Práca asistentky a obchodného vedúceho, vedúcej.
Kategória:
Administratíva
Ponúkam prácu asistektky v kancelárii v Trnave .
Pracovná náplň,vytváranie zložiek, práce na PC.
Obchodný vedúci, zodpovednosť za chod kancelarie.
Plat od 950e.asistentka
Obchodný vedúci od 1500.
PRAX NIEJE NUTNÁ
Info na tel..
Kancelária je,Trnava,Bratislava, Nitra.
Pracovná náplň,vytváranie zložiek, práce na PC.
Obchodný vedúci, zodpovednosť za chod kancelarie.
Plat od 950e.asistentka
Obchodný vedúci od 1500.
PRAX NIEJE NUTNÁ
Info na tel..
Kancelária je,Trnava,Bratislava, Nitra.
Podobné inzeráty
Dovoľte mi, aby som sa Vám predstavila. Volám sa Katarína a pracujem pre viaceré firmy ako externá asistentka. Rada robím veci inak. Efektívne, precízne ale hlavne srdcom. Do všetkého čoho sa pustím, idem s maximálnym nasadením, energiou a chuťou tvoriť a pomáhať. Tak vznikla aj vízia externej asistentky.
Prácu asistentky neberiem ako prácu, ale ako poslanie pomáhať podnikateľom, aby mohli napredovať. Aby sa mohli venovali tomu, čo ich skutočne na podnikaní napĺňa a to, čo ich otravuje, delegovali práve na mňa. Pre niekoho utrpenie, pre mňa radosť.
S prácou asistentky mám dlhoročné skúsenosti a prax. Ale ako sa hovorí človek sa učí a vzdeláva celý život a týmto heslom sa riadim aj ja. Viem, aké dôležité je pre klientov ísť s dobou, novými trendmi, mať prehľad a vedieť promptne reagovať, preto vzdelávanie sa beriem ako svoju prioritu.
Preto by som Vám rada pomohla ako asistentka. Myslím si, že spĺňam gro Vašich požiadaviek a spolu s chuťou sa učiť nové veci som tou správnou voľbou pre Vás.
Viem, že pozícia virtuálnej asistentky je ešte málo známa, ale v dnešnej dobe covidovej čoraz viac vyhľadávaná podnikateľmi a to hlavne pre svoju efektivitu.
Cestovanie nie je problém.
Svoje služby Vám viem po dohode fakturovať.
V prípade, že som Vás zaujala, neváhajte ma kontaktovať.
asistentka@
Prajem krásny deň.
Hľadáme posilu do tímu na pozíciu asistentky/telefonistky
Čo ponúkame?
- náplňou Vašej práce bude dohodnutie stretnutí v oblasti realít (žiaden predaj po telefóne)
- práca je do 6/2023 formou home-office, následne z kancelárie v Trnave v OC Island
- práca sa vykonáva formou brigády, dohody alebo na živnosť
- predpokladaný čas na splnenie úloh na home-office je denne 2 - 3 hodiny,
telefonáty je možné realizovať od 8:00 maximálne do 19:00, len v pracovné dni
- fixná odmena na úrovni 200 EUR/mesačne + maximálne motivačná variabilná čiastka odvíjajúca sa od kvality práce a celkového výkonu práce
- práca je vhodná aj popri štúdiu, MD alebo inej práci
Čo vyžadujeme?
- komunikačné zručnosti a ovládanie základov slušnej komunikácie
- ľudskosť
- empatiu
- profesionálny prístup
- cieľavedomosť
- obchodného ducha
Vašou výhodou (ale nie podmienkou), je skúsenosť s predajom, skúsenosť z call centra,
prípadne podobných pracovných pozícií.
Preferujeme záujemcov z TT, NR alebo BA kraja.
Pre viac informácií nás kontaktujte e-mailovou správou.
Obsah Vašej e-mailovej správy:
- životopis
- aktuálna fotografia
- kontaktné údaje
Kontakt: info@
Tešíme sa na spoluprácu s Vami :)
Práca virtuálnej asistentky.
Postarám sa o Vašu celú agendu. Ovládam jednoduché účtovníctvo, 10 prstovú hmatovú metódu, Office, SAP.
Mám 3. stupeň VŠ
Zabezpečím Vám rezervácie hotelov, reštaurácií, upozorním vždy na stretnutie. Dohodnem schôdzky klientov. Vediem celý Váš kalendár.
Síce Vám neuvarím kávu, ale určite radi ušetríte keď zaplatíte len za vykonanú prácu.
Teším sa na spoluprácu
Hľadáme šikovného človeka do nášho tímu na administrátivne práce čo sa týka papierov k stavebnej firme, na prácu súpisov, vystavovanie faktúr atď. Práca asistentky na TPP alebo živnosť.
Prosím vás poslať životopis na madera.dalibor@
Viac telefonicky :
Hľadáme asistentku do nášho tímu na telefonickú a mailovú komunikáciu s našimi nemeckými obchodnými partnermi.
Požiadavky:
- vyžadujeme dobrú znalosť nemeckého jazyka ústnou a písomnou formou min.stupeň B2
- výkon práce z domu (home office)
- náplň práce: komunikácia s obchodnými partnermi
- práca je na základe dohody ( živnosť,alebo trvalý pracovný pomer)
- vyžadujeme flexibilitu a pružnosť
- výhodné platobné podmienky – bližšie informácie telefonicky,alebo na osobnom pohovore
- znalosť nemeckého jazyka bude preskúšaná
PRIJMEM ASISTENTKU
Náplň práce administratíva, pošta, aj niečo viac... platové ohodnotenie je 1500€ cistom.
Práca vhodná pre osobu (vek 19-30bez záväzkov) flexibilná pracovná doba - , podľa potreby. Práca je Vhodna pre aj student VŠ,
V prípade záujmu, pošlite životopis a dve fotky na tento email. job2023@