inzercia, predaj, predám, bazár

Práca asistentky z domu ( home office)

Kategória: Administratíva

Hľadáme asistentku do nášho tímu na telefonickú a mailovú komunikáciu s našimi nemeckými obchodnými partnermi.

Požiadavky:
- vyžadujeme dobrú znalosť nemeckého jazyka ústnou a písomnou formou min.stupeň B2
- výkon práce z domu (home office)
- náplň práce: komunikácia s obchodnými partnermi
- práca je na základe dohody ( živnosť,alebo trvalý pracovný pomer)
- vyžadujeme flexibilitu a pružnosť
- výhodné platobné podmienky – bližšie informácie telefonicky,alebo na osobnom pohovore
- znalosť nemeckého jazyka bude preskúšaná
Práca asistentky z domu ( home office)
Podobné inzeráty
Externá asistentka
Dovoľte mi, aby som sa Vám predstavila. Volám sa Katarína a pracujem pre viaceré firmy ako externá asistentka. Rada robím veci inak. Efektívne, precízne ale hlavne srdcom. Do všetkého čoho sa pustím, idem s maximálnym nasadením, energiou a chuťou tvoriť a pomáhať. Tak vznikla aj vízia externej asistentky. Prácu asistentky neberiem ako prácu, ale ako poslanie pomáhať podnikateľom, aby mohli napredovať. Aby sa mohli venovali tomu, čo ich skutočne na podnikaní napĺňa a to, čo ich otravuje, delegovali práve na mňa. Pre niekoho utrpenie, pre mňa radosť. S prácou asistentky mám dlhoročné skúsenosti a prax. Ale ako sa hovorí človek sa učí a vzdeláva celý život a týmto heslom sa riadim aj ja. Viem, aké dôležité je pre klientov ísť s dobou, novými trendmi, mať prehľad a vedieť promptne reagovať, preto vzdelávanie sa beriem ako svoju prioritu. Preto by som Vám rada pomohla ako asistentka. Myslím si, že spĺňam gro Vašich požiadaviek a spolu s chuťou sa učiť nové veci som tou správnou voľbou pre Vás. Viem, že pozícia virtuálnej asistentky je ešte málo známa, ale v dnešnej dobe covidovej čoraz viac vyhľadávaná podnikateľmi a to hlavne pre svoju efektivitu. Cestovanie nie je problém. Svoje služby Vám viem po dohode fakturovať. V prípade, že som Vás zaujala, neváhajte ma kontaktovať. asistentka@ Prajem krásny deň.
Hľadáme posilu do tímu na pozíciu asistentky/telefonistky
Hľadáme posilu do tímu na pozíciu asistentky/telefonistky Čo ponúkame? - náplňou Vašej práce bude dohodnutie stretnutí v oblasti realít (žiaden predaj po telefóne) - práca je do 6/2023 formou home-office, následne z kancelárie v Trnave v OC Island - práca sa vykonáva formou brigády, dohody alebo na živnosť - predpokladaný čas na splnenie úloh na home-office je denne 2 - 3 hodiny, 
telefonáty je možné realizovať od 8:00 maximálne do 19:00, len v pracovné dni - fixná odmena na úrovni 200 EUR/mesačne + maximálne motivačná variabilná čiastka odvíjajúca sa od kvality práce a celkového výkonu práce - práca je vhodná aj popri štúdiu, MD alebo inej práci Čo vyžadujeme? - komunikačné zručnosti a ovládanie základov slušnej komunikácie - ľudskosť - empatiu - profesionálny prístup - cieľavedomosť - obchodného ducha Vašou výhodou (ale nie podmienkou), je skúsenosť s predajom, skúsenosť z call centra, 
prípadne podobných pracovných pozícií. Preferujeme záujemcov z TT, NR alebo BA kraja. Pre viac informácií nás kontaktujte e-mailovou správou. Obsah Vašej e-mailovej správy: - životopis - aktuálna fotografia - kontaktné údaje Kontakt: info@ Tešíme sa na spoluprácu s Vami :)
PONÚKAM PRÁCU VIRTUÁLNEJ ASISTENTKY
Práca virtuálnej asistentky. Postarám sa o Vašu celú agendu. Ovládam jednoduché účtovníctvo, 10 prstovú hmatovú metódu, Office, SAP. Mám 3. stupeň VŠ Zabezpečím Vám rezervácie hotelov, reštaurácií, upozorním vždy na stretnutie. Dohodnem schôdzky klientov. Vediem celý Váš kalendár. Síce Vám neuvarím kávu, ale určite radi ušetríte keď zaplatíte len za vykonanú prácu. Teším sa na spoluprácu
Bardejov - admin. pracovník - poľský jazyk PODMIENKOU
Ponúkame prácu v kancelárii v Bardejove. Po vzájomnej dohode a adekvátnom zaškolení je možný home-office. Ide o prácu najmä pre ženy. Náplň práce: - administratívna činnosť v interných systémoch, - snaha o zabezpečenie spokojnosti klienta, - vytváranie profilov, - denno-denná telefonická komunikácia s uchádzačmi, - proaktívne riešenie vzniknutých problémov. Vyžadujeme: - flexibilitu, - schopnosť práce pod tlakom, - tímový hráč, - príjemný prejav, - znalosť POĽSKÉHO jazyka PODMIENKOU! - ovládanie základného balíka MS Office a práca s PC podmienkou, - nie je nevyhnutné pochádzať z Bardejova, prácu môžete vykonávať z domu, - vlastné auto je výhodou. Ponúkame: - prácu cez týždeň (08:00 - 16:00), - príjemné pracovné prostredie (po vzájomnej dohode možný home-office), - mladý a dynamický kolektív, - práca v rýchlo rastúcej firme. Vaše životopisy s fotografiou zasielajte na e-mail: info@ V prípade vášho záujmu nás kontaktujte telefonicky na čísle: Viac informácií na osobnom pohovore - po dohode s vybranými uchádzačmi.
Hľadáme šikovného človeka na prácu asistentky
Hľadáme šikovného človeka do nášho tímu na administrátivne práce čo sa týka papierov k stavebnej firme, na prácu súpisov, vystavovanie faktúr atď. Práca asistentky na TPP alebo živnosť. Prosím vás poslať životopis na madera.dalibor@ Viac telefonicky :
Hľadám prácu na doma/z domu (home office)
Dobrý deň, hľadám si prácu z domu (homeoffice) najlepšie v oblasti administratívy napr. zadávanie údajov do systému, fakturácia, administratíva, spracovanie e-mailov, práca v e-shope, zákaznícky servis, služby virtuálnej asistentky a podobne. Mám skúsenosti s fakturáciou, nahrávaním produktov do e-shopu, správou sociálnych sietí, základné skúsenosti s vedením účtovníctva a tvorbou tabuliek. Ovládam anglický jazyk na mierne pokročilej úrovni. Rýchlo sa učím a budem vďačná za akúkoľvek vašu ponuku. Nemám záujem o finančné sprostredkovanie, predaj produktov a vypĺňanie dotazníkov. Ďakujem.