Ponúkam 1000-2000eur za vybavenie nenáročnej práce
Kategória:
Administratíva
Hľadám nenáročnu prácu pre 1-2 osoby. Hľadám prácu nie ponúkam!
Pracovná doba cez deň a voľné víkendy výhodou. Práca v Košiciach alebo blízkom okolí. Žiadny katalógový predaj, balenie balíčkov a podobne.
Za vybavenie dlhodobej nenáročnej práce ponúkam vysokú finančnú odmenu.
Pracovná doba cez deň a voľné víkendy výhodou. Práca v Košiciach alebo blízkom okolí. Žiadny katalógový predaj, balenie balíčkov a podobne.
Za vybavenie dlhodobej nenáročnej práce ponúkam vysokú finančnú odmenu.
Podobné inzeráty
Miesto výkonu práce: Stará Ľubovňa
Termín nástupu: ihneď
Druh pracovného pomeru: v rámci národného projektu „Prax pre mladých“
Mzdové podmienky: 234, 42 €/mesiac (20 hod. týždenne) - vypláca Úrad práce sociálnych vecí a rodiny
Získavanie a prehlbovanie pracovných zručností a praktických skúseností, ktoré zodpovedajú dosiahnutému stupňu vzdelania formou praxe.
Prax sa môže vykonávať len na základe uzatvorenej písomnej dohody medzi uchádzačom o zamestnanie, vedeným v evidencii uchádzačov o zamestnanie najmenej 1 mesiac a Úradom práce sociálnych vecí a rodiny a na základe uzatvorenej písomnej dohody medzi zamestnávateľom a Úradom práce sociálnych vecí a rodiny.
Prax sa vykonáva najmenej 3 a najviac 6 mesiacov, bez možnosti jej predĺženia a opakovaného vykonávania, v rozsahu 20 hodín týždenne (4 hodiny denne).
Základné podmienky Úradu práce sociálnych vecí a rodiny, ktoré musí kandidát spĺňať:
-v deň nástupu na vykonávanie praxe musí mať uchádzač o zamestnanie vek do 29 rokov
-v deň nástupu na vykonávanie praxe musí byť uchádzač o zamestnanie vedený v evidencii uchádzačov o zamestnanie najmenej 1 mesiac
-dosiahnutý stupeň vzdelania
Náplň práce:
-kopírovanie, skenovanie a zakladanie určenej dokumentácie
-práca s počítačom a internetom
-administratívne práce
-príprava a expedícia odoslanej pošty
-asistencia pri rôznych projektoch
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
-stredoškolské s maturitou
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
-práca s počítačom a internetom
-Microsoft Excel – pokročilý
-Microsoft Word – pokročilý
-komunikatívnosť
V prípade, že máte záujem a zároveň spĺňate vyššie uvedené požiadavky zašlite nám svoj životopis na adresu: profesia@
Sme rýchlo rastúca firma zameraná na zber kuchynského a potravinového odpadu s najväčším pokrytím poskytovaných služieb na celom Slovensku. Viac informácií na
Pre firmu K.T.L. s.r.o a TomiCars s.r.o. hľadáme účtovníčku (zároveň administratívnu pracovníčku). Možnosť práce na skrátený úväzok, plný úväzok alebo dohodou.
Účtovníctvo náplň práce: vedenie kompletného účtovníctva, fakturácia, administratívne práce v odbore autodoprava, autoservis.
Administratívne práce spojené s chodom kancelárie, telefonická a mailová komunikácia, evidencia privezených vozidiel, evidencia prepráv, fakturácia. Scanovanie, kopírovanie a rôzne pomocné práce. Nákup kancelárskych potrieb.
MZDA: dohodou (podľa druhu pracovného úväzku)
Miesto výkonu práce Trnava.
V prípade záujmu zašlite životopis na uvedenú emailovú adresu:
info@
Hladáme spolupracovníkov na prácu z domu. Hlavnou činnosťou firmy je pomoc ľuďom zlepšiť si život finančne aj zdravotne.
Ide o jednoduchú prácu vykonávanú z domu na pár hodín denne.
Náplň práce:
-Administratívne úkony na PC alebo telefóne
-Písomná komunikácia, odpovedanie na otázky
-Pridávanie inzercie
-Poskytovanie informácií o produktoch
-Neskôr zaučenie nových spolupracovníkov do práce online
Firma ponúka plnohodnotné zaučenie do práce ktoré prebieha online. Priebežne je možné sa zúčastňovať online školení.
Pracovná doba je flexibilná, každý pracuje kedy to jemu vyhovuje. V priemere je vhodné prácu vykonávať 2-3 hodiny denne.
Výška zárobku je premenlivá, v priemere 200-1000 € a neskôr aj viac. Výplata na bankový účet.
Práca vhodná pre celé SR.
Požiadavky:
- notebook alebo telefón, internet
- základné znalosti práce na PC, pravopis, texty, kopírovanie, vkladanie inzercie
- znalosť slovenskej gramatiky
- kultivovaný spôsob písomného vyjadrovania
- ochota pracovať a ochota pri komunikácii s ľuďmi
V prípade záujmu ma kontaktuje písomne. Nie telefonicky
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
Profil spoločnosti:
Etablovaná spoločnosť pôsobiaca viac ako 20 rokov na trhu.
Náplň práce:
- kompetencie, úlohy a zodpovednosť
- príprava a kompletizácia podkladov, vytváranie zmluvných dokumentov
- komplexná administratívno-organizačná podpora
- telefonická a e-mailová komunikácia
Požadované vzdelanie :
- SŠ, VŠ
Osobnostné predpoklady:
- radosť z práce a pozitívny cieľavedomý prístup
- spoľahlivosť, lojalita, precíznosť, komunikatívnosť, kreativita
Iné požadované znalosti:
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Iné požadované znalosti:
vodičský preukaz sk. B (aktívne)
Miesto výkonu práce:
Nitra
Termín nástupu
dohodou
Benefity a ďalšie výhody:
mesačné odmeny po splnení podmienok
Práca na: SZČO
Platové podmienky:
od 850 Eur/mesačne do 1000 Eur/mesačne fixný príjem
K fixnému príjmu prislúchajú mesačné odmeny vo výške 100 až 250 Eur/mesačne netto
Poprosím o zaslanie životopisov na e-mail : email:
Ponuka Práce
-Hľadáme uchádzačov pre mestá Žilina, Martin, Rajec, KNM, Čadca, Považská Bystrica
-Ponuka práce na dohodu (brigádu)
-Práca je vhodná pre mamičky na materskej alebo študentov
-Indiviuduálne schvaľujeme u nás pracovať aj popri druhej práci
Výhody
- Možnosť pracovať v tíme alebo aj samostatne z domu
- Tablet aj na súkromné účely
- Flexibilný pracovný čas
- Možnosť kariérneho postupu
- 13. Plat vyplácaný kvartálne (každé 3 mesiace)
- Firemné akcie
- Školenia hradené firmou
Náplň Práce
- Práca cez tablet, PC
- Poradenstvo pre zákazníkov
- Realizácia stretnutia zo zákazníkmi
- Vyhladávanie nových zákazníkov
Mzda
- 1000€ netto
Miesto výkonu práce: Žilina
- Prácu je možné vykonávať aj z domu resp. po vlastnej ose samostatne.
Ak máš denne 2 hodiny navyše a chceš si privyrobiť pekné peniaze, tak neváhaj a kontaktuj ma.
Ponúkame voľné pracovné miesto pre sociálneho pracovníka s praxou v zariadení poskytovateľa sociálnych služieb.
Sociálny Pracovník / Školiteľ
DODS SYSTEM, s.r.o.
Miesto práce
Piešťany, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
1.4.2022
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 2 000 EUR/mesiac
Máme prepracovanú tabuľku ohodnotenia. Viac vysvetlí zamestnávateľ na pohovore.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ponúkame voľné pracovné miesto pre Sociálneho pracovníka s praxou v zariadení poskytovateľa Sociálnych Služieb. Požadujeme vysokoškolské vzdelanie v oblasti sociálnej práce. Znalosť práce s informačným systémom DODS , (resp. iným) je výhodou ale nieje podmienkou. Náplňou práce, je školiť našich klientov, riaditeľov zariadení a ich zamestnancov pre prácu s informačným systémom.
Zamestnanecké výhody, benefity
Služobné auto, mobilný telefón, notebook, kancelária v centre Piešťan, možnosť kariérneho rastu, príjemný a odborný kolektív
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu o prácu v našej spol
očnosti, vyplňte prosím dotazník uchádzača o zamestnanie na stránke:
praca.
a následne Vás budeme kontaktovať za účelom pracovného pohovoru.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
Požiadavky na zamestnanca:
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Sociálna Práca
Ostatné znalosti
Práca s počítačom - Pokročilý
Internet Explorer - Mierne pokročilý
Vodičský preukaz B
Prax na pozícii/v oblasti
min. 1 rok praxe v zariadení poskytovateľa sociálnych služieb
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
reprezentatívne vystupovanie, komunikačné zručnosti, schopnosť vedieť prednášať a školiť pred publikom
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Prevádzkujeme informačný systém DODS ktorý sa používa v 104 zariadeniach Poskytovateľov Sociálnych Služieb na Slovensku, pričom im pomáhame systém zavádzať, implementovať, zabezpečujeme aj odborné vzdelávanie a tým sa snažíme zvyšovať kvalitu poskytovaných sociálnych služieb.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov