inzercia, predaj, predám, bazár

práca fakturant/ka v Michalovciach

Kategória: Financie a ekonomika

Prijmeme do našej spoločnosti AVAL BETA, s.r.o. r.s.p. fakturanta/fakturantku. Požiadavky na pozíciu - ekonomické. Náplňou sú fakturačné práce, administratívne práce, mzdové práce. Práca s PC, samostatnosť, flexibilita, lojálnosť, zodpovednosť, príjemný prístup. Mzda je od 850€ Brutto plus osobné ohodnotenie. Žiadosti a životopisy zasielajte na email: monika.kusnirikova@
práca fakturant/ka v Michalovciach
Podobné inzeráty
Fakturant/ka – pomocný ekonomický pracovník
Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - fakturácia, evidencia vydaných faktúr, evidencia došlých faktúr, ppd, vpd, interné doklady, ostatné pohľadávky a záväzky - administratívne práce - práca s MRP atď., Zamestnanecké výhody, benefity - práca v malom zohratom kolektíve - keď sa pre niekoho rozhodneme, tak nám na ňom naozaj záleží (nie sme korporát v ktorom si len poradovým číslom) - otvorená obojstranná komunikácia - finančné benefity na základe dosiahnutých výsledkov (mimoriadne, koncoročné) - rozvoj, podpora a pohoda v práci, príjemné pracovné prostredie - dostatok kávy, energetických nápojov, vitamínov v podobe ovocia, sladkostí a pitného režimu - možnosť odreagovať sa v oddychových častiach firmy - firemné večierky a teambuildingové akcie - možnosť vzdelávať sa na tematických konferenciách Predpokladaný termín ukončenia výberového konania 31.3.2023 Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Jazykové znalosti Slovenský jazyk - Expert (C2) alebo Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) Ostatné znalosti Fakturácia - Expert Microsoft Excel - Pokročilý Open Office - Pokročilý Vodičský preukaz B Počet rokov praxe 2 Osobnostné predpoklady a zručnosti - zodpovednosť, spoľahlivosť, dôslednosť, samostatnosť, komunikatívnosť - záujem o prácu a vzdelávanie sa v danej oblasti - aktívny prístup - MRP výhodou - príjemné vystupovanie Mzdové podmienky 800 - 1300€ (brutto) V prípade záujmu prosíme zasielajte svoje životopisy na Budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.
Ekonomika
Hadám prácu v okolí Popradu. 15 rokov pracujem ako účtovníčka. Mám záujem o akúkoľvek prácu v tejto oblasti. Účtovníčka, nie hlavná,fakturant, evidencia skladového hospodárstva, evidencia objednávok a pod. Možnosť nástupu ihneď.
Asistent účtovníka, asistent manažéra, pomoc v kancelárii
Dobrý deň, hľadám si fyzicky nenáročnú prácu ako asistent účtovníka, asistent manažéra, asistent daňového poradcu, fakturant, pomocné práce v kancelárii (nie priamy kontakt s klientom) a pod. Mám krátkodobé pracovné skúsenosti na finančnej správe, ukončené vysokoškolské vzdelanie II. st. na Technickej univerzite vo Zvolene v odbore ekonómia a manažment (rok absolvovania 2020). Miesto výkonu práce uprednostňujem Zvolen alebo Banská Bystrica mesto. Možný termín nástupu 17. apríla 2023, prípadne dohodou. Bližšie info. Vám rada poskytnem telefonicky, mailom alebo na osobnom stretnutí. Ďakujem. E - mail: petrana.kalamarova1@
HĽADÁM PRÁCU IHNED účtovník,mzdár,personalista,realitný makl
Dobrý deň hľadám prácu ako účtovnik(podvojné účtovníctvo,dane,program POHODA-expert),mzdový účtovnik,fakturant,personalistka,realitná činnosť vo všetkých týchto profesiách mám prax!som spoľahlivá,zodpovedná,vodičský preukaz,auto mám.môže byt aj na skrátený úväzok,viem pracovať aj z domu kanceláriu mám.ďakujem za všetky ponuky.v prípade záujmu pošlem CV m.stefakova@ NASTÚPIŤ MÔŽEM IHNEĎ!
Trainee junior manažér - Žilina - aj pre ŠTUDENTA VŠ
NÁPLŇ PRÁCE: Dávame príležitosť pár šikovným adeptom do začínajúcej pobočky v Žiline, ktorí majú radi výzvy, osobnostný rast a ktorí to chcú pretaviť aj do vedenia ľudí, získavania skúseností v manažmente a jedného dňa do vedenia vlastnej kancelárie. Hlavnou pracovnou náplňou je komunikácia s obchodnými partnermi, aktívna práca v mladom kolektíve, personalistike a marketingu. Práca rovnako zahŕňa plánovanie, prácu s PC a interným systémom, prípravu prezentácií a ich prezentovanie, školenie ľudí. Na vykonávanie činnosti, uchádzača kompletne zaškolíme a naučíme všetky potrebné zručnosti, preto vyžadujeme 100% ochotu na sebe pracovať a rozvíjať sa. Nie sú potrebné predošlé skúsenosti v obchodnej sfére, aj keď sú vítané. Ponúkame možnosť zaujímavého kariérneho rastu a neustále zvyšovanie príjmu. Práca je vhodná aj pre študenta VŠ - adept vie získať prax a zručnosti v obore a pekne si zarobiť. Čas si študent vie popri škole prispôsobiť, keďže vieme, že aj škola je dôležitá, takže sa vieme vzájomne dohodnúť. Informácie o výberovom konaní: V prípade záujmu vás budeme kontaktovať a dohodneme si pracovný pohovor. Životopis spolu s motivačným listom prosíme zaslať na email Na pracovný online pohovor si budeme uchádzačov volať na základe motivačných listov. Predošlé skúsenosti nie sú tak podstatné, ako motivácia a zodpovednosť uchádzača. - práca na živnosť - 9:00 - 16:00 (jednozmenný prac.čas) - vhodné aj pre absolventa - 2000 Eur / mesiac / brutto (úkolovo) PONÚKANÉ VÝHODY: Poskytujeme: - Zaujímavé a férové finančné ohodnotenie bez príjmového stropu - Skúsených mentorov, ktorí ťa posunú nielen po pracovnej ale aj osobnostnej stránke - Stabilné firemné zázemie, kde inovácie nie sú cudzie - Cyklické provízne odmeny, firemné dovolenky v zahraničí, zľavy na prémiové telefóny/tablety a iné benefity - Mladý a príjemný kolektív, kde je radosť pôsobiť - Zaškolenie krok po kroku a tam to samozrejme nekončí - rozvoj a kariérny rast je naša DNA Po vzájomnej dohode - možnosť vykonávať časť práce v podobe HOMEOFFICE. Nehľadáme dokonalého spolupracovníka, čo už všetko vie a nie je ochotný prispôsobiť sa. Hľadáme ambiciózneho mladého človeka, ktorý má chuť aktívne chopiť svoju kariéru do rúk, napredovať, naberať skúsenosti a tvoriť hodnotu spolu s nami. požadované vzdelanie: SŠ s maturitou, VŠ 1.,2.,3. stupňa Všeobecné spôsobilosti: - organizovanie a plánovanie práce - tvorivosť - komunikatívnosť - kultivovaný slovný prejav - osobnostný rozvoj - tímová práca - samostatnosť - vedenie ľudí Osobnostné predpoklady: - cieľavedomosť - ochota pomáhať - iniciatívnosť - trpezlivosť - schopnosť prispôsobiť sa novému prostrediu - reprezentatívnosť – S biznis imidžom a oblečením si rozumieme - príjemné vystupovanie a dochvíľnosť
Obchodný pracovník / Obchodný manažér Práca z domu možná
Obchodný pracovník/Obchodný manažér Miesto práce Práca z domu Druh pracovného pomeru skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť Termín nástupu Ihneď Mzdové podmienky (brutto) 1 000 EUR/mesiac Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - Administratívna práca - Komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi - Zodpovednosť za plnenie cieľov a finančných plánov - Príprava a prezentácia navrhovaných riešení pre klienta - Tvorba finančných analýz a auditov - Práca s firemnou databázou - Zodpovednosť za plnenie obchodnej stratégie Zamestnanecké výhody, benefity - Zmluvne zapracovaný garantovaný kariérny rast - Bezplatné a profesionálne zaškolenie do fungovania obchodného modelu - Počas zaškolovacieho procesu pridelený osobný coach - Motivačné odmeny a bonusy podľa dosiahnutých výsledkov - Možnosť zúčastniť sa firemných dovoleniek a firemných akcii - Práca v mladom a dynamickom kolektíve - Flexibilný pracovný čas - Možnosť práce home-office (inak miesto výkonu práce: BA, TT, NR, SA, NZ,KN,ZA, ZV) - Pracovné prostredie orientované na osobnostný rozvoj a vybudovanie si úspešnej kariéry Informácie o výberovom konaní Výberové konania sa uskutočnia v 2. kolách. Uchádzač bude na 1. kole informovaný či bude vybraný do 2. kola. Obe kolá pohovorov sa uskutočnia online. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Ostatné znalosti Microsoft Word - Základy Microsoft Excel - Základy Microsoft PowerPoint - Základy Internet - Základy Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Osobnostné predpoklady a zručnosti - Podmienkou je bezúhonnosť - Spôsobilosť na právne úkony - Komunikačné schopnosti - Príjemné vystupovanie - Korektnosť a čestnosť - Dochvíľnosť - Cieľavedomosť - Vytrvalosť - Vodičský preukaz B. Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Materská spoločnosť OVB Holding AG, vznikla v roku 1970 v nemeckom Kolíne. Odvtedy sa vypracovala na jednu z popredných spoločností v oblasti finančného sprostredkovania v Európe. Slovenská centrála OVB pôsobí na Slovensku od roku 1993. Jej úsilie sa sústreďuje na elitné, dlhodobé, komplexné finančné sprostredkovanie so zameraním na klientov o čom svedčí aj množstvo spokojných klientov. Hlavnou našou náplňou je realizácia auditu a finančných analýz, tvorba elitných finančných plánov pre fyzické a právnické osoby. Ponákame možnosť pracovať v dynamickej mladej skupine zameranej na dobré a priateľské vzťahy v teame. Snažíme sa, aby sa každému nášmu kolegovi podarilo zapadnúť do kolektívu a naplnil si svoje pracovné ambície. Veľký dôraz kladieme na prostredie kde sa má možnosť spolupracovník osobnostne posúvať