Ponúkam spracovanie pracovných ciest
Kategória:
Administratíva
Spracujem Vám vyúčtovanie pracovnej cesty v rámci SR aj zahraničia.
-cesty služobným aj vlastným autom
-služobné cesty vodičov dodávok v rámci EÚ
-pracovné cesty žívnostníkov pracujúcich na "turnusy"
Pre viac info a cenovú ponuku ma kontaktujte iba mailom.
e-mail: cestakydiety@
-cesty služobným aj vlastným autom
-služobné cesty vodičov dodávok v rámci EÚ
-pracovné cesty žívnostníkov pracujúcich na "turnusy"
Pre viac info a cenovú ponuku ma kontaktujte iba mailom.
e-mail: cestakydiety@
Podobné inzeráty
Som skúsený administratívny pracovník so skúsenosťami v oblasti spracovania pracovných ciest. Môžem vám pomôcť s rôznymi úlohami, ako sú spracovanie dát, tvorba tabuliek, spracovanie pracovných ciest a iné.
Kontaktujte ma iba e-mailom alebo správou pre viac informácií a cenovú ponuku.
e-mail : cestakydiety@
Prijmeme do trvalého pracovného pomeru mzdovú účtovníčku/personalistku do našej spoločnosti so sídlom v centre Bratislavy.
Náplň práce:
- komplexné spracovanie mzdovej agendy podľa platných predpisov
- komunikácia so štátnymi inštitúciami - zdravotné poisťovne, sociálna poisťovňa, DÚ, ÚP
- vyhotovovanie pracovných zmlúv, dodatkov k PZ, pracovných náplní
- zabezpečovanie výchovno-vzdelávacích aktivít v rámci organizácie
- zabezpečovanie lekárskych prehliadok v súvislosti s prácou
- spracovanie mesačných výkazov poistného,
- mesačných prehľadov a ročných hlásení dane zo závislej činnosti, štatistických a iných výkazov
- vydávanie potvrdení o výške príjmov
- spracovanie ročného zúčtovania dane zo závislej činnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
- možnosť vzdelávania
- moderné pracovné prostredie
- práca v dynamickom kolektíve
- adekvátne finančné ohodnotenie
- flexibilný pracovný čas
- práca v modernom a dynamickom prostredí
- možnosť práce z domu
- sick day
- ročná prémia
- stravné v plnej výške hradené zamestnávateľom
O ďalších zamestnaneckých benefitoch našej spoločnosti Vás radi informujeme na osobnom stretnutí.
V prípade ak Vás naša ponuka zaujala, zašlite nám svoj životopis na mail kariera@
Pre nášho klienta hľadáme šikovného mzdára pre výrobnú spoločnosť.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Vedenie mzdovej agendy zamestnancov.
• Mesačné spracovanie miezd.
• Spracovanie výkazov pre zdravotné poisťovne a sociálnu poisťovňu.
• Spracovanie exekúcií, PN a komunikácia so sociálnou poisťovňou.
• Vypracovanie evidenčných listov dôchodkového poistenia, potvrdení pre zamestnancov
• Komunikácia s poisťovňami, daňovým úradom a úradom práce.
• Vypracovanie zmlúv DDS pre III. pilier.
• Ročné zúčtovanie zaplatených preddavkov na daň a poistné.
• Spolupráca pri inventarizácii účtov týkajúcich sa miezd.
• Objednávanie stravovacích kariet a objednávok na dobitie kreditu.
• Spracovanie štatistických výkazov.
• Zastupovanie personálneho oddelenia počas neprítomnosti.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
•znalosť pracovnoprávnych predpisov v oblasti miezd, platov a zaraďovania zamestnancov, znalosť výpočtu a spracovania miezd (formy miezd, zložky mzdy, hrubá a čistá mzda atď.) – pokročilý
•znalosť mzdových a platových predpisov – pokročilý
•znalosť postupov a spôsobov mzdového účtovania – výhodou
•znalosť Zákonníka práce a legislatívy súvisiacej so mzdovou a personálnou agendou
•ovládanie mzdového programu Human - výhodou
Mzdové podmienky (brutto): 1 100 EUR/mesiac
Finálna ponuka pre vybraného kandidáta, bude komplexné zhodnotená, podľa jeho schopností a doterajších pracovných skúseností.
Spracujem Vám vyúčtovanie pracovnej cesty v rámci SR aj zahraničia.
-cesty služobným aj vlastným autom
-služobné cesty vodičov dodávok v rámci EÚ
-pracovné cesty žívnostníkov pracujúcich na "turnusy"
Pre viac info a cenovú ponuku ma kontaktujte iba mailom.
e-mail: cestakydiety@
• spracovávanie príprava a dokladov pre externú hlavnú účtovníčku
• vystavovanie FA v programe Oberon Exalogic
• evidencia a správa pohľadávok a záväzkov, vybavovanie došlej pošty, spracovanie a zakladanie dokumentov
• pravidelná aktualizácia, tvorba a vedenie štatistík a výkazov spoločnosti, príprava podkladov pre ďalšie spracovanie podľa pokynov
• starostlivosť o firemné záležitosti, emailová a telefonická komunikácia, archivácia dokumentov
• spracovanie a vstavovanie cestovných príkazov
• kontrola prijatých faktúr, vystavovanie fakúr, spolupráca pri ročnej uzávierke, príprava a tlač interných dokladov, vedenie pokladne a vystavovanie pokladničných dokladov, kontrola dochádzky a pre hlavnú účtovníčku, príprava zápočtov, plnenie ďalších úloh nadriadeného, komunikácia s externými organizáciami a spolupráca s ostatnými oddeleniami. Miesto výkonu Nižná nad Oravou.
Do tímu hľadáme milého, zodpovedného, pozitívne naladeného kolegu/kolegynku, ktorý dokáže efektívne organizovať svoj pracovný čas, má rád vo veciach poriadok a jasný logický systém. Požadujeme serióznosť, diskrétnosť, spoľahlivosť, presnosť, flexibilitu. Nemčina by bola vítaná, avšak nie je podmienkou. Potrebovali by sme, aby naša budúca administratívna pracovníčka bola predĺžená pravá ruku vedenia na "papierovačky", na ktoré nemáme veľmi čas.
Práca v mladom a motivovanom kolektív, trinásty plat, služobný telefón a počítač, rast mzdy ku každému výročiu zmluvy, pravidelné tímbildingy, darčekové poukážky pri životných jubileách.
Mzdové podmienky podľa skúseností uchádzača dohodou na osobnom pohovore.
Prosíme zaslať životopis s aktuálnou fotografiou na
email kontakt@
Ponúkam spracovanie Vášho účtovníctva - jednoduché (Alfa+), podvojné účtovníctvo (OMEGA), personalistika a mzdy (OLYMP) a iné administratívne služby podľa požiadavky klienta.
Rožňava a okolie, celé SR
Samozrejme je možná aj externá spolupráca, k dispozícii mám automobil. Cena závisí od množstva a druhu agendy, prípadne od ponuky klienta.