Ponúkam výpomoc v administracií
Kategória:
Administratíva
Príjemný deň prajem.
Hľadám prácu možnú vykonávať z domu po večeroch, resp. vypomáhanie pri administratívnej činnosti v poobedňajších hodinách.
Hľadám prácu možnú vykonávať z domu po večeroch, resp. vypomáhanie pri administratívnej činnosti v poobedňajších hodinách.
Podobné inzeráty
Hľadáme výpomoc do administratívy (zakladanie, kopírovanie, práca s programom EXCEL,atď.).
Základná znalosť anglického jazyka výhodou.
Môže byť aj študent / študentka VŠ.
Rozsah práce dohodou. Mzda 5 € na hodinu.
Miesto výkonu práce: Majcichov
Bližšie info na čísle .
Dobrý deň,
Pre našu spoločnosť hľadáme zodpovedného, šikovného človeka - muž /žena /dôchodkyňa
- hlavná podmienka:
➡️ NEMECKÝ JAZYK ⬅️
- komunikatívna úroveň + gramatika
➡️ náplň práce:
- komunikácia s nemeckým klientom
- telefonovanie (v nemčine)
- písanie mailov (v nemčine)
➡️ Firemný telefón
➡️ Flexibilný pracovný čas
➡️ Plat: dohodou.
- jedná sa o výpomoc do kancelárie na pár hodín denne, ktorá sa nachádza v Prešove
Pre viac info:
praca@
Som tehotná budúca mamička a hľadám si privyrobenie, administratívnu výpomoc, triedenie papierov a podobne. Som zo Šurian, mám k dispozícii auto, do 20 km pricestujem.
Dobrý deň, hľadáme účtovníčku na výpomoc, ktorá je zamestnaná a rada by si ešte niečo privyrobila v poobedňajších hodinách.
Miesto výkonu práce: Nová Dubnica
Odmena: určite sa dohodneme
Ponúkam prácu v spoločnosti ktorá montuje filtračné zariadenie pre čistejšiu vodu. Potrebujeme ľudí na výpomoc do kancelárie ale aj možnosť pracovať ako homeoffice 3h denne. Mzda 400 – 1000 €. Práca vhodná aj pre študentov či mamičky na materskej. V prípade záujmu nás kontaktujte na zuzana.rouviask@
Dobrý deň,
hľadám si prácu v Modre, Pezinku a okolí na niekoľko hodín týždenne/mesačne u Vás vo firme, alebo spracujem podklady doma, na ktoré nemáte čas. Ponúkam akúkoľvek administratívnu pomoc, nahodím / nascanujem poštu, zmluvy, faktúry do systému, či spracujem podklady pre účtovníctvo, dochádzku, skontrolujem plnenie platieb, zaevidujem akékoľvek písomnosti, či vybavím korešpondenciu....
Mam prax a skúsenosti zo skladového hospodárstva, s fakturáciou, chystaním podkladov pre účtovníctvo, účtovaním, leasingom, personálnou evidenciou (dochádzka, obedy, prevent.prehliadky), ale aj s poskytovaním súčinností, konkurzným a exekučným právom, vymáhaním pohľadávok.... „kamarátim“ sa s počítačom, aj autom.
Som precízna, pedantná, spoľahlivá, praktická a rýchla. Pozície finančných, bankových poradcov a im podobných alebo predaj kozmetiky, či celosvetové projekty mi prosím, neponúkajte.
Veľmi pekne ďakujem za akúkoľvek serióznu ponuku, či odporúčanie.