inzercia, predaj, predám, bazár

Ponúkam výpomoc v administracií

Kategória: Administratíva

Príjemný deň prajem.
Hľadám prácu možnú vykonávať z domu po večeroch, resp. vypomáhanie pri administratívnej činnosti v poobedňajších hodinách.
Ponúkam výpomoc v administracií
Podobné inzeráty
hľadáme výpomoc do administratívy
Hľadáme výpomoc do administratívy (zakladanie, kopírovanie, práca s programom EXCEL,atď.). Základná znalosť anglického jazyka výhodou. Môže byť aj študent / študentka VŠ. Rozsah práce dohodou. Mzda 5 € na hodinu. Miesto výkonu práce: Majcichov Bližšie info na čísle .
NEMČINÁR /KA - výpomoc do kancelárie
Dobrý deň, Pre našu spoločnosť hľadáme zodpovedného, šikovného človeka - muž /žena /dôchodkyňa - hlavná podmienka: ➡️ NEMECKÝ JAZYK ⬅️ - komunikatívna úroveň + gramatika ➡️ náplň práce: - komunikácia s nemeckým klientom - telefonovanie (v nemčine) - písanie mailov (v nemčine) ➡️ Firemný telefón ➡️ Flexibilný pracovný čas ➡️ Plat: dohodou. - jedná sa o výpomoc do kancelárie na pár hodín denne, ktorá sa nachádza v Prešove Pre viac info: praca@
Výpomoc
Som tehotná budúca mamička a hľadám si privyrobenie, administratívnu výpomoc, triedenie papierov a podobne. Som zo Šurian, mám k dispozícii auto, do 20 km pricestujem.
Účtovníčka - výpomoc
Dobrý deň, hľadáme účtovníčku na výpomoc, ktorá je zamestnaná a rada by si ešte niečo privyrobila v poobedňajších hodinách. Miesto výkonu práce: Nová Dubnica Odmena: určite sa dohodneme
Ponuka práce
Ponúkam prácu v spoločnosti ktorá montuje filtračné zariadenie pre čistejšiu vodu. Potrebujeme ľudí na výpomoc do kancelárie ale aj možnosť pracovať ako homeoffice 3h denne. Mzda 400 – 1000 €. Práca vhodná aj pre študentov či mamičky na materskej. V prípade záujmu nás kontaktujte na zuzana.rouviask@
Výpomoc s administratívou
Dobrý deň, hľadám si prácu v Modre, Pezinku a okolí na niekoľko hodín týždenne/mesačne u Vás vo firme, alebo spracujem podklady doma, na ktoré nemáte čas. Ponúkam akúkoľvek administratívnu pomoc, nahodím / nascanujem poštu, zmluvy, faktúry do systému, či spracujem podklady pre účtovníctvo, dochádzku, skontrolujem plnenie platieb, zaevidujem akékoľvek písomnosti, či vybavím korešpondenciu.... Mam prax a skúsenosti zo skladového hospodárstva, s fakturáciou, chystaním podkladov pre účtovníctvo, účtovaním, leasingom, personálnou evidenciou (dochádzka, obedy, prevent.prehliadky), ale aj s poskytovaním súčinností, konkurzným a exekučným právom, vymáhaním pohľadávok.... „kamarátim“ sa s počítačom, aj autom. Som precízna, pedantná, spoľahlivá, praktická a rýchla. Pozície finančných, bankových poradcov a im podobných alebo predaj kozmetiky, či celosvetové projekty mi prosím, neponúkajte. Veľmi pekne ďakujem za akúkoľvek serióznu ponuku, či odporúčanie.