“práca na 8h, rýchle peniaze tak nie si vhodný kandidát. hľadám ľudí ktorý sa chcú zlepšovať a posúvať, pracovať na sebe, ako osobnostne tak aj finančne a pracovne.
Obchodný pracovník/Obchodný manažér
Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Administratívna práca
- Komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi
- Zodpovednosť za plnenie cieľov a finančných plánov
- Príprava a prezentácia navrhovaných riešení pre klienta
- Tvorba finančných analýz a auditov
- Práca s firemnou databázou
- Zodpovednosť za plnenie obchodnej stratégie
Zamestnanecké výhody, benefity
- Zmluvne zapracovaný garantovaný kariérny rast
- Bezplatné a profesionálne zaškolenie do fungovania obchodného modelu
- Počas zaškolovacieho procesu pridelený osobný coach
- Motivačné odmeny a bonusy podľa dosiahnutých výsledkov
- Možnosť zúčastniť sa firemných dovoleniek a firemných akcii
- Práca v mladom a dynamickom kolektíve
- Flexibilný pracovný čas
- Možnosť práce home-office (inak miesto výkonu práce: BA, TT, NR, SA, NZ,KN,ZA, ZV)
- Pracovné prostredie orientované na osobnostný rozvoj a vybudovanie si úspešnej kariéry
Informácie o výberovom konaní
Výberové konania sa uskutočnia v 2. kolách. Uchádzač bude na 1. kole informovaný či bude vybraný do 2. kola.
Obe kolá pohovorov sa uskutočnia online.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft PowerPoint - Základy
Internet - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Podmienkou je bezúhonnosť
- Spôsobilosť na právne úkony
- Komunikačné schopnosti
- Príjemné vystupovanie
- Korektnosť a čestnosť
- Dochvíľnosť
- Cieľavedomosť
- Vytrvalosť
- Vodičský preukaz B.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Materská spoločnosť OVB Holding AG, vznikla v roku 1970 v nemeckom Kolíne. Odvtedy sa vypracovala na jednu z popredných spoločností v oblasti finančného sprostredkovania v Európe.
Slovenská centrála OVB pôsobí na Slovensku od roku 1993. Jej úsilie sa sústreďuje na elitné, dlhodobé, komplexné finančné sprostredkovanie so zameraním na klientov o čom svedčí aj množstvo spokojných klientov. Hlavnou našou náplňou je realizácia auditu a finančných analýz, tvorba elitných finančných plánov pre fyzické a právnické osoby.
Ponákame možnosť pracovať v dynamickej mladej skupine zameranej na dobré a priateľské vzťahy v teame. Snažíme sa, aby sa každému nášmu kolegovi podarilo zapadnúť do kolektívu a naplnil si svoje pracovné ambície. Veľký dôraz kladieme na prostredie kde sa má možnosť spolupracovník osobnostne posúvať